Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (182. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
307.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • reisssss kullanıcısına yanıt
    reisssss merhaba,

    Bu durumda üründe donanımsal bir arıza var gibi gözüküyor. Dilerseniz özel mesaj olarak seri numarasını bizlere iletebilirseniz garanti kontrollerini sağlayarak sizlere bilgi verebiliriz.
  • nofear116 N kullanıcısına yanıt
    nofear116 merhaba,

    CPE510 model numaralı ürün 5 GHz frekansında çalışmaktadır. Eğer 150mt. ilerde sinyali alacağınız cihaz 5 GHz destekli değilse bağlanamazsınız. Bu durumda ürün 2.4 GHz desteklidir. 2.4 GHz destekli bir ağa bağlanabilmek için CPE210 model numaralı ürünü kullanmanızı tavsiye ederiz.

    Bu tip dış ortam access point cihazları sadece baktığı yönde sinyali alıp verebilmektedir. Sinyali alırken ürün sinyali alacağı noktaya bakacağı için dağıtırkende sinyali tekrar baktığı yöne iletecektir. Bu sebepten dolayı tavsiyemiz ürün sinyali aldıktan sonra kullanmak istediğiniz yere üründen bir kablo çekerek bir iç ortam access point cihazı ile dağıtmanız olacaktır. İç ortam access point cihazları için TL-WA801ND, TL-WA901ND gibi modellerimizi inceleyebilirsiniz.
  • Merle Dixon kullanıcısına yanıt
    Merle Dixon merhaba,

    Bandwidth control özelliği sayesinde bu işlemi yapabilirsiniz. Özel mesaj üzerinden bizlere mail adresinizi iletebilirseniz sizlere bu konu hakkında hazır dokümanlarımızı iletebiliriz.
  • merhaba
    archer c2 router ın kapsama alanını arttırmak için anten tavsiye edebilir misiniz .
  • Oncelikle iyi gunler simdi arkadasim ip adresimi sorguladi ve giris yapti amacimiz ust komsuya ban atmakti ama yanlislikla bana ban atti yani bizim modeme ve modemde internet isigi yanmiyor sorun giderdigimdede fix felan yaziyor lutfen internete giremiyorum acil yardimmm 😨😨undefinedundefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setlo02 -- 25 Temmuz 2016; 22:37:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Yardim lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    e_capkan merhaba,

    Üründe max. 8 dBi antenlar kullanabilirsiniz. TL-ANT2408CL model numaralı antenlerimizi inceleyebilirsiniz.
  • setlo02 S kullanıcısına yanıt
    setlo02 merhaba,

    Modeminizin model numarasını iletebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    e_capkan merhaba,

    Üründe max. 8 dBi antenlar kullanabilirsiniz. TL-ANT2408CL model numaralı antenlerimizi inceleyebilirsiniz.

    9dbi TL-ANT2409CL modelini kullanabilir miyim ? router dual band ama bu antenler 5ghz destekliyor mu ?

    şuanki 5dbi antenlere göre ne kadar fark olur ?
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    e_capkan merhaba,

    Öncelikle bir yanlışlığı düzeltmemiz gerekiyor. Archer C2 max 8 dBi antenler kullanabilir, 9 dBi antenler konusunda yüksek çıkış gücüne sahip olmadığı takdirde yine kullanılabilir fakat bu antenlerin dual band olması gerekir.

    Ne yazık ki TL-ANT2408CL veya TL-ANT2409CL gibi antenler bu durum için uygun değil. Dual band destekli antenler kullanmanızı tavsiye ederiz. TP-LINK olarak 8 veya 9 dBi dual band anten bulunmamaktadır.
  • Merhaba
    Archer vr900 modemimi uydunette modem olarak kullanabilirmiyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. yetkili TP-LINK TL-WA801ND 300MBPS KABLOSUZ N ACCESS POINT cihazımda bir problem yaşıyorum bilgisayarda herhangi bir problem yok ancak repeater modunda cep telefonları bağlanmıyor. Accespointin yazılımını internet sitenizden güncelledim, statik ip vermeyi denedim ama çalışmıyor çözüm nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aeemin -- 30 Temmuz 2016; 10:57:15 >
  • Td854w_1 modem arayuzunde ayarlari yapiyorum ama kaydet tusu yok, dolayisiyla IP alamıyorum. Modem destek numarasi da bu sabah aramam gerektiğini söyledi dün ama bu sabah aradigimda da muhatap bulamadım, nasil yapsak?
    @TP-LINK TURKIYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pentagram_31 -- 31 Temmuz 2016; 11:15:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba ben 2 gün önce bir aparta çıktım duvardan ethernet kablosu ile internete bağlanıyorum apartmanın ortak interneti var. bunu wifi ağına çevirmek için ne yapabilirim diye sordum bimekste çalışan elemenlar tl-wa855re kodlu ürününüzü önerdiler ben de satın aldım fakat kurulumunu bir türlü yapamadım yani ethernet kablosunu ürüne takıyorum şifre olmadan bağlanıyorum fakat internet erişimi yok ürün öylece elimde kaldı adım adım anlatan bir şemanız veya buna benzer durumda olanlar için teknik detaylarda boğmadan anlatan bi link var mı ? yardımlarınızı bekliyorum iyi günler
  • Merhaba tp link kablo modem çözüm varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MNC78 -- 31 Temmuz 2016; 18:18:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    18 Ocak'ta tarafınızın desteğiyle, garanti kapsamında modemim (TP W8961N) değişti. Ancak bu sefer, modemi kapattıktan sonra tekrar açtığımda bağlanma problemi yaşıyorum. 30-45 dakika boyunca, ne ethernet üzerinden ne de kablosuz üzerinden bağlantı kurmak mümkün olmuyor. Browser üzerinden modem IP'sine bile bağlanamıyorum. Bu sırada modem sürekli yeniden başlatılıyormuş gibi ışıkları yanıp sönüyor. Bağlantıyı sağlayabilmek için, defalarca kez modemi kapatıp açmam gerekiyor.

    Desteğinizi rica ederim.
  • aeemin kullanıcısına yanıt
    aeemin merhaba,

    Bu tip problemler genellikle şifreleme türlerinden kaynaklanabilmektedir. Ana modemin şifreleme türünü WPA2-PSK ve AES olarak düzenleyerek tekrar kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
  • pentagram_31 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    TD-854W, TD-864W, TD-W8901G, TD-W8101G, TD-W9970 model numaralı modem router’lar kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili 0850 209 40 40 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz.
  • cahitcsu C kullanıcısına yanıt
    cahitcsu merhaba,

    Öncelikle bahsettiğiniz sistem için TL-WA855RE model numaralı ürün uygun olmayabilir. Öncelikle kaldığınız apartta ki sistem hakkında biraz daha detaylı bilgi gerekir. Sadece duvardan gelen etherneti takıp mı internete giriyorsunuz ? Sizlere özel bir kullanıcı adı ve şifre verildi mi ? Ya da internete bağlanmadan önce kullandığınız bilgisayarı sisteme tanıtmaları için sizden mac adresi vs. istediler mi ? Bu duruma göre kullanmanız gereken ürün modelleri değişiklik gösterebilir.
  • MNC78 M kullanıcısına yanıt
    MNC78 merhaba,

    Şuan için kablo net modemler ilgili henüz net bir gelişme bulunmuyor ne yazık ki.
  • 
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.