Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (96. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
210.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Airbus-

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    LTBA saga binamız :)



    Aga sizin şirket reelde batmadı mı yav

    battıda bina duruyor :)
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Airbus-

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    LTBA saga binamız :)



    Aga sizin şirket reelde batmadı mı yav

    battıda bina duruyor :)

    Alıntıları Göster
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • Öncelikle selamlar,
    Ben son günlerde ils inişleri deniyorum sevgili pmdg'im ile :) çok güzelde indiriyorum ancak benim sorum biraz tekniksel. Neyse soruma gelelim
    Şimdi charlarda CAT belirmeyen approachlarda var (ILS/DME gibi) bunlar neden kategori belirtimiyor benim bildiğim her bir ils'in categorisi vardır. Birde ben uçuşumu gerçek hayattaki gibi isterim o yüzden gerçekte her pist CATIII olmadığından Bu CAT I veya II'lerde ne zaman devre dışı kaldığı chartlarda yazıyormu veya nerden öğrenebiliriz ona göre A/P kapatıp sanki devre dışıymış gibi indirmeye çalışıyorum. Ve şu Radio veya barometre altitude ayarı arasında fark nedir. Ve şu aproaching minimums....minimums...minimums ! diyor bunlar tam olarak neyi gösteriyor? Birde şu OM, LOM, MM, LMM, IM iyice açıklarsanız sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel Core i5 4670k SOKET 1150 3.4GHZ 6MB CACHE 22NM / Hyper 612 Ver.2 CPU Soğutucusu / Asus GTX970 ROG STRIX GDDR5 4GB 256Bit DX12 Nvidia Geforce / Gskill 8GB (2X4GB) RipjawsX DDR3 1600Mhz CL9 1.5V DUAL KIT RAM / Seagate 3.5" 1TB BARRACUDA Sata 3.0 64MB Cache 7200RPM Harddisk / MSI Z87-G43 INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 HDMI ANAKART / CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MIDT ATX SİYAH KASA / Windows 7 Professional SP1 64bit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroTrumpSimulator2

    Öncelikle selamlar,
    Ben son günlerde ils inişleri deniyorum sevgili pmdg'im ile :) çok güzelde indiriyorum ancak benim sorum biraz tekniksel. Neyse soruma gelelim
    Şimdi charlarda CAT belirmeyen approachlarda var (ILS/DME gibi) bunlar neden kategori belirtimiyor benim bildiğim her bir ils'in categorisi vardır. Birde ben uçuşumu gerçek hayattaki gibi isterim o yüzden gerçekte her pist CATIII olmadığından Bu CAT I veya II'lerde ne zaman devre dışı kaldığı chartlarda yazıyormu veya nerden öğrenebiliriz ona göre A/P kapatıp sanki devre dışıymış gibi indirmeye çalışıyorum. Ve şu Radio veya barometre altitude ayarı arasında fark nedir. Ve şu aproaching minimums....minimums...minimums ! diyor bunlar tam olarak neyi gösteriyor? Birde şu OM, LOM, MM, LMM, IM iyice açıklarsanız sevinirim
    Herkes simden SS koyuyor, ben farklı birşey yapayım dedim. Gerçek fotolardaki uçakları silip simden uçak koydum. Yarı sim, yarı gerçek. "Zombi SS" akımı

    (Uçak CS 777 200 ER. Ama uçakta fotoşop yok ha, bu böyle biline ! )


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hannschneiderr -- 22 Mart 2014; 17:59:53 >
    _____________________________




  • Grafikler guzelmis sistemin ne :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    Grafikler guzelmis sistemin ne :)))
    Hocam, sadece uçaklar simden, gerisi gerçek foto, sizi yanıltmasın.

    Sistemime gelince; i7 2600k (hız aşırtmasız), GTX 570, yani vasat sayılır. Birkaç yıla da çöp olur

    Ama artık FSX'i geliştirmediklerine göre bununla yola devam, gittiği kadar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr

    Hocam, sadece uçaklar simden, gerisi gerçek foto, sizi yanıltmasın.

    Sistemime gelince; i7 2600k (hız aşırtmasız), GTX 570, yani vasat sayılır. Birkaç yıla da çöp olur

    Ama artık FSX'i geliştirmediklerine göre bununla yola devam, gittiği kadar

    heheh şaka yapmıştım zaten laptop sanırım?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    hocam yıllar önce bu oyunu oynamıştım.Konsol almıştım bunun için.

    Hocam, şurdanhttp://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator baktığıma göre, en son 2012 yılında Microsoft flight isminde çıkmış.http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight

    sizin linkte fsx2014 yazıyor.

    Hocam bu son sürüm torrentte var mıdır? Ne düşünüyorsunuz? Tekrar oynayayım mı sizce? Boyutu yine büyüktür diye düşünüyorum.

    edit: şimdi gördüm @hannschneiderr hocam sende bi bakarmısın. bunu nerden indiririm. O nası grafik aman yarabbim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoneyWizard007 -- 24 Mart 2014; 19:19:49 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    hocam yıllar önce bu oyunu oynamıştım.Konsol almıştım bunun için.

    Hocam, şurdanhttp://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator baktığıma göre, en son 2012 yılında Microsoft flight isminde çıkmış.http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight

    sizin linkte fsx2014 yazıyor.

    Hocam bu son sürüm torrentte var mıdır? Ne düşünüyorsunuz? Tekrar oynayayım mı sizce? Boyutu yine büyüktür diye düşünüyorum.

    edit: şimdi gördüm @hannschneiderr hocam sende bi bakarmısın. bunu nerden indiririm. O nası grafik aman yarabbim..

    fsx + gold edition şeklinde aratırsanız bulabilirsiniz. görüntüleri iyileştirmek için çok eklentiler var. onlarıda ayrıyeten kurmanız gerekiyor. forumu kurcalamanız gerekiyor biraz.
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    hocam yıllar önce bu oyunu oynamıştım.Konsol almıştım bunun için.

    Hocam, şurdanhttp://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator baktığıma göre, en son 2012 yılında Microsoft flight isminde çıkmış.http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight

    sizin linkte fsx2014 yazıyor.

    Hocam bu son sürüm torrentte var mıdır? Ne düşünüyorsunuz? Tekrar oynayayım mı sizce? Boyutu yine büyüktür diye düşünüyorum.

    edit: şimdi gördüm @hannschneiderr hocam sende bi bakarmısın. bunu nerden indiririm. O nası grafik aman yarabbim..

    fsx + gold edition şeklinde aratırsanız bulabilirsiniz. görüntüleri iyileştirmek için çok eklentiler var. onlarıda ayrıyeten kurmanız gerekiyor. forumu kurcalamanız gerekiyor biraz.

    Teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoneyWizard007

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing



    hocam yıllar önce bu oyunu oynamıştım.Konsol almıştım bunun için.

    Hocam, şurdanhttp://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight_Simulator baktığıma göre, en son 2012 yılında Microsoft flight isminde çıkmış.http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight

    sizin linkte fsx2014 yazıyor.

    Hocam bu son sürüm torrentte var mıdır? Ne düşünüyorsunuz? Tekrar oynayayım mı sizce? Boyutu yine büyüktür diye düşünüyorum.

    edit: şimdi gördüm @hannschneiderr hocam sende bi bakarmısın. bunu nerden indiririm. O nası grafik aman yarabbim..

    fsx + gold edition şeklinde aratırsanız bulabilirsiniz. görüntüleri iyileştirmek için çok eklentiler var. onlarıda ayrıyeten kurmanız gerekiyor. forumu kurcalamanız gerekiyor biraz.

    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Biraz önce Prepar3d nin resmi sitesine baktıydım. Prepar3D v2.2 geliştirilmeye başlamış

    http://www.prepar3d.com/news/2014/03/4904/
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman

    Biraz önce Prepar3d nin resmi sitesine baktıydım. Prepar3D v2.2 geliştirilmeye başlamış

    http://www.prepar3d.com/news/2014/03/4904/

    Alıntıları Göster
    Bu sefer saglam şeyler olucak gibiiiii

    Bulut gölgeleri
    ve sanırım autogen hiç kastırmıcak artık felan filan ben fazla anlamadım okumadım daha dogrusu REVO okusun anlatsın bize
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akın737

    Bu sefer saglam şeyler olucak gibiiiii

    Bulut gölgeleri
    ve sanırım autogen hiç kastırmıcak artık felan filan ben fazla anlamadım okumadım daha dogrusu REVO okusun anlatsın bize

    Alıntıları Göster
    önemli başlık olarak:

    2.2 yle autogen oom olayını fixlemişler

    bulut gölgelerini optimize-güncelleme

    oculus rift

    radar desteği (iyi oldu bu)

    yeni flight recorder

    ağaç - oom olayını halletmişler, normalde 600mb civarı vas yerken bu 50mb civarına inmiş, iyi olmuş, orbx scenerylerinde LODR arttırarak uçabiliriz herhalde. Hoş autogen ne kadar vas-free olursa olsun, uçak eklentileri ve scenerylerin vası amele gibi kullanmaması önemli.

    yoksa, ağaç 50mb yerken, NGX 1GB VAS yiyorsa, ağacın önemi kalmıyor pek.

    Sıkıntı VAS limitinde, limitin kendisinde. 64bit çıkmadan bunlar hallolmayacak, sorun da 64 çıkarmaya LMin pek yanaşmaması. bit farklılığı durumunda eklenti ve uçakların alayının yeniden yapılması gerekecek çünkü
    _____________________________
    "atar tutar seyreltilmiş uranyum uranyum okadar sağlam olsa atomu parçalanmaz"

    haydarkarapuar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    önemli başlık olarak:

    2.2 yle autogen oom olayını fixlemişler

    bulut gölgelerini optimize-güncelleme

    oculus rift

    radar desteği (iyi oldu bu)

    yeni flight recorder

    ağaç - oom olayını halletmişler, normalde 600mb civarı vas yerken bu 50mb civarına inmiş, iyi olmuş, orbx scenerylerinde LODR arttırarak uçabiliriz herhalde. Hoş autogen ne kadar vas-free olursa olsun, uçak eklentileri ve scenerylerin vası amele gibi kullanmaması önemli.

    yoksa, ağaç 50mb yerken, NGX 1GB VAS yiyorsa, ağacın önemi kalmıyor pek.

    Sıkıntı VAS limitinde, limitin kendisinde. 64bit çıkmadan bunlar hallolmayacak, sorun da 64 çıkarmaya LMin pek yanaşmaması. bit farklılığı durumunda eklenti ve uçakların alayının yeniden yapılması gerekecek çünkü
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    önemli başlık olarak:

    2.2 yle autogen oom olayını fixlemişler

    bulut gölgelerini optimize-güncelleme

    oculus rift

    radar desteği (iyi oldu bu)

    yeni flight recorder

    ağaç - oom olayını halletmişler, normalde 600mb civarı vas yerken bu 50mb civarına inmiş, iyi olmuş, orbx scenerylerinde LODR arttırarak uçabiliriz herhalde. Hoş autogen ne kadar vas-free olursa olsun, uçak eklentileri ve scenerylerin vası amele gibi kullanmaması önemli.

    yoksa, ağaç 50mb yerken, NGX 1GB VAS yiyorsa, ağacın önemi kalmıyor pek.

    Sıkıntı VAS limitinde, limitin kendisinde. 64bit çıkmadan bunlar hallolmayacak, sorun da 64 çıkarmaya LMin pek yanaşmaması. bit farklılığı durumunda eklenti ve uçakların alayının yeniden yapılması gerekecek çünkü


    güzel haberler revo
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    önemli başlık olarak:

    2.2 yle autogen oom olayını fixlemişler

    bulut gölgelerini optimize-güncelleme

    oculus rift

    radar desteği (iyi oldu bu)

    yeni flight recorder

    ağaç - oom olayını halletmişler, normalde 600mb civarı vas yerken bu 50mb civarına inmiş, iyi olmuş, orbx scenerylerinde LODR arttırarak uçabiliriz herhalde. Hoş autogen ne kadar vas-free olursa olsun, uçak eklentileri ve scenerylerin vası amele gibi kullanmaması önemli.

    yoksa, ağaç 50mb yerken, NGX 1GB VAS yiyorsa, ağacın önemi kalmıyor pek.

    Sıkıntı VAS limitinde, limitin kendisinde. 64bit çıkmadan bunlar hallolmayacak, sorun da 64 çıkarmaya LMin pek yanaşmaması. bit farklılığı durumunda eklenti ve uçakların alayının yeniden yapılması gerekecek çünkü


    güzel haberler revo

    Alıntıları Göster
    Benim FS'de, Taxi2gate LTBA uçarken , 35L ve 05 pistlerinin orta bölümlerinde arazi pistlerden daha yüksek duruyor. Pistlerin belli bir bölümü arazinin altında kalıyor ve pist üstündeki uçakların tekerleri araziye gömülüyor

    Acaba bu durumu yaşayan var mı? Ve nasıl çözebiliriz?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr

    Benim FS'de, Taxi2gate LTBA uçarken , 35L ve 05 pistlerinin orta bölümlerinde arazi pistlerden daha yüksek duruyor. Pistlerin belli bir bölümü arazinin altında kalıyor ve pist üstündeki uçakların tekerleri araziye gömülüyor

    Acaba bu durumu yaşayan var mı? Ve nasıl çözebiliriz?

    Alıntıları Göster
    taxi2gate ltba'da performans artırmak için neler yapmak lazım? Pmdg 737 ile 15 fps kapıya yanaşmışken.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    taxi2gate ltba'da performans artırmak için neler yapmak lazım? Pmdg 737 ile 15 fps kapıya yanaşmışken.

    Alıntıları Göster
    volumetric grass, static aircraft vs azalt. bir de trafiği
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr

    Benim FS'de, Taxi2gate LTBA uçarken , 35L ve 05 pistlerinin orta bölümlerinde arazi pistlerden daha yüksek duruyor. Pistlerin belli bir bölümü arazinin altında kalıyor ve pist üstündeki uçakların tekerleri araziye gömülüyor

    Acaba bu durumu yaşayan var mı? Ve nasıl çözebiliriz?



    library kısmında ltba yazan iki klasörü en üste taşıyıp deneyebilir misin?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    taxi2gate ltba'da performans artırmak için neler yapmak lazım? Pmdg 737 ile 15 fps kapıya yanaşmışken.



    Ben de ufak bir ilave yapayım, malum ne yazıkk ki FSX tweaksiz kullanılmaz. Eğer FSX'de gerekli tweak'leri yaptığınız halde hala 15 fps alıyorsanız, NGX menüsü içerisinde performans ayarları vardı sanırım, oradan birşeyler deneyebilirsiniz, belki işe yarar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hannschneiderr -- 26 Mart 2014; 17:24:40 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.