Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (216. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 214215216217218
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    yoo aksine, bence aracın sadece on yuzune bakarak alanlar sızın musterılerınız aksıne bız arka yuzuyle ılgılenıyoruz; objektıf bakmaya gelince baba meslegı yedek parcacılıktır(daha önce belirtmemişimdir) o yuzden yıllardır sanayılerdeyım zaten meslek olarakta mak.muh seçtim kendıme; ve halen egitimime devam edıyorum; bırcok markanın arka yuzunude on yuzunude cok cok ıyı gordugumu soyleyebılırım, kendımı bıldım bılelı sanayıye gıder gelır kaporta motor ustalarıyla hasır nesır olurum bu orandada bır okadar marka ıle ıclı dıslı olmusumdur aramızdakı tek fark bize araclar 2-3 sene gectıkten sora sıze ıse her bakım zamanında gelıyorlar takı garantısı bıtene kadar.Sizin kadar bizde teknık yonden bakıyoruz bundan emın olabılırsınız, zaten bu yuzden sizin bahsettıgınız marka ıle bizim savundugumuz markanın kullanıcı kıtlesı bu kadar degısken;bı dıger konuda kamyon tır vs vs. aynı yollarda bızde seyahat edıyoruz ve goruyoruzkı bılhassa yurt dısına cıkan araclarda VOLVO nun ezıcı bı ustunlugu var(zaten agır makıneye hıç gırmeyelım VOLVO nun burda tartısmsız bı ustunlugu var kepçe vs.vs); ama unutulmaması gereken bır sey varkı scanıa nın da kamyonda mercedese gore ezıcı bı ustunlugu var bunların nedenlerınden daha oncekı yazılarımda yukarda bahsettım; nasıl scanıa dogus grubuna gecınce satıslarında patlama olup dıger butun markaları gerıde bıraka bildiyse bence VOLVO nunda tek ıhtıyacı iyi bir distribütör zaten kalıte ortada bu arada patron dunyası bizi ilgilendirmiyor bizde tüketiciyiz sizde


    Ne yazık ki yorumlarınızdan bu sektör ile alakalı olmadığınızı anlıyorum.Siz daha okuyorsunuz biz üniversite sıralardan kalkalı çok oldu.Bu sektörün içinde 6 yıldır bi fiil operasyonda çalışmama rağmen birşey bilidiğimi iddaa edemem ama siz daha öğrenciyken olayı çözmüşsünüz tebrik ederim.
    Yaptığınız sadece marka fanatizmi teknikle bilimle görüp geçirmekle alakası yok.Soruyorum size siz noktanınsabitininde dediği gibi Mercedesin koltuğ
    una oturdunuz mu bana onu söyleyin.Sonrasında doğrularımızı yada yanlışlarımızı tartışalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    ya demişsin ki mercedesle 180 km hızla virajlara giribeliyomuş giriyo ama geri çıkabiliyomu peki virajdan... mercedesin adı var makam araçlarıda mercedes olunca çok iyi reklam oldu işte.... goglede mercedes kazları var... pekte iç açıcı değil yani....



    Haklısınız....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    yalnız burada belirtilmesi gereken bir husus var. volvonun ağır taşıtıyla otomotivi arasında ciddi fark var. zira 1999da forda,2009 da geely'e satılan volvo, aslında volvocars tabir edilen volvonun otomotiv kısmı. volvotrucks adlı kamyon-tır ve diğer uçak, iş makinası vs halen isveçin elinde ve hiç satılmadı. dolayısıyla volvodan örnek verirken volvo arabalarını örnek vermek kamyon-tır sekmesine girmemek gerek. evet volvo kamyon-tır da hala en kaliteli araçları üreten firmalardan biri ancak onun şu an ki volvocars ile bir alakası yok. çünkü volvotrucks hala isveçte ve %100 volvo. ayrıca kendi ar-ge laboratuvarı var ve ciddi miktarda yatırımı var bu kalemde.

    hepimiz volvo sağlam diyoruz. hatta mercedesle bmwyle karşılaştırırken kullanılan atasözlerin çoğu volvonun sağlamlığı üzerine. peki o atasözleri fordun ürettiği volvolara istinaden mi söylenmiş yoksa 1980lerdeki köşeli volvolara istinaden mi söylenmiş. şu an ki volvolarla o eski volvolar bir değil, dolayısıyla şu an ki volvoların sağlamlık argümanını kullanmaları çok da doğru değil. zira artık volvolar ancak muadilleri kadar sağlamlar. çok da fazla değil. 740 ile traktöre girip traktörü ikiye bölen adam biliyorum. 850 ile 150metre takla atan adam biliyorum. ikisine de hiçbirşey olmadı ve hala hayattalar. yeni s40 la s60 la bunları yapabilir misiniz? tabi ki hayır. o zaman sağlamlık argümanı artık geçerli değil. zaten 10 senedir volvocars'ın güvenlik için yaptığı iki şey var; öndeki aracı takip sistemi, uyuyan kişiyi uyarma. o da tek başına ürettiği teknolojiler değil. ya da 10 sene önceki isveç volvo hala yaşasaydı üreteceği teknolojiler bu olmayacaktı.

    işte diyoruz ya bir markada kaliteyi belirleyen çıkardığı ürün üzerinde ne kadar saat çalışma yaptığıdır. volvonun çıkardığı araçlarındaki yaptığı çalışma saat/(adam gün) bazında mercedes ve bmwye yaklaşamaz. peki volvoda bu potansiyel yok mu tabi ki var. ama kullanıyor mu tabi ki hayır. ama geely tamamen devralır, yıllık ar-ge bütçelerini 100milyon dolarlara çıkarır ve biz bu çalışmaların etkisini araçlarında görürüz. o zaman eyvallah. ancak tartışma insanlar neden mercedes alır neden volvo alıra dönerse iş çirkinleşir çünkü mercedesin ciddi anlamda marka fanatiği müşterileri de var sırf mecedes olduğu için alanlar da var. ancak bu mercedesin artık kötü bir marka haline geldiği anlamına gelir mi? evet dersek büyük bir yanılgıya düşeriz. çünkü mercedes-benz bu mentalitede bir firma değil. evet ürünleri pahalı, ve evet her ekstra donanım için astronomik ücretler istiyor. ama onların derdi f/p değil. onların derdi en iyiyi çok daha pahalıya da olsa müşteriye sunabilmek. ve bunu da yaptıklarını söylemek çok büyük bir düşmanlık beslemiyorsanız mümkün. zira bir c serisi için bir e serisi için test sürüşü talep edin ve o koltuğa oturun. arabanın sessizliğine ve bozuk satıhta dahi konforuna hayran kalacaksınız. ha bu volvo kötü mü demektir? tabi ki hayır. etrafta gördüğünüz renolardan,pejolarda, opellerden tabi ki çok daha iyidir. ancak mercedes bmw kalitesinde midir? ona da tabi ki hayır. zira bunun için daha çok çalışması lazım. öncelikle bir istikrar olması lazım .sürekli el değiştirmemesi lazım vs vs. önceden dediğim gibi evet volvomuzu sevelim, onunla mutlu olalım ama fanatiklik yapmayalım. zira bu tür fanatiklikler, çamur atmalar bir volvo kullanıcısına yakışmıyor. çünkü bir volvo kullanıcısı aracını sürekli başka markalarla kıyaslamamalıdır, başka markalarla da çok uğraşmamalıdır.



    bak bazı yerde sana katılıyorum fort üretimi volvo ları beğenmiyorum... neyse arkadaşlar artık bu türk konulara tartışmalara girmeyelim... herk araba kendi sınıfında güzel diyelim... siz asıl nasıl az benzinle uzun km kat ederiz.. yada su ile çalışan araba nasıl yapa biliriz..erzurumlu köylü dayım yapmış su ile çalışan arabayı..

    birde volvo yeni elektrikli arabasını yapmış

    http://askmen.mynet.com/otomobil/136-otomobil-haberleri/2398-volvo-c30-elektriklendi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    ya demişsin ki mercedesle 180 km hızla virajlara giribeliyomuş giriyo ama geri çıkabiliyomu peki virajdan... mercedesin adı var makam araçlarıda mercedes olunca çok iyi reklam oldu işte.... goglede mercedes kazları var... pekte iç açıcı değil yani....



    Haklısınız....

    Alıntıları Göster
    6x4 B-K ÇEKİCİ TOPLAM PAZAR
    Adet Pazar Payı Adet Pazar Payı
    MERCEDES 1,426 60% 2,473 41% 5,232
    FORD 192 8% 523 9% 2,066 13.2%
    BMC 283 12% 711 12% 1,994 12.8%
    SCANIA 61 3% 716 12% 800 5.1%
    TEMSA 0 0% 0 0% 1,171 7.5%
    MAN 139 6% 306 5% 600 3.8%
    IVECO 119 5% 109 2% 496 3.2%
    ISUZU 0 0% 0 0% 1,282 8.2%
    RENAULT 30 1% 695 11% 780 5.0%
    HYUNDAI 0 0% 0 0% 515 3.3%
    DAF 0 0% 364 6% 364 2.3%
    VOLVO 132 6% 182 3% 315 2.0%
    TOTAL 2,382 100.0% 6,079 100.0% 15,615 100.0%


    Konuşurken ezbere konuşmamak gerekiyor.Tüketicinin neyi seçtiği 2009 rakamlarında açıkça ortada.Ben ezici bir üstünlüğe rastlamadım bırakın eziciliği üstünlüğe bile rastlamdım.Sadece Çekici ve kamyon grubunu verdim diğerlerinde Scania ve Volvonun araçları olmadığı için yüzdeleri sıfır.Lütfen biraz objektif bakalım birbirmize bilmediğimiz şeyleri paylaşmaya gayret gösterelim fanatiklik hiç birşey kazandırmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    6x4 B-K ÇEKİCİ TOPLAM PAZAR
    Adet Pazar Payı Adet Pazar Payı
    MERCEDES 1,426 60% 2,473 41% 5,232
    FORD 192 8% 523 9% 2,066 13.2%
    BMC 283 12% 711 12% 1,994 12.8%
    SCANIA 61 3% 716 12% 800 5.1%
    TEMSA 0 0% 0 0% 1,171 7.5%
    MAN 139 6% 306 5% 600 3.8%
    IVECO 119 5% 109 2% 496 3.2%
    ISUZU 0 0% 0 0% 1,282 8.2%
    RENAULT 30 1% 695 11% 780 5.0%
    HYUNDAI 0 0% 0 0% 515 3.3%
    DAF 0 0% 364 6% 364 2.3%
    VOLVO 132 6% 182 3% 315 2.0%
    TOTAL 2,382 100.0% 6,079 100.0% 15,615 100.0%


    Konuşurken ezbere konuşmamak gerekiyor.Tüketicinin neyi seçtiği 2009 rakamlarında açıkça ortada.Ben ezici bir üstünlüğe rastlamadım bırakın eziciliği üstünlüğe bile rastlamdım.Sadece Çekici ve kamyon grubunu verdim diğerlerinde Scania ve Volvonun araçları olmadığı için yüzdeleri sıfır.Lütfen biraz objektif bakalım birbirmize bilmediğimiz şeyleri paylaşmaya gayret gösterelim fanatiklik hiç birşey kazandırmaz.

    Alıntıları Göster
    Complete C Segment (luxury mid-size car)

    2008 2009

    Total Segment 12,034

    MB 2,234 6,549
    18.6% 34.4%
    BMW 1,607 3,027
    13.4% 15.9%
    VW 5,625 7,317
    46.7% 38.5%
    AUDI 1,742 1,480
    14.5% 7.8%
    Volvo 350 328
    2.9% 1.7%
    Alfa Romeo 152 85
    1.3% 0.4%
    SAAB 67 48
    0.6% 0.3%
    Jaguar 196 135
    1.6% 0.7%
    Others 61 58

    Buda C segmetindeki araç satışları ve pazar payları...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    yalnız burada belirtilmesi gereken bir husus var. volvonun ağır taşıtıyla otomotivi arasında ciddi fark var. zira 1999da forda,2009 da geely'e satılan volvo, aslında volvocars tabir edilen volvonun otomotiv kısmı. volvotrucks adlı kamyon-tır ve diğer uçak, iş makinası vs halen isveçin elinde ve hiç satılmadı. dolayısıyla volvodan örnek verirken volvo arabalarını örnek vermek kamyon-tır sekmesine girmemek gerek. evet volvo kamyon-tır da hala en kaliteli araçları üreten firmalardan biri ancak onun şu an ki volvocars ile bir alakası yok. çünkü volvotrucks hala isveçte ve %100 volvo. ayrıca kendi ar-ge laboratuvarı var ve ciddi miktarda yatırımı var bu kalemde.

    hepimiz volvo sağlam diyoruz. hatta mercedesle bmwyle karşılaştırırken kullanılan atasözlerin çoğu volvonun sağlamlığı üzerine. peki o atasözleri fordun ürettiği volvolara istinaden mi söylenmiş yoksa 1980lerdeki köşeli volvolara istinaden mi söylenmiş. şu an ki volvolarla o eski volvolar bir değil, dolayısıyla şu an ki volvoların sağlamlık argümanını kullanmaları çok da doğru değil. zira artık volvolar ancak muadilleri kadar sağlamlar. çok da fazla değil. 740 ile traktöre girip traktörü ikiye bölen adam biliyorum. 850 ile 150metre takla atan adam biliyorum. ikisine de hiçbirşey olmadı ve hala hayattalar. yeni s40 la s60 la bunları yapabilir misiniz? tabi ki hayır. o zaman sağlamlık argümanı artık geçerli değil. zaten 10 senedir volvocars'ın güvenlik için yaptığı iki şey var; öndeki aracı takip sistemi, uyuyan kişiyi uyarma. o da tek başına ürettiği teknolojiler değil. ya da 10 sene önceki isveç volvo hala yaşasaydı üreteceği teknolojiler bu olmayacaktı.

    işte diyoruz ya bir markada kaliteyi belirleyen çıkardığı ürün üzerinde ne kadar saat çalışma yaptığıdır. volvonun çıkardığı araçlarındaki yaptığı çalışma saat/(adam gün) bazında mercedes ve bmwye yaklaşamaz. peki volvoda bu potansiyel yok mu tabi ki var. ama kullanıyor mu tabi ki hayır. ama geely tamamen devralır, yıllık ar-ge bütçelerini 100milyon dolarlara çıkarır ve biz bu çalışmaların etkisini araçlarında görürüz. o zaman eyvallah. ancak tartışma insanlar neden mercedes alır neden volvo alıra dönerse iş çirkinleşir çünkü mercedesin ciddi anlamda marka fanatiği müşterileri de var sırf mecedes olduğu için alanlar da var. ancak bu mercedesin artık kötü bir marka haline geldiği anlamına gelir mi? evet dersek büyük bir yanılgıya düşeriz. çünkü mercedes-benz bu mentalitede bir firma değil. evet ürünleri pahalı, ve evet her ekstra donanım için astronomik ücretler istiyor. ama onların derdi f/p değil. onların derdi en iyiyi çok daha pahalıya da olsa müşteriye sunabilmek. ve bunu da yaptıklarını söylemek çok büyük bir düşmanlık beslemiyorsanız mümkün. zira bir c serisi için bir e serisi için test sürüşü talep edin ve o koltuğa oturun. arabanın sessizliğine ve bozuk satıhta dahi konforuna hayran kalacaksınız. ha bu volvo kötü mü demektir? tabi ki hayır. etrafta gördüğünüz renolardan,pejolarda, opellerden tabi ki çok daha iyidir. ancak mercedes bmw kalitesinde midir? ona da tabi ki hayır. zira bunun için daha çok çalışması lazım. öncelikle bir istikrar olması lazım .sürekli el değiştirmemesi lazım vs vs. önceden dediğim gibi evet volvomuzu sevelim, onunla mutlu olalım ama fanatiklik yapmayalım. zira bu tür fanatiklikler, çamur atmalar bir volvo kullanıcısına yakışmıyor. çünkü bir volvo kullanıcısı aracını sürekli başka markalarla kıyaslamamalıdır, başka markalarla da çok uğraşmamalıdır.



    bak bazı yerde sana katılıyorum fort üretimi volvo ları beğenmiyorum... neyse arkadaşlar artık bu türk konulara tartışmalara girmeyelim... herk araba kendi sınıfında güzel diyelim... siz asıl nasıl az benzinle uzun km kat ederiz.. yada su ile çalışan araba nasıl yapa biliriz..erzurumlu köylü dayım yapmış su ile çalışan arabayı..

    birde volvo yeni elektrikli arabasını yapmış

    http://askmen.mynet.com/otomobil/136-otomobil-haberleri/2398-volvo-c30-elektriklendi

    Alıntıları Göster
    yaptıgınız yorumlardan çaresiz kaldıgınızı goruyorum tartışmanın sevıyesını dusurmeye calısıyorsunuz , burada kac yıllık tecrubem oldugunu flan sızınle tartısıcak deyılım şuan okumakta old. ıkıncı unıversıtem ; koltuguna oturup oturmadıgıma gelınce sanayıde fanatıklıgını yaptıgınız markanızda dahıl bırcok markanın bır cok modelının koltuguna oturdum merak etmeyın neyin ne oldugunda sök, yenisini tak yapmaktan baska bir işi olmayan servis personelınden daha iyi bilirim; bu arada ımzamdakı benım aracım ve sıfır almıstım ona verdıgım paraya sizin fanatıklıgını yaptıgınız markanın bırcok modelıne bınebılırdım ama mantıklı bır tercıh yaptım VOLVO aldım; yukarda yazdıgınız yazılardan sora zaten sızle tartısacak birşey oldugun sanmıyorum size markanızın arka bahçesınde başarılar dılerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    ya demişsin ki mercedesle 180 km hızla virajlara giribeliyomuş giriyo ama geri çıkabiliyomu peki virajdan... mercedesin adı var makam araçlarıda mercedes olunca çok iyi reklam oldu işte.... goglede mercedes kazları var... pekte iç açıcı değil yani....

    Doğru söze ne hacet gerçekten öyle,günümüz durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    yaptıgınız yorumlardan çaresiz kaldıgınızı goruyorum tartışmanın sevıyesını dusurmeye calısıyorsunuz , burada kac yıllık tecrubem oldugunu flan sızınle tartısıcak deyılım şuan okumakta old. ıkıncı unıversıtem ; koltuguna oturup oturmadıgıma gelınce sanayıde fanatıklıgını yaptıgınız markanızda dahıl bırcok markanın bır cok modelının koltuguna oturdum merak etmeyın neyin ne oldugunda sök, yenisini tak yapmaktan baska bir işi olmayan servis personelınden daha iyi bilirim; bu arada ımzamdakı benım aracım ve sıfır almıstım ona verdıgım paraya sizin fanatıklıgını yaptıgınız markanın bırcok modelıne bınebılırdım ama mantıklı bır tercıh yaptım VOLVO aldım; yukarda yazdıgınız yazılardan sora zaten sızle tartısacak birşey oldugun sanmıyorum size markanızın arka bahçesınde başarılar dılerim...


    aldığınız araç sanıyorum ki s40 1.6d, sonuçta sıfır fiyatı 55.000 lira. siz aynı paraya nasıl sıfır bmw-mercedes alabiliyordunuz onu anlamadım. en ucuz mercedes(c180) 75.000 lirayken en ucuz bwm(3.16i) 65.000lira.

    ayrıca tartışmaya müdahil olan herkesten bir ricam var. konuyu "ben en iyisini bilirim merak etmeyin" mertebesine getirmeyelim. çünkü çok soyut bilgilere dönüyor tartışma. tartışmalarda somut verilere yer verirsek polemiğe girmemiş oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 10 Haziran 2010; 17:33:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    yaptıgınız yorumlardan çaresiz kaldıgınızı goruyorum tartışmanın sevıyesını dusurmeye calısıyorsunuz , burada kac yıllık tecrubem oldugunu flan sızınle tartısıcak deyılım şuan okumakta old. ıkıncı unıversıtem ; koltuguna oturup oturmadıgıma gelınce sanayıde fanatıklıgını yaptıgınız markanızda dahıl bırcok markanın bır cok modelının koltuguna oturdum merak etmeyın neyin ne oldugunda sök, yenisini tak yapmaktan baska bir işi olmayan servis personelınden daha iyi bilirim; bu arada ımzamdakı benım aracım ve sıfır almıstım ona verdıgım paraya sizin fanatıklıgını yaptıgınız markanın bırcok modelıne bınebılırdım ama mantıklı bır tercıh yaptım VOLVO aldım; yukarda yazdıgınız yazılardan sora zaten sızle tartısacak birşey oldugun sanmıyorum size markanızın arka bahçesınde başarılar dılerim...


    Hakikaten söylediklerinizin ve ıspatladıklarınızın karşısında çok çarez kaldım.
    Bu düşüncelerle bu markanın sadece koltuğuna sanayide oturursunuz.Hakikaten tecubelerinizi paylaşmayınıza gerek yok az çok ne bilgi ve tecrubede olduğunuzu ben anladım zaten.Ben fanatik değilim birçok markanın birçok değişik modelinin hayranı ve takipcisiyim.Yetkili servisler ve hakkımda söyledikleriniz kimin çaresiz kaldığının açık göstergesidir.Bir konuda size katılıyorum benim sizin ile tartışılacak ve paylaşılacak birşeyim olamazmış bunu son iletinizde gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    yaptıgınız yorumlardan çaresiz kaldıgınızı goruyorum tartışmanın sevıyesını dusurmeye calısıyorsunuz , burada kac yıllık tecrubem oldugunu flan sızınle tartısıcak deyılım şuan okumakta old. ıkıncı unıversıtem ; koltuguna oturup oturmadıgıma gelınce sanayıde fanatıklıgını yaptıgınız markanızda dahıl bırcok markanın bır cok modelının koltuguna oturdum merak etmeyın neyin ne oldugunda sök, yenisini tak yapmaktan baska bir işi olmayan servis personelınden daha iyi bilirim; bu arada ımzamdakı benım aracım ve sıfır almıstım ona verdıgım paraya sizin fanatıklıgını yaptıgınız markanın bırcok modelıne bınebılırdım ama mantıklı bır tercıh yaptım VOLVO aldım; yukarda yazdıgınız yazılardan sora zaten sızle tartısacak birşey oldugun sanmıyorum size markanızın arka bahçesınde başarılar dılerim...


    Hakikaten söylediklerinizin ve ıspatladıklarınızın karşısında çok çarez kaldım.
    Bu düşüncelerle bu markanın sadece koltuğuna sanayide oturursunuz.Hakikaten tecubelerinizi paylaşmayınıza gerek yok az çok ne bilgi ve tecrubede olduğunuzu ben anladım zaten.Ben fanatik değilim birçok markanın birçok değişik modelinin hayranı ve takipcisiyim.Yetkili servisler ve hakkımda söyledikleriniz kimin çaresiz kaldığının açık göstergesidir.Bir konuda size katılıyorum benim sizin ile tartışılacak ve paylaşılacak birşeyim olamazmış bunu son iletinizde gördüm.

    Alıntıları Göster
    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.

    Alıntıları Göster
    ben sıfırını alırdım demedım arkadasım binebilirdim dedim yazdıklarımı yanlış okumussun noktanın sabiti kaldı ki almak istesem sıfırınıda alabılırdim ama o kadar para verdıkten sorada kusura bakmayın s60 ın sıfırı yada ıkıncı el bı temız s80 d5 dusunurdum yıne dıger markalara yonelmezdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.


    Modülatör tavri ile yazdıklarınız en az benzetme ve kıyaslamalarınız kadar ilginç.
    Sadece benim yazdığım iletilere odaklanmayıp tüm iletileri dikkatli bir şekilde okursanız satış rakamlarını neden paylaşma gereğini duyduğumu anlarsınız.
    Ben Mercedesin sahibi,bayi sahibi yada mercedes sahibi değilim neden panikleyeyim anlamadım.Sizin mercedesi sevmeniz beğenmeniz beni ilgilendirmeyeceği gibi sevmemenizde umrumda olmaz.Yadırgadığım bu markayı ısrarlı bir şekilde körü körüne Volvo ile kıyaslamanız.Bu iletileri okuyan diğer marka sahipleride inanın bu kıyaslamalara ve yazdıklarınıza gülüyorlardır.Dünyanın kabul ettiği bir gerceği ısrarlı bir şekilde hayır kardeşim benim ki ondan aşağı kalır bi yanı yok onun kadar kaliteli ama reklamı distribitörü vs vs gibi bahanelerle kabul etmiyorsunuz.
    Bakın diyorum ki benim hayal ettiğim ve sahip olmak istediğim araç bir Volvo S40 diyorum C serisi yada E serisi hayal etmiyorum.Ama ben haddimi biliyorum.Siz bana eski kalite yok diye paniklemişim saldırgan hale gelmişim gibi komik şeyler söyleyerek bu markaya kafa tutmaya çalışıyorsunuz.Ben burda Mercedesi savunmuyorum aynı şeyleri BMW içinde söylerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair


    quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    arkadaşlar bence bir VOLVO için bu fiyatlar düşük neden derseniz. bunu fort yaptığı için.... gerçek isveç malı bir s40 fiyatı bukadar olmasa gerek ..vede yine üzülerek söylüyorum ve volvo servislerinden duyduğum kadarıyla kimse beğenmiyor olmasında yatmaktadır... fort % 100 kesinlikle malzemeden çalmaktadır... bunu kabul etmeliyiz... 2005 den önceki volvolara bakın bide şimdiki volvolara bakın arada çok fark var arkadaşlar.... adam kaldırıma çarpmış radyötöre kadar araba haşat olmuş.. etmeyin eylemeyin.. ben 2000 model volvomla p100 pikaba çarptım ( bilirsiniz arkası demir tampon ) arkadan benim 2 farım kırıldı bide kapot eğildi... düzelirdi kapot ama ben yenisini aldım.... anlıyacağınız fort ürettiği sürece s40 güvenim. yok.... ama s60 ve s80 bunlarında t5 olmak kaydıyla gözüm kapalı alırım.. çünkü bunları fort üretmiyor....


    bu biraz talihsiz bir beyanat olmus


    ey kardeşim o kadarmı yani... o kadarmı haşat olur.... bence 2004 önceki volvolar en azından fort üretimi değil... özel servisden duydum bunu.... görünen köy kılavuz istemez arkadaşalr bende volvo kullanıcısıyım ve volvoyuda çok seviyorum ... istermiyim böyle yorum yapmayı... ama napalım.... gerçek bu...güzelim volvo yu ziyan ettiler.... fort focus la volvo s40 fiyatları hemen hemen aynı.. ama ondeo sanırım almanyada üretiliyor... ama fiyatı pahallı yanlışmıyım... ? fort focusla volvo s40 kasaları hemen hemen aynı... iki araba üzerinde dikkatli bakarsanız ve hayal gücünüzüde kullanarak parçaları yerlerine otutturun.. aynı .... arka stop lambaları birisi düz aynı şeklin birisi yamuk.. ön taraf desen aynı hemen hemen ...ben onu bunu bilmem... vovo s40 bozdu


    talihsiz beyanatlarin ardi arkasi kesilmiyor durduramiyoruz efendim.

    Alıntıları Göster
    ya kapatın şu konuyu artık lütfen....

    dandik arabanın reklamı çok olur :)kaliteli arabayıda bilen alır.....

    yetermi bu kadar
    yeter artıkkkkkkkkkkkkkk başka konular açın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    ya kapatın şu konuyu artık lütfen....

    dandik arabanın reklamı çok olur :)kaliteli arabayıda bilen alır.....

    yetermi bu kadar
    yeter artıkkkkkkkkkkkkkk başka konular açın

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar size bir sorum olacak

    bende 2000 model 2000 motor s40 var bilirsiniz....

    şimdi sorum şu

    benzin motorundan geçen benzin. direk motoramı püskürtüyo ? yoksa orda bir kapa doldurup ondan sonramı motora püskürtüyo ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.


    araçların şasisis ford, motorlarları ford. sen bu aracı belçikada üretmişsin, isveçte üretmişsin çok bir şey değişir mi? çıkardığın s60, lansmanında özellikle reklamını yaptığı güvenlik sistemi çalışmadı. volvo isveçte kalsaydı bu şekilde mi olurdu? tabi ki hayır. daha neyi tartışıyoruz ki!

    Mercedes GLK ile Volvo XC60 şimdi incelenmez. aradaki fark şu an belli olmaz. 5 sene sonra 10 sene sonra belli olur. o nedenle 10 sene önceki s80 ile 10 sene önceki E serisi karşılaştırmak bize daha iyi sonuç verecektir. bu karşılaştırmanın sonucunu da siz çok iyi biliyorsunuz. 2000-2001 model s80lerin şu an servislerde ön takımları ve şanzımanları yenilenirken E200 ler hala sorunsuz yürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.


    araçların şasisis ford, motorlarları ford. sen bu aracı belçikada üretmişsin, isveçte üretmişsin çok bir şey değişir mi? çıkardığın s60, lansmanında özellikle reklamını yaptığı güvenlik sistemi çalışmadı. volvo isveçte kalsaydı bu şekilde mi olurdu? tabi ki hayır. daha neyi tartışıyoruz ki!

    Mercedes GLK ile Volvo XC60 şimdi incelenmez. aradaki fark şu an belli olmaz. 5 sene sonra 10 sene sonra belli olur. o nedenle 10 sene önceki s80 ile 10 sene önceki E serisi karşılaştırmak bize daha iyi sonuç verecektir. bu karşılaştırmanın sonucunu da siz çok iyi biliyorsunuz. 2000-2001 model s80lerin şu an servislerde ön takımları ve şanzımanları yenilenirken E200 ler hala sorunsuz yürüyor.



    sen o dediğin s60 t5 ve s80 t5 modellerinde ama t6 sorunsuzdur...... araçlardaki hataları görüp bir sonraki versiyonunda o hataları düzeltmek değilmi..... mercedesin yokmu sanki hataları olupta sonradan düzeltmeleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    sen o dediğin s60 t5 ve s80 t5 modellerinde ama t6 sorunsuzdur...... araçlardaki hataları görüp bir sonraki versiyonunda o hataları düzeltmek değilmi..... mercedesin yokmu sanki hataları olupta sonradan düzeltmeleri


    ankaraya işin düşerse gel seni bir servise götüreyim. kaç tane T6 nın şanzımanını ve ön takımını yapmışlar kendi kulaklarınla dinlersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    imagoodman,

    Tutumunuzu nedense İsrailinkine çok benzettim. Yanlışı kapatmak için konuyu saptır, sizler marka fanatiğisiniz de, karşı tarafı bilmemezlikle suçla, söylenmeyen sözü söylendi gibi yansıt filan. Ben marka fanatiğiyim de siz değilsiniz! Allah aşkına verdiğiniz satış rakamlarının tartıştığımız konuyla ne alakası var. MB Volvo'dan daha fazla satıyor. Eee bu neyi ispat ediyor? VW de MB'den fazla satmış. O zaman en iyisi VW mi? Çocuk yok karşınızda, lütfen!

    Sizin neden paniklediğinizi ben anlıyorum. Kalite ile özdeşleşmiş bir firmada çalışıyorsunuz ve siz de firmanın son modellerinde piyasada rekabet edebilmek için kaliteden ödün verdiğini çok iyi biliyorsunuz. Ama bunun müşteri tarafından anlaşılıyor olması sizi panikletiyor. Mercedes eski Mercedes olsa idi şimdi çok rahat olur, burada bizimle polemiğe bile girmezdiniz. Doğrusu sizin konumunuzdaki herkesin yapması gereken şeyi yapıyorsunuz.

    Şu, Volvo Mercedes'in yanına yanaşamaz görüşüne katılmadığım için bana marka fanatiği diyen arkadaşlar,

    Lütfen Mercedes GLK ile Volvo XC60'ı yanyana koyup inceleyin. Sonra da mümkünse aynı yolda test sürüşü yapın. Bakalım hangisi hangisinin yanına yaklaşamıyormuş. Not: bu iki aracı seçmemin nedeni her ikisinin de daha önceki bir modelle bağlantısının olmaması ve tarihi iki firmanın yeni vizyonunu yansıtıyor olması.

    noktanınsabiti ve husel0000,

    Volvo'nun geçen 12 yılda kim tarafından nasıl ve nerede üretildiği, araçları kimin tasarladığı, Ford'un Volvo'yu neden satın alıp sonra neden sattığı vs. üzerine biraz araştırma yaparsanız daha doğru şeyler paylaşmış oluruz.


    araçların şasisis ford, motorlarları ford. sen bu aracı belçikada üretmişsin, isveçte üretmişsin çok bir şey değişir mi? çıkardığın s60, lansmanında özellikle reklamını yaptığı güvenlik sistemi çalışmadı. volvo isveçte kalsaydı bu şekilde mi olurdu? tabi ki hayır. daha neyi tartışıyoruz ki!

    Mercedes GLK ile Volvo XC60 şimdi incelenmez. aradaki fark şu an belli olmaz. 5 sene sonra 10 sene sonra belli olur. o nedenle 10 sene önceki s80 ile 10 sene önceki E serisi karşılaştırmak bize daha iyi sonuç verecektir. bu karşılaştırmanın sonucunu da siz çok iyi biliyorsunuz. 2000-2001 model s80lerin şu an servislerde ön takımları ve şanzımanları yenilenirken E200 ler hala sorunsuz yürüyor.

    Alıntıları Göster
    valla arkadaşlar daha önce de yazmıştım..bilmem bozulanlar oldu mu ama ne kadar ekmek o kadar köfte...ben de 2009 model s40 kulanıyorum...önceden sahip olmasam da mercedes ve bmw kullandım az da olsa yol gittim..maalesef onlarda yaşadığım sürüş keyfini kendi para verip aldığım 0 km volvoda bulamadım...oldukça basit geldi bana..hatta şaşırmıştım test sürüşünde nesini abartıyorlar bunun bu kadar forumlarda diye ama şu da var tabi s40 1.6 dizel bir volvo ne kadar volvodur?...bir s60-s80 herhalde farkı hissettirecektir ama dedim ya 55.000 TL ye mercedes bmw var da biz mi binmedik...anca a-b serisi ya da 1 serisi olacak...eh onlara da değmez bana göre...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istante

    valla arkadaşlar daha önce de yazmıştım..bilmem bozulanlar oldu mu ama ne kadar ekmek o kadar köfte...ben de 2009 model s40 kulanıyorum...önceden sahip olmasam da mercedes ve bmw kullandım az da olsa yol gittim..maalesef onlarda yaşadığım sürüş keyfini kendi para verip aldığım 0 km volvoda bulamadım...oldukça basit geldi bana..hatta şaşırmıştım test sürüşünde nesini abartıyorlar bunun bu kadar forumlarda diye ama şu da var tabi s40 1.6 dizel bir volvo ne kadar volvodur?...bir s60-s80 herhalde farkı hissettirecektir ama dedim ya 55.000 TL ye mercedes bmw var da biz mi binmedik...anca a-b serisi ya da 1 serisi olacak...eh onlara da değmez bana göre...

    Alıntıları Göster
    @istante
    aman hocam ne yaptın sen! bir s40 ı kötüledin. şimdi s40 sahipleri üşüşecek başına. ben çok memnunum sen nesinden memnun değilsin tarzında cevaplar alacaksın. vw forumu gibi oldu burası. hiçbir şekilde eleştiremiyorsun aracı. eğer bir aracı eleştirirsen hemen saldırıyor o aracın sahipleri. Allah sana sabır versin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @istante
    aman hocam ne yaptın sen! bir s40 ı kötüledin. şimdi s40 sahipleri üşüşecek başına. ben çok memnunum sen nesinden memnun değilsin tarzında cevaplar alacaksın. vw forumu gibi oldu burası. hiçbir şekilde eleştiremiyorsun aracı. eğer bir aracı eleştirirsen hemen saldırıyor o aracın sahipleri. Allah sana sabır versin.

    Alıntıları Göster
    Volvo ne birilerinin yerin dibine batırdığı kadar kötü, ne de bir Mercedes veya BMW. Bunu bir volvo s60 sahibi olarak söylüyorum, abartmaya, gereksiz tartışmaya, kalp kırmaya gerek yok. Ben bundan önce Passat 1.9 TDI kullanıyordum ondan buna binince fark etti tabi ama öyle aman aman müthiş bir fark da yok. Unutmayın, bu araç bir çok araçtan çok çok iyi ama bu araç Mercedes değil. Bazı modelleri mercedes'ten iyi olabilir, bazı modelleri mercedes'ten güvenli olabilir, bazı modelleri mercedes'ten konforlu da olabilir ama mercedes değildir.




  • 
Sayfa: önceki 214215216217218
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.