Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (279. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
307.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Rommel- -- 23 Aralık 2019; 18:46:44 >




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Sistemdeki bildirim , DNS çözümlemesi ile alakalı bir bildirimdir.

    Yaşadığınız bir bağlantı sorunu varsa ; sebeplerini daha iyi anlayabilmemiz adına Bizlere modeminizin arayüzüne (192.168.1.1) giriş sağlayarak; DSL hat tablosunda yer alan bilgileri iletmenizi rica ediyoruz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Merhaba bahsettiğiniz yerde ki değerlerim gayet iyi. Resim paylaşıyorum. Ayrıca tekrardan merak ettiğim soruyu sorayım. Modem arayüzünde sistem log kısmında sürekli "Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1" ya da "0" değeri görüyorum. Ne anlama geliyor bu ?





  • Merhabalar,


    Modem Arp tablosunu güncellemek için DHCP'den bağlı kullanıcılara IP'lerini öğrenme talebi iletmektedir. Cihazın normal döngüsü içerisindeki bir uygulamadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba benden modem arayüzün resmini istediniz yardımcı olcakmısınız.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Ben ttnet prime üyeyim marka tplink araçı satşcı beni ilgilendirmezki neymiş kuralkan sentim bilişim bu benim sorunum değilki siz topu ona atıyorsunuz onlar ttnet onların hiç bir ilgisi olmadığı halde,orayı aradım verdiğiniz no bilmiyorlar port açma olayını yapamıyorlar tplink olarak sizden uzaktan yardım alsam 5 dk sorunum çözülür pc uzaktan bağlanırsanız team wiwer araçılığıyla halledilir bu problemim halledilmezse bundan sonra tplink modem almıcam ayrıca ttnet bu şikayetimi iletcem.modemi aldığımdan beri hiç bir sorunum olmadı bir kere bile ama ilk defa böle bir şey yaşıyorum ve tplink müşteri hizmetleri berbat gerçekten.
  • -Rommel- kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bir önceki mesajımızda belirtmiş olduğumuz gibi ; satış öncesi, satış sonrası hizmetler, Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir. İhale modemi olduğu için ihaleyi alan aracı firma bu modelleri TP-Link'in genel merkezine özel olarak yaptırmakta olup kullanım hakkı anlaşma gereği tedarikçi firmaya aittir. TP-Link üretici firma olarak bu anlaşma çerçevesinde modeme müdahale hakkı bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,


    Modem Arp tablosunu güncellemek için DHCP'den bağlı kullanıcılara IP'lerini öğrenme talebi iletmektedir. Cihazın normal döngüsü içerisindeki bir uygulamadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Bana yardımcı olur musunuz. Bu yaşadığım sorun "Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0" gibi istatikler bir sorunu mu teşkil ediyor ? Çünkü bir program ile internetimin istatiklerini kontrol ettiğim zaman özellikle almanya ve modem'in kendi ip numarası %50'nin üzerinde bir paket kaybı yaşıyor. Ayrıca modem arayüzünde ki sistem logunda şu yazıda oluyor bazen "Recv no OFFER, DHCP Service unavailable" Lütfen en kısa sürede bana dönüş sağlayın. Teşekkür ederim.




  • td 8960 n wifi hız sınırlama hakkında bi bilgi veremedin be yetkili.

    canlı destek şu numarayı ara diyor aradığım numara canlı desteğe ulaşın diyor.

    tp link çöp tür aldım pişmanım
  • Merhabalar,

    Kullanmakta olduğunuz cihazınızın versiyon numarasını bizlere iletmenizi rica ederiz. Teknik destek hattımızı aradıktan sonra ana anonsu dinleyip modem tuşlamasını yaparsanız müşteri temsilcilerimizin bulunduğu havuza bağlantı sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla ,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    Modeme bağlı bir access point, range extender veya wireless router gibi bir cihaz bulunuyor mu acaba ? Bu hattınızla ilgili bir durum değil, lokalde DHCP almaya çalışan bir aygıtın trafik bildirimidir. İnternet bağlantınızla alakalı bir sorun varsa bu bildirimle ilgili bir durum değildir . NAT menüsünden UPNP aktif ise deaktif edip kullanmaya devam etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Kullanmakta olduğunuz cihazınızın versiyon numarasını bizlere iletmenizi rica ederiz. Teknik destek hattımızı aradıktan sonra ana anonsu dinleyip modem tuşlamasını yaparsanız müşteri temsilcilerimizin bulunduğu havuza bağlantı sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla ,

    TP-Link Türkiye
    td w8960n v8

    qos wifi ayrıntılı anlatırsanız sevinirim .
  • TP-LINK M7350 cihazinda v3, v4, v5 versiyonlarinin arasindaki fark nedir ? Hangini tavsiye etmeliyiz? Tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bagyanna

    tp-link vr 400 aldım. Ancak 2.4 ve 5ghz i aynı anda açtığımda bazı günler normal çalışıyor bazı günler 5ghz hiç gözükmüyor. Bilgisayar modemin dibinde bu arada. 5 ghz şanslıysam çalışıyor. hem telefon hemde bilgisayarda bazen hiçbir şekilde gözükmüyor. Az önce de aynı şey oldu ve kapatıp açmama rağmen birşey değişmedi ve ben şu an 2.4 ghz ile bağlandım. Muhtemelen birazdan 2.4 ü kapatınca tekrar kapatıp açacağım ve 5ghz çalışacak. Ama her gün işten eve gelince bu 5ghz olayı muamma. tt netin 5 yıl önce verdiği huawei modem 2.4 de vr 400 den daha hızlı ve bağlantı mesafesi anten olmadığı halde çok daha yüksek. Önceki modemde vr400 ile aynı yerde duruyordu. vr 400 de 5ghz tamamen şans eseri var yada yok. Bilmiyorum belki benimki sorunlu ama bıktırdı. 2 günde bir kapatıp açmak zorunda kalıyordum.
    5 yıl önce ttnet tarafından bedavaya verilen modemin yerini bile unutmuştum. Kapattığımı hiç hatırlamıyorum.

    5ghz çalışırsa eski modemimin kablolu bağlantısına yakın hızda çalışıyor ancak çalışırsa. şans işte :(

    Bu durumla ilgili bir çözüm varmıdır. Her ne kadar sanmasamda belki yazılımında bilinen bir sorun vardır ve giderilmiştir diye umut ederek yazıyorum şu an.

    Evdeki 2 cihazım (tablet ve eşimin telefonu) sadece 2.4 ghz de çalışıyor. Benim telefonum ve bilgisayar 5ghz i destekliyor. Yani iki şekilde de kullanabilmem lazım.

    5ghz de test ettiğimde 74 mbps civarı hız gözüküyor, 2.4 ghz de test edince 10 mbps civarı. Tabi ikisi birden çalışıpta test edebildiğimde bakmıştım. Fark normalden çok fazla .
    Eski huawei modemimde(2.4 ghz) 55mbps civarıydı hız.

    Evimde ttnetin 100mbps internet var. ancak ttnet 85 mbps civarı sağlayabileceğini söylemişti.
    Bu arkadaşın yaşadığı problemin direk aynısını yaşıyorum. Modemi yeni aldım. PM atmışsınız sorunla alakalı. Bana da yardımcı olabilir misiniz? 5GHz ilk kullandığımda çalışyıordu ve 60 mbps civarındaydı. 2.4 Ghz 20-30 mbps arası şuan. Normalde öyle fark olmamalıydı. Kurulumdan sonra bir daha da 5ghz de çalışmadı. Modem aynı, archer vr400 son versiyon yüklü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnlyTugkan -- 30 Aralık 2019; 7:33:19 >




  • Merhabalar

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139435282

    Sizlere daha önce konu ile ilgili resimli anlatımlı ekran paylaşımı yapılmıştır. QOS olarak yapmak istediğiniz önceliklendirme servisi nedir acaba ? Hangi servis için QOS kullanmak istiyorsunuz ? Bu servisin port numarasını bilmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • bynoname kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Chipset ve yazılımsal farklılıklar bulunmaktadır. Chipset bilgilerini şirket politikası gereği paylaşmamaktayız.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • OnlyTugkan O kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yaşamakta olduğunuz sorununuzu support.tr@tp-link.com mail adresimize detaylı bir şekilde iletirseniz gerekli yardım sağlanacaktır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • selam

    ben içinde guest portalı olan bir cihaz istiyorum radius u içinde olucak misafir ağa bağlanmak istediğinde onu guest e yönlendircek bunu hangi cihazla yapabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139435282

    Sizlere daha önce konu ile ilgili resimli anlatımlı ekran paylaşımı yapılmıştır. QOS olarak yapmak istediğiniz önceliklendirme servisi nedir acaba ? Hangi servis için QOS kullanmak istiyorsunuz ? Bu servisin port numarasını bilmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    kardeşim ben segman atcam egsozdada sıkıntı var

    soruyu nasıl dinliyorsun.ne portu ne servisi???

    wifiyi nasıl kısıtlarım, hıznı düşürürüm , hızını artırırım

    qos ayarları nasıl yapılır??????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2BDFFB04D -- 30 Aralık 2019; 21:42:11 >




  • Merhabalar,

    Modemlerde bulunan QOS, trafik önceliklendirmedir .İnternet ortamında kullanılan video servisleri, online oyun servisleri ve internette surf servisi gibi uygulamaların trafiğini ölçeklendirme amaçlı kullanılan bir uygulamadır. Belirtmiş olduğunuz hız limitleme işlemleri Bandwith Control üzerinden yapılandırılır. Kullanmış olduğunuz TD-W8960N v8 cihazınızda Bandwith Control özelliği olmadığı için hız düşürme veya kullanıcı bazlı hız limitleme özelliği bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.