Devletin sürekli ötv yükseltmesi millette arabalar kazandırıyor algısı oluşturdu. |
SIFIR ARAÇ DİKKAT ÖTV ORANLARI GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (18998. sayfa)
















-
-
Dostlar geçen haftalarda sıfır aldığım i20 hankook kinergy eco2 195/55/16 lastikler ile teslim edildi. lastik konusunda pek bilgim yok. bu model nasıldır? lastik olarak farklı tavsiyeleriniz var mı?
-
30 bin cebe indiriyorlar sanirim, birde bu impulse pakette cam tavan yok hocam bas basina almama sebebidir, satarken dert sahibi olursunuz.quote:
Orijinalden alıntı: thecrowlyCupra Formentor Phev bireysel satışa açılmış avek 2380'den veriyor bu fiyata değerlendirilmeli bence.
Sahibinden de karaborsa yapanların elinde patlar inş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
olmasi geren 3.1m 600bon kopuk var araçtaquote:
Orijinalden alıntı: deniz_86Audi Q3 sportback s-line metalik renk 2025 model 3.770 TL (Avek tekstilkent). Yeni kasa Q3 yıl sonu gibi gelecek diyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Seneskılıcım yan çarı mısın hocam boş yapmaya gelmişsin belli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vag daki citi lerden iyidir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
İnsanımızda devaluasyon korkusu da var. O yüzden malsız kalmama alışkanlığı geliştirdik. Yediğimizin içtiğimizin fiyatlarını yurt dışı ile kıyaslarsak, doların aslında reelde 60lar 70lermiş gibi olduğunu anlarız. Doların şuan ederinde olduğunu düşünmüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok o yıllarda,hem yalı dairesi hem lüks araba alınıyordu.
-
90 larda evde arabada alınabiliyordu hangisini tercih edersen..evler pahalı değildi bu gercek sanki palavra zannediyorlar ama bu gercek.ne zaman ev kredileri çıktı evler yükseldi .90 larda böyle değildi.
ayrıca 90larda ötv diye bir vergi yoktu.2002 yılında cıktığunda yüzde 27 i ötv
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leftercan1907 -- 29 Ağustos 2025; 12:56:40 > -
Eşimdeki i20'de de var bence iyi bir lastik. Alternatif olarak Hankook ventus prime 3, daha kailteli istenirse continental ecocontact 7 veya goodyear efficientgrip performance 2.
-
96 da aldığım 150 bin marka şuanki 75 bin avro diyelim aldığım makinayla istanbulda 5 daire alınıyordu.ev araba nın nekadar cok uçtuğunu görmüş oluyoruz.alım gücü berbat.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leftercan1907 -- 29 Ağustos 2025; 12:54:37 > -
Diğer mesajımda açıkladım ama anlamıyorlar malesef. Boşa yormaya gerek yok bünyeyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamam siz oyle yapin. Emtia candir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünyada 40.000 km’de triger kayışı çatlayan başka bir motor var mı acaba.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yağ da kayış çalışan başka motor yok çünkü :)
Hiç bir kayış malzemesi yağ içinde %100 zararsız çalışamaz.. Kontrollü kullanım olduğu sürece sorun olmaz ve lakin standart trigger kayışı muamelesi yapar "biz hep bu yağdan koyuyoruz yeğenim" kafasıyla araca bakim yaptırırsaniz sonucu sıkıntılı olur..
Tasarım olarak risk alınmış, bu riski yöneterrk aracı kullanmak gerekiyor.
DSG nin bir çok arızasının kullanici hatasi olmasi musebbibiyle garanti disinda kalmasını "doğal" olarak gören grup, kayış işine anlamsız tepki veriyor.. Yağını suyunu Sanayi de kafama göre koyarım sorun çıkarmasın deniyorsa, Japon motoru atmosferik alıp geçeceksin :)
Bu hafta 25 yaşında Mazda ile Trabzon Rize gidip geldim, şehir içi de kullandım. Tıkır tıkır :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 29 Ağustos 2025; 13:16:44 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyiki değiştirmişsiniz. Çünkü çatlamalar yeni başlamış gibi değil. Her ne kadar gözünüz gibi baksanız da 40 bin km kayış değişimi için erken geldi. Aracınız muhtemelen 2023 ve öncesi modellerden. 2024 ve sonrası ise psa adına sıkıntı daha da büyük.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet 2021 model. İlgisizlik dışında bu yağlı kayış meselesinin çok çok korku duyulacak bi durumu yok gibi geldi bana. Fabrikalar genel olarak 80 - 90 bin aralığında (bazı VAG grubu araçlarda 50 bin km diyen de vardı sanırım) triger kayışını değiştirmeyi tavsiye ediyor. Yapılması gereken bu aralıkta bir değil iki kez trigeri değiştirmek ve doğru yağ.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
40bin km'de çatlamalar epeyce ilerlemiş. Buralardan kopan parçalarla filitre'de muhtemel tıkalı olacak. Böyle düşünceli ve aracına iyi bakan kişinin aracı böyle ise, 1.2 puretech uzak durmalı. Alına bir çok risk var.
- kayışın yolda giderken kopması, sonuçlarını düşünün
- filtre tıkanıklığında motorun yeterli yağlanamaması, sonuçları düşünün
her 40bin km'de değiştirsenizde yukarıdaki 2 riski almak bence çok gereksiz.
İlave olarak bu trigerin değişimi işlemi de oldukça kompleks. her 40 bin'de bir ustanın ya da servisteki bir ustanın bu işlemleri eksiksik ve düzgün yapmama olasılığı da ilave riskler doğuruyor. Araç lastik değişimi, yağ değişimi gibi bir süreç değil malesef.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X