< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
SIFIR ARAÇ - FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (18040. sayfa)




















-
-
Sadece vw değil neredeyse bütün markalarda eski kalite yok. Kötü malzeme kullanan bulup buluşturuyor çok daha kötüsünü kullanıyor))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulturkusu -- 24 Mayıs 2025; 8:25:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ifade hatası olmuş. Görüntü olarak sertleşmiş diyecektim :)
-
Gördüğüm kadarıyla neredeyse talep eden tüm youtuberlar Tesla siparişi vermeyi başarmış. Biz ekranda araba dahi göremezken bu youtuberların neredeyse hepsinin Tesla siparişi vermeleri manidar olduğu gibi hayatın doğal akışına ve normal hayat tecrübelerine aykırıdır. Son satışta da VPN rezaleti vardı. İnsanlar bu kadar aptal yerine konmaz. Tesla Türkiye ekibi online satışı eline yüzüne bulaştırdı. İşe şaibe bulaşmıştır. Bundan sonra bu youtuberların videolarını ya izlemem yada izlersem videoyu beğenmem.
-
-
Vw ve hatta premium markalar için katılıyorum. Psa, skoda örneğin bu noktada terse giden markalardan. 10 yıl önce bir golf ile muadil bir Psa aracına bindiğinizde ic mekan kalite algısı Çok farklıydı. Genel olarak tüm markalar bir cost saving peşinde o açık ama bir kaç marka eskiye göre bu saving işini biraz abarttı sanki.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Citroen ami makyaj çıkacak :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu kesin bir çözüm malesef değil.
Korozyon için aracın boya prosesinse, kataforezde eksik olmuş olmasi gerek. Sonrasında direk su ve/veya yüksek neme maruz kalması, beklemesi gerekiyor. Teslimat öncesi üretim ile arada geçen sürede bunun oluşması Düşük bir ihtimal. Fakat bu kusur varsa, aracın özellikle 1-2 yıl. Sonra bu sorunu kullanıcı tarafından görünur hale gelir..
Ozetle, sıfır araçta ülkemizdeki bir eksperin (Sadece gözle bakacak Zira) by hatayı gözle görülür hale gelmeden tespit etmesi mümkün değil.
İkinci olarak teslim sonrası yapılacak bir ekspertis de tüketiciyi kurtarmıyor.. Onu alalım yenisini verelim gibi bir durum ülkemiz kanunlarına gore şak diye olamıyor. Uzun yıllar sürecek bir süreç ve sonunda tüketicinin faydasına sonuçlanması hemen hemen imkansiz bir durum.
Satın alımı yapan kişi, aracı teslim ALMADAN önce en azından kataforez sorunu yasabilecek potansiyel yerler (kapı alt iç kısımlar, menteşe yakını bölgeler, bagaj pandizot altı köşeler, çamurluk ic kenarları) givi bölgelere bakabilir.. Burada bir Korozyon oluşmuş ise en azından bunu rahatlıkla görür.. Altta sorun var ama henüz yüzeye çıkmadıysa Bunu exper de görmeyecektir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Sorun tesla'dan kaynaklanmıyor bence;
- Devletin 45 günde araç teslimat şartı ithal edilen araç firmalarını geriyor. Zira bir grev olsa 45 içinde değil ithal etmek üretemez .:)
- Bu sefer mecburen fabrikadan yola çıkmış, ya da gemide olan araçları satışa koyuyor. Bunu da sipariş ile yapamıyor.
- Tek yol envanter satışı yapmak kalıyor. Ama 20-25 bin talep olunca bunu da kısa süreye yayması imkansız bu envanter işi bu durumda en az 3-4 ay sürecektir gibi gözüküyor.
-
Evet hocam Cupra Leon çok sert, kasislerde çukurlarda baya alttan vuruyor. Kuzenim bu yüzden satacak arabayı, evet virajlari çok daha iyi dönüyor ama arabayı hep şehir içi kullanıyor.
Bu arada 2024 Leon style almak isteyen arkadaşlara bir uyarı yapayım, şu an 2024 model 30k+ km de olan bir sürü beyaz araç var galerilerde, fiyatları 1400 civarı, hepsi şirket arabası haberiniz olsun. Bir yerden açık arttirma ile topluca satildilar alan galeriler aldılar. Hepsi ilk sahibinden yazmışlar ama ilk sahibi kim bilinmez :) Bilginiz olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam Tiggo8 olmazsa olmaz mı ne araçlar var 1700 civarı C Suv olarak.
-
Bu filo araçlarına kesinlikle düzenleme gelmeli. Filo hem daha ucuza aracı satın alıyor hem de araç daha çok yıpranmış oluyor. Ne bileyim en azından plaka, ruhsat gibi bir yere işlenip bir şekilde belli olması lazım. Ona göre de fiyatlandırma ve alan kişinin bunu bilmesi gerekmeli.
-
Bence de , bir araç filoya veriliyorsa minimum 3 yıl kiralık kullanılmalı ve satılırken de filo aracı olarak belirtilmesi lazım net bir şekilde.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence de olmalı
Belli filo firmalarının belli sınıf araçlarını 2. El alacak olsam özellikle tercih ederdim
15 yıldır şirket aracı , bunun 10 yıldan fazlasıda filodan uzun dönem kiralık araç kullanıyorum , tüm bakımlar yetkili servis , tüm değişen parçalar faturalı orijinal , km belli ve araç sınıfına göre gayet temiz
Benim bıraktığım tüm araçlar tam olarak dosta gider cinstendi
Bu süre zarfında araçta sorun olduğunda yerine ikame gelen filo araçları da aynı sınıf olduğundan , havuz aracı dahi olsa aralarında 5-10-25 bin km kullandığımda oldu hiç bir sorun yaşamadım
İşin özü D sınıfı 2. El araç tercih edecek olsam başta dediğim gibi belli filo kiralama firmalarının araçlarını özellikle tercih ederdim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet bence de var böyle garip durum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Beklediğim araçlardan olan Byd Seagull sonunda avrupaya gelmiş. İngiltere fiyatı 20 bin pound civarı, ülkemizde de 1.2m civarına gelecek yüksek ihtimalle. 800 bine çok rahat satabilecekleri halde, en az 300bin kar koyacaklarına dair en ufak şüphemiz yok :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba Ben de C su. Arııyorum 1700’e. Az yakan patçaları normal fiyatlı siz ne önerirsiniz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Bizim ülkede zaten pahalı satılır orası ayrı da bu adamlar dünyayı araba çöplüğüne çevirecek. 50 farklı model yap sonra her birini her sene makyajla . Çinli araçlar iyi hoş ama bu makyaj ve donanım farklılığı konusu düşündürücü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba E-208 en son fiyat alan kaç tl aldı en mantıklı F/P Elektrikli araba hangisi sizce bütçe 1.5tl geçemiyorum..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X