Şimdi Ara

Sıfır Aldığım Samsun 46D7000 3D led tv Kullanılmış olabilir mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    İşte hack yapılmış samsung. Eskiden youtube de hd ve 3D videoları oynatmıyordu. Rusların yaptığı youtube de vardı
    Ayriyeten online tv kanalları izleyebilirsiniz
    Klavye mouse bağlayabilirsiniz
    Bu televizyon kesinlikle ikinci el

    izle bu videoyu

    https://www.youtube.com/watch?v=WIR7AI1JDAQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer

    veririm arkadaşım sağolun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdinc_seray

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    İşte hack yapılmış samsung. Eskiden youtube de hd ve 3D videoları oynatmıyordu. Rusların yaptığı youtube de vardı
    Ayriyeten online tv kanalları izleyebilirsiniz
    Klavye mouse bağlayabilirsiniz
    Bu televizyon kesinlikle ikinci el

    izle bu videoyu

    https://www.youtube.com/watch?v=WIR7AI1JDAQ

    evet haklısınız ben de de samygo var zaten usb yle yüklemişler demek....aynen youtube da 3d ve hd videolar izlenebiliyor şu anda...
    ya arkadaş vatan bilgisayar da böyle yaparsa kime güvenecez biz bu ülkede ya güvenerek alıyoruz büyük mağaza yapmaz diye..... yazıklar olsun ya....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhuntus81 -- 27 Mart 2012; 2:34:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhuntus81 -- 27 Mart 2012; 16:34:07 >




  • Sizinki kadar vahim olmasa da benzer birşey benim de başıma geldi ve yine ana konu Vatan Bilgisayar. Zamanında aşağıdaki uyarıları yapmıştım, vaktiniz varsa okuyun, ona göre hareket edin;


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    ...
    Bana gelen H301 panel numaralı D7000'de bulutlanma ve 2 ölü piksel vardı, değişim istedim. Bakalım Vatan ne yapacak.

    Samsung Türkiyenin, Ankara'daki Samsung Servisi Destek Bilişim ve Vatan Bilgisayar malesef beklentilerimin ötesine geçmek kenara dursun, beklentilerimin yanına bile yaklaşamadı.

    Samsung Türkiye "müşteri memnuniyeti adına satıştan itibaren 30 gün içinde ürünü iade edip değişim talep edebileceğimi" söylemesine rağmen, Destek Bilişim "2 ölü pikselin değişim için kabul edilmeyeceği" yorumunu yaptı ama "değişim olacak ise Samsung Türkiye bizi bu konuda bilgilendirmeli" dedi. Ancak konuyu Samsung Türkiye'ye bile bildirmeden, kendisi "ölü piksel sayısı 2 olduğundan, kesinlikle değişim yapılmayacaktır" hükmü verip, kendi kendine aynı televizyonu bana geri getirdi. Samsung Türkiye, "30 gün içinde müşteri memnuniyeti için değişim yapılır" demesine rağmen bu sefer Vatan Bilgisayar Ankara Söğütözü mağazası yan çiziyor ve "2 ölü piksel'den dolayı değişim yapılamaz, siz de 30 gün içinde değişim yapamazsınız zira ürününüz ayıplı değil, size 30 gün içinde değişim yapılır diyen Samsung Türkiye çağrı merkezi çalışanının adını verin bize, böyle birşey mümkün değil, ama ikna olursak belki değiştiririz" diyor.

    Parayı alana kadar 5 takla atıyor, satış için her türlü yalanı söyleyip, "7000-8000 serisinde ölü piksel çıkmaz, çıksa bile hemen değişim yapılır" diyor. Kimseye inanmayın;

    Samsung Türkiye ise konuyu bir Vatan Bilgisayar'a atıyor, bir Destek Bilişim'e. Sonunda "Vatan Bilgisayar bizim kendi mağazamız değil, yardımcı olamayız" diyorlar.

    Tüm bunlardan çıkartılacak ders;

    1. Mümkünse ürünü Vatan Bilgisayar'dan almayın,
    2. Satıcının söyleyeceği, satış sonrası destek-değişim imkanı gibi yalanlara kanmayın, satıcı satmak için herşeyi söyler.
    3. Ankara'daysanız ve Samsung ürünü aldıysanız, Servis'in "Kızılay'daki Destek Bilişim" olmadığına emin olun, orası ise mutlaka değiştirin, başka servis isteyin!
    4. Ürünün ayıplı, bulutlu, ölü pikselli çıkmaması için dua edin,
    5. 7000-8000 serisi gibi çok pahalı modeller genelde sorunlu çıktığı için ya Samsung almayın, ya da beklentilerinizi yükseltip daha sonra hayal kırıklığına uğramayın, ucuz bir cihaz alın.
    6. İlla da Samsung diyorsanız CES2012 sonrası için Haziran 2012'ye kadar sabredin. Belki, ama belki E serisin daha düzgün olur.
    7. Daha ucuz alternatif modellere yönelin ki cebinizi ve içinizi yakan sıkıntı Samsung d7000 bedeli kadar büyük olmasın. Çoluğunuzun çocuğunuzun rızkını bozuk ve müşteri memnuniyeti sınırlı olan bir televizyon'a vermeyin.
    8. Samsung Kore'nin kontak bilgilerine sahip olan varsa, hep birlikte Samsung Türkiye Müşteri İlişkileri ve Kalite bölümleri ile servis yapılanmasının değiştirilmesi için email atın. Olmaz ama, bakıverirsiniz belki yararı olur.




    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: dJ_bLoW

    @barisg

    Öncelikle geçmiş olsun.. Herzaman ki Samsung ve Vatan işgüzarlığı.
    Alıntı yaptığım post ise daha birkaç gün öncesine aittir. buradan alacak olanları uyarmıştım özellikle.
    Aldığınız TV nin kutusu benim ilk resimde eklediğim ile aynımı? 2 gözlük kampanyalı ürün mü?
    Konuyu takip ediyorsanız bunuda görmüş olmanız lazımdı. iyice okursanız ne demek istediğimi anlarsınız.

    iyi forumlar..



    İlginiz için teşekkür ederim. Sizin yazınızı okumuştum. Hatta dün Vatan Ankara Söğütözü mağazasına gittim ve aynı şeyi, değişim yapılacak modeli mağazada seçip almayı önerdim ama kabul etmediler ve "kutuyu açamayız" dediler. Haklılar diyelim.

    Kutu üzerinde "2 gözlük hediyeli" ibaresi yoktu ancak Zaten Samsung D7000 içinden 2 adet 3050 model gözlük çıkmıştı. Kutu içerisinde standart olarak var sanırım.

    Teknosa'daki fiyat ile Vatan'daki fiyat arasındaki uçurum çok büyüktü, tükeci olarak Vatan'ı tercih ettim ama satış sonrası işgüzarlıkları beni pes ettirdi.

    Üstelik, servis, "iade edilen televizyonlar preslenip çöpe gidiyor" dedi ki hala inanasım gelmiyor. Tedarikçi, satıcı ve servis üçgeninde inanılmaz bir bilgi kirliliği var, bu forumlar olmazsa tüketicinin hali harap. Benim gideceğim yer de şikayetimvar.com ve tüketici mahkemesi olacak sanırım.

    "ISO standardına göre değişim için ancak 4 ölü piksel kabul ediliyor" diyorlar ama, ben tüketici olarak bakıyorum olaya, bu kadar para veriyorsam, bir ölü piksel bile istemem. Ölü pikselli bir panele o kadar para verilirmi? Bu ülkede asgari ücret 650 TL. Ürünün ayıplı olduğu aşikar ama hakkımızı aramak için yeterli imkan mevcut değil.

    Samsung bu durumdan etkilenmez zira ana pazarı bizim gibi geri kalmış, 3. dünya ülkeleri değil. Sadece Kasım 2011 tarihinde 5 milyon adet Samsung TV satılmış dünya çapında. İşin servis, değişim, iade, kurulum, destek boyutlarını düşündüğünüzde işin içinde dönen para inanılmaz boyutta.




    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Samsung Klasiği aşağıda. Benim Samsung Türkiye'ye yazdığım ve Samsung Türkiye'den gelen cevabı görebilirsiniz. Tavsiyem, Samsung'la muhattap bile olmamanız, ki bu sadece vakit kaybı. Doğrudan Tüketici Mahkemesine gidin, davanızı açın, bırakın satıcı, servis ve tedrikçi artık yargıyal uğraşsın. Benim sorunumda top Samsung Türkiye Çağrı Merkezi, Vatan Bilgisayar Ankara Söğütözü ve Kızılay'daki Samsung Servisi Destek Bilişim arasında dönüyor. En son mahkemede bitecek gibi :) Dün Vatan Bilgisayar'a yeniden gittim. Hiçbir Samsung teşhir ürününde ölü piksel yok!!! Nasıl oluyorda sattıkları malda oluyor ve bunu ayıp olarak kabul etmiyorlar pes doğrusu. Memleketimde herkes tüccar, herkes kurnaz, herkes saman altından su yürütüyor, salak olan biz vatandaşlarız, satıcı kadar kurnaz olamadığımız için.


    Benim Sorum;


    15.12.2011''de Vatan Bilgisayar''ın Ankara Söğütözü mağazasından Samsung 40D7000 televizyon aldım. Cihaz, Samsung''un Ankara Kızılay''daki servisi Destek Bilişim tarafından kuruldu. Kurulum sırasında, neredeyse Samsung standardı haline gelen, 4 köşede ve alt panelde bulutlanma olmasının yanında, panelde 2 ölü piksel çıktı. Satıcının "7000 ve 8000 serisinde ölü piksel çıkmaz, çıksa da hemen değişim yapılır" uyarısı aklıma geldi ve Samsung Çağrı Merkezini aradım ve xxxx nolu kurulum kodunu aldım. Görevli "normalde yanyana 3 ölü piksel veya dağınık şekilde 7 ölü piksel çıkarsa değişim yapılır ama bu ilk 30 günlük koşulsuz iade süresinden sonra devreye girer, siz müşteri memnuniyeti veya Sanayi Bakanlığı tarafından tanınan "cayma hakkı" çerçevesinde ürün değişimi isteyebilirsiniz " dedi. Vatan''daki satıcının söylediklerini destekler şekilde, Destek Bilişim''den için gelen arkadaşların "daha önce 7000 serisinde ölü piksel ile karşılaşmadıkları" yönündeki beyanı ile birlikte cihazı servis''e, değişim talebiyle, iade ettim.

    Geldiğimiz noktada Samsung Türkiye konuyu bir Vatan Bilgisayar'a atıyor, bir Destek Bilişim''e. Sonunda "Vatan Bilgisayar bizim kendi mağazamız değil, yardımcı olamayız" diyorlar. ISO standardına göre 4 ölü piksel varsa değişim yapılır diyor. Ben tüketici olarak 3000TL''ye yakın para ödediğim ama ayıplı çıkan malı kullanmak istemiyorum. Satış yapana kadar 5 takla atan firma, satıştan sonra sizi adam yerine koymuyor.

    Tedarikçi, satıcı ve servis üçgeninde inanılmaz bir bilgi kirliliği var, bu forumlar olmazsa tüketicinin hali harap. Benim gideceğim yer de sikayetimvar.com, forumdonanim.com, sikayetim.com sitelerine durumu yazmak ve tüketici mahkemesine gitmek olacak. 4077 nolu kanunun 6 maddesine göre başvuru yapacağım.

    Üstelik, e-posta sayfanızda, en sorunlu modelleriniz olan D6500-D7000-D8000 televizyonları listelememeniz de komik. Gözden kaçması mümkün değil. Bu konuyu da delil olarak listeleyeceğim.



    Samsung Türkiye'nin Cevabı;


    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


    Samsung Electronics, satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde
    üretim hatalarına karşı sorumludur. Garanti süresi fatura tarihinden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.

    Ürünün iade olabilmesi için, aşağıda yer alan iade şartlarından en az birine ürünün uygun olması gerekmektedir.

    Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, onarımda geçen süregaranti süresine eklenir.
    Malın onarım süresi en fazla 20 iş günüdür. Ürünün azami onarım süresi ürünün servise ulaştığı tarihten
    itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda değişim talep edebilirsiniz.

    Teslim tarihinden itibaren garanti süresi dahilinde bir yıl içerisinde, en az 4 defa arızalanması
    veya garanti süresi içerisinde kalmak koşuluyla 6 defa arızalanması, halinde üründen yararlanamama
    ve tamir süresinin aşılması durumlarında yetkili servisin düzenleyeceği rapor ile arızanın tamir olamayacağının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak ürün değişim işlemi yapılacaktır.

    Almış olduğunuz ürün kargo şirketi aracılığı ile size ulaştırılmış ise teslim alma sırasında ürünün
    ambalajında hasar kontrolü yapınız. Montaj kapsamı dışında ürünleri kutusuna zarar vermeden açarak
    kontrolünü yaptıktan sonra teslim almalısınız. Eğer kargoda meydana gelmiş bir eksiklik veya hasar var
    ise kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Ambalajı hasarlı ürünler teslim alınmamalıdır.
    Kargodan oluşabilecek problemlerden firmamız sorumlu değildir.

    Ürün ya da bedel iadelerinde faturanın aslının ibrazı gereklidir.

    Değişim koşullarınızın oluşması durumunda talebinizi iletebilmek için, yetkili teknik servisiniz
    ile iletişime geçmenizi rica ederiz.





    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    Merhabalar

    Öncelikle sürekli bu sorunların konuşulmasından haklı olarak rahatsızlık duyan arkadaşlara saygı çerçevesinde bu sorunlardan çok bahsetmemeye karar vermiştim ancak gördüğüm o ki mağduriyet iyice artmış. Affınıza sığınarak yaşadıklarımı baştan sona anlatmak istiyorum, bir kişiye bile faydam olursa sevineceğim .

    28.01.2012 tarihinde izmir balçova darty den 46 d8000 model samsung tv yi aldım,o1.02.2012 tarihinde tv nin bana teslim edileceğini bildirdiler

    01.02 de telefon edip hava muhalefetinden dolayı teslim edemeyeceklerini bildirdiler

    02.02 tarihinde tv geldi darty nin vermiş olduğu servis numarasını aradım
    İZMİR KARŞIYAKA LOJİK İLETİŞİM
    O gün akşam tv kurulumu için geldiler gelen arkadaşlara şunu söyledim”samsung tv lerde bu sorunların olduğunu söylüyorlar eğer hepsinde varsa ,olmayan yoksa kutuyu açmayalım direkt darty ye iade edip paramı alayım “dedim

    Sonra merkezlerinden birini arayıp konuştular ve tamam kabul ediyoruz şeklinde sorunlu çıkarsa yardımcı olacaklarına dair bir cevap verdiler (keşke yazılı alsaydım söz uçar yazı kalır)
    Neyse tv yi açtık sonuç malum.
    Tv yi almalarını söyledim ,servis sürecini başlatacaklarını yarın tv yi alacaklarını söylediler
    Ertesi gün araba kaza yaptı bahanesi ile gelmediler(yalan olduğu her halinden belliydi)
    Sonraki gün yani 04.02 tarihinde tv yi aldılar.
    Birkaç gün sonra arayıp durumun ne olduğunu sordum ( bu arada siz aramadan arayıp bilgi vermiyorlar) Burak Karakaya isimli bir arkadaş ile görüştüm bana samsung un bundan sonra bulutlanma ve ışık sızmalı tv lere değişim vermediklerine dair bir mail attığını bildirdi.önceki tv nasıl değişti dediğimde izmir çankaya destek servisin bundan dolayı 9000 tl ceza aldığını söylediler Bunu kabul etmediğimi,onlar ile başta anlaştığımı yardımcı olacaklarını söylediklerini hatırlattım bunun üzerine arkadaş bana müşteri memnuniyeti adına bu tv yi bulutlanma ve ışık sızmasından dolayı değil de darp kapsamında değişimini gerçekleştirelim dedi .Sürecin nasıl işleyeceğini sorduğumda sezgin isimli bir arkadaşa verdi telefonu.Bu arkadaş istanbula gideceğini(eğitim için di sanırım) ancak döndükten sonra yani 10.02 tariihinde bu süreci başlatacaklarını söyledi
    10.02 tarihinde yine arayan soran yok ben aradım durumu sordum
    Yine sezgin isimli arkadaş ile görüştüm(dikkat edin) bana istanbulda bu konuyu araşştırdığını önceki tv nin hakkatten ışık sızması ve bulutlanmadan dolayı değiştiğini öğrendiğini o değiştiyse bununda değişebileceğini bu yüzden darp kapsamı değil de normal süreç ile yani ışık sızması ve bulutlanma sorunu ile süreci devam ettireceklerini söyledi(samsung un gönderdiği maile ne oldu)
    Bugün akşama kadar olmassa pazartesi günü 13.02 tariihinde bir cevap vereceklerini söylediler
    Yine tahmin edilebileceği gibi pazartesi günü aramadılar akşama doğru ben aradım yine sezgin isimli arkadaş ile görüşüyorum

    Mühendislerin orada olduklarını konu ile ilgilendiğini bir denetim geçirdiklerini en kısa zamanda bana döneceklerini söyledi(şaka gibi bunlar değilmi )peki dedim
    2 gün sonra sezgin isimli arkadaş beni arayıp samsung un talebime red cevabı verdiğini söyledi
    Bir önceki tv değişim alıyor da daha fazla sorunlu olan bu tv neden red oluyor diye sorduğumda kendilerinin sadece aracı olduğunu müşterilerin taleplerini merkeze ilettiklerini 444 77 11 numarasını arayıp konuşmamı onlara sert çıkmamı kendileri ile alakalı olmadığını söyledi
    Çağrı merkezini aradım daha önce değişim verdiğini şimdi neye istinaden red edildiğini sordum
    Bunu servise sormam gerektiğini kendilerinin sadece verilere bakarak bize cevap verdiğini sorularım için samsung ana sayfasından mail yazmamı söyledi

    Peki dedim maili yazdım önceki tv değişmesine rağmen bu tv de daha fazla sorun olmasına rağmen neye istinaden red cevabı verildiğini bana anlatacak bir muhatabımın olmadığını yazdım

    Sonra beni çağrı merkezinden arayıp önceki tv nin arızalı olduğunu bu tv de sorun olmadığını söylediler
    Neye göre bunu söylediklerini sorduğumda servis ten tv de sorun olmadığını bildirdiklerini söylediler
    (ciddiyetsiz samsung ve servisleri ile ilgili maceram daha bitmiş değil bekleyin)

    Tabi doğruca servisi aradım yine aynı kişiye çağrı merkezinden böyle söylediklerini bildirdiğimde öyle bir şeyin olmadığını (bunu söylerken o kadar politik konuşuyor ki anladığım buydu bunu yasal süreçte yalanlayabilir de) oraya gelmemi samsunga attıkları maili bana gösterebileceğini ancak veremeyeceğini falan söyledi
    Sonra tekrar internetten samsung a mail yazdım sorunlarımı tekrar belirttim
    Bir süre sonra çağrı merkezinden yine aradılar

    Arayan kişi önceki tv de değişim olduğunu ancak bu değişimin müşteri memnuniyeti adına yapıldığını normalde bu sorunlardan dolayı değişim yapmadıklarını şu an ki tv de de taleplerimin yerine getirilemeyeceği bilgisini verdi .önceki tv de değişimi bildirirken tv nin arızalı olduğu bu yüzden değişeceği bilgisini verdiklerini söylediğimde arkadaşlar yanlış bilgi vermiştir gibi tamammen ciddiyetsiz bir cevap ile karşılaştım

    Çağrı merkezinden arandığımda önce değişmeme sebebini servise sormamı servis ile alakalı olduğunu söylüyorlar servis bizimle alakalı değil diyor çağrı merkezinin ikinci aramasında önceki tv arızalıydı bu tv de sorun yok diyor sonraki çağrı merkezi görüşmemizde önceki tv nin müşteri memnuniyeti adına değiştiğini bu tv nin değişmeyeceğini söylüyorlar

    Tüm bu yaşadığım komedya da bu marka ile ilgili yorumu size bırakıyorum
















    Sevgili Evril,

    Başka bir şehirde yaşıyorum, cihazı Vatan'dan almıştım, doğal olarak başka bir servis kurulumu yapmıştı. Ancak benim yaşadıklarım da senin anlattıklarınla, 2. televizyon hariç, tıpa tıp aynı. Ben ilkinde sorun çıkınca cihazı iade etmeyi başardım ve şimdi uzak duruyorum.

    Bu satıcı-servis-üretici üçgeninde ortak olan tek nokta Samsung Türkiye. Buna göre;

    1. Müşteri memnuniyetinden dolayı değişim yaptık, yapacağız, yapılacak, yapılabilir...
    2. Değişim için Samsung Çağrı merkezini arayıp kayıt açtırın,
    3. Değişime Samsung Türkiye karar verecek, servis olarak biz karar vermeyiz,
    4. Servis ne derse Samsung olarak biz onu yaparız, servis cihazda problem olmadığını söylüyor, yani değişim yapılamaz,
    5. Samsung Türkiye bize (servise) email attı, değişimi kabul etmiyor?!!
    6. Samsung bundan sonra bulutlanma ve ışık sızmalı tv lere değişim vermeyeceğini söyledi, biz servis olarak değişim raporu yazamayız...
    7. Servis: 3 ölü pikselde değişim yaparız,
    8. Samsung Türkiye: 5 ölü piksel'de değişim yaparız,
    9. Vatan Satıcısı-1: 7000 serisi üst sınıf bir tv, 1 ölü piksel olsa bile hemen değişim yaparız,
    10. Vatan Satıcısı-2: 7 ölü piksel olmadan değişim yapamayız




    söylemlerinin tamamı yalan, uydurmaca ve tüketiciyi yanıltma. Aynı şeyler Kasım-Aralık aylarında bana da tek tek söylendi. Türkiye'nin heryerinde farklı servis ve farklı satıcılar aynı çaresizlik oyununu oynuyor olamazlar. Sanırım bu Samsung Türkiye'nin tüm servis-satıcı personele ve kendi çağrı merkezine öğrettiği çaresizlik.

    Ben şikayetvar.com adresine durumu özetledim. Samsung Çağrı merkezi beni aradı ve sadece dinleyip konuşmamı kayıt etti, cihaza değişim veremeyeceklerini söyledi. Servis arayıp, "Samsung değişim yapılmayacağına dair resmi yazı gönderdi" deyince, bir kopyasını istedim; önce tamam dediler, 5dk sonra geri arayıp bu resmi evrak size veremeyiz dediler. Bence Samsung'un böyle bir resmi yazı göndermesi söylemi tamamen bir yalan. Sonra tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım, bankamı arayıp, satıştan 30 gün geçmediği için, kredi kartı ödemelerimi iptal ettirdim. Ardından cebimde hakem heyetine yazdığım dilekçeyi alıp Vatan'a gittim, Vatan 30 gün boyunca geri almayı reddettiği cihazı, ben daha dilekçeyi hakem heyetine vermeden, kendisi geri almayı teklif etti ve bende bu teklife balıklama atladım :)

    İade sürecinde yukarıdaki 6 adım sizlerin de başına gelecek ve söylenecek. Ancak hiçbirine inanmayın derim.

    Teklifim şu, Samsung Electronics Korea'da Türkiye satışlarından sorumlu birim veya kişi'nin email'ine ulaşabilecek olan varsa bir email atalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 28 Mart 2012; 11:10:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Sizinki kadar vahim olmasa da benzer birşey benim de başıma geldi ve yine ana konu Vatan Bilgisayar. Zamanında aşağıdaki uyarıları yapmıştım, vaktiniz varsa okuyun, ona göre hareket edin;


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    ...
    Bana gelen H301 panel numaralı D7000'de bulutlanma ve 2 ölü piksel vardı, değişim istedim. Bakalım Vatan ne yapacak.

    Samsung Türkiyenin, Ankara'daki Samsung Servisi Destek Bilişim ve Vatan Bilgisayar malesef beklentilerimin ötesine geçmek kenara dursun, beklentilerimin yanına bile yaklaşamadı.

    Samsung Türkiye "müşteri memnuniyeti adına satıştan itibaren 30 gün içinde ürünü iade edip değişim talep edebileceğimi" söylemesine rağmen, Destek Bilişim "2 ölü pikselin değişim için kabul edilmeyeceği" yorumunu yaptı ama "değişim olacak ise Samsung Türkiye bizi bu konuda bilgilendirmeli" dedi. Ancak konuyu Samsung Türkiye'ye bile bildirmeden, kendisi "ölü piksel sayısı 2 olduğundan, kesinlikle değişim yapılmayacaktır" hükmü verip, kendi kendine aynı televizyonu bana geri getirdi. Samsung Türkiye, "30 gün içinde müşteri memnuniyeti için değişim yapılır" demesine rağmen bu sefer Vatan Bilgisayar Ankara Söğütözü mağazası yan çiziyor ve "2 ölü piksel'den dolayı değişim yapılamaz, siz de 30 gün içinde değişim yapamazsınız zira ürününüz ayıplı değil, size 30 gün içinde değişim yapılır diyen Samsung Türkiye çağrı merkezi çalışanının adını verin bize, böyle birşey mümkün değil, ama ikna olursak belki değiştiririz" diyor.

    Parayı alana kadar 5 takla atıyor, satış için her türlü yalanı söyleyip, "7000-8000 serisinde ölü piksel çıkmaz, çıksa bile hemen değişim yapılır" diyor. Kimseye inanmayın;

    Samsung Türkiye ise konuyu bir Vatan Bilgisayar'a atıyor, bir Destek Bilişim'e. Sonunda "Vatan Bilgisayar bizim kendi mağazamız değil, yardımcı olamayız" diyorlar.

    Tüm bunlardan çıkartılacak ders;

    1. Mümkünse ürünü Vatan Bilgisayar'dan almayın,
    2. Satıcının söyleyeceği, satış sonrası destek-değişim imkanı gibi yalanlara kanmayın, satıcı satmak için herşeyi söyler.
    3. Ankara'daysanız ve Samsung ürünü aldıysanız, Servis'in "Kızılay'daki Destek Bilişim" olmadığına emin olun, orası ise mutlaka değiştirin, başka servis isteyin!
    4. Ürünün ayıplı, bulutlu, ölü pikselli çıkmaması için dua edin,
    5. 7000-8000 serisi gibi çok pahalı modeller genelde sorunlu çıktığı için ya Samsung almayın, ya da beklentilerinizi yükseltip daha sonra hayal kırıklığına uğramayın, ucuz bir cihaz alın.
    6. İlla da Samsung diyorsanız CES2012 sonrası için Haziran 2012'ye kadar sabredin. Belki, ama belki E serisin daha düzgün olur.
    7. Daha ucuz alternatif modellere yönelin ki cebinizi ve içinizi yakan sıkıntı Samsung d7000 bedeli kadar büyük olmasın. Çoluğunuzun çocuğunuzun rızkını bozuk ve müşteri memnuniyeti sınırlı olan bir televizyon'a vermeyin.
    8. Samsung Kore'nin kontak bilgilerine sahip olan varsa, hep birlikte Samsung Türkiye Müşteri İlişkileri ve Kalite bölümleri ile servis yapılanmasının değiştirilmesi için email atın. Olmaz ama, bakıverirsiniz belki yararı olur.




    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: dJ_bLoW

    @barisg

    Öncelikle geçmiş olsun.. Herzaman ki Samsung ve Vatan işgüzarlığı.
    Alıntı yaptığım post ise daha birkaç gün öncesine aittir. buradan alacak olanları uyarmıştım özellikle.
    Aldığınız TV nin kutusu benim ilk resimde eklediğim ile aynımı? 2 gözlük kampanyalı ürün mü?
    Konuyu takip ediyorsanız bunuda görmüş olmanız lazımdı. iyice okursanız ne demek istediğimi anlarsınız.

    iyi forumlar..



    İlginiz için teşekkür ederim. Sizin yazınızı okumuştum. Hatta dün Vatan Ankara Söğütözü mağazasına gittim ve aynı şeyi, değişim yapılacak modeli mağazada seçip almayı önerdim ama kabul etmediler ve "kutuyu açamayız" dediler. Haklılar diyelim.

    Kutu üzerinde "2 gözlük hediyeli" ibaresi yoktu ancak Zaten Samsung D7000 içinden 2 adet 3050 model gözlük çıkmıştı. Kutu içerisinde standart olarak var sanırım.

    Teknosa'daki fiyat ile Vatan'daki fiyat arasındaki uçurum çok büyüktü, tükeci olarak Vatan'ı tercih ettim ama satış sonrası işgüzarlıkları beni pes ettirdi.

    Üstelik, servis, "iade edilen televizyonlar preslenip çöpe gidiyor" dedi ki hala inanasım gelmiyor. Tedarikçi, satıcı ve servis üçgeninde inanılmaz bir bilgi kirliliği var, bu forumlar olmazsa tüketicinin hali harap. Benim gideceğim yer de şikayetimvar.com ve tüketici mahkemesi olacak sanırım.

    "ISO standardına göre değişim için ancak 4 ölü piksel kabul ediliyor" diyorlar ama, ben tüketici olarak bakıyorum olaya, bu kadar para veriyorsam, bir ölü piksel bile istemem. Ölü pikselli bir panele o kadar para verilirmi? Bu ülkede asgari ücret 650 TL. Ürünün ayıplı olduğu aşikar ama hakkımızı aramak için yeterli imkan mevcut değil.

    Samsung bu durumdan etkilenmez zira ana pazarı bizim gibi geri kalmış, 3. dünya ülkeleri değil. Sadece Kasım 2011 tarihinde 5 milyon adet Samsung TV satılmış dünya çapında. İşin servis, değişim, iade, kurulum, destek boyutlarını düşündüğünüzde işin içinde dönen para inanılmaz boyutta.




    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Samsung Klasiği aşağıda. Benim Samsung Türkiye'ye yazdığım ve Samsung Türkiye'den gelen cevabı görebilirsiniz. Tavsiyem, Samsung'la muhattap bile olmamanız, ki bu sadece vakit kaybı. Doğrudan Tüketici Mahkemesine gidin, davanızı açın, bırakın satıcı, servis ve tedrikçi artık yargıyal uğraşsın. Benim sorunumda top Samsung Türkiye Çağrı Merkezi, Vatan Bilgisayar Ankara Söğütözü ve Kızılay'daki Samsung Servisi Destek Bilişim arasında dönüyor. En son mahkemede bitecek gibi :) Dün Vatan Bilgisayar'a yeniden gittim. Hiçbir Samsung teşhir ürününde ölü piksel yok!!! Nasıl oluyorda sattıkları malda oluyor ve bunu ayıp olarak kabul etmiyorlar pes doğrusu. Memleketimde herkes tüccar, herkes kurnaz, herkes saman altından su yürütüyor, salak olan biz vatandaşlarız, satıcı kadar kurnaz olamadığımız için.


    Benim Sorum;


    15.12.2011''de Vatan Bilgisayar''ın Ankara Söğütözü mağazasından Samsung 40D7000 televizyon aldım. Cihaz, Samsung''un Ankara Kızılay''daki servisi Destek Bilişim tarafından kuruldu. Kurulum sırasında, neredeyse Samsung standardı haline gelen, 4 köşede ve alt panelde bulutlanma olmasının yanında, panelde 2 ölü piksel çıktı. Satıcının "7000 ve 8000 serisinde ölü piksel çıkmaz, çıksa da hemen değişim yapılır" uyarısı aklıma geldi ve Samsung Çağrı Merkezini aradım ve xxxx nolu kurulum kodunu aldım. Görevli "normalde yanyana 3 ölü piksel veya dağınık şekilde 7 ölü piksel çıkarsa değişim yapılır ama bu ilk 30 günlük koşulsuz iade süresinden sonra devreye girer, siz müşteri memnuniyeti veya Sanayi Bakanlığı tarafından tanınan "cayma hakkı" çerçevesinde ürün değişimi isteyebilirsiniz " dedi. Vatan''daki satıcının söylediklerini destekler şekilde, Destek Bilişim''den için gelen arkadaşların "daha önce 7000 serisinde ölü piksel ile karşılaşmadıkları" yönündeki beyanı ile birlikte cihazı servis''e, değişim talebiyle, iade ettim.

    Geldiğimiz noktada Samsung Türkiye konuyu bir Vatan Bilgisayar'a atıyor, bir Destek Bilişim''e. Sonunda "Vatan Bilgisayar bizim kendi mağazamız değil, yardımcı olamayız" diyorlar. ISO standardına göre 4 ölü piksel varsa değişim yapılır diyor. Ben tüketici olarak 3000TL''ye yakın para ödediğim ama ayıplı çıkan malı kullanmak istemiyorum. Satış yapana kadar 5 takla atan firma, satıştan sonra sizi adam yerine koymuyor.

    Tedarikçi, satıcı ve servis üçgeninde inanılmaz bir bilgi kirliliği var, bu forumlar olmazsa tüketicinin hali harap. Benim gideceğim yer de sikayetimvar.com, forumdonanim.com, sikayetim.com sitelerine durumu yazmak ve tüketici mahkemesine gitmek olacak. 4077 nolu kanunun 6 maddesine göre başvuru yapacağım.

    Üstelik, e-posta sayfanızda, en sorunlu modelleriniz olan D6500-D7000-D8000 televizyonları listelememeniz de komik. Gözden kaçması mümkün değil. Bu konuyu da delil olarak listeleyeceğim.



    Samsung Türkiye'nin Cevabı;


    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


    Samsung Electronics, satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde
    üretim hatalarına karşı sorumludur. Garanti süresi fatura tarihinden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.

    Ürünün iade olabilmesi için, aşağıda yer alan iade şartlarından en az birine ürünün uygun olması gerekmektedir.

    Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, onarımda geçen süregaranti süresine eklenir.
    Malın onarım süresi en fazla 20 iş günüdür. Ürünün azami onarım süresi ürünün servise ulaştığı tarihten
    itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda değişim talep edebilirsiniz.

    Teslim tarihinden itibaren garanti süresi dahilinde bir yıl içerisinde, en az 4 defa arızalanması
    veya garanti süresi içerisinde kalmak koşuluyla 6 defa arızalanması, halinde üründen yararlanamama
    ve tamir süresinin aşılması durumlarında yetkili servisin düzenleyeceği rapor ile arızanın tamir olamayacağının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak ürün değişim işlemi yapılacaktır.

    Almış olduğunuz ürün kargo şirketi aracılığı ile size ulaştırılmış ise teslim alma sırasında ürünün
    ambalajında hasar kontrolü yapınız. Montaj kapsamı dışında ürünleri kutusuna zarar vermeden açarak
    kontrolünü yaptıktan sonra teslim almalısınız. Eğer kargoda meydana gelmiş bir eksiklik veya hasar var
    ise kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Ambalajı hasarlı ürünler teslim alınmamalıdır.
    Kargodan oluşabilecek problemlerden firmamız sorumlu değildir.

    Ürün ya da bedel iadelerinde faturanın aslının ibrazı gereklidir.

    Değişim koşullarınızın oluşması durumunda talebinizi iletebilmek için, yetkili teknik servisiniz
    ile iletişime geçmenizi rica ederiz.





    quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    Merhabalar

    Öncelikle sürekli bu sorunların konuşulmasından haklı olarak rahatsızlık duyan arkadaşlara saygı çerçevesinde bu sorunlardan çok bahsetmemeye karar vermiştim ancak gördüğüm o ki mağduriyet iyice artmış. Affınıza sığınarak yaşadıklarımı baştan sona anlatmak istiyorum, bir kişiye bile faydam olursa sevineceğim .

    28.01.2012 tarihinde izmir balçova darty den 46 d8000 model samsung tv yi aldım,o1.02.2012 tarihinde tv nin bana teslim edileceğini bildirdiler

    01.02 de telefon edip hava muhalefetinden dolayı teslim edemeyeceklerini bildirdiler

    02.02 tarihinde tv geldi darty nin vermiş olduğu servis numarasını aradım
    İZMİR KARŞIYAKA LOJİK İLETİŞİM
    O gün akşam tv kurulumu için geldiler gelen arkadaşlara şunu söyledim”samsung tv lerde bu sorunların olduğunu söylüyorlar eğer hepsinde varsa ,olmayan yoksa kutuyu açmayalım direkt darty ye iade edip paramı alayım “dedim

    Sonra merkezlerinden birini arayıp konuştular ve tamam kabul ediyoruz şeklinde sorunlu çıkarsa yardımcı olacaklarına dair bir cevap verdiler (keşke yazılı alsaydım söz uçar yazı kalır)
    Neyse tv yi açtık sonuç malum.
    Tv yi almalarını söyledim ,servis sürecini başlatacaklarını yarın tv yi alacaklarını söylediler
    Ertesi gün araba kaza yaptı bahanesi ile gelmediler(yalan olduğu her halinden belliydi)
    Sonraki gün yani 04.02 tarihinde tv yi aldılar.
    Birkaç gün sonra arayıp durumun ne olduğunu sordum ( bu arada siz aramadan arayıp bilgi vermiyorlar) Burak Karakaya isimli bir arkadaş ile görüştüm bana samsung un bundan sonra bulutlanma ve ışık sızmalı tv lere değişim vermediklerine dair bir mail attığını bildirdi.önceki tv nasıl değişti dediğimde izmir çankaya destek servisin bundan dolayı 9000 tl ceza aldığını söylediler Bunu kabul etmediğimi,onlar ile başta anlaştığımı yardımcı olacaklarını söylediklerini hatırlattım bunun üzerine arkadaş bana müşteri memnuniyeti adına bu tv yi bulutlanma ve ışık sızmasından dolayı değil de darp kapsamında değişimini gerçekleştirelim dedi .Sürecin nasıl işleyeceğini sorduğumda sezgin isimli bir arkadaşa verdi telefonu.Bu arkadaş istanbula gideceğini(eğitim için di sanırım) ancak döndükten sonra yani 10.02 tariihinde bu süreci başlatacaklarını söyledi
    10.02 tarihinde yine arayan soran yok ben aradım durumu sordum
    Yine sezgin isimli arkadaş ile görüştüm(dikkat edin) bana istanbulda bu konuyu araşştırdığını önceki tv nin hakkatten ışık sızması ve bulutlanmadan dolayı değiştiğini öğrendiğini o değiştiyse bununda değişebileceğini bu yüzden darp kapsamı değil de normal süreç ile yani ışık sızması ve bulutlanma sorunu ile süreci devam ettireceklerini söyledi(samsung un gönderdiği maile ne oldu)
    Bugün akşama kadar olmassa pazartesi günü 13.02 tariihinde bir cevap vereceklerini söylediler
    Yine tahmin edilebileceği gibi pazartesi günü aramadılar akşama doğru ben aradım yine sezgin isimli arkadaş ile görüşüyorum

    Mühendislerin orada olduklarını konu ile ilgilendiğini bir denetim geçirdiklerini en kısa zamanda bana döneceklerini söyledi(şaka gibi bunlar değilmi )peki dedim
    2 gün sonra sezgin isimli arkadaş beni arayıp samsung un talebime red cevabı verdiğini söyledi
    Bir önceki tv değişim alıyor da daha fazla sorunlu olan bu tv neden red oluyor diye sorduğumda kendilerinin sadece aracı olduğunu müşterilerin taleplerini merkeze ilettiklerini 444 77 11 numarasını arayıp konuşmamı onlara sert çıkmamı kendileri ile alakalı olmadığını söyledi
    Çağrı merkezini aradım daha önce değişim verdiğini şimdi neye istinaden red edildiğini sordum
    Bunu servise sormam gerektiğini kendilerinin sadece verilere bakarak bize cevap verdiğini sorularım için samsung ana sayfasından mail yazmamı söyledi

    Peki dedim maili yazdım önceki tv değişmesine rağmen bu tv de daha fazla sorun olmasına rağmen neye istinaden red cevabı verildiğini bana anlatacak bir muhatabımın olmadığını yazdım

    Sonra beni çağrı merkezinden arayıp önceki tv nin arızalı olduğunu bu tv de sorun olmadığını söylediler
    Neye göre bunu söylediklerini sorduğumda servis ten tv de sorun olmadığını bildirdiklerini söylediler
    (ciddiyetsiz samsung ve servisleri ile ilgili maceram daha bitmiş değil bekleyin)

    Tabi doğruca servisi aradım yine aynı kişiye çağrı merkezinden böyle söylediklerini bildirdiğimde öyle bir şeyin olmadığını (bunu söylerken o kadar politik konuşuyor ki anladığım buydu bunu yasal süreçte yalanlayabilir de) oraya gelmemi samsunga attıkları maili bana gösterebileceğini ancak veremeyeceğini falan söyledi
    Sonra tekrar internetten samsung a mail yazdım sorunlarımı tekrar belirttim
    Bir süre sonra çağrı merkezinden yine aradılar

    Arayan kişi önceki tv de değişim olduğunu ancak bu değişimin müşteri memnuniyeti adına yapıldığını normalde bu sorunlardan dolayı değişim yapmadıklarını şu an ki tv de de taleplerimin yerine getirilemeyeceği bilgisini verdi .önceki tv de değişimi bildirirken tv nin arızalı olduğu bu yüzden değişeceği bilgisini verdiklerini söylediğimde arkadaşlar yanlış bilgi vermiştir gibi tamammen ciddiyetsiz bir cevap ile karşılaştım

    Çağrı merkezinden arandığımda önce değişmeme sebebini servise sormamı servis ile alakalı olduğunu söylüyorlar servis bizimle alakalı değil diyor çağrı merkezinin ikinci aramasında önceki tv arızalıydı bu tv de sorun yok diyor sonraki çağrı merkezi görüşmemizde önceki tv nin müşteri memnuniyeti adına değiştiğini bu tv nin değişmeyeceğini söylüyorlar

    Tüm bu yaşadığım komedya da bu marka ile ilgili yorumu size bırakıyorum
















    Sevgili Evril,

    Başka bir şehirde yaşıyorum, cihazı Vatan'dan almıştım, doğal olarak başka bir servis kurulumu yapmıştı. Ancak benim yaşadıklarım da senin anlattıklarınla, 2. televizyon hariç, tıpa tıp aynı. Ben ilkinde sorun çıkınca cihazı iade etmeyi başardım ve şimdi uzak duruyorum.

    Bu satıcı-servis-üretici üçgeninde ortak olan tek nokta Samsung Türkiye. Buna göre;

    1. Müşteri memnuniyetinden dolayı değişim yaptık, yapacağız, yapılacak, yapılabilir...
    2. Değişim için Samsung Çağrı merkezini arayıp kayıt açtırın,
    3. Değişime Samsung Türkiye karar verecek, servis olarak biz karar vermeyiz,
    4. Servis ne derse Samsung olarak biz onu yaparız, servis cihazda problem olmadığını söylüyor, yani değişim yapılamaz,
    5. Samsung Türkiye bize (servise) email attı, değişimi kabul etmiyor?!!
    6. Samsung bundan sonra bulutlanma ve ışık sızmalı tv lere değişim vermeyeceğini söyledi, biz servis olarak değişim raporu yazamayız...
    7. Servis: 3 ölü pikselde değişim yaparız,
    8. Samsung Türkiye: 5 ölü piksel'de değişim yaparız,
    9. Vatan Satıcısı-1: 7000 serisi üst sınıf bir tv, 1 ölü piksel olsa bile hemen değişim yaparız,
    10. Vatan Satıcısı-2: 7 ölü piksel olmadan değişim yapamayız




    söylemlerinin tamamı yalan, uydurmaca ve tüketiciyi yanıltma. Aynı şeyler Kasım-Aralık aylarında bana da tek tek söylendi. Türkiye'nin heryerinde farklı servis ve farklı satıcılar aynı çaresizlik oyununu oynuyor olamazlar. Sanırım bu Samsung Türkiye'nin tüm servis-satıcı personele ve kendi çağrı merkezine öğrettiği çaresizlik.

    Ben şikayetvar.com adresine durumu özetledim. Samsung Çağrı merkezi beni aradı ve sadece dinleyip konuşmamı kayıt etti, cihaza değişim veremeyeceklerini söyledi. Servis arayıp, "Samsung değişim yapılmayacağına dair resmi yazı gönderdi" deyince, bir kopyasını istedim; önce tamam dediler, 5dk sonra geri arayıp bu resmi evrak size veremeyiz dediler. Bence Samsung'un böyle bir resmi yazı göndermesi söylemi tamamen bir yalan. Sonra tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım, bankamı arayıp, satıştan 30 gün geçmediği için, kredi kartı ödemelerimi iptal ettirdim. Ardından cebimde hakem heyetine yazdığım dilekçeyi alıp Vatan'a gittim, Vatan 30 gün boyunca geri almayı reddettiği cihazı, ben daha dilekçeyi hakem heyetine vermeden, kendisi geri almayı teklif etti ve bende bu teklife balıklama atladım :)

    İade sürecinde yukarıdaki 6 adım sizlerin de başına gelecek ve söylenecek. Ancak hiçbirine inanmayın derim.

    Teklifim şu, Samsung Electronics Korea'da Türkiye satışlarından sorumlu birim veya kişi'nin email'ine ulaşabilecek olan varsa bir email atalım.
    1. Televizyonu mutlaka iade edin.

    2. Alışverişi Vatan'dan yapmayın,

    3. Mümkünse başka bir marka alın, Samsung'un iade edilen televizyonlarını Vatan tekrar paketleyip, gerekirse kutuya 0 kumanda koyup veya ayak gibi diğer parçaları da değiştirip yeniden, %25 indirim kampanyasında piyasada başka yerde bulamayacağınız fiyatlarda satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 28 Mart 2012; 11:12:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer

    Arkadaşlar gittim vatana 2 gün önce, fotoğrafları da gösterdim, zaten hiç gerek kalmadı hemen şeflerini çağırdılar...etekleri tutuştu resmen görecektiniz, tabi herkes anlamaz bunu diye bi anlayan çıkınca tutuştular... adam 10 kere özür diledi, işte başka mağazamızdan geliyo filan bakamıyoruz diye zırvaladı ama yalan tabi resmen teşhirdeki ürünü vermişler....
    o gün almaya gittiğimizde duvarda duran 46d7000 gittiğimizde yoktu... neyse hemen değişimi kabul ettiler getirin bakalım bile demeden çünkü biliyorlar yaptıkları ayıbı...
    2 gün içinde getirecez getiremezsek paranızı iade ederiz dedi adam. tamam dedik. sonra eve geldikten 1 saat sonra aradılar 29 martta gelecek dediler... bugün arayan soran olmayınca tekrar gittik mağazaya... eğer tv yoksa zaten iade isteyecektim.. neyse geldi dediler akşam 7 de gittik şimdi eleman yok dediler yarın olsun dediler kabul etmedim... sonra tv yi siz getirmeden veremeyiz dediler biraz sinirlendim bağırdım sonra lanet olsun dedim ( tabi içimden :)) peki dedim getirecem gittim söktüm tvi paketledim getirdim... şimdi sıfır tv mi aldım geldim.....

    Şimdi Allah a dua ediyorum inşaallah bi daha muhattap etmez Allahım beni o adamlarla bi sorun çıkmaz diye......

    Benden size tavsiye kesinlikle mağazadan ürünü kendiniz alın biz getirecez deseler de istemeyin kendiniz alın ve kutunun altındaki ve üstündeki bantlara bakın kesinlikle tek bant olmalı eğer ikinci bi bant daha varsa üstten o açılmıştır emin olun keisnlikle almayınn.....

    Tvyi yarın servis kuracak haliyle şimdi kutuda öylece duruyo :)

    İnşallah yarın iyi haberler verirm size arkadaşlar dua edin.... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer

    Arkadaşlar gittim vatana 2 gün önce, fotoğrafları da gösterdim, zaten hiç gerek kalmadı hemen şeflerini çağırdılar...etekleri tutuştu resmen görecektiniz, tabi herkes anlamaz bunu diye bi anlayan çıkınca tutuştular... adam 10 kere özür diledi, işte başka mağazamızdan geliyo filan bakamıyoruz diye zırvaladı ama yalan tabi resmen teşhirdeki ürünü vermişler....
    o gün almaya gittiğimizde duvarda duran 46d7000 gittiğimizde yoktu... neyse hemen değişimi kabul ettiler getirin bakalım bile demeden çünkü biliyorlar yaptıkları ayıbı...
    2 gün içinde getirecez getiremezsek paranızı iade ederiz dedi adam. tamam dedik. sonra eve geldikten 1 saat sonra aradılar 29 martta gelecek dediler... bugün arayan soran olmayınca tekrar gittik mağazaya... eğer tv yoksa zaten iade isteyecektim.. neyse geldi dediler akşam 7 de gittik şimdi eleman yok dediler yarın olsun dediler kabul etmedim... sonra tv yi siz getirmeden veremeyiz dediler biraz sinirlendim bağırdım sonra lanet olsun dedim ( tabi içimden :)) peki dedim getirecem gittim söktüm tvi paketledim getirdim... şimdi sıfır tv mi aldım geldim.....

    Şimdi Allah a dua ediyorum inşaallah bi daha muhattap etmez Allahım beni o adamlarla bi sorun çıkmaz diye......

    Benden size tavsiye kesinlikle mağazadan ürünü kendiniz alın biz getirecez deseler de istemeyin kendiniz alın ve kutunun altındaki ve üstündeki bantlara bakın kesinlikle tek bant olmalı eğer ikinci bi bant daha varsa üstten o açılmıştır emin olun keisnlikle almayınn.....

    Tvyi yarın servis kuracak haliyle şimdi kutuda öylece duruyo :)

    İnşallah yarın iyi haberler verirm size arkadaşlar dua edin.... :)

    gozun aydın kardesım=)=)=)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntus81

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/26032012249.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/26032012251.jpg

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/26032012248.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/685/26032012250.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/26032012252.jpg/


    Arkadaşlar bakın resimleri koydum kadir yurt adına samsung sinemada açılmış bi hesap var ve bahsettiğim rusça programlar... samsung un uygulama indirme kısmında aradım rusça bi tane bile uygulama yok artık nerden indirdiyse....

    benım bırsey dıkkatımı cektı resımlerın bırınde kadıryurt.samsung@..... dıye bırsey yazıyordu bence bu buyuk bı magazada yetkılı bırının kullanıcı adı gıbıme geldı senın benım gıbı ınsanlar ole samsunglu acmaz yanı ben olsam acmam=) bırıne urunu satmak ıcın kullanıcı adını felan gırmıs olabılır yanı bence bu acılmıs mal gıbı

    eet aynen öyle ben dokunmadığım halde kadir yurt hesabından sinemaları izleyebiliyorum bi sürü program yüklenmiş rusça ne alakaysa... yarın gidicem bakalım inşaallah sorun çıkarmazlar...

    merak ettım kardesım bızede haber wer

    Arkadaşlar gittim vatana 2 gün önce, fotoğrafları da gösterdim, zaten hiç gerek kalmadı hemen şeflerini çağırdılar...etekleri tutuştu resmen görecektiniz, tabi herkes anlamaz bunu diye bi anlayan çıkınca tutuştular... adam 10 kere özür diledi, işte başka mağazamızdan geliyo filan bakamıyoruz diye zırvaladı ama yalan tabi resmen teşhirdeki ürünü vermişler....
    o gün almaya gittiğimizde duvarda duran 46d7000 gittiğimizde yoktu... neyse hemen değişimi kabul ettiler getirin bakalım bile demeden çünkü biliyorlar yaptıkları ayıbı...
    2 gün içinde getirecez getiremezsek paranızı iade ederiz dedi adam. tamam dedik. sonra eve geldikten 1 saat sonra aradılar 29 martta gelecek dediler... bugün arayan soran olmayınca tekrar gittik mağazaya... eğer tv yoksa zaten iade isteyecektim.. neyse geldi dediler akşam 7 de gittik şimdi eleman yok dediler yarın olsun dediler kabul etmedim... sonra tv yi siz getirmeden veremeyiz dediler biraz sinirlendim bağırdım sonra lanet olsun dedim ( tabi içimden :)) peki dedim getirecem gittim söktüm tvi paketledim getirdim... şimdi sıfır tv mi aldım geldim.....

    Şimdi Allah a dua ediyorum inşaallah bi daha muhattap etmez Allahım beni o adamlarla bi sorun çıkmaz diye......

    Benden size tavsiye kesinlikle mağazadan ürünü kendiniz alın biz getirecez deseler de istemeyin kendiniz alın ve kutunun altındaki ve üstündeki bantlara bakın kesinlikle tek bant olmalı eğer ikinci bi bant daha varsa üstten o açılmıştır emin olun keisnlikle almayınn.....

    Tvyi yarın servis kuracak haliyle şimdi kutuda öylece duruyo :)

    İnşallah yarın iyi haberler verirm size arkadaşlar dua edin.... :)

    gozun aydın kardesım=)=)=)

    sağol dostum :) inşaallah bi sorun çıkmaz yarın bakalım...




  • gördüğün gibi çamurluk yapmamışlar
    özür dileyip değişim yapmışlar tahmin etiğim gibi.

    Teknosa dışında zaten böyle büyük mağazalar sorun çıkartmıyor artık. Teknosa olsa iade etmen için mahkeme kararı gerekirdi.
    Teknosa dan uzak durun böyle büyük alışverişlerinizde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filips

    gördüğün gibi çamurluk yapmamışlar
    özür dileyip değişim yapmışlar tahmin etiğim gibi.

    Teknosa dışında zaten böyle büyük mağazalar sorun çıkartmıyor artık. Teknosa olsa iade etmen için mahkeme kararı gerekirdi.
    Teknosa dan uzak durun böyle büyük alışverişlerinizde.



    sağolun tvyi denedim, yine biraz bulutlanma var, öncekinde 4 köşede bariz ışık vuruyordu bunun sağ tarafta biraz ışık vuruyor ama önceki kadar bariz değil.. ama o kadar olacak heralde şu anda gözlük dışında bi sorun yok gibi ...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.