Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (2303. sayfa)

5 sn
288.916
Cevap
4.622
Favori
47.014.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1052 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
5. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 23012302230323042305
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cavemanturk C kullanıcısına yanıt
    Hangi bayi ?
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    1 sene kimse araç almasa her şeyin güzel olacağına inanmak ekonomik birçok şeyden haberdar olmamaktır. 2018 senesinde araç satış rakamları yarı yarıya düştü (tıpkı sizin istediğiniz gibi zorunlu protesto oldu diyelim). Bu düşük satış rakamlarının ceremesini hala araç yokluğu olarak çekiyoruz üzerinden 1 seneden fazla geçmesine rağmen.

    1 sene toplanıp araç almazsak ne olur:

    - Markalar elinde kalan araçları bize ucuza vermez. Yükler tıra Avrupa'ya Asya'ya satar. (Tıpkı bu ay PSA Türkiye'nin Avrupa'dan araç çekmesi gibi) Zannediyor musunuz ki bu araçları mecbur bize ucuza satacaklar? Neden öyle bir şey yapsınlar?

    - Düşük satış rakamlarını gören merkez yönetim sonraki sene ülkemize araç göndermez. Hatta bu azalmayı üretimden de eksiltir. Satmayacağı arabayı neden üretsin ki zaten?

    - Ülkemiz içi hiç satış yapmayan bayii ve distribütörler işçilerini çıkarır ve hatta bir kısmı ülke operasyonlarını kapatır. (Zaten Mazda, Subaru gibi güzel markaları ülkemizde görememe sebebimiz bu. Bundan sonra Toyota, Skoda ve Opel'i de göremeyiz artık)

    - Sonraki sene mecbur araba almak zorunda kalırız, ama bu sefer ülkeye çok ama çok az araba gelecektir. O kadar az arabayı almak için aramızda savaşırız ve bilin bakalım ne olur? FİYATLAR ARTAR. Yıllar önce bugünkünden çok daha büyük SPOTÇU krizi yaşamamızın sebebi de buydu zaten. Çok çabuk unuttunuz ya da hatırlayamayacak kadar yaşınız küçük.

    - Zaten istediğimiz arabanın istediğimiz donanımını şu an bile alamıyoruz (renk, trim seçeneği, opsiyonlar v.b) Distribitör ne getirirse onu alıyoruz. Bu iş iyice çığırından çıkar. Tüm ülkede sadece BEYAZ COMFORTLİNE CAM TAVANSIZ GOLF satılır. Ondan sonra gel de tonla para verip aldığın ama rengini bile seçemediğin arabanı sev.

    - Yetmedi. Üzerine az araç satıldığı için parça maliyetleri de artar bakım maliyetleri de. Ondan sonra sıfır araç almaya da kendi aracını tamir ettirmeye de paramız yetmez (Zaten yetmiyor ya, neyse..)

    - Ülkecek zaten Avrupa'nın en yaşlı arabalarına biniyoruz. Bu ortalama daha da artar. Artık "Şu Şahin Toroslar artık kaldırılsın trafikten" demek yerine "Keşke şu Şahin'i bir daha üretseler de alabilsek" demeye başlarız tıpkı İRAN'da olduğu gibi...


    Bırakın lütfen kendinize ucuza araba almak için tüm insanların kolektif hareketini beklemeye ve bundan safça fayda talep etmeye. BU İŞ BÖYLE OLMUYOR....

    (Not: biraz uzun anlattım ama artık gına geldi şu Türk insanını "Salak, koyun, enayi" gibi sıfatlarla yaftalayan zihniyetten...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 30 Mayıs 2020; 14:55:45 >




  • kullanici123456 kullanıcısına yanıt
    Fiyatların artacağını, bekleyenin zarar edeceğini söylemiştik, dediğimiz oluyor.

    Faiz indirimi + sokak yasağı kalkması nedeniyle talebin ve fiyatın artacağının altını çizerim

    Kredi kampanyası yürürlüğe girince yerli markalarda şu anda 2-3 ay olan bekleme süresi 6-7 ay olacak

    “Yerliler 0.19 faiz oranı nedeniyle zam yaptı, biz niye ucuza satalım ?” diyen ithal markalar da paralel olarak fiyat yükseltecek.

    Fabrikalar neredeyse seneye üretecekleri arabaların kaporasını şimdiden alacaklar.

    Yani fabrikadan çıkan her araba satılmış olacak çıkacak, şu anda zaten yaklaşık olarak bu durumdayız.

    Henüz dün sokak yasağı kalktı, daha bugün favorilerimdeki araçlardan bazıları şehir dışından kapora almış, bazıları sattım diye ilanı kaldırmış.

    Siz daha ucuza araba bekleyin, bekleyin, almayın, ucuzlar :)
    Forumdaki max. 5 kişi gerçekten araba arıyor, o 5 kişi araba almazsa çok ucuzlayacak, fabrika 5 araba az sattık diye fiyatları düşürür. Almayın. :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotografya

    ötv indirimi geleceğini zannetmiyorum. neden şu an deli gibi kaynak arayışında olan bir durumdayız. burdan gelecek tatlı para kaynağından olmak istemezler şu aşamada. parmağını kaldırmadan bir araba da devlete aldığın için. eğer olursa da burda üretilen araçlara bir ötv indirimi olur gibime geliyor. yurt dışında gelecek olan araçlara ötv indirimi demek ülkeden döviz çıkışı demek çünkü. deli gibi swap anlaşması yapacak ülke arıyorken pek mümkün değil.

    kaldı ki ötv indirimi olsa bile araçlara en az yüzde 25 zam gelecektir. düşünsenize konut kredilerinin yüzde 0,10 a indirildiğini. faiz 0,90 iken evine 200 bin tl isteyen satıcı faiz 0,10 a inince de 200 bin mi der yoksa 250 - 280 bin tl ye mi yükseltir fiyatı ?

    bu topraklarda bizlere refah yaşama hakkı yok ben bunu kabullendim artık. ömrümüz 60 70 yıl ama hayatta hep borç, geçim derdi, ev araba kredisi ödeme, dert, gam ve keder içinde geçiyor. dolar euro bugün 1 tl olsa şu fiyatlar gram inmez. neden inmez devlet şu andaki mevcut fiyatlarda kalacak şekilde vergi güncellemesi yapar da ondan

    evet çok doluyum :)
    nasıl bir tatlı para kaynağı? satılan her araba cari açığın biraz daha artması demek. zira araçların çoğu ithal. yerli dediğimiz markalar da aslında yine yabancı markaların buradaki fabrikaları. yerli araç satışı bile cari açığı azdıran bişey yani. ötv bu yüzden inmez. daha önceki ötv indirimleri seçim yatırımlarıydı. şu an seçim ortamı yok. eğer ki ötv indirimi yaparlarsa bu resmen saçmalık olur. kaldı ki zaten araç yok firmalarda. gelen her golf/passat/3008 anında satılıyor.




  • redmaner kullanıcısına yanıt
    ifadelerinize ve yazdıklarınıza dikkat edin. saygılı şekilde yazmadığınız her ifadeyi aynen size iade ediyorum. hakkımda itham edilmesinden de edenlerden de nefret ederim. mesajımda hiç kimseye enayi koyun demedim bu bir. yaşım da küçük değil bu iki. tanımadığınız insanlar hakkında itham edici şeyler yazmayı bırakın en azından bana yazmayın bu da üç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotografya -- 30 Mayıs 2020; 15:4:57 >
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    Günde 15 km için 60 k lık araç yeter 300 k ya orta karar bir ev veya dükkan bile alınabilir.
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Hocam ben örnek vermek için 300k dedim. 300k ya araç alacak durumum yok :) kolay kolay araç değiştiren birisi değilim. O yüzden bu şekilde düşünüyorum. Sıfır mı, dolu düşük model mi ya da 50 60k lik bir araç mı diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotografya -- 30 Mayıs 2020; 15:10:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır araba alacaklar dikkat etsin. 2. elde güven yok diye 0 a yönelik ama onun da cılkı çıktı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, son üç arabam yeniden eskiye doğru sıra ile
    hepsi sıfır olmak üzere 2015 BMW 5.20i, Mercedes C180, Vw CC özel sipariş, Türkiye'de tekti belki. Bu forumda bu arabaların kendi konularında mesajlarım mevcuttur.
    Son iki yıldır Megane 2 var ve bunu kullanıyorum, neden yazıyorum, paranızı bu fiyatlardan arabaya bağlamayın diye.İstedigjm arabayı alma imkanım var ama almıyorum, çünkü akılcı ve mantıklı gelmiyor, elinizdekiler ile devam edin, fazlasıyla yeterli, Megane 2 her türlü yetiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 30 Mayıs 2020; 16:19:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    1 sene kimse araç almasa her şeyin güzel olacağına inanmak ekonomik birçok şeyden haberdar olmamaktır. 2018 senesinde araç satış rakamları yarı yarıya düştü (tıpkı sizin istediğiniz gibi zorunlu protesto oldu diyelim). Bu düşük satış rakamlarının ceremesini hala araç yokluğu olarak çekiyoruz üzerinden 1 seneden fazla geçmesine rağmen.

    1 sene toplanıp araç almazsak ne olur:

    - Markalar elinde kalan araçları bize ucuza vermez. Yükler tıra Avrupa'ya Asya'ya satar. (Tıpkı bu ay PSA Türkiye'nin Avrupa'dan araç çekmesi gibi) Zannediyor musunuz ki bu araçları mecbur bize ucuza satacaklar? Neden öyle bir şey yapsınlar?

    - Düşük satış rakamlarını gören merkez yönetim sonraki sene ülkemize araç göndermez. Hatta bu azalmayı üretimden de eksiltir. Satmayacağı arabayı neden üretsin ki zaten?

    - Ülkemiz içi hiç satış yapmayan bayii ve distribütörler işçilerini çıkarır ve hatta bir kısmı ülke operasyonlarını kapatır. (Zaten Mazda, Subaru gibi güzel markaları ülkemizde görememe sebebimiz bu. Bundan sonra Toyota, Skoda ve Opel'i de göremeyiz artık)

    - Sonraki sene mecbur araba almak zorunda kalırız, ama bu sefer ülkeye çok ama çok az araba gelecektir. O kadar az arabayı almak için aramızda savaşırız ve bilin bakalım ne olur? FİYATLAR ARTAR. Yıllar önce bugünkünden çok daha büyük SPOTÇU krizi yaşamamızın sebebi de buydu zaten. Çok çabuk unuttunuz ya da hatırlayamayacak kadar yaşınız küçük.

    - Zaten istediğimiz arabanın istediğimiz donanımını şu an bile alamıyoruz (renk, trim seçeneği, opsiyonlar v.b) Distribitör ne getirirse onu alıyoruz. Bu iş iyice çığırından çıkar. Tüm ülkede sadece BEYAZ COMFORTLİNE CAM TAVANSIZ GOLF satılır. Ondan sonra gel de tonla para verip aldığın ama rengini bile seçemediğin arabanı sev.

    - Yetmedi. Üzerine az araç satıldığı için parça maliyetleri de artar bakım maliyetleri de. Ondan sonra sıfır araç almaya da kendi aracını tamir ettirmeye de paramız yetmez (Zaten yetmiyor ya, neyse..)

    - Ülkecek zaten Avrupa'nın en yaşlı arabalarına biniyoruz. Bu ortalama daha da artar. Artık "Şu Şahin Toroslar artık kaldırılsın trafikten" demek yerine "Keşke şu Şahin'i bir daha üretseler de alabilsek" demeye başlarız tıpkı İRAN'da olduğu gibi...


    Bırakın lütfen kendinize ucuza araba almak için tüm insanların kolektif hareketini beklemeye ve bundan safça fayda talep etmeye. BU İŞ BÖYLE OLMUYOR....

    (Not: biraz uzun anlattım ama artık gına geldi şu Türk insanını "Salak, koyun, enayi" gibi sıfatlarla yaftalayan zihniyetten...)
    araçlar satmayınca araçların fiyatlarının düşmeyeceğini ve diğer ülkelere gönderileceğini de nerden çıkardınız ? biz ülkeye giren aracın fiyatının pahallığını mı şikayet ediyoruz? Elbette hayır, Türkiye hiç bir emek ve mesai harcamadan bir üretici konumudaki ülkenin ürettiği araçtan kazandığı paradan çok daha fazlasını kazanıyor, biz ülkemizin kendi karından feragat etmesini bekliyoruz ki kısmen geçmişte yapılan %15 lik ötv indirimi bunun en büyük örneğidir. araçlar bayilerde satılmazsa otomobil şirketleri hükümetin kapısına dayanır ve kendileri için bir teşvik programı yapmalarını talep ederler, burjuvazi kesim her zaman devletle içi içedirler ve çoğu yasa onların talepleri doğrultusunda hayata geçer, bi de demişsin ki mazda, subaru vs... niye yok felan , o araçlardan bizleri mahrum edenler yine bir kesim türkiyede otomobil devlerinin devletle olan işbirlikleri sonucu ortaya çıktı, avrupa düşük hacimli motorlara mahkum etti herkesi , çünkü kendi tüm alt yapılarını onların üzerine kurdular ve buna göre bir piyasa yaratmaya çalıştılar ki kısmende başarılı oldular, subarunun veya mazdanın 1.4 lük motoru mu kaldı, çoğu 2.000 motor araçlardı bunlar, Türkiyenin bu yanlış vergilendirme politikasından dolayı, malesef ki japon pazarının türkiyedeki payı gittikçe küçüldü, adamlar sırf türkiye için kendi otomobil politikalarını değiştirip buna göre yeni yatırımlar gerektiren motorlar mı üretecekler yani? mitsubishinin sedanı mı kaldı, subarının yine öyle, lexsus, hondanın , kianın bir çok 2000 motorlu araçları ülkemize gönderilmiyor, sırf bu yanlış devlet politikaları yüzünden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Fiyatların artacağını, bekleyenin zarar edeceğini söylemiştik, dediğimiz oluyor.

    Faiz indirimi + sokak yasağı kalkması nedeniyle talebin ve fiyatın artacağının altını çizerim

    Kredi kampanyası yürürlüğe girince yerli markalarda şu anda 2-3 ay olan bekleme süresi 6-7 ay olacak

    “Yerliler 0.19 faiz oranı nedeniyle zam yaptı, biz niye ucuza satalım ?” diyen ithal markalar da paralel olarak fiyat yükseltecek.

    Fabrikalar neredeyse seneye üretecekleri arabaların kaporasını şimdiden alacaklar.

    Yani fabrikadan çıkan her araba satılmış olacak çıkacak, şu anda zaten yaklaşık olarak bu durumdayız.

    Henüz dün sokak yasağı kalktı, daha bugün favorilerimdeki araçlardan bazıları şehir dışından kapora almış, bazıları sattım diye ilanı kaldırmış.

    Siz daha ucuza araba bekleyin, bekleyin, almayın, ucuzlar :)
    Forumdaki max. 5 kişi gerçekten araba arıyor, o 5 kişi araba almazsa çok ucuzlayacak, fabrika 5 araba az sattık diye fiyatları düşürür. Almayın. :D
    Artı bir verdim, seviyorum seni, bu forum sensiz katigi olmayan ekmek gibi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geng G kullanıcısına yanıt
    Azla yetinen çoğu bulamaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, bilmiyorum doğru yere mi yazıyorum laf gelmez umarım ama yaklaşık 1 1.5 aydır araba arıyorum. 2017 model bmw 3 18 dizel 30 bin km sunrooflu bir araç buldum 3 adet önemsiz sayılacak lokal boyası var fiyat olarak 280 bin istiyor sizce nasıldır ? 2017 2018 passatta bakıyorum mübarek adamlar 2020 fiyatlarına yakın fiyat yazıyorlar siz nereden araba bakıyorsunuz bu nasıl bir piyasadır ben anlamadım. 2020 sıfır elegance 350 bin bayi fiyatı. 2017 2018 satanlar çıldırmış olmalı çok büyük kötülük bu ya Türk insanına ayıptır günahtır 200 bin e aldığı araca 300 bin istiyor yazık. kaç ay oldu araç bakıyorum artık isyanlardayım :)
  • Beyazdiş20 B kullanıcısına yanıt
    o söz tam tersi idi nasılda çevirmişin .
  • isthmus İ kullanıcısına yanıt
    Burası sıfır araç konusu, 2. el muhabbeti için diğer konuları kullanabilir veya yeni konu açabilirsiniz ama yine de cevap vereyim.

    318d BMW’nin üvey evlatıdır. Tutulmaz. 320d istenilir. 320d 2.0 L 190 HP iken 318d 2.0 L 150 HP olmasından başka bir fark olmasa da, böbrek hastaları arkada 318d yazısı görürse koşarak uzaklaşırlar. 320d Edition M Sport iyi, hafıza ısıtma Hi-Fi kırmızı dakota deri ile iyi gider.

    Passat tüm dezavantajlarına rağmen 2. elin omurilik sıvısıdır.
    DSG patlak BİLE olsa gözü KAPALI ALIN.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuan malum sitede otomobil ve suv bölümde yıl 2020 ve km olarak max olarak 250 km yazıp listeledim.

    otomobil bölümünde 2639 araç

    suv bölümde ise 1501 araç çıkıyor.

    bunların bir bölümü ihtiyaçtan acil olarak konmuş olsun diyelim. fakat bu sene 4000 üzerinde sıfır araç özel bayiler tarafından alınmış.bu durumda araç bulamamak ve fiyatların artışı normal yani

    satılmış olanlar hariç tabii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurcagri -- 30 Mayıs 2020; 17:23:33 >
  • Aşağıda bahsettiğim kamu bankalarının düşük faizli kredi kampanyaları genel açıklaması






    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    hocam kusura bakma seni rahatsız ettim. bilgi için sağolasın ama o dediğin araç için minimum al satçı ve galericiler 350 bin fiyat istiyorlar. zamanında 250 260 bin tl olan araca. eyvAllah rahatsızlık verdiğim için kusura bakma.

    not: pek anlamış değilim fiyat vs sormanın neresi garip geliyor ?
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Benimde sarı siteden takip ettiğim 8 aracın 4 ü satılmış hemen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu elemanin videolarini izledikce kufrediyorum duzenimize.
    Bu araclari alamamak nasil gucume gidiyor anlatamam, adam 10 yasindaki linea'ya 50-60bin istiyor. o birim paraya mercedes/bmw aliyor millet.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ofv9xwzR7Xg&feature=youtu.be
  • 
Sayfa: önceki 23012302230323042305
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.