Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
306.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoz1

    TL-WR841HP mi yoksa TL-WR1043ND sinyal menzili açısından iyi ? TL-WR841HP için high power sinyal dediler sizce sinyal kalitesi için hangisini almalıyım ?

    841hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de şunu merak ediyorum,
    Doğru dürüst hizmet veren bir teknik destek numaranız var mı? 1 haftadır ulaşmaya çalışıyorum en fazla 25 dakika beklemeye dayanabildim
  • gigabite ethernet portlu ve 802.11ac destekleyen aynı zamanda router özelliiği olan modem hangi modelinizdir?
  • Hiçbir sekilde yardimci olmuyorlar musteri temsilerini ariyoruz hemen gonderin degiselim diyorlar amlamadan dinlemeden insan biraz yardimci ve yonlendirici olur...Tovbe birdaha Tp link...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, tek portlu eski modem ile tp 3420 V1 router çalışırken, 4 portlu tp 8960N modem ile 3420 V1 routerın çalışmamasının sebebi nedir? Nasıl düzeltebilirim, teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axinamin

    WPA2-PSK/AES olarak başlamıştım çözüm olur diye wpa-psk ye döndüm ama bir şey değişmedi.


    Sayın @axinamin

    Probleminiz ile ilgili sizlere yardımcı olabilmemiz adına support.tr@tp-link.com adresimize iletişim bilgileriniz ile birlikte cihaz yanından sizlere ulaşabileceğimiz bir zaman dilimini bizlere yazılı olarak iletirseniz Teknik destek uzmanlarımız sizlerle irtibata geçerek cihazınızın bağlantı sorunuyla alakalı çözüm odaklı destekte bulunacaktır.

    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 26 Kasım 2014; 1:36:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yibudak

    TP-LINK TL-WN722N adaptörüme ekstradan bir tane daha anten soketi ekleyebilir miyim?


    şimdiden teşekkürler.

    Sayın @yibudak

    TL-WN722N Kablosuz USB adaptörümüze ekstra olarak anten soketi takılamamaktadır. sadece performansını artırmak amaçlı db değerleri yüksek antenler takabilirsiniz. çıkış gücüne uygun olarak en fazla 8db anten takabilirsiniz. Model olarak TL-ANT2408C ve TL-ANT2408CL modellerini kullanabilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 26 Kasım 2014; 10:52:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnverYigit

    Merhaba,

    TP Link destek biriminden iletişime geçtim, TF-3200_V1_win8-beta.zip sürücü dosyasını attı, driverı kurdum windows gördü ama mavi ekran hatası verdi ardından. Destek biriminden bir daha iletişime geçmek için mesaj attım bu sefer cevap gelmedi.

    Hala online alışveriş sitelerinde satışta olan bu ürünü TP Link arkasında neden durmuyor?

    IC Plus IP100A 10/100 Fast Ethernet Adapter
    TP Link TF-3200 10/100Mbps PCI Network Adapter

    Sayın @EnverYigit

    Konuyla ilgili destek mailimiz üzerinden sorunuza istinaden cevap verilmiştir. TP-LINK firması olarak üretimi durdurulmuş bütün ürünlerimize dahi destek sunmaktayız. PCI Network Adaptörlerimiz ve diğer Ağ adaptörlerimiz farklı bir üreticiye ait chipset kullanıldığı için üretici firma tarafından bizlere iletilen imzalanmış sürücüler sitemizde yayınlanmaktadır. TF-3200 modelimizin normal şartlarda desteklediği işletim sistemleri Win98SE/Me/2000/ XP/2003/ Vista/7/Linux/Novell NetWare yazılımlarıdır. Windows 8 ve 8.1 için imzalanmış sürücü desteği üretici firma tarafından yayınlanmamıştır. Sadece IC Plus IP100A chipset için beta yazılım paylaşılmıştır. Bu yazılım ile sürücü desteği sağlanmıştır.
    Sürücü yüklemesinde mavi ekran sorunu yaşanması halinde cihazla birlikte aynı donanım kimliğine sahip cihazların çalışmasından dolayı sürücü çakışması bunun dışından windowsta çalışan arka plan eklenti ve programları, ayrıca firewall güvenlik duvarının etkin olarak cihazın çalışmasına veya sürücü yüklenmesine karşı izin verilmemesinden dolayı bu hatayı alabilirsiniz. Mailimizde de belirttiğimiz üzere Microsoft tarafından sürekli olarak Win8 üzerinde yaşanan mavi ekran hatası ile ilgili sitesinde bildirim yayınlamıştır. Microsoft tarafından bilgilendirme sunulmuştur. Aşağıda yer alan linkten inceleme yapabilirsiniz.


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 26 Kasım 2014; 11:21:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoz1

    TL-WR841HP mi yoksa TL-WR1043ND sinyal menzili açısından iyi ? TL-WR841HP için high power sinyal dediler sizce sinyal kalitesi için hangisini almalıyım ?

    Sayın @aoz1

    TL-WR841HP modelimiz özellik yönünden yüksek kazançlı çıkış gücüne sahip olduğundan daha performanslı sinyal yayını sağlamaktadır. iletim gücü yönünde 30dBm'e 500mw ve üzeri çıkış gücüne sahiptir. TL-WR1043ND modelimiz 20dBm(EIRP) 100mw çıkış gücüne sahip olup Versiyon 2 modelimizde Speed boost modu eklenerek kablosuz aktarım hızı 450Mbps'e kadar çıkarılabilmektedir.bu özelliğin kablosuz kapsam alanına etkisi yoktur. Çekim performansı bakımından TL-WR841HP modelimiz daha üstün özelliktedir. Bilgilerinize,

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Saygılarımızla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    Ben de şunu merak ediyorum,
    Doğru dürüst hizmet veren bir teknik destek numaranız var mı? 1 haftadır ulaşmaya çalışıyorum en fazla 25 dakika beklemeye dayanabildim

    Sayın @ersint79

    Teknik destek için aramış olduğunuz numarayı bizlerle paylaşmanızı rica ederiz. TP-LINK adı altında teknik servis numaraları dahilinde TTNET çözüm ortakları tarafından ayrıca kurulan TP-LINK çağrı merkezi numaraları mevcuttur. TP-LINK firmasıyla alakalı durumlarda lütfenhttp://www.tp-link.com.tr/support/contact/ linkinden veya support.tr@tp-link.com adresinden yazılı olarak bizlerle irtibata geçmenizi rica ederiz. Bilginize,

    Saygılarımızla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises

    gigabite ethernet portlu ve 802.11ac destekleyen aynı zamanda router özelliiği olan modem hangi modelinizdir?

    Sayın @Spirit_Rises

    İstemiş olduğunuz özellikleri kapsayan IEEE 802.11ac desteği olan;

    AC1200 Kablosuz Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Archer D5 ile AC1750 Kablosuz Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Archer D7 modellerimizi tercih edebilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mysterious27

    Hiçbir sekilde yardimci olmuyorlar musteri temsilerini ariyoruz hemen gonderin degiselim diyorlar amlamadan dinlemeden insan biraz yardimci ve yonlendirici olur...Tovbe birdaha Tp link...

    Sayın @Mysterious27

    Sizlere yardımcı olabilmemiz ve bilgilendirme yapabilmemiz için kullanmakta olduğunuz TP-LINK marka cihazınızın model numarasını yaşamış olduğunuz sorunu ayrıntılı olarak belirtmenizi rica ederiz. Sizlere konuyla ilgili daha detaylı bir açıklama sağlayabilmemiz ve çözüm sunabilmemiz adına destek birimimiz support.tr@tp-link.com mail adresine ayrıca durumunuzu bildirebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matman43

    Merhabalar, tek portlu eski modem ile tp 3420 V1 router çalışırken, 4 portlu tp 8960N modem ile 3420 V1 routerın çalışmamasının sebebi nedir? Nasıl düzeltebilirim, teşekkürler...

    Sayın @matman43

    Probleminiz ile ilgili eğer TD-W8960N modeminiz ile TL-MR3420 Router cihazınızın varsayılan ağ geçiti (192.168.1.1) ise ip çakışmasından dolayı bağlantı alamayabilirsiniz. Böyle bir durum varsa TL-MR3420 Router cihazınızın ip adresini değiştirebilirsiniz. Modeminizin arayüz ip adresi 192.168.1.1 ise Router cihazınızın ip adresini 192.168.2.1 oarak değiştirebilirsiniz. Bilginize,

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Saygılarımızla,




  • Teşekkürler...
  • Iyi gunler,benim okulumla yurdumun arasi yaklasik 600 metre,yurtla okul arasi hicbir bina yok,yurttan cikiyorum ana yoldan karsiya geciyorum okula giriyorum,yurttan okuldaki wireless a baglanmak istiyorum,nasil hangil sinyal aliciyi almaliyim?tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises

    gigabite ethernet portlu ve 802.11ac destekleyen aynı zamanda router özelliiği olan modem hangi modelinizdir?

    Sayın @Spirit_Rises

    İstemiş olduğunuz özellikleri kapsayan IEEE 802.11ac desteği olan;

    AC1200 Kablosuz Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Archer D5 ile AC1750 Kablosuz Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Archer D7 modellerimizi tercih edebilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Sayin Tp-Link yetkilisi

    Oneriniz uzerine ac1200 modelini satin aldim.yarin elimde olur muhtemelen.

    Sizden bir konuda destek rica edecegim

    Hali hazirda kullandigim Tp-Link w8961 modemimi ap olarak ayarlamak istiyorum.

    Ana modem ac1200 olacak ust katta ve asagi katta w8961 i konumlandiracagim

    Bu iki modemi birbirine kablo ile baglar isem w8961 in ap olarak calismasi icin nasil bir konfigurasyon yapmaliyim ayrica kablolu baglanti olmadan arada iki modem birbirine kablosuz olarak w8961 i nasil yapilandirabilirim ap olarak calismasi icin?

    Bu konular ile ilgili bir dokuman var ise paylasabilir misiniz?

    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnternetkafemde 3 hat kullanıyordum.3 adet modem,3 adet switch ve hat birleştirme için 1 adet r480t router almıştım.Hepsi tplink markaydı.

    Ama r480t ile ilgili destek alacak birine ulaşmak,çin işkencesi gibiydi.

    MH'yi arıyordum,tel bırakın biz sizi arayalım,şu an teknik elemanımız yok cevabını alıyordum.Belki 10 sefer arayıp saatlerce işyerinde telefon bekledikten sonra, dönüş yapıldı.O dönüştede ne load balance,nede torrent gibi bazı programları engelleme konusunda yardım alamadım.En sonunda nemi yaptım?Teknik destek yetersiz diye r480t cihazını söktüm attım.Bırakın teknik desteği internette bile doğru dürüst bir anlatım videosu yok.Bu yüzden almadan önce iyi düşünün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    Ben de şunu merak ediyorum,
    Doğru dürüst hizmet veren bir teknik destek numaranız var mı? 1 haftadır ulaşmaya çalışıyorum en fazla 25 dakika beklemeye dayanabildim

    Sayın @ersint79

    Teknik destek için aramış olduğunuz numarayı bizlerle paylaşmanızı rica ederiz. TP-LINK adı altında teknik servis numaraları dahilinde TTNET çözüm ortakları tarafından ayrıca kurulan TP-LINK çağrı merkezi numaraları mevcuttur. TP-LINK firmasıyla alakalı durumlarda lütfenhttp://www.tp-link.com.tr/support/contact/ linkinden veya support.tr@tp-link.com adresinden yazılı olarak bizlerle irtibata geçmenizi rica ederiz. Bilginize,

    Saygılarımızla,


    aradığım numara web sitenizde yer aldığı üzere 0 850 72 444 88
    2 gün önce bir şekilde ulaştım, birşeyler denendi 10 dakika sonra tekrar bakın dendi. olmamıştı tabii
    dün beklememek için sabah 9'da aradım (bekleyen arkadaşlar 8.55 gibi aramaya başlayabilir o zaman çok beklemiyorsunuz. tam 9'da başlıyor mesai) görüştüğüm arkadaş yine birşeyler yaptırdı. olmadı.
    şimdi 2. seviye bir arkadaş arayacakmış beni, birkaç gün içerisinde arar dediler. ne zaman arayacağı belli değil. o aradığında ben işyerinde olacak mıyım o da belli değil.
    donanımhaber'de yaratılan güçlü teknik destek imajı çok da gerçek değilmiş kısacası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    Ben de şunu merak ediyorum,
    Doğru dürüst hizmet veren bir teknik destek numaranız var mı? 1 haftadır ulaşmaya çalışıyorum en fazla 25 dakika beklemeye dayanabildim

    Sayın @ersint79

    Teknik destek için aramış olduğunuz numarayı bizlerle paylaşmanızı rica ederiz. TP-LINK adı altında teknik servis numaraları dahilinde TTNET çözüm ortakları tarafından ayrıca kurulan TP-LINK çağrı merkezi numaraları mevcuttur. TP-LINK firmasıyla alakalı durumlarda lütfenhttp://www.tp-link.com.tr/support/contact/ linkinden veya support.tr@tp-link.com adresinden yazılı olarak bizlerle irtibata geçmenizi rica ederiz. Bilginize,

    Saygılarımızla,


    aradığım numara web sitenizde yer aldığı üzere 0 850 72 444 88
    2 gün önce bir şekilde ulaştım, birşeyler denendi 10 dakika sonra tekrar bakın dendi. olmamıştı tabii
    dün beklememek için sabah 9'da aradım (bekleyen arkadaşlar 8.55 gibi aramaya başlayabilir o zaman çok beklemiyorsunuz. tam 9'da başlıyor mesai) görüştüğüm arkadaş yine birşeyler yaptırdı. olmadı.
    şimdi 2. seviye bir arkadaş arayacakmış beni, birkaç gün içerisinde arar dediler. ne zaman arayacağı belli değil. o aradığında ben işyerinde olacak mıyım o da belli değil.
    donanımhaber'de yaratılan güçlü teknik destek imajı çok da gerçek değilmiş kısacası

    Sorun nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tplink 854re kullanıyorujm ilkbaşta internete giremedim güvenlik protekolleri ile oynadım.Şimdi giriyorum ama bie müddet sonra bağlantı aşırı yavaşlıyor internete yavaş giriyor.Sinyal gücü kısmı yanıp yanıp sönüyor ?
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.