Şimdi Ara

MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!! (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.662
Cevap
3
Favori
75.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Madrid yerine Ring 24 saat pistini öneriyorum, sonuncu olmayacağım bir yarış olsun bari

    Volkan vites oranını değiştirmenin faydası olabilir uzun uzun test etmem gerek teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas

    Madrid yerine Ring 24 saat pistini öneriyorum, sonuncu olmayacağım bir yarış olsun bari

    Volkan vites oranını değiştirmenin faydası olabilir uzun uzun test etmem gerek teşekkürler


    Arda'cım uzun uzun teste gerek yok 2500 yap sonucu gör Bu araç için konuşuyorum..
  • Ben de herlesi tebrik ederim. En cok da kendimi tebrik ediyorum. 2 adet penalti 1 adet sag on camurluk hasari veeeee 2 adet pit ile yarisi tamamlayabildim. Fikretcim agla acilirsin)))
    İsaret gulme anlamini tasiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas

    Madrid yerine Ring 24 saat pistini öneriyorum, sonuncu olmayacağım bir yarış olsun bari

    Volkan vites oranını değiştirmenin faydası olabilir uzun uzun test etmem gerek teşekkürler


    Usta o pist konsepte aykırı Ordada ben en sonuncu oluyorum hep...

    Benim önerim High Speed Ring olucak..Hiçbi turnuva yarışında kullnılmadı şimdiye kadar..Biraz kolay gibi görünsede zevkli mücadeleler olabilir..Tekrar tekrar aynı pistleri kullanmamak lazım değişiklik olur...




  • Hakem kurulunun kararına saygılıyım
    Lakin şunu belirtmeden de geçemeyeceğim; ben veya benim gibi dikiz aynası olmayan kameralardan kullanan arkadaşlar bu şekilde istem dışı temaslara maruz kalıp hasar alırlarsa sırf o kameradan kullandıkları için kusurlu sayılmasın lütfen
    Ben bu yarışta ilk defa o kameradan kullandım, normalde tabii ki dikiz aynasından Umut'u görürdüm, ama ben zaten en sağ şeridimde gidiyorum onu görüp savunma amaçlı sola kırsam Umut ya arkadan çarpacak ya da frenleyemeyip kendini dışarı atacak ve belki de benim için "yolumu blokladı" şeklinde bir düşünceye girecekti. Söylemek istediğim konu şu; kimin hangi kameradan oynadığını bilmediğimiz için, erken ve yumuşak frenaj stratejisi ile lastik yıpratmak istemeyen arkadaşlar olabileceği için aracı düzlükte geçemediğiniz takdirde bu pozisyon gibi geçmek için fazla zorlamayın, alakasız bir hava koridoru nedeni ile böyle kazalara istemeden de olsa karışırsınız, iyi sonuç olmaz. Arkadaki pilotun daha dikkatli olup öndeki pilotun hatasını kollayarak garanti bir hamle ile geçmesi gerekir hepimizin bildiği gibi.
    Sadece düşüncelerimi belirtmek istedim, kimseye bir kırgınlığım yoktur, saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-Shifter -- 27 Temmuz 2011; 14:37:43 >




  • Benim Madrit etabı için şöyle bi önerim var degerlenip degerlenmeyecegi sizlere bağlı. O yarışı takvimden cıkarıp Nascar aracları ile Daytonada 50 turluk yarış öneriyorum. Bence güzel olur sizce?
  • Abi nascar yarışını bir akşam yaparız turnuva için iyi olmaz bence
  • Madrid bence Tokyo'dan daha az tehlikeli bir pist neden bu kadar tepki çekti anlamıyorum.
  • Yahu sadece bi teklifti. İlla olsun diyemem zaten . Kızmayın bu kadar:)
  • Yok abi ne kızması ne haddime öyle birşey Yani Tokyo da dardı duvarlıydı bu da öyle
  • Fikret abi Roma gibi bir pistte rekorlar kırmış birisin Madrid'de seni zorlamayacaktır eminim
  • Onur Suzuka'nin hava durumu degisikligi olmayan versiyonunda mı yariscaz yoksa hava durumunu güneşli olarak sabitleyip mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfkanBirkiye

    Onur Suzuka'nin hava durumu degisikligi olmayan versiyonunda mı yariscaz yoksa hava durumunu güneşli olarak sabitleyip mi?


    Efkanım Günaydın,

    Onur yazmıştı hava durumu güneşli sabit olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Shifter

    Hakem kurulunun kararına saygılıyım
    Lakin şunu belirtmeden de geçemeyeceğim; ben veya benim gibi dikiz aynası olmayan kameralardan kullanan arkadaşlar bu şekilde istem dışı temaslara maruz kalıp hasar alırlarsa sırf o kameradan kullandıkları için kusurlu sayılmasın lütfen
    Ben bu yarışta ilk defa o kameradan kullandım, normalde tabii ki dikiz aynasından Umut'u görürdüm, ama ben zaten en sağ şeridimde gidiyorum onu görüp savunma amaçlı sola kırsam Umut ya arkadan çarpacak ya da frenleyemeyip kendini dışarı atacak ve belki de benim için "yolumu blokladı" şeklinde bir düşünceye girecekti. Söylemek istediğim konu şu; kimin hangi kameradan oynadığını bilmediğimiz için, erken ve yumuşak frenaj stratejisi ile lastik yıpratmak istemeyen arkadaşlar olabileceği için aracı düzlükte geçemediğiniz takdirde bu pozisyon gibi geçmek için fazla zorlamayın, alakasız bir hava koridoru nedeni ile böyle kazalara istemeden de olsa karışırsınız, iyi sonuç olmaz. Arkadaki pilotun daha dikkatli olup öndeki pilotun hatasını kollayarak garanti bir hamle ile geçmesi gerekir hepimizin bildiği gibi.
    Sadece düşüncelerimi belirtmek istedim, kimseye bir kırgınlığım yoktur, saygılar



    Üstad Günaydın,

    Harika yorumlamışsın +1 Pozitif düşüncen içinde ayrıca teşekkür ederim.

    Elbette hangi kameradan kim oynarsa oynasın kimsenin kamera açısına bağlı olarak kusur yada ceza verilmesi söz konusu değil. Olay yarış sırasında birbirimizi tanıdıkça sürüş stillerimizi öğrendikçe zaten çözülecek.. Umut'un bir daha sen önünde giderken viraj girişinde yada dar bir alanda atak yapmaya kalkacağını sanmıyorum.

    Başkaları için yanlış anlamaya sebep olmaması adına sadece bir konuya dikkat çekmek istiyorum. Eğer arkanızdan tünelinizde bir araç geliyorsa ve bu araç artık sizden çok daha hızlı duruma geldiyse (hızlıca yaklaşıyorsa) ona defans yapma şansınız olmaz, olur olur tabiki ama kaza da kaçınılmaz olur. Yarışlarımızı hasar ağır modunda yapma nedenimizde bu zaten arkadaşlar. Bu tür durumlarda her zaman şahsi defans uygulayabilmek için yani hasar almamak için çime çıkmaktan çakıl havuzuna saplanmaya kadar gidebilecek heyecanlı anlar için

    quote:

    Orijinalden alıntı: H-Shifter

    kimin hangi kameradan oynadığını bilmediğimiz için, erken ve yumuşak frenaj stratejisi ile lastik yıpratmak istemeyen arkadaşlar olabileceği için aracı düzlükte geçemediğiniz takdirde bu pozisyon gibi geçmek için fazla zorlamayın



    Kesinlikle katılıyorum o an ki heyecanla geçme hırsı birleştiğinde eğer biraz olsun şansınız yaver gitmezse kaza mutlaka olacaktır lütfen unutmayın..

    Birde Bekir hocam affına sığınarak belirtmek istediğim diğer konu ; Arkadaşlar artık nerdeyse birbirimizi tanıyoruz kimsenin bu kadar emek verip bilerek ve isteyerek kazaya neden olabileceği düşüncelerini unutalım . İstemeden oluşan durumlarda objektif düşünelim ve gerekirse özür dileyerek üzüntümüzü aktaralım bu ekip size garanti ediyorum olası mücbir sebeplerden dağılmaz ise çok yakın zamanda tüm yarışı tren konvoyu şeklinde bitirmeye başlar

    Zaten olay hatasız sürüşe dayanıyor örnek vermek gerekirse ; Efkan'ı hatasız giderken virajlarda takip etmek çok zor gerçekten ama virajlara dayanabilirseniz düzlükte rüzgar tünelinin etkisiyle çok rahat geçişler yapabiliyorsunuz. Biz onunla giderken geçişlerde sellektörler kornalar gerçekten çok eğleniyoruz Gerçi adam hatayı hiç affetmiyor ara açıldığı an allah ne verdiyse araçta nos falanda olabilir uzayıp gitmeyi biliyor o ayrı

    Eğer bu duruma gelmek istiyorsak daha çok antreman yapmalıyız, sıkılmamalı, heyecana yenik düşmemeliyiz. Sizlere tavsiyem yaptığımız yarışları lütfen antreman yapacağınız bir günü gerekirse yapmama pahasına kahvenizi sigaranızı (içenler için ) alıp herkesin kamerasından yada iyi gittiğini düşündüğünüz arkadaşlarımızın kamerasından seyredin.. Bu çok önemli arkadaşlar ayrıca inanılmazda keyifli araçların yaptığı frenlemede blokajları ve çıkan dumanı, viraja giriş açılarını ve araçların kaymalarını , freni kaçıran bir arkadaşımın önündekine çarpmamak için verdiği mücadeleyi, hatta istemeden oluşan bir temasta ayağını gazdan çekip arkasındakine centilmence yol veren üstün pilotaj kabiliyetlerini görün izleyin.

    Ben bugüne kadar evliyken bile çok çok önemli bir işim olmadığı sürece hiç bir f1 yarışını kaçırmadım.

    Aynı şekilde yaptığımız yarışların tekrarınıda

    Bilmem içimdeki duyguları paylaşabildimmi

    Bu sabahlık bu kadar Herkese hayırlı bir Perşembe, bol kazançlı güzel bir gün diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***GTO*** -- 28 Temmuz 2011; 8:01:28 >




  • Volkan abi yine sabah seansını yapmışsın abi kaçta uyanıyosun ya eline sağlık yorumlar için..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0rtress -- 28 Temmuz 2011; 10:42:01 >
  • Günaydın Volkan abi, sağolasın, sen de yine üşenmeden yazmışsın güzelce uzun uzun
  • Nedir durum Suzukada? Kaç atmamız lazım öngruba yetişebilmek için Alalım tur derecelerini ?
  • Ön grubu bilmem de arka gruptan olan biri olarak yaptığım birkaç denemeden sonra 2.03.000 civarı gezindim, baktım olmayacak Suzuka'nın çayırlarında mangal yakıp keyif yaptım, Fikret abi nerdesin yahu etler soğudu içecekler ısındı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-Shifter -- 28 Temmuz 2011; 13:35:10 >
  • Yanlis hatirlamiyorsam efkan 2.00.kusur yapmisti :)
  • şimdii efkan 2.00.kusur attıysa onu yaklasık 0.6 0.7 daha geliştirir ve 1.59 a iner bizde 2.01 civarında atsak 2.00 a da nadir insek tamamdır bence olacagı budur bana burda ayar verecek olan baba yiğidin kırk yıl kölesi olurum bu arada. hiç tutturamıyorum burda ayar herkese iyi günler antremanlarda görüşürüz
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.