Şimdi Ara

silindi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
11.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Forumun nazarına dikkat et aman (Gerçi ben sahibi olduğumuz Clio'nun resmini hiç koymadım araç pert oldu)

    Incelemeler 10 numara olmuş bu arada, 2. elde "alınabilir" bir model aslında. Yakıt tüketimi aşırı abartı değil, vergisi artık makul, donanım zengin, yeterince güvenli, konforu rakipsiz. Ehh biraz tip olsa zaten 10 numara araçmış

    Nazara inanmam ordan yırtıyorum aslında elimde var bi iki foto eski telefondan kalma, ama onlarda da araba çok arka planda kalıyor. Pederi bir ikna edebilsem, tabi kendimi de ikna edebilsem bir delilik yapıp 3.5 v6 temiz bulabilsem bayağı yırtınırım alalım bana diye; ama bu devirde V6'ya binmek ne kadar mantıklı, 1.6 arabaya bile fazla gözüyle bakarken. Parayla fakiriz yazmak gibi birşey olacak. A160ı sattık cuma günü 22000e, Scenici tekrar anneme verip bana yeni birşey alalım diyorum ikna edebilirsem evdekileri. Alfa gt var aklımın bir ucunda da, ama kağıt gibi araba; o da v6 kadar yakar zaten. İzmir'de var bi tane V6 vel satis, 34e bırakıyorlar lpgli; temiz de araç, halen satılık mı emin değilim ama iyi düşünmem lazım. Vel Satisi satmak demek en az 1 yıl beklemek demek.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2004-velsatis-3-5-v6-privilege-65763391/detay

    yapma hocam teknik özelliklerinde şehir içi 16 lt diyo rahat rahat 2 fazla yakar o cebine yazık

    Hem o, hem de vergi işte.. Yıllık 3600 civarı.. Bu devirde mantıklı değil, ama gönül hep ister

    vergisi bir alt kademeye düşer onun, 2400'e falan halledersin :)



    esasında otomobilleri gerçekten seven herkesin böyle cins bir araba alıyım kulanıyım hevesi vardır ama kimse cesaret edemez.

    gerçi zaten o araçların fiyatı da kimse cesaret edemediği için o kadar düşüyor ya...


    mesela 30 bin civarına tertemiz 2003-2004 saab 9-5 aerolar var, 260 beygir, full donanım...




  • 9-5 aero harika makina ama ben önden çekişli bir otomobilin çok yüksek torklu olmasına karşıyım; kavşaklarda ufak bir gaz hamlesiyle esp devreye girmek zorunda kalıyor. Aero tehlikeli bir araç, yavaş gitmek zor... Saab'ın geleceği ah bir belli olsa, işte o zaman bir hayalimi daha gerçekleştireceğim. 900 convertible
  • çirkin değerlendirmelerine bende katılıyorum ama çok konforlu bir araçtır. bir keresinde bir tanıdığımızın vel setisi ile uzun yola gitmiştik ankara-malatya özellikle uzun yolda çok başarılı olduğunu düşündüğüm bir araçtır kendisi ama ülkemizde hala görünüş konfordan çok önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Tipi nasıl diye nette arattım. Gördüğüm en şekilsiz arabalardan birisi diyebilirim.

    http://ranault-oto-lover.blogspot.com/2010/03/renault-vel-satis.html

    Tip dersek resmen sınıfta kalır. Sanki Megane II HB+Clio III+Scenic II ' nin aşırı alkollü geçen bir gece sonunda grup fantazisini gerçekleştirmiş olmalarını düşündürüyor bana. Tamamen hilkat garibesi görünümüne sahip bir araç. Ama.....
    Ama gerek donanım, gerek konfor ve gerek motor gücü açısından gayet başarılı bir ürün.
    Bir Renault kullanıcısı olarak bu aracı tercih eder miyim?
    Hayır. Her ne kadar aracın dış görünüşüne fazla önem vermesem de, dış görünüş sınıfını haketmeyecek bir iticiliğe sahip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Tipi nasıl diye nette arattım. Gördüğüm en şekilsiz arabalardan birisi diyebilirim.

    http://ranault-oto-lover.blogspot.com/2010/03/renault-vel-satis.html

    Tip dersek resmen sınıfta kalır. Sanki Megane II HB+Clio III+Scenic II ' nin aşırı alkollü geçen bir gece sonunda grup fantazisini gerçekleştirmiş olmalarını düşündürüyor bana. Tamamen hilkat garibesi görünümüne sahip bir araç. Ama.....
    Ama gerek donanım, gerek konfor ve gerek motor gücü açısından gayet başarılı bir ürün.
    Bir Renault kullanıcısı olarak bu aracı tercih eder miyim?
    Hayır. Her ne kadar aracın dış görünüşüne fazla önem vermesem de, dış görünüş sınıfını haketmeyecek bir iticiliğe sahip.

    İşin aslı ne ClioIII, ne de megane serisi piyasadaydı Vel satis ilk piyasaya sunulurken; Avantime modelini çok andırıyor, o da kısa süre satıldı ve sona erdirildi (iyi de yaptılar)
     silindi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Şu an araç Sivas'ta, ben ise Ankara'da olduğum için elimde fotoğraf ne yazıkki mevcut değil; uygun bir zamanda ekleyebilirim, neden olmasın?

    ankara emekte mi oturuyorsunuz yoksa . Belli bir süre emekte vel satis görmüştüm siyah renkli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Şu an araç Sivas'ta, ben ise Ankara'da olduğum için elimde fotoğraf ne yazıkki mevcut değil; uygun bir zamanda ekleyebilirim, neden olmasın?

    ankara emekte mi oturuyorsunuz yoksa . Belli bir süre emekte vel satis görmüştüm siyah renkli

    Hayır, Maltepe'deyim; araç Ankara'da toplasam 5 gün ancak durmuştur, araç Sivas'ta üniversitede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Şu an araç Sivas'ta, ben ise Ankara'da olduğum için elimde fotoğraf ne yazıkki mevcut değil; uygun bir zamanda ekleyebilirim, neden olmasın?

    ankara emekte mi oturuyorsunuz yoksa . Belli bir süre emekte vel satis görmüştüm siyah renkli

    Hayır, Maltepe'deyim; araç Ankara'da toplasam 5 gün ancak durmuştur, araç Sivas'ta üniversitede.

    Anladım hocam, emekte yaklaşık 2hafta falan bir araç vardı, vel satis ancak yanlış hatırlamıyorsam 3.5 v6 modeli idi o. Bu arada aracınız hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın




  • Teşekkür ederim güzel kardeşim; daha iyisi sizlerin olsun...
  • hocam bu aracın laguna II ile aynı platformu paylaştığına emin misiniz? kaynak var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Tipi nasıl diye nette arattım. Gördüğüm en şekilsiz arabalardan birisi diyebilirim.

    http://ranault-oto-lover.blogspot.com/2010/03/renault-vel-satis.html

    +1905
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    hocam bu aracın laguna II ile aynı platformu paylaştığına emin misiniz? kaynak var mı?

    Laguna II, Espace IV ve Vel Satis aynı platformu kullanmaktalar
    http://www.renault.com/en/lists/archivesdocuments/renault%20-%202004%20annual%20report.pdf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    hocam bu aracın laguna II ile aynı platformu paylaştığına emin misiniz? kaynak var mı?

    Laguna II, Espace IV ve Vel Satis aynı platformu kullanmaktalar
    http://www.renault.com/en/lists/archivesdocuments/renault%20-%202004%20annual%20report.pdf

    Hocam bu platform dediğimiz nedir tam olarak? Aynı platformda üretilen araçların dingil mesafeleri aynı ya da bir kaç küçük değişiklikle 1-2 mm farkedebileceğini biliyorum. Mesela Mazda 3, Focus II ve Volvo S40 aynı platformda ve hepsinin dingil mesafesi eşit.

    Vel Satis ile de Laguna II arasında çok büyük fark var, verdiğiniz linki inceliyorum, sayfa numarası da verebilirseniz hepsini okumak zorunda kalmam

    ekleme: "Espace IV is produced on the same platform as Laguna II and Vel Satis in Sandouville (France)" ifadesini buldum ancak sanırım kavram kargaşası var... Fiat CEO'sunun bir sunumunda da Linea B segment, Albea ise üst segmenti olarak gösteriliyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 4 Mart 2012; 21:59:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    hocam bu aracın laguna II ile aynı platformu paylaştığına emin misiniz? kaynak var mı?

    Laguna II, Espace IV ve Vel Satis aynı platformu kullanmaktalar
    http://www.renault.com/en/lists/archivesdocuments/renault%20-%202004%20annual%20report.pdf

    Hocam bu platform dediğimiz nedir tam olarak? Aynı platformda üretilen araçların dingil mesafeleri aynı ya da bir kaç küçük değişiklikle 1-2 mm farkedebileceğini biliyorum. Mesela Mazda 3, Focus II ve Volvo S40 aynı platformda ve hepsinin dingil mesafesi eşit.

    Vel Satis ile de Laguna II arasında çok büyük fark var, verdiğiniz linki inceliyorum, sayfa numarası da verebilirseniz hepsini okumak zorunda kalmam

    Hocam bu linkte ölçüler yer almıyor, sadece Espace IV'ten bahsederken Laguna ve Vel Satis ile aynı platformda, Fransa Sandouville (yanlış yazmış olabilirim) tesislerinde üretilmektedir diyor. Ölçüleri yazayım ben size:
    Laguna II: Wheelbase 2748 mm
    Vel Satis: Wheelbase 2840 mm
    Espace IV Wheelbase 2803 mm

    Aynı şasinin uzatılmış versiyonu kullanılmakta Vel Satis'te.




  • Anladigim kadariyla yol tutus ve virajlardaki guvenlik hissi berbat.Ama gayet konforlu bir arac,Kazasiz,belasiz surusler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    hocam bu aracın laguna II ile aynı platformu paylaştığına emin misiniz? kaynak var mı?

    Laguna II, Espace IV ve Vel Satis aynı platformu kullanmaktalar
    http://www.renault.com/en/lists/archivesdocuments/renault%20-%202004%20annual%20report.pdf

    Hocam bu platform dediğimiz nedir tam olarak? Aynı platformda üretilen araçların dingil mesafeleri aynı ya da bir kaç küçük değişiklikle 1-2 mm farkedebileceğini biliyorum. Mesela Mazda 3, Focus II ve Volvo S40 aynı platformda ve hepsinin dingil mesafesi eşit.

    Vel Satis ile de Laguna II arasında çok büyük fark var, verdiğiniz linki inceliyorum, sayfa numarası da verebilirseniz hepsini okumak zorunda kalmam

    ekleme: "Espace IV is produced on the same platform as Laguna II and Vel Satis in Sandouville (France)" ifadesini buldum ancak sanırım kavram kargaşası var... Fiat CEO'sunun bir sunumunda da Linea B segment, Albea ise üst segmenti olarak gösteriliyordu

    Hocam başka bir kaynakta da "the Vel Satis shares its "platform" (chassis, powertrain, assembly process) with the Laguna and Espace IV and was produced on the same assembly line in Sandouville, France" bunu buldumç

    quote:

    batuhan_05
    Anladigim kadariyla yol tutus ve virajlardaki guvenlik hissi berbat.Ama gayet konforlu bir arac,Kazasiz,belasiz surusler dilerim


    Berbat da değil aslında, limitlerine kadar zorlayınca limitlerin gayet yüksek olduğunu gördüm; ESP sayesinde de gayet başarılı, fakat yüksek araç ve yumuşak süspansiyon birlikteliğiyle yana fazla yatıyor; tedirgin ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.C.k. -- 4 Mart 2012; 22:08:27 >




  • bu araç ilginç bir şekilde hep içimde uktedir
  • ülkemizde satılmadan evvel ilk topçular eskihisar arasında feribotta görmüştüm..bursa fabrikadan istanbula gidiyordu..içinde de üst düzey yöneticiler vardı

    feribotun ön ucuna parketmiş beklerken birden herkes arabasından inip vel satisin etrafında bitivermişti..sanki bi ufo acil iniş yapmıştı feribota o dereceydi yani alaka


    araçtan inen biri yeni megane (megane II sedan) bomba gibi geliyor herkes onu satınalacak demişti hatta

    aracınızla kazasız belasız günler
  • Değişik bir tasarım ama fiyatı ve gösterişine göre gayet dolu bir araç Yakıtı çok önemsemezsen zaten alırken ucuza alıyorsun satarkende öyle gider.

    Allah kaza bela vermesin .
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.