Şimdi Ara

silinebilr..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • silinebilr..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halil Reis -- 20 Mart 2016; 10:38:08 >



  • Vosvos'un bluemotion'una mı denk geliyor şimdi bu? Dahası sonunda hir 110 bg'e yükseltebildiler hamdolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw golfun 1.6 tdı bluemotionu almışlar 1.6 tdı ultra diyorlar.
  • Ortalama 3.2 lt super bir deger.O kadar super ki inandirici gelmiyor.Mazdanin gumbur gelen 1.5 skyaktiv dizelinin bile ortalama yakit tuketimi 3.3 litre.

    Eger bu deger dogruysa vw gozumde cok yukselir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1205 kg ve 10.5 saniyede 0-100 km/sa. Çok çok takdir edilesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MesutO

    1205 kg ve 10.5 saniyede 0-100 km/sa. Çok çok takdir edilesi.

    Megane 3 1290 Kg...1.5 105 bg...240 tork...0-100 10.9 saniye...4 salise fark var,85 kg daha agir...Takdirlik gercekten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    O kadar yarıştırmadım arabaları, sakin olalım. Sadece değerlerin çok iyi olduğundan bahsediyordum.

    Madem öyle 40 salise fark olduğunu da söylemeden edemeyeceğim. :):):)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNEBİLİR!!
    geçen yıl açıldı
    SİLİNEBİLİR
    5 ay önce açıldı
    SİLİNEBİLİR
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: MesutO

    1205 kg ve 10.5 saniyede 0-100 km/sa. Çok çok takdir edilesi.

    Megane 3 1290 Kg...1.5 105 bg...240 tork...0-100 10.9 saniye...4 salise fark var,85 kg daha agir...Takdirlik gercekten...

    1355kg olan normal versiyon 10.9 sn.Bu araçta muhtemelen vites oranları uzun tutulmuştur malum hedef 0-100 değil düşük yakıt tüketimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MesutO

    O kadar yarıştırmadım arabaları, sakin olalım. Sadece değerlerin çok iyi olduğundan bahsediyordum.

    Madem öyle 40 salise fark olduğunu da söylemeden edemeyeceğim. :):):)

    Hizlanma degerinin takdir edilecek bir yani yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecay kullanıcısına yanıt
    Dusuk yakit tuketimi konusunda hemfikirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika verilerinden ne kadar uzakta olacak acaba güncel kullanım değerleri.
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Elbette takdir edilecek yanı yok. 10-12 saniye arasında olan her aracın şahsi bakış açıma göre büyük şehirde kalkışlarda arkadan gelen "sakin ol şampiyon" diyemediğimiz arkadaşları gıbıdık tutturmayacak şekilde kullanma potansiyeli var benim için.

    Yine de araçlarda güvenlik donanımlarıyla birlikte ilk baktığım şey: ağırlık - 0-100 hızlanma ve tork-güç eğrileri. Bunlar bize yakıt sarfiyatı ve performans hakkında bilgiler veriyor.

    Bu verilere göre bu aracın hem performans olarak tatmin edici hem de safiyat olarak cebi üzmediği hususuna kim itiraz edebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MesutO

    Elbette takdir edilecek yanı yok. 10-12 saniye arasında olan her aracın şahsi bakış açıma göre büyük şehirde kalkışlarda arkadan gelen "sakin ol şampiyon" diyemediğimiz arkadaşları gıbıdık tutturmayacak şekilde kullanma potansiyeli var benim için.

    Yine de araçlarda güvenlik donanımlarıyla birlikte ilk baktığım şey: ağırlık - 0-100 hızlanma ve tork-güç eğrileri. Bunlar bize yakıt sarfiyatı ve performans hakkında bilgiler veriyor.

    Bu verilere göre bu aracın hem performans olarak tatmin edici hem de safiyat olarak cebi üzmediği hususuna kim itiraz edebilir.




    Bakiniz yakit tuketimi konusunda hemfikirim buraya kadar tamam..Ancak performans olarak tatmin edici,takdir edici degil...

    Honda civic Hb : 1390 Kg..1.6 motor 120 Bg..300 tork..Sehir ici 4.1..ortalama 3.6....Son hiz 207..
    Takdir edilesi buna derim..Arada kac kg fark var,10 bg guclu tork olarakda guclu...Fazla guc ve tork bir yana daha fazla yakit demek..Ama veriler ortada..

    Megane Energy motor..1.6..130 Bg..320 tork..0-100 9.8 saniye..Son hiz 200..Yakit yine sehir ici 4.5 civari,ortalama 4.1 civari...Aracin agirligida 1300 kg ustu..Bu agirlik ve Bg tork guclerinden ötürü uyum saglamis sanziman ile beraber takdirlik bu motorlar...

    Ben 1205 kg,1.6 110 bg bir aracin daha performansli olmasini beklerdim...Yukaridakiler ile kiyasladigimizda bayagi bayagi kilo farki var cunku...

    Yeterli performans ama takdirlik durum soz konusu degil..Kaldi ki 105'lik A3'ler 10.9 saniye ve agirliklari 1300 kg civari..Dediginiz 40 salise fark mi yaratmis,110 Bg olmus bir de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Şöyle yazayım.

    Civic HB. Çok takdir edilesi.

    Megane yine çok takdir edilesi.

    Aynı şekilde A3 de takdir edilesi.

    Gerçek hayat verileri, motor ömrü (stress dağılımları, malzemenin çalışması pek çok faktör var) vesaire birçok şu anda hesaba katmadığımız parametreleri de işin içine kattığımızda TDI motorun aşağı kalacak yanının olacağını düşünmüyorum.


    P.S. : 40 saliseyi anlamamışsınız. 10.9 ile 10.5 arasında söylediğiniz gibi 4 salise değil 40 salise fark vardır. 10.9 = 10.90dır aslında 10.5 ise 10.50 dolayısıyla aralarında 40 salise fark vardır.
  • MesutO kullanıcısına yanıt
    Genellemeye alirsak tabi ki takdir edilesi,sadece yakit degil,iscilik ve yalitimda da megane ve Civicden ustun bir arac...Dediginiz 40 salise fark dogrudur..Sadece performans olarak bg artisi ve kg hafiflemesinden dolayi Megane ile Civic arasinda bir yerlerde olabilirdi..O yuzden Takdir edilesi dediginiz icin konuya dahil oldum...Kesinlikle yeterli bir performans...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu haber zaten eski bir haber,

    asıl önemli olan türkiyeye ne zaman gelecek?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.