Şimdi Ara

c# int türünü nasıl bir dğeişken yaparım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şimdi projeme bir komut ekledim fakat düzgün çalışmıyor eğer eklediği metaller 3 den fazla ise 3 metal eksiltip 1 değerlendirilmiş metal ekliyor eğer 4 se 3 metali kaldırıyor fakat değeri hala 4 algılıyor ve değerlendirilmiş metal eklemeye devam ediyor
    bunu nasıl hallederim kod;
    if (message == "stack")
    {
    if (3 <= BotRecAdded)
    {
    while ( 3 <= BotRecAdded))
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    Trade.AddItemByDefindex(5002);
    }
    if (3 <= BotScrapAdded)
    {
    while (3 <= BotScrapAdded)
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    Trade.AddItemByDefindex(5001);
    }
    }



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackforreal -- 25 Eylül 2014; 19:02:25 >



    _____________________________
    Steam
    Battlelog(BF3/BF4)
    Amd FX 8320. MSİ970A G46 Anakart. 8GB DDR3 Kingston 1600mhz Ram.Samsung 120 GB Evo SSD. Asus 2GB GTX 650Tİ Boost Ekrankartı




  • BotRecAdded -= 3; ...

    while'da parantez hatalarin da var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qamyoncu -- 26 Eylül 2014; 15:39:39 >
    _____________________________
    Yanmışsam, külümden doğacak bir hisar vardır.
  • Anladigim kadariyla proje olarak bir oyun yapmaya calisiyorsun. Gorsel kisimlari var mi bilmiyorum ancak; projenin kodlarini paylasmak ister misin? Boylelikle biraz buyuk proje yapmaya ilgi duyanlar neyin nasil yapilip yapilmamasi gerektigi konusunda fikir sahibi olurlar. Hatta yaptigin sistem tasarimini burada tartisabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qamyoncu -- 26 Eylül 2014; 15:43:56 >
    _____________________________
    Yanmışsam, külümden doğacak bir hisar vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qamyoncu

    BotRecAdded -= 3; ...

    while'da parantez hatalarin da var.

    bunu denedim fakat olmadı şuan bitirmeye yaklaştım denilebilir tek sorunum şu stackdan sonra bot kafayı yiyor yapmaya çalıştığım komudun işlevi şu bot 4 tane 50 lira koyarsa onu 200 lük bir banknota çevirmek çevirme işlemi şuan başarılı fakat kullanıcı satmakdan vazgeçince bot banknotu geri çekmek yerine veriyor çünkü botun aradığı 4 tane 50 lik banknot
    _____________________________
    Steam
    Battlelog(BF3/BF4)
    Amd FX 8320. MSİ970A G46 Anakart. 8GB DDR3 Kingston 1600mhz Ram.Samsung 120 GB Evo SSD. Asus 2GB GTX 650Tİ Boost Ekrankartı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qamyoncu

    Anladigim kadariyla proje olarak bir oyun yapmaya calisiyorsun. Gorsel kisimlari var mi bilmiyorum ancak; projenin kodlarini paylasmak ister misin? Boylelikle biraz buyuk proje yapmaya ilgi duyanlar neyin nasil yapilip yapilmamasi gerektigi konusunda fikir sahibi olurlar. Hatta yaptigin sistem tasarimini burada tartisabiliriz.

    Aslında bir oyun değil bir bot oyuncuların eşyayı satıcak adam aramasındansa hemen benim botumu kullanarak diğer oyunculara ulaşmasını sağlıyor benim botumda ufak bir ücret alıyor aracı olarak.ordaki 5000 bozuk 1 lira 5001 kağıt 3 lira 5002 kağıt 9 lira olarak algılanabilir.Daha önce bir çok kod ekledim ve sorun yaşamadım aslında bu o kadar önemli bir komut değil fakat pek sık olmasada arayan kullanıcılar oluyor.Bu yazılım işinde yeniyim ve eğlenceli buluyorum en kısa sürede bir c# kitabı almayı planlıyorum bir öneriniz varmı bu konuda?Ve kodun son hali tek sorun üye eşyayı geri çekerse 9 luk banknotu kullanıcıya veriyor çünkü bot 9 tane bozuk 1 lira arıyor benim handler'ımın bir benzeri:https://gist.github.com/waylaidwanderer/5127827 ve projenin kökenihttps://github.com/Jessecar96/SteamBot
    Kodum
    if (message == "stack") 
    {
    if (Trade.MeIsReady)
    {
    Trade.SetReady(false);
    }
    if (3 <= BotScrapAdded)
    {
    Bot.log.Warn("Stack");
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    BotMetalAdded--;
    BotScrapAdded--;
    InventoryScrap++;
    }
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    BotMetalAdded--;
    BotScrapAdded--;
    InventoryScrap++;
    }
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5000);
    BotMetalAdded--;
    BotScrapAdded--;
    InventoryScrap++;
    }
    {
    Trade.AddItemByDefindex(5001);
    BotMetalAdded += 3;
    BotRecAdded++;
    InventoryRec--;
    }
    if (InventoryRef == 0)
    {
    Trade.SendMessage("I Haven't enough rec for stack.");
    }
    }
    if (3 <= BotRecAdded)
    {
    Bot.log.Warn("Stack");
    if (1 <= InventoryRef)
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    BotMetalAdded-= 3;
    BotRecAdded--;
    InventoryRec ++;
    }
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    BotMetalAdded -= 3;
    BotRecAdded--;
    InventoryRec++;
    }
    {
    Trade.RemoveItemByDefindex(5001);
    BotMetalAdded -= 3;
    BotRecAdded--;
    InventoryRec++;
    }
    {
    Trade.AddItemByDefindex(5002);
    BotMetalAdded += 9;
    BotRefAdded++;
    InventoryRef--;
    }
    if (InventoryRef == 0)
    {
    Trade.SendMessage("I Haven't enough ref for stack.");
    }
    }
    }



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackforreal -- 26 Eylül 2014; 18:04:25 >
    _____________________________
    Steam
    Battlelog(BF3/BF4)
    Amd FX 8320. MSİ970A G46 Anakart. 8GB DDR3 Kingston 1600mhz Ram.Samsung 120 GB Evo SSD. Asus 2GB GTX 650Tİ Boost Ekrankartı




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.