Şimdi Ara

P990i____Program, Theme, Firmware, S.S.S___P990i (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.295
Cevap
11
Favori
406.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _gazoz_ arkadaşım cevabın için teşekkür ederim.

    Arkadaşlar, daha önceki yazılarımdan hatırlarsanız ben telefonu aldığım gün hepsiburada.com'a geri göndermiştim. Dün akşam beni aradılar ve iade sebebini sordular. Kutunun açılmış olduğunu ve telefonun lcd ekranında koruma jelatini olmadığını ifade ettim. Halbuki sitenin iade prosedüründe yazan: " Özel Ürünler için iade şartları
    TELEFON iadesinde;
    - Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır." şeklindedir. Buna rağmen benim ürünü iade edebileceğim bilinerek telefonun tarafıma gönderildiğini belirttim. Hiç itiraz etmeden değişim mi iade mi istediğimi sordular. Bana lcd ekranı jelatin korumalı orijinal ambalajına dokunulmamış olarak göndermeyi garanti edebiliyorsanız değişim istiyorum dedim. Telefonların gönderim öncesi açılarak mutlaka kontrol etmek zorunda olduklarını ve böyle bir garanti veremeyeceklerini söylediler. Ben de bu durumda iade istedim ve iade için gerekli işlemleri başlattılar. Siteye olan güven konusunda bir tereddütüm olmadığından ikinci kez yeni bir ürün göndermelerini isteyeyim dedim ama aynı şekilde kargodan çıkması durumunda yeniden geri göndermek durumunda kalacaktım ve bu riski almak istemedim açıkçası. Ancak bana gönderilecek ürün hakkında sorun çıkmayacağı garantisini verebilselerdi değişim isteyecektim. Bilginize sunulur.

    Bu arada bayileri ve dağıtımcıları arayarak telefonun orjinal ambalajında telefonun lcd ekranında jelatin koruma bulunup bulunmadığını soracağım.




  • Bu arada arkadaşlar bu telefon için içim gitmiyor değil ancak 3,5 yıldır P800 kullanmakta olan biriyim. Bu telefonum daha ne kadar dayanır bilmem ama bunu satarsam yine böyle bir telefon alacağım kesin. Çünkü yukarıda arkadaşların belirttiği gibi bu telefonlara bir alışan bir daha başka telefonlara bakmak istemez ve onları kullanmak sıkıcı gelmeye başlar. Herkese yeni telefonları bol neşeli günler dilerim.
  • valla arkadaşlar bu iş bana pahalıya mal oldu ama olmuşken tam olsun dedik

    az önce estoreden sony 4gb kart ve orjinal iec-20 deri kılıf siparişi verdim

    kart 120 lira kılıf 30 lira

    150 daha masraf çıktı anlıyacağınız

    etti 850 lira
  • yaw şu kılıflara bakın

    muhteşem

    azcıkda ucuz olsa idiler

    acaba 30 u veren hesabı deyip 15 dahamı versem

    http://www.beyza-cases.com/asp/listgroup.asp?group=104-01
  • e-Store'daki Sony-Ericsson'un Orijinal Kılıfı
    Beyza Case ise farklı bir firma
    Bence en iyi kılıfı telefonu üreten firma yapar diye düşünüyorum, tabii Beyza'nın kılıfları daha bir gösterişli ama sen bilirsin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw şu kılıflara bakın

    muhteşem

    azcıkda ucuz olsa idiler

    acaba 30 u veren hesabı deyip 15 dahamı versem

    http://www.beyza-cases.com/asp/listgroup.asp?group=104-01




  • Selamun aleyküm arkadaşlar bi kaç gündür yurtdışındaydım foruma fransız kaldım.Ama bıraktığım yerden başlayarak yeni gelişmeleri okudum jack ve yeni cihaz sahibi arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun gl gl kullanın.Mehmet kardeş keşke iade etmeseydin cihazı ya da henüz tren kaçmış değil 13 temmuza kadar yeniden siparişi verebilirsin.Bu arada senin durumun ne oldu diye siz sormadan ben söyliim:teknik servis şikayetlerimi haklı bulmuş hepsiburada hiç sorun çıkartmadan cihazı iade aldı.Ben şimdi kara kara düşünmekteyim ne olacak şimdi diye?Büyük bir ihtimal yarın yeniden sipariş geçeceğim,inşallah bana da genpa garantili gelir,eko gruptan huylandım.
  • Telefonların fiyatlarıyla ilgili bilgi veren Türkiyedeki fiyatlarla yurtdışı fiyatları karşılaştırabileceğimiz, internet sitesi bilen var mı? Varsa söyleyebilir misiniz?
  • sağolasın

    valla bende huylandım ama uğraşamam iade için

    bi sorun yok çünkü alette

    zaten vazgeçtim

    ne okadar fark vericem

    ama 4gb mı kart alsam yoksa 2gb mı onu düşünüyom bu seferde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akyuzmk


    Telefonların fiyatlarıyla ilgili bilgi veren Türkiyedeki fiyatlarla yurtdışı fiyatları karşılaştırabileceğimiz, internet sitesi bilen var mı? Varsa söyleyebilir misiniz?

    akakce.com yerli cihaz fiyatlarını bir kalemde döküyo,yabancı bilmiyom..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    sağolasın

    valla bende huylandım ama uğraşamam iade için

    bi sorun yok çünkü alette

    zaten vazgeçtim

    ne okadar fark vericem

    ama 4gb mı kart alsam yoksa 2gb mı onu düşünüyom bu seferde


    Bundan iyisi şamda kayısı,nerde bulucan bu fiyata bu cihazı mümkün değil.Bence kartı 4 gb al,kullananlar kasmadığını söylemişlerdi,sonradan değiştirmek zorunda kalmassın..
  • öyle olsun bakalım

    hadi hayırlısı
  • genpa'dan geleceğini bilsem yeniden sipariş verirdim bende. Neo arkadaşım gelişmeleri bekliyoruz senden.
  • yaw siparişi ve hepsiburadaya mesaj at genpa garantili istiyorum diye

    ben hep niye söylemedim diye yedim kendimi

    sonundada etiketsiz bi ekogrup geldi

    eğer mırın kırın ederlerse iptal edersin

    atla deve değil ya
  • JackDaniels arkadaşım az önce dediğin şekilde mesaj attım, kvk yada genpa olursa alacağım yeniden diye. bakalım ne gelecek cevap. yarın sonucu bildiririm.
  • Bende msj attım insallah kabul ederler de içimize sine sine alırız bu köminikasyon harikasını
  • ya arkadaşlar 1-2 gündür takip ediyorum forumu, herkes bir sürü yorum yapmış, olumlu ya da olumsuz yönde birbirini gaza getirmiş :)
    gsm sektöründen biri olarak bir kaç açıklama yaparsam yardımcı olacağını düşünüyorum.

    Telefonların garantisi KVK, Genpa, Eko, vs olmaz, telefonların garantisi marka hangi teknik servis ile anlaşmış yetki vermiş ise onun garantisindedir. Herkes, (örneğin) KVK'nın bir de teknik servis firması var diye onun garantisinde zannediyor. KVK Teknik Servisi; Nokia, Sony Ericsson, Motorola -ve sanırım hala Samsung'la da anlaşması var- markaları ile anlaşmalı teknik servis hizmeti vermektedir. Aynı şekilde Genpa da ... Burada distribütör firma ile garantiyi karıştırmamak lazım. Cihazınız diyelim ki Sony Ericsson ve distribütörü de ister Eko ister KVK, ister Dora olsun, garanti kapsamındaki -ve tabi garanti kapsamında olmayanlar da- arızalar daSony Ericsson'un yetkili teknik servislerinin tamamından faydalanabilirsiniz.
    Tekrar ediyorum cihazınızın garantisi distribütör firmanın değil, yetkili teknik servisindir. Tek çekineceğiniz nokta şu olmalı ürün grey olabilir mi? yani distribütörlerin getirdiği değil, bir başka kanal ile ithal edilmiş (genelde Dubai üzerinden olur) cihazlar olmalı, çünkü bu tür cihazlar Sony Ericsson Türkiye'nin yetkili teknik servislerince garantili değildir.

    Okuyan olursa işine yarar umarım, gereksiz hezeyanlar ortadan kalkar :)




  • Teşekkürler paylaşımın için Benim tel eko garantili se servisinin bakıp bakmayacağından çekiniyodum iyi oldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keisersoze

    ya arkadaşlar 1-2 gündür takip ediyorum forumu, herkes bir sürü yorum yapmış, olumlu ya da olumsuz yönde birbirini gaza getirmiş :)
    gsm sektöründen biri olarak bir kaç açıklama yaparsam yardımcı olacağını düşünüyorum.

    Telefonların garantisi KVK, Genpa, Eko, vs olmaz, telefonların garantisi marka hangi teknik servis ile anlaşmış yetki vermiş ise onun garantisindedir. Herkes, (örneğin) KVK'nın bir de teknik servis firması var diye onun garantisinde zannediyor. KVK Teknik Servisi; Nokia, Sony Ericsson, Motorola -ve sanırım hala Samsung'la da anlaşması var- markaları ile anlaşmalı teknik servis hizmeti vermektedir. Aynı şekilde Genpa da ... Burada distribütör firma ile garantiyi karıştırmamak lazım. Cihazınız diyelim ki Sony Ericsson ve distribütörü de ister Eko ister KVK, ister Dora olsun, garanti kapsamındaki -ve tabi garanti kapsamında olmayanlar da- arızalar daSony Ericsson'un yetkili teknik servislerinin tamamından faydalanabilirsiniz.
    Tekrar ediyorum cihazınızın garantisi distribütör firmanın değil, yetkili teknik servisindir. Tek çekineceğiniz nokta şu olmalı ürün grey olabilir mi? yani distribütörlerin getirdiği değil, bir başka kanal ile ithal edilmiş (genelde Dubai üzerinden olur) cihazlar olmalı, çünkü bu tür cihazlar Sony Ericsson Türkiye'nin yetkili teknik servislerince garantili değildir.

    Okuyan olursa işine yarar umarım, gereksiz hezeyanlar ortadan kalkar :)

    Kendi adıma konuşayım;bana gelen cihaz ekogrup etiketliydi ve ürün sorunluydu.Başka arkadaşlar da aynı kanaldan(hepsiburada.com)bu cihazı aldılar ve bazıları gene sorun yaşadılar.Biz de haliyle merak edip sorduk herkesin cihazı ekogrup distribüsyonu mu diye.Mesela aynı kanaldan genpa etiketiyle gelen cihaz da var.Bu şekilde ortada bir hezeyan yok,merak var..




  • bana gelen eko etiketli bile değildi

    öyle çıplak gelmiş

    kutulayan adam bile möerak edip kutuyu açıp telefona bakmış olabilir

    ona takılıyorz yani
  • benim anladığım kadarıyla hepsi burada göndereceği ürünlerin kutularını açıp eksik ya da hatalı vs ürün var mı diye kontrol ediyor. bahsettiğiniz parmak izleri vs bundan dolayı. aslında makineyi açmamaları ve ekran jelatinini çıkarmamaları gerekiyor. sadece kutu içeriğine bakıp gönderebilirler. ama kalite kontrol ekibi olayı biraz abartmış sanırım.


    sizlerin şikayetlerinden sonra olaya daha özen göstermeleri gerekir. lakin bu konuda bir gelişme yok sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.