Şimdi Ara

THQ, Homefront'ta Kaos'a Baskı Uygulamış

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •    Büyük reklam çalışmalarının ardından gelen kötü sonuçla Kaos Studios'un sonunu getiren Homefront, gelişim sürecindeyken ilginç şeylere tanıklık etmiş. Kaos'un eski çalışanının belirttiğine göre THQ, stüdyonun eklemek istemediği şeyleri oyuna zorla ekletmiş.
     
       İsmi verilmeyen bir çalışan yaptığı açıklamada, oyunun temasının aslında Çin - Amerika savaşı üzerine olduğunu fakat THQ baskısıyla birlikte daha fazla dikkat çekmek için bunu Kuzey Kore - Amerika savaşına çevirdiklerini belirtti.
     
       Belirtilenlere göre THQ'nun oyunlardan sorumlu eski ismi Danny Bilson, bu oyun için Kaos Studios'a çok baskı uygulamış. Konuyla ilgili eski Kaos çalışanı, "THQ'nun üst kesimi bu oyunun yapım sürecine kadar girmişti. Üst kesimdeki insanlar Homefront'u, düzene girme sürecinin en büyük projesi olarak görüyordu." açıklamasını yaptı.
     
      Gamasutra'nın konuyla ilgili araştırmasında açıklama yapan bir başka çalışan da, "Ben bu konuda Danny Bilson'u suçlayamam. Çünkü büyümemiz için bize büyük fırsatlar sundu fakat biz bunu gerçekleştiremedik." açıklamasını yaptı.
     
       Bir diğer çalışan da Danny Bilson'la ilgili, "THQ'nun kötüye gidişinden sorumlu olarak Danny Bilson görüldü. Bence bu yanlış. Evet Danny biraz dengesiz davrandı, büyük fikirleri vardı fakat oluşan fikirlerin çoğunu da kendi elleriyle yaktı. Ama bir diğer yandan da Danny Bilson'un yaptığı oyunlara bakarsanız, THQ'yu birkaç senedir ayakta tutan tek şey onlardı." açıklamasını yaptı.
     
       Haberde ismi geçen Kaos Studios, THQ tarafından kapatılmış ve stüdyonun baskı gördüğü iddia edilen Homefront oyunu da Crytek'e devredilmişti. Epey ilginç şeyler olmuş...
     








  • Bir kere gereken güven ortamı iş ortakları arasında sağlanamazsa(her meslekte) başarı elde edilemez.Eğer iddialar doğruysa dağıtımcı(THQ) hatalı.Senin görevin gereken maddiyatı sağlamak ve stüdyona güvenmek.
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Tek dikkat çekici yani hikayesiydi zaten bence THQ hikayede baskı yaparak iyi yapmış. Nihayetinde diğer firmalar gibi aksiyonu artıralım korku falan o unsurları azaltalım dememiş.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Multisi harikaydı. En azından kendine has özellikleri vardı.
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Çin ABD savaşı daha mantıklıydı. Kuzey Kore - ABD savaşı, günümüz siyasi dengelerinde hiç olmayacak bir şey. Hikayeye niye dalmışlar anlamak mümkün değil. Çin ABD olsaydı eminim Crytek'in işi daha kolay olurdu.
    _____________________________
    "atar tutar seyreltilmiş uranyum uranyum okadar sağlam olsa atomu parçalanmaz"

    haydarkarapuar
  • belliydi thqnun yaptıkları oyunda mermi sıkıntısından tutun da bir sürü hata vardı
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • THQ THQ dedik bağrımıza bastık yavru EA çıktı...
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Homefront bu yüzden bu kadar dandikmiş demek
    _____________________________
  • Bence hikayesi yönünden çok güzel bir oyun olmuş biraz konuyu hortlattım galiba ama hikayesi gerçekten çok güzel.
    _____________________________
    PSN = Enuqie
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.