Şimdi Ara

Sıfır lastik mi çıkma lastik mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Canını emanet edeceksin lastikten frenden balatadan kısma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik can taşır
    175-65 takın hem daha ucuz hem yakıt da düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    İyi tanıdığım birinin arabayı sattığı için elinde kalan kışlıkları vardı. Fiyatlar artınca arabada alamadı. Lastikler 1 yıllıktı. Ne kadar diye sorunca sahibinden fiyatlarına bakınca vazgeçtim. 700 liraya bana satmaya çalıştığı lastikleri sonra lastikçiye 200TL ye sattı.

    Lastikçide sıra beklerken kapana ön iki lastiği kaptıran biri vardı. 6 aylık iki arka lastiğin aynısından bulup öne takamadığı için lastikçiye gözümün önünde bedavaya bıraktı. Belkide pimpirikliliğinden 4 lastik birden değiştirdi bilemiyorum.

    Ben diş derinliği v.s bakmadan araç üstünde 3. kışı dolduran kış lastiğini, 4 yazı bitiren yaz lastiğini satıyorum. Mantıklı bir nedeni var mı ? Yok. Kışın çok KM'de yapmıyor. 2 seferdir lastikçiyede bırakmıyorum. Mahallede bir taksici var geliyor lastiklere bakmadan 400 lira verip gidiyor.

    Hanımın ve benim araçlar aynı, ikisinide yürütüyorum. Kışlık sava s3+ kullanıyorum. Yazlık continental Premium contact olsa gerek, önceden yazlıkları primacy takardım.

    Lastikçilerde şunu gördüm, güzel lastik bırakıldıysa hemen tanıdıklarını arıyorlar onlarda gelip alıp gidiyorlar. Sizden 200'e alıp, sattıklarına 300-400'e veriyorlar. Diyeceğim o ki bütçe önemliyse lastiğin şeceresi biliniyorsa şöyle bir bakıp balon var mı, patlak kaynak var mı, yanaklarda çatlak kesik var mı diye bakılıp alınabilir. En dikkat edilmesi gereken şey lastiğin yola bastığı yerde yaptığı balonu görmek. Asfaltta yumruk kadar taşa hızlı girildiği zaman tabanda balon yapabiliyor. Ön yargılı olmamak lazım. Her malın müşterisi bulunuyor. Birinde ben de tek çıkma almak zorunda kalmıştım.

    Not: fiyatlar lastik set için.




  • Asla ama asla çıkma alma. Ben aldim top atti . Az daha takla atiyordum. Kayinpeder aldi ikinci gun onunki de top atti. Lastik paramparca olmustu. Zaten omru 5yil lastigin. Sonra özelliğini yitiriyor.
    Araban 4 noktadan yere temas ediyor. Sıfır al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Şahsen tırnak derinliği tam ise yaması kaynağı yok ise lastiğin durumu iiyi. İse ve marka kaliteli bir lastik ise pirelli michellin conti v.b sıfır adı sanı belli olmıyan marka lastiğe tercih ederdim.. Tabii bu benim tercihim.. Burda mevzu para değil kalite güvenlik... Özellikle çin menşe ili lastiklerde geridönüşüm maddeleri ve naylon bazı maddeler kullanılabiliyor..
    4 sene önce çıkmayla aynı fiyatlara 4 adet kışlık almıştım, çin menşeili, adı sanı duyulmamış bir marka. 4 senedir, yaz kış kullanıyorum. Senede en az 15.000 km. Daha geçen gün lastiklerden birisine ilk yamasını yaptırdım, hala diş derinlikleri yeterli seviyede, ama çokta ömrü kalmadı tabi, belli ediyor az çok kendini.

    Kaliteli markalarıda kullandım, en fazla gideceği 4-5 sene. Tabiki paranız varsa kalite, kalitedir ancak çıkma lastik alınacağına, çin menşeili ürünleri tercih etmek bence en mantıklı seçenek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Hocam hangi aklı başında olan insan "Pirelli, Michellin, Continental, Goodyear" gibi kaliteli bir Lastiğini sebepsiz yere değiştirir??? Millet ne akla hizmet 2. El lastik almaya çalışıyor bir türlü anlam veremiyorum. Paran yetersizse, alabileceğin en ucuz markayı al, ama sıfır olsun.İnsanlar canını sokakta mı buluyor, inanamıyorum yeminle.

    Alıntıları Göster
    Mantık bu olmalı zaten.. Ne bileyim 4 takım lastiğin vardır biri yanaktan gitmiştir vs yerine bi tane çıkma bulup takarsın aynı ayarda idare etsin diye.. Ama gidip dördünü de çıkma takmak akıl karı değil bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle sifir
    Ve butcenin yettigi kadarinin en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Sevgili kardeşim bende taraftar değilim.. Amma velakin artık kiralama şirketleri 2 senede bir lastik değiştiriyor araçlarına o yüzden piyasada uygun rakamlı çıkma lastik temiz bulmak mümkün.. Bunu geçdim adı sanı duyulmamış geneli çinde üretilen Lastikler de geridönüşüm ham maddesinde geri dönüşüm maddeleri ve naylon gibi unsurlar kullanılıyor.. Sıfır diye alınan Lastikler ne ufak yağmurda yolda dans etmeye başlıyor onu bırak acemi biri paniklerse kaza bile yaptırır..
    Şahsen az param varsa kalitesinden emin olduğum tırnak derinliği yeterli yama tamir görmemiş markalı çıkma lastiği ne üdüğü belirsiz marka ya tercih ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Lastik can taşır
    175-65 takın hem daha ucuz hem yakıt da düşer
    Orjinal ebat 185 55 175 65 takarsam problem olmaz demi sürtme falan yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkma değil çakmadan kork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışlıkta çıkma alınır, adam bir sene sonra arabayı satıyor, lastiği vermeyip ayrı satıyor ama yazlıkta yeni ve sağlam lastik çıkmaya düşmez pek. Yaşına, diş derinliğine bakmak ve montaj esnasında başında durup balans tutup tutmadığını kontrol etmek gerekiyor.
  • Matheas kullanıcısına yanıt
    185 in %55 i 101.75 mm
    175 in %65 i 113.75 mm
    12 mm fark var hesap yanlış değilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    185 in %55 i 101.75 mm
    175 in %65 i 113.75 mm
    12 mm fark var hesap yanlış değilse
    Avantajı ve dezavantajı ne olur 185 55e göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük konuşmam ama

    1-Slip mayo
    2-Pembe gömlek
    3-Çıkma lastik

    ASLA

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Matheas kullanıcısına yanıt
    Taban genişliği azalır yere basan kısmı azaldığı için sürtünme daha az olur yakıt bir miktar azalır ama yol tutuşu bir miktar azalır, yanak yüksekliği daha fazla bu sebeple yerden 2.5 cm kadar daha yüksek olur (bu arada tekerin üstünü kontrol edin 1.2 cm daha yüksek olacak pek ihtimal vermiyorum ama yine de üste değmeyeceğinden emin olun) şehir içinde çukurlu tümsekli yollarda faydalı olur konfor artar ama şehirler arası yolda hızlı giderken alttan geçen hava miktarı artar bu durumda yine yol tutuşunu etkiler,
    Araç zaten muhtemelen b sınıfı küçük bir araba, bu araçların çoğu 175.65.r14 kullanır demekki sorun olmuyor, siz de çok performanslı kullanmıyorsanız, çok hız yapmayıp şehir dışına çok çıkmıyorsanız pek farkını hissetmezsiniz
    Bu arada yine aklıma geldi araç eski değilse, kapısında falan lastik ölçüleri yazıyorsa muayeneden geçmeyebilir onu da öğrenin sıkıntı çıkmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 20 Şubat 2020; 9:41:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çıkma lastik aldım başıma gelmeyen kalmadı. Satasıya kadar çıkmadan daha iyisi yok. Garantisi benim demeler. Sorun çıkınca çıkma bu garantisi olmaz demeler. hiç tavsiye etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dndd

    Taban genişliği azalır yere basan kısmı azaldığı için sürtünme daha az olur yakıt bir miktar azalır ama yol tutuşu bir miktar azalır, yanak yüksekliği daha fazla bu sebeple yerden 2.5 cm kadar daha yüksek olur (bu arada tekerin üstünü kontrol edin 1.2 cm daha yüksek olacak pek ihtimal vermiyorum ama yine de üste değmeyeceğinden emin olun) şehir içinde çukurlu tümsekli yollarda faydalı olur konfor artar ama şehirler arası yolda hızlı giderken alttan geçen hava miktarı artar bu durumda yine yol tutuşunu etkiler,
    Araç zaten muhtemelen b sınıfı küçük bir araba, bu araçların çoğu 175.65.r14 kullanır demekki sorun olmuyor, siz de çok performanslı kullanmıyorsanız, çok hız yapmayıp şehir dışına çok çıkmıyorsanız pek farkını hissetmezsiniz
    Bu arada yine aklıma geldi araç eski değilse, kapısında falan lastik ölçüleri yazıyorsa muayeneden geçmeyebilir onu da öğrenin sıkıntı çıkmasın
    Milestone lastik aldım 175 65 14 tanesi 165 lira nasıl hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yatak bazasi ikinci el alinir ama yatak herzaman sifir alinir saglik icin , lastikte boyledir , guvenliginiz icin mutlaka sifir alin . Lastigin 2. Eli arabaya takilmaz go cart pislerinde bariyer olur ancak .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir kış paraya daraldığım için arkadaşın lafına uydum ve tanıdık lastikçiden bir buçuk yıl yaşında kullanılmış kışlık Bridgestone lastik aldım. İki sezon kullansam amorti eder diyordum. İlk kışın sonunda dişleri dökülmeye başladı, rezonans ve gürültü yaptı, lastik resmen gözümün önünde dağıldı. Başka bir lastikci baktı ve bunları yazın kullanmışlardır dedi. Para çöpe gitti resmen, Allah'tan kaza çıkarmadı. Yine üç yıl kullandığım lastikleri dişleri yeni diye satışa çıkardım, almak isteyen kişi janta taktırıp kontrol ettirmek istedi, olur dedim. Sağlam dediğim lastikte balon çıktı. Mahçup oldum. Bir daha ne alırım ne satarım...

    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en ucuz lastik çıkma lastikten iyidir bazen güzel lastikler oluyor ama çoğu artık ömrünü tamamlamış olur hiç macera aramayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.