Şimdi Ara

DİZELDE 8 VALF - 16 VALF FARKI !!!!????? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'deki d-4d ler 8 valf bu da kesin iddaya girmeye de gerek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men
    toyotanın d-4d dizel motorları 16v bu kesin.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpform
    Türkiye'deki d-4d ler 8 valf bu da kesin iddaya girmeye de gerek.


    Kafam karıştı Herkes kesin diyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men
    toyotanın d-4d dizel motorları 16v bu kesin.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpform
    Türkiye'deki d-4d ler 8 valf bu da kesin iddaya girmeye de gerek.


    Kafam karıştı Herkes kesin diyor.


    Sübap mekanızması DOHC ise 16 valf, OHC ise 8 valftir. Türkiye'dekiler 8 valf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpform -- 10 Şubat 2006 0:06:25 >
  • türkiyedekiler OHC budurmda arakdaşların dediği gibiyse 8V D-4D toyota lar
  • Sadece Türkiye'deki değil dünyadaki tüm 1.4 d-4d ler 8valf. 2.0 cc.lik 16 valf.li..
    Bu Hollanda Toyota'nın sitesi.Tüm teknik bilgiler yer alıyor.

    http://www.toyota.nl/Images/Corolla_tcm27-231683.pdf
  • FİAT 1.3 multijet ler dohc 16v

    1.0-1.4 litre motorlar arasında engine of the year 2005 i aldı

    toyota 1.4 d4d ise 5. olmuş

    http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/winners/1_14.html
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    toyota gibi bir otomotiv devi ve en sorunsuz marka

    dizel motorunu 8v gibi eski bir teknolojiyle üretmez. üretmedide.

    önce şunu düzeltelim.

    toyotanın d-4d dizel motorları 16v bu kesin.

    bir başka avantajı 5 ileri mmt şanzıman sunması.


    % 100 8V OHC TİP
  • quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    türkiyedekiler OHC budurmda arakdaşların dediği gibiyse 8V D-4D toyota lar


    DOCH İLE OHC ARASINDAKİ FARKI BANA YAZABİLİRMİSİNİZ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Sadece Türkiye'deki değil dünyadaki tüm 1.4 d-4d ler 8valf. 2.0 cc.lik 16 valf.li..
    Bu Hollanda Toyota'nın sitesi.Tüm teknik bilgiler yer alıyor.

    http://www.toyota.nl/Images/Corolla_tcm27-231683.pdf


    DOĞRUDUR! 1.4 CC OHC 8V
    2.0 CC DOHC 16V

    TEŞEKKÜRLER!
  • doch üstten çift eksantrik
    ohc tek
    doğal olrak 8 in üstüne çıktığın zaman dü olur eksantrik
    quote:

    Orjinalden alıntı: ŞANS


    quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    türkiyedekiler OHC budurmda arakdaşların dediği gibiyse 8V D-4D toyota lar


    DOCH İLE OHC ARASINDAKİ FARKI BANA YAZABİLİRMİSİNİZ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    FİAT 1.3 multijet ler dohc 16v

    1.0-1.4 litre motorlar arasında engine of the year 2005 i aldı

    toyota 1.4 d4d ise 5. olmuş

    http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/winners/1_14.html



    Bu sıralamadaki corollada kullanılan 1.4 D-4D değil sanırım.
    Eski yaris ve BMW Minilerde kullanılan 75 Hp lik olan versiyonu.
    (5. Toyota Diesel 1.4-litre (MINI, Yaris/Echo/Vitz) 5 )
    Turbosuz yada eski versiyondur. Ama yeni çıkan corollalarda ve yarislerdeki 1.4 D-4D motor değil sanırım.

    Echo Yaris

    First generation (1999-2005)
    The Yaris went on sale in Europe early in 1999. The Platz was sold in North America first in 2000 under the name of ECHO and available only as sedan with 2 or 4 doors. However, after the design of the European Yaris hatchback was slightly refreshed in February 2003, its slightly modified version went on sale in Canada for the 2004 model year as the ECHO Hatchback, but was not sold in the United States. The Yaris was voted European Car of the Year for 2000.

    Instead of conventional instruments, the hatchback models Yaris and Echo utilized digital instruments which are mounted in the center of the dashboard. The US and Canadian Echo (and the Yaris T Sport) have a conventional speedometer but it is still mounted in the center of the dashboard.

    The European Yaris was initially available with two gasoline-powered 4-cylinder 1.0 L and 1.3 L engines with Toyota's VVT-i technology, with the "warm hatch" 1.5 L T Sport following in 2001. After the 2003 facelift, a 1.4 L D4-D diesel engine offering 75bhp was also included in the lineup. This diesel engine is also licensed to BMW for use in their MINI One D model, but was later replaced by PSA's 1.6 HDI engine, also seen in the Peugeot 407, Ford Focus and Volvo S40 .

    The European Yaris T-Sport (Vitz RS in Japan) version was introduced in 2001 and is powered by a 1.5 L engine, which also powers the North American Echo models and the Asian Vios models, as well as the Scion xA. The 1.5 litre T Sport is marketed as more fun to drive than the base models because of a sportier suspension and extra power compared to the 1.3 L model.

    An interesting addition to the Yaris range came in 2000 with the Yaris Verso, a small MPV which used the same running gear as the conventional hatchback, but was designed to have an even more practical interior. In Japan, the model bore, to English ears, the unusual name of Funcargo. The model was discontinued in 2004.

    The running gear is shared with the Toyota bB and Ist, sold in the United States as the Scion xA and xB, and with the Japan-only Toyota Will Vi. The same CP platform is the base for Probox and Succeed Japan-only wagons. In Asia (excluding Hong Kong and Japan), a modified version of the Platz sedan was sold under the name Vios.

    In the United States, the ECHO has been a rare flop for Toyota. The initial year of almost 50,000 sales was promising, but after the Echo sold just half that many in 2003, the product was no longer stocked at dealerships.

    The ECHO sold in very high volumes in Canada, where smaller cars are much more popular than in the USA. Sales were so high that Toyota introduced the 3 and 5-door hatchback models to the Canadian Toyota lineup for the 2004 model year. They are sold as the ECHO Hatchback and look almost identical to the European Yaris, but with a larger bumper to meet Canadian safety standards.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lkaydihan -- 10 Şubat 2006 11:19:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky

    16v lerde çok çabuk kırılıyor cnm.gerçi beterin beteri var bende bir bmw 7.35 vardı 32v di.aldım 1 hafta sonra 32 valfin 7 tanesi kırıldı


    diyecek başka bir şey bulamadım.
  • 32-7=25
    araç bmw, 25 yeterli bence


    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad


    quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky

    16v lerde çok çabuk kırılıyor cnm.gerçi beterin beteri var bende bir bmw 7.35 vardı 32v di.aldım 1 hafta sonra 32 valfin 7 tanesi kırıldı


    diyecek başka bir şey bulamadım.




  • madem şikayetçisiniz
    silindir kapağını değiştirin 8 valf e çevirin.heh kalın kalın supaplar hiç kırılmaz .sadece pistonu deler böylelikle ekonomik olursunuz..haaa iyimi.
  • aynı günmü?
    yoksa hergün birimi?
    3+4 de olabilirmi?
    allah korumuş ya hepsi olsaydı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: klonajinsky

    16v lerde çok çabuk kırılıyor cnm.gerçi beterin beteri var bende bir bmw 7.35 vardı 32v di.aldım 1 hafta sonra 32 valfin 7 tanesi kırıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototeknik -- 10 Şubat 2006 11:13:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ototeknik

    doch üstten çift eksantrik
    ohc tek
    doğal olrak 8 in üstüne çıktığın zaman dü olur eksantrik
    quote:

    Orjinalden alıntı: ŞANS


    quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    türkiyedekiler OHC budurmda arakdaşların dediği gibiyse 8V D-4D toyota lar


    DOCH İLE OHC ARASINDAKİ FARKI BANA YAZABİLİRMİSİNİZ?





    TEŞEKKÜRLER
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lkaydihan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    FİAT 1.3 multijet ler dohc 16v

    1.0-1.4 litre motorlar arasında engine of the year 2005 i aldı

    toyota 1.4 d4d ise 5. olmuş

    http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/winners/1_14.html



    Bu sıralamadaki corollada kullanılan 1.4 D-4D değil sanırım.
    Eski yaris ve BMW Minilerde kullanılan 75 Hp lik olan versiyonu.
    (5. Toyota Diesel 1.4-litre (MINI, Yaris/Echo/Vitz) 5 )
    Turbosuz yada eski versiyondur. Ama yeni çıkan corollalarda ve yarislerdeki 1.4 D-4D motor değil sanırım.

    Echo Yaris

    First generation (1999-2005)
    The Yaris went on sale in Europe early in 1999. The Platz was sold in North America first in 2000 under the name of ECHO and available only as sedan with 2 or 4 doors. However, after the design of the European Yaris hatchback was slightly refreshed in February 2003, its slightly modified version went on sale in Canada for the 2004 model year as the ECHO Hatchback, but was not sold in the United States. The Yaris was voted European Car of the Year for 2000.

    Instead of conventional instruments, the hatchback models Yaris and Echo utilized digital instruments which are mounted in the center of the dashboard. The US and Canadian Echo (and the Yaris T Sport) have a conventional speedometer but it is still mounted in the center of the dashboard.

    The European Yaris was initially available with two gasoline-powered 4-cylinder 1.0 L and 1.3 L engines with Toyota's VVT-i technology, with the "warm hatch" 1.5 L T Sport following in 2001. After the 2003 facelift, a 1.4 L D4-D diesel engine offering 75bhp was also included in the lineup. This diesel engine is also licensed to BMW for use in their MINI One D model, but was later replaced by PSA's 1.6 HDI engine, also seen in the Peugeot 407, Ford Focus and Volvo S40 .

    The European Yaris T-Sport (Vitz RS in Japan) version was introduced in 2001 and is powered by a 1.5 L engine, which also powers the North American Echo models and the Asian Vios models, as well as the Scion xA. The 1.5 litre T Sport is marketed as more fun to drive than the base models because of a sportier suspension and extra power compared to the 1.3 L model.

    An interesting addition to the Yaris range came in 2000 with the Yaris Verso, a small MPV which used the same running gear as the conventional hatchback, but was designed to have an even more practical interior. In Japan, the model bore, to English ears, the unusual name of Funcargo. The model was discontinued in 2004.

    The running gear is shared with the Toyota bB and Ist, sold in the United States as the Scion xA and xB, and with the Japan-only Toyota Will Vi. The same CP platform is the base for Probox and Succeed Japan-only wagons. In Asia (excluding Hong Kong and Japan), a modified version of the Platz sedan was sold under the name Vios.

    In the United States, the ECHO has been a rare flop for Toyota. The initial year of almost 50,000 sales was promising, but after the Echo sold just half that many in 2003, the product was no longer stocked at dealerships.

    The ECHO sold in very high volumes in Canada, where smaller cars are much more popular than in the USA. Sales were so high that Toyota introduced the 3 and 5-door hatchback models to the Canadian Toyota lineup for the 2004 model year. They are sold as the ECHO Hatchback and look almost identical to the European Yaris, but with a larger bumper to meet Canadian safety standards.




    2005 yılının ödülleri olduğuna göre eski tip toyota 1.4 toyota motoru değil.

    zaten sistem aynı sadece turbo değişiyor

    yani yine d4d

    zaten farketmez

    FİAT kimse kabul edemesede günümüzün en ileri dizel teknolojisini üretiyor.




  • honda jazz 8v, en az yakanlardan biridir kendileri
    wv golf 8v kullanıyor, vardır bir bildikleri!

    aslında en iyisini mobiletler yapıyor hiç kullanmıyor!

    subaplar triger kayışı ya da zinciri koparsa kırılır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    8 subap eski
    16 subap yeni tekno.
    hadi onu anladık ta 12 subaplı lar ve 20 subaplılar ne teknoloji onu da açıklarmısınız o engin bilgilerinizle :) ( 4 silindirliler için konuşuyorum)


    Yanlış bir yorum otomobil firmaları silindir başına 4 valfi teknolojk olarak geçemiyorlar 12 valf 3 silindirdir (eski hyundai) 20 valf 5 silindir (mercedes,volvo) 24 valf ise 6 silindirdir...... 32 valf de 8 silindirdir....

    4 silindirli bir motor maksimum 16 valf olur.

    Bu arada yeni ford focus avrupada 1.8 8 valf 115 bg. lik motorlu modeli 1.6 dizelden daha çok satıyormuş diye duydum... acaba neden???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 10 Şubat 2006 17:13:42 >
  • ey ahali
    birde şunu sorayım.
    8 valf eski teknoloji ise
    honda jazz da
    audi a3 de niçin kullanıyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.