Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.019
Cevap
40
Favori
147.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Lords of the Fallen'da, bildiğim kadarıyla online yok. Yine de dayanamayıp aldım, soul tarzı oynanış benim için yeterli

    Alien'ın PS4'te 30 fps olması ilginç.

    Bazı oyunları da, sabit 60 çalışamıyor diye, 30 kilidiyle çıkarabiliyorlar. Neden 40 veya 50 kilidiyle çıkarmıyorlar acaba?



    Online yoksa kötü oldu ama her türlü oynanır dedigin gibi soul oynanisi yeter.

    Mordor aslında cok rahat sabit 60fps calisabilecek bir oyundu bence PS4 de ya yapimcilar tembel ya da One ile fark olmasin diye de olabilir cok fazla.

    Yapimcilar zaten 30 yetiyor ya modunda takılıyor uğraşmiyorlar fazlasi icin. Bu nesilde 1080p 60fps standart olmasi gerekirken 1080p olmasi bile şüpheli oyunlar geliyor bakalım ne olacak ileride 1080p 30fps eyv diyeceğim artik.

    Su Uncharted merakla bekliyorum hedeflediklerini sunarlarsa o zaman görebiliriz ps4 neler yapabiliyor ama gecen nesildede oldu exclerde agzimiz acik kalirken multi platform oyunlar bir iki iyi yapımcı disinda standartdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mactavish-

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Lords of the Fallen'da, bildiğim kadarıyla online yok. Yine de dayanamayıp aldım, soul tarzı oynanış benim için yeterli

    Alien'ın PS4'te 30 fps olması ilginç.

    Bazı oyunları da, sabit 60 çalışamıyor diye, 30 kilidiyle çıkarabiliyorlar. Neden 40 veya 50 kilidiyle çıkarmıyorlar acaba?



    Online yoksa kötü oldu ama her türlü oynanır dedigin gibi soul oynanisi yeter.

    Mordor aslında cok rahat sabit 60fps calisabilecek bir oyundu bence PS4 de ya yapimcilar tembel ya da One ile fark olmasin diye de olabilir cok fazla.

    Yapimcilar zaten 30 yetiyor ya modunda takılıyor uğraşmiyorlar fazlasi icin. Bu nesilde 1080p 60fps standart olmasi gerekirken 1080p olmasi bile şüpheli oyunlar geliyor bakalım ne olacak ileride 1080p 30fps eyv diyeceğim artik.

    Su Uncharted merakla bekliyorum hedeflediklerini sunarlarsa o zaman görebiliriz ps4 neler yapabiliyor ama gecen nesildede oldu exclerde agzimiz acik kalirken multi platform oyunlar bir iki iyi yapımcı disinda standartdi.

    Alıntıları Göster

    http://www.youtube.com/watch?v=1CyaFhPPdsk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi


    http://www.youtube.com/watch?v=1CyaFhPPdsk

    Alıntıları Göster
    Shadow of Mordor analizi:
    Eurogamer.net
    Face-Off: Middle-earth: Shadow of Mordor
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-shadow-of-mordor-face-off


    Alttaki, 8 SS'li karşılaştırmaya bakılırsa, PC versiyonunun grafik avantajı görülebiliyor.

    - Doku çözünürlüğü, gölge çözünürlüğü, bitki sıklığı, level of detail(uzaktaki objelerin detayı), AO ve tessellation gibi konularda, PC versiyonu PS4'ten daha iyi. Ayrıca, blur katan iğrenç FXAA da PC'de yok.
    PS4'te, 30 FPS'de bu kısıntılar olmamalıydı.

    - Konsollar arasında ise: PS4'te 1080p, Xbone'da 900p. Ayrıca, gölge çözünürlüğü ve bitki sıklığı, PS4'te daha iyi

    - Eksileyen arkadaşa not: Kısıntılar olmamalıydı derken, PS4 yapamaz anlamında söylemedim :) Yapımcıya eleştiridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 6 Kasım 2014; 0:32:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)







    Candylandyoutube
    Call of Duty: Advanced Warfare PS3 vs. PS4 Graphics Comparison [60fps][Full HD]
    http://www.youtube.com/watch?v=y3Qwe5ZOrvw&list=UUy1-UfHBaFlQHDLNU9lYiyQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)







    IGNyoutube
    Call of Duty: Advanced Warfare Complete Graphics Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=oiyQAQfp-2M&list=UUKy1dAqELo0zrOtPkf0eTMw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi


    IGNyoutube
    Call of Duty: Advanced Warfare Complete Graphics Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=oiyQAQfp-2M&list=UUKy1dAqELo0zrOtPkf0eTMw


    Alıntıları Göster
    Yeni oyunlardaki, post-aa tekniklerine takmış durumdayım

    1080p'de, AA yokken bile fazla kırılma olmamasına rağmen, kırılmaları yok edeceğiz diye, görüntüyü bulandırmaları saçmalık.

    Mesela, Tomb Raider ve Shadow of Mordor konsol versiyonlarında ciddi bulanıklık var. PC'de bu ayarları kapayıp net görüntü sağlayabiliyoruz.
    Yapımcılar, bulanıklık katmayan SMAA yerine, neden FXAA gibi teknikleri seçiyorlar, anlamak zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 6 Kasım 2014; 10:09:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Yeni oyunlardaki, post-aa tekniklerine takmış durumdayım

    1080p'de, AA yokken bile fazla kırılma olmamasına rağmen, kırılmaları yok edeceğiz diye, görüntüyü bulandırmaları saçmalık.

    Mesela, Tomb Raider ve Shadow of Mordor konsol versiyonlarında ciddi bulanıklık var. PC'de bu ayarları kapayıp net görüntü sağlayabiliyoruz.
    Yapımcılar, bulanıklık katmayan SMAA yerine, neden FXAA gibi teknikleri seçiyorlar, anlamak zor.

    Alıntıları Göster
    Gta V'ten yeni bir karşılaştırma videosu.

    GTATurkyoutube
    Grand Theft Auto V: PS3 & PS4 Karşılaştırma Videosu
    http://www.youtube.com/watch?v=GWe50Y-VE3w




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    Gta V'ten yeni bir karşılaştırma videosu.

    GTATurkyoutube
    Grand Theft Auto V: PS3 & PS4 Karşılaştırma Videosu
    http://www.youtube.com/watch?v=GWe50Y-VE3w


    Alıntıları Göster
    Mükemmel.

    Oyuna FPS kamerası da gelecek. Yaya olarak da, FPS şeklinde oynayabileceğiz:

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 5 Kasım 2014; 22:59:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Mükemmel.

    Oyuna FPS kamerası da gelecek. Yaya olarak da, FPS şeklinde oynayabileceğiz:

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    Xbox'ta bantgenişliği zannedersem 25 GB/s 4 hareket motoru üzerinden, 102 GB/s esram, 68 GB/s ddr3 bellekler üzerinden geliyor. Karmaşık olsa bile, seri performansta ps4'ün önüne geçebilir bu sayede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Xbox'ta bantgenişliği zannedersem 25 GB/s 4 hareket motoru üzerinden, 102 GB/s esram, 68 GB/s ddr3 bellekler üzerinden geliyor. Karmaşık olsa bile, seri performansta ps4'ün önüne geçebilir bu sayede.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Xbox'ta bantgenişliği zannedersem 25 GB/s 4 hareket motoru üzerinden, 102 GB/s esram, 68 GB/s ddr3 bellekler üzerinden geliyor. Karmaşık olsa bile, seri performansta ps4'ün önüne geçebilir bu sayede.

    Paralel bağlayıp amperi arttırsak beygir gücü yükselir mi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinCC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Xbox'ta bantgenişliği zannedersem 25 GB/s 4 hareket motoru üzerinden, 102 GB/s esram, 68 GB/s ddr3 bellekler üzerinden geliyor. Karmaşık olsa bile, seri performansta ps4'ün önüne geçebilir bu sayede.

    Paralel bağlayıp amperi arttırsak beygir gücü yükselir mi acaba

    Alıntıları Göster
    quote:

    Quote
    "The PS4's GPU can read/write to it's 8GB of GDDR5 at 176 GB/sec only

    The ONES GPU can read/write it's 8GB of DDR3 at 68 GB/Sec
    The ONES GPU can read/write it's 32MB SRam frame buffer at 102GB/sec
    The ONES GPU can read/write to its 4 Move engines at 25.6 GB/Sec

    The ONE GPU can read/write to all of the above simultaneously

    Assuming the PS4 wants games to look as good as XO games with no compromises, they will need to allocate 102GB/Sec to the framebuffer (1080p game is 16mb)

    This leaves us with the remaining bandwidth

    The PS4's GPU can read/write to it's 8GB of GDDR5 at 74 GB/sec

    The ONES GPU can read/write it's 8GB of DDR3 at 68 GB/Sec
    The ONES GPU can read/write to its 4 Move engines at 25.6 GB/Sec

    PS4 üzerinde de önbelleklerden ayrı çalışan 20-25 GB/s'lik bir sistem veri yolu bulunuyormuş. İstense esram üzerinden 1 TB/s bantgenişliği elde edilebilecekken, programlama kolaylığı açısından Mike Cerny, esram'ı tasarımında es geçtiğini söylüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)








    GameSpotyoutube
    Real Time Global Illumination - What Is It And Is It Possible on PS4 & XONE? - Reality Check
    http://www.youtube.com/watch?v=YHIVx5jR14o&list=UUbu2SsF-Or3Rsn3NxqODImw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Yeni oyunlardaki, post-aa tekniklerine takmış durumdayım

    1080p'de, AA yokken bile fazla kırılma olmamasına rağmen, kırılmaları yok edeceğiz diye, görüntüyü bulandırmaları saçmalık.

    Mesela, Tomb Raider ve Shadow of Mordor konsol versiyonlarında ciddi bulanıklık var. PC'de bu ayarları kapayıp net görüntü sağlayabiliyoruz.
    Yapımcılar, bulanıklık katmayan SMAA yerine, neden FXAA gibi teknikleri seçiyorlar, anlamak zor.

    Mordor u ps4 e yeni aldim.
    Pc de medium ve high da denemistim Ps4 versiyonu bulanik gelmedi bana grafikleride bir tik daha iyiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mactavish-


    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Yeni oyunlardaki, post-aa tekniklerine takmış durumdayım

    1080p'de, AA yokken bile fazla kırılma olmamasına rağmen, kırılmaları yok edeceğiz diye, görüntüyü bulandırmaları saçmalık.

    Mesela, Tomb Raider ve Shadow of Mordor konsol versiyonlarında ciddi bulanıklık var. PC'de bu ayarları kapayıp net görüntü sağlayabiliyoruz.
    Yapımcılar, bulanıklık katmayan SMAA yerine, neden FXAA gibi teknikleri seçiyorlar, anlamak zor.

    Mordor u ps4 e yeni aldim.
    Pc de medium ve high da denemistim Ps4 versiyonu bulanik gelmedi bana grafikleride bir tik daha iyiydi.


    Eurogamer.net
    Face-Off: Middle-earth: Shadow of Mordor
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-shadow-of-mordor-face-off


    Burda, 8. SS'de rahat anlaşılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 12 Kasım 2014; 3:48:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)








    Candylandyoutube
    PES Pro Evolution Soccer 2015 - PS3 vs. PS4 Comparison [60fps][FullHD]
    http://www.youtube.com/watch?v=NgWVoAYswCY&list=UUy1-UfHBaFlQHDLNU9lYiyQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi



    Candylandyoutube
    PES Pro Evolution Soccer 2015 - PS3 vs. PS4 Comparison [60fps][FullHD]
    http://www.youtube.com/watch?v=NgWVoAYswCY&list=UUy1-UfHBaFlQHDLNU9lYiyQ


    Alıntıları Göster
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 13 Kasım 2014; 11:00:43 >




  • Bu da iyiymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Mükemmel.

    Oyuna FPS kamerası da gelecek. Yaya olarak da, FPS şeklinde oynayabileceğiz:

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHYeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH



    FPS modu gerçekten çok güzel olmuş oyunun videosundan izlediğim üzere.

    GTA , bu oyunuyla da yine bize güzel bir grafik şöleni ve eğlence sunacak belli.İnşallah ne kadar umutsuz olsamda optimizasyon sıkıntısı olmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)






    Grand Theft Auto 5 / GTA 5 – PS3 vs. PS4 Graphics Comparison


    Candylandyoutube
    Grand Theft Auto 5 / GTA 5 – PS3 vs. PS4 Graphics Comparison [FullHD]
    http://www.youtube.com/watch?v=y-mXmsDoks8&list=UUy1-UfHBaFlQHDLNU9lYiyQ




  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.