Citroen'i arayıp , evime orjinal citroen ruhsat kabı göndermelerini isticem..
Ama önce önümüzde bir bodrum yolu var , sabah 4'te yolculuk var. Kendinize iyi bakın..
@M.T.A
Orjinal citroen amblemli ise birtanesini kargolarmısın bana acaba ??
Alıntıları Göster
senceru kardes hayırlı yolculuklar dılerım ıyı tatıller bu arada arkadaslar 92 lık mı 112 lık mı tavsıye edersınız comfort mu attractıon mı hangı versıyonu tavsıye edersınız yakıt tuketımını ortalama da bu aracta 4 lt ye cekme ıhtımalımız var mıdır acaba ne dersınız bır de 92 lık comfort buldum bır tane 8000 km 40000 tl nasıl fıyat sızce ıyı makul mu yoksa pahalı mı saygılar
quote:
Orijinalden alıntı: M.T.A
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
Arkadaşlar bu citroen'de adam gibi bir ruhsat kabı yok mu ya ??
Biz renault'tan araç aldığımızda beyaz ve renault amblemli ruhsat kabı verdiler. Bunda bir muayenecinin ruhsat kabını verdiler.
Simsiyah , düz ve sadece citroen amblemli bir ruhsat kabı bulamazmıyız ?? Utanıyorum ruhsat'ı elimde taşımaya rezillik..
sencer bendeki deri citroen amblemli ruhsat kabı öyle verdiler yani çokta kullanışlı güzel bişey.
Hangi bayii'den verdiler abi ?? Benimde almam lazım ondan..
Nasıl ulugöl bu beğenmediğim bostancıoğlu bile halis fok derisi ruhsat kabı verdi hemide 2 adet.
tamam işte ver birini sencere benım yer uzak yoksa bayiden alır sana yollardım sencer benımkini sanırım bayi yaptırmış çünkü bayi ismide var sanırım ama araçta emin degilim bakmam lazım.
@racert
Teşekkürler. Bende 92'lik var ve mükemmel ama 112 al derim tabi onun nası olduğunu hayal edebiliyorum.
@Rolan
Aynen birtanesini yollasın bana.
Depoyu fulledik , yoldayız. Total Excellium aldık!
Herşeyi sıfırladık.
Şuan yapılan KM : 240
Ortalama Hız : 93 KM
Yakıt Tüketimi : 5.3 LT / 100
Kalan Yakıt : 1000 KM (Sadece iki diş eksildi.)
Henüz Susurluk'a yaklaştık. Bodrum'a kadar yolumuz var daha. 5 LT'nin altına düşürmeye calışıcaz.
Şuan ki değer bile muhteşem!
Arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum hangi motor hangi donanim
quote:
Orijinalden alıntı: racert
Arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum hangi motor hangi donanim
nekadar paran var ona göre yorum yapmak daha doğru , şimdi herkez en fullünü al diyecek sana
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
arkadaşlar bir soru soracağım. ESP'yi komple devreden çıkartmanın bir yolu varmı? esp off tuşuna bastığımızda herhangi bir patinaj ve kaymada hemen esp tekrar devreye giriyor. örneğin 2.viteste esp açıkken full gaz basın araç aslında daha cabuk hızlanması gerekirken esp yanıp yanıp sönüyor anti patinaj için ve yavaş yavaş hızlanıyor.esp off butonuna bastığımızdada herhangi bir pati yaptığında araç yine otomatik esp sistemini devreye sokuyor.
@mustafam33 aynı şey banada geldi aracın orginal kauçuk paspasları mevcut resimde tam uyuyor gibi gözüküyor.ben onları gayet beğendim
yok espyi tamamen kapatmak imkansız(eğer yazılımını bulup kabloyla bilgisayara bağlamayı başarabilirsen o başka ) , hem kapatmada bence kendi güvenliğin için,
yok zaten gerçekte denemediğim için,sadece videolar mantığı ile sordum. örneğin euroncup'ta tamamen kapatmışlar bizim c4 esp tamamen kapalı iken 180 derece dönüyor
Selamlar, kalkış anında araç patinaja düştüğünde ESP ışığı yanar ama o ESP uyarısı değil, aynı işaretten ASR(patinaj önleyici) de uyarı veriyor. Siz ESP'yi kapattığınızda ASR ve ABS devreden çıkmadığından o uyarıyı almanız normal. ESP'yi devreye sokabilmek için baya bir uğraşmanız lazım. Karlı ya da ıslak zeminde ani direksiyon kırarsanız ne demek istediğimi anlarsınız aracımı 6 senedir kullanıyorum ESP 3-4 kere ben istemeden devreye girdi, ondan sonra lastikleri değiştirdim zaten 1-2 kere de ben deneme amaçlı aracı zorlayıp ESP'yi devreye soktum... Aman ESP off konumundayken nasıl olsa devrede diye aracı zorlamayın, bildiğim kadarıyla otomatik olarak devreye girmiyor
quote:
Orijinalden alıntı: dekstra
Arkadaşlar yol bilgisayarındaki sürücü seç diye bir yer var ne işe yarar biliyormusunuz kitapçıkta baktım bulamadım birde far kolunun üzerinde bir düğme var aynı silecek kolunun üzerindeki tuş gibi onunda ne işe yaradığını bulamadım???
far kolunun üzerindeki düğme bir işe yaramıyor, bende serviste sormuştum o boş demişlerdi.Sürücü seç olayını ise hiç görmedim araca bindiğimde bakayım bende merak ettim.
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
Depoyu fulledik , yoldayız. Total Excellium aldık!
Herşeyi sıfırladık.
Şuan yapılan KM : 240
Ortalama Hız : 93 KM
Yakıt Tüketimi : 5.3 LT / 100
Kalan Yakıt : 1000 KM (Sadece iki diş eksildi.)
Henüz Susurluk'a yaklaştık. Bodrum'a kadar yolumuz var daha. 5 LT'nin altına düşürmeye calışıcaz.
Şuan ki değer bile muhteşem!
93 km deyince şöyle düşünüyorum pek ekonomi yapmaya çalışmıyorsun herhalde Ara sıra 140 lara vs çıktığını varsayarsak 5.3 lt iyi bir değer gibi duruyor. Sürekli 90 ile gitsen 4 küsürlere inecektir.
Bir de arabada kaç kişisiniz?
quote:
Orijinalden alıntı: INCARA
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
Depoyu fulledik , yoldayız. Total Excellium aldık!
Herşeyi sıfırladık.
Şuan yapılan KM : 240
Ortalama Hız : 93 KM
Yakıt Tüketimi : 5.3 LT / 100
Kalan Yakıt : 1000 KM (Sadece iki diş eksildi.)
Henüz Susurluk'a yaklaştık. Bodrum'a kadar yolumuz var daha. 5 LT'nin altına düşürmeye calışıcaz.
Şuan ki değer bile muhteşem!
93 km deyince şöyle düşünüyorum pek ekonomi yapmaya çalışmıyorsun herhalde Ara sıra 140 lara vs çıktığını varsayarsak 5.3 lt iyi bir değer gibi duruyor. Sürekli 90 ile gitsen 4 küsürlere inecektir.
Bir de arabada kaç kişisiniz?
Alıntıları Göster
Günaydın arkadaşlar haftasonu bursa'dan istanbula gittim 100 tl mazot ile 600 km yol yaptım. C4'ümü seviyorum ya :)
quote:
Orijinalden alıntı: INCARA
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
Depoyu fulledik , yoldayız. Total Excellium aldık!
Herşeyi sıfırladık.
Şuan yapılan KM : 240
Ortalama Hız : 93 KM
Yakıt Tüketimi : 5.3 LT / 100
Kalan Yakıt : 1000 KM (Sadece iki diş eksildi.)
Henüz Susurluk'a yaklaştık. Bodrum'a kadar yolumuz var daha. 5 LT'nin altına düşürmeye calışıcaz.
Şuan ki değer bile muhteşem!
93 km deyince şöyle düşünüyorum pek ekonomi yapmaya çalışmıyorsun herhalde Ara sıra 140 lara vs çıktığını varsayarsak 5.3 lt iyi bir değer gibi duruyor. Sürekli 90 ile gitsen 4 küsürlere inecektir.
Bir de arabada kaç kişisiniz?
Arabada 5 kişiyiz , klima açık ve 140-180'e çıktığımız oluyor.
Asıl bomba bagaj full dolu. Araç içinde 1600-1700 kg falanız.
Şuan ki değerler ;
Gidilen KM : 600 KM
Ortalama Hız : 95 KM
Yakıt Tüketimi : 5.4 LT / 100 KM
Kalan Yakıt : 460 KM
Bu etkenlerle yakaladığımız bu değerler şuan için muhteşem bence! Hala yoldayız. Bodrum'a 130 KM kaldı.
quote:
Orijinalden alıntı: the_rion80
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
arkadaşlar bir soru soracağım. ESP'yi komple devreden çıkartmanın bir yolu varmı? esp off tuşuna bastığımızda herhangi bir patinaj ve kaymada hemen esp tekrar devreye giriyor. örneğin 2.viteste esp açıkken full gaz basın araç aslında daha cabuk hızlanması gerekirken esp yanıp yanıp sönüyor anti patinaj için ve yavaş yavaş hızlanıyor.esp off butonuna bastığımızdada herhangi bir pati yaptığında araç yine otomatik esp sistemini devreye sokuyor.
@mustafam33 aynı şey banada geldi aracın orginal kauçuk paspasları mevcut resimde tam uyuyor gibi gözüküyor.ben onları gayet beğendim
yok espyi tamamen kapatmak imkansız(eğer yazılımını bulup kabloyla bilgisayara bağlamayı başarabilirsen o başka ) , hem kapatmada bence kendi güvenliğin için,
yok zaten gerçekte denemediğim için,sadece videolar mantığı ile sordum. örneğin euroncup'ta tamamen kapatmışlar bizim c4 esp tamamen kapalı iken 180 derece dönüyor
Selamlar, kalkış anında araç patinaja düştüğünde ESP ışığı yanar ama o ESP uyarısı değil, aynı işaretten ASR(patinaj önleyici) de uyarı veriyor. Siz ESP'yi kapattığınızda ASR ve ABS devreden çıkmadığından o uyarıyı almanız normal. ESP'yi devreye sokabilmek için baya bir uğraşmanız lazım. Karlı ya da ıslak zeminde ani direksiyon kırarsanız ne demek istediğimi anlarsınız aracımı 6 senedir kullanıyorum ESP 3-4 kere ben istemeden devreye girdi, ondan sonra lastikleri değiştirdim zaten 1-2 kere de ben deneme amaçlı aracı zorlayıp ESP'yi devreye soktum... Aman ESP off konumundayken nasıl olsa devrede diye aracı zorlamayın, bildiğim kadarıyla otomatik olarak devreye girmiyor
ESP off yaptıktan sonra araç 50km'yi geçince otomatik olarak devreye giriyor. Yani hiçbir şekilde 50km'nin üzerinde espsiz gitme şansınız yok.
quote:
Orijinalden alıntı: racert
Arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum hangi motor hangi donanim
paran varsa 112 al 92 de çok makul ama hangisini alırsan işini fazlasıyla görür
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
quote:
Orijinalden alıntı: INCARA
quote:
Orijinalden alıntı: Senceru
Depoyu fulledik , yoldayız. Total Excellium aldık!
Herşeyi sıfırladık.
Şuan yapılan KM : 240
Ortalama Hız : 93 KM
Yakıt Tüketimi : 5.3 LT / 100
Kalan Yakıt : 1000 KM (Sadece iki diş eksildi.)
Henüz Susurluk'a yaklaştık. Bodrum'a kadar yolumuz var daha. 5 LT'nin altına düşürmeye calışıcaz.
Şuan ki değer bile muhteşem!
93 km deyince şöyle düşünüyorum pek ekonomi yapmaya çalışmıyorsun herhalde Ara sıra 140 lara vs çıktığını varsayarsak 5.3 lt iyi bir değer gibi duruyor. Sürekli 90 ile gitsen 4 küsürlere inecektir.
Bir de arabada kaç kişisiniz?
Arabada 5 kişiyiz , klima açık ve 140-180'e çıktığımız oluyor.
Asıl bomba bagaj full dolu. Araç içinde 1600-1700 kg falanız.
Şuan ki değerler ;
Gidilen KM : 600 KM
Ortalama Hız : 95 KM
Yakıt Tüketimi : 5.4 LT / 100 KM
Kalan Yakıt : 460 KM
Bu etkenlerle yakaladığımız bu değerler şuan için muhteşem bence! Hala yoldayız. Bodrum'a 130 KM kaldı.
bence öp başına koy aracı inınce gerçi kaldırıp başına koyamassın en iyisi altına gir öp oda sayılır
quote:
Orijinalden alıntı: chucoo
quote:
Orijinalden alıntı: the_rion80
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
arkadaşlar bir soru soracağım. ESP'yi komple devreden çıkartmanın bir yolu varmı? esp off tuşuna bastığımızda herhangi bir patinaj ve kaymada hemen esp tekrar devreye giriyor. örneğin 2.viteste esp açıkken full gaz basın araç aslında daha cabuk hızlanması gerekirken esp yanıp yanıp sönüyor anti patinaj için ve yavaş yavaş hızlanıyor.esp off butonuna bastığımızdada herhangi bir pati yaptığında araç yine otomatik esp sistemini devreye sokuyor.
@mustafam33 aynı şey banada geldi aracın orginal kauçuk paspasları mevcut resimde tam uyuyor gibi gözüküyor.ben onları gayet beğendim
yok espyi tamamen kapatmak imkansız(eğer yazılımını bulup kabloyla bilgisayara bağlamayı başarabilirsen o başka ) , hem kapatmada bence kendi güvenliğin için,
yok zaten gerçekte denemediğim için,sadece videolar mantığı ile sordum. örneğin euroncup'ta tamamen kapatmışlar bizim c4 esp tamamen kapalı iken 180 derece dönüyor
Selamlar, kalkış anında araç patinaja düştüğünde ESP ışığı yanar ama o ESP uyarısı değil, aynı işaretten ASR(patinaj önleyici) de uyarı veriyor. Siz ESP'yi kapattığınızda ASR ve ABS devreden çıkmadığından o uyarıyı almanız normal. ESP'yi devreye sokabilmek için baya bir uğraşmanız lazım. Karlı ya da ıslak zeminde ani direksiyon kırarsanız ne demek istediğimi anlarsınız aracımı 6 senedir kullanıyorum ESP 3-4 kere ben istemeden devreye girdi, ondan sonra lastikleri değiştirdim zaten 1-2 kere de ben deneme amaçlı aracı zorlayıp ESP'yi devreye soktum... Aman ESP off konumundayken nasıl olsa devrede diye aracı zorlamayın, bildiğim kadarıyla otomatik olarak devreye girmiyor
ESP off yaptıktan sonra araç 50km'yi geçince otomatik olarak devreye giriyor. Yani hiçbir şekilde 50km'nin üzerinde espsiz gitme şansınız yok.
ben kendi aracım için yazmıştım c4'lerde dediğiniz gibi olabilir
quote:
Orijinalden alıntı: the_rion80
quote:
Orijinalden alıntı: chucoo
quote:
Orijinalden alıntı: the_rion80
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: T@zm@nic
arkadaşlar bir soru soracağım. ESP'yi komple devreden çıkartmanın bir yolu varmı? esp off tuşuna bastığımızda herhangi bir patinaj ve kaymada hemen esp tekrar devreye giriyor. örneğin 2.viteste esp açıkken full gaz basın araç aslında daha cabuk hızlanması gerekirken esp yanıp yanıp sönüyor anti patinaj için ve yavaş yavaş hızlanıyor.esp off butonuna bastığımızdada herhangi bir pati yaptığında araç yine otomatik esp sistemini devreye sokuyor.
@mustafam33 aynı şey banada geldi aracın orginal kauçuk paspasları mevcut resimde tam uyuyor gibi gözüküyor.ben onları gayet beğendim
yok espyi tamamen kapatmak imkansız(eğer yazılımını bulup kabloyla bilgisayara bağlamayı başarabilirsen o başka ) , hem kapatmada bence kendi güvenliğin için,
yok zaten gerçekte denemediğim için,sadece videolar mantığı ile sordum. örneğin euroncup'ta tamamen kapatmışlar bizim c4 esp tamamen kapalı iken 180 derece dönüyor
Selamlar, kalkış anında araç patinaja düştüğünde ESP ışığı yanar ama o ESP uyarısı değil, aynı işaretten ASR(patinaj önleyici) de uyarı veriyor. Siz ESP'yi kapattığınızda ASR ve ABS devreden çıkmadığından o uyarıyı almanız normal. ESP'yi devreye sokabilmek için baya bir uğraşmanız lazım. Karlı ya da ıslak zeminde ani direksiyon kırarsanız ne demek istediğimi anlarsınız aracımı 6 senedir kullanıyorum ESP 3-4 kere ben istemeden devreye girdi, ondan sonra lastikleri değiştirdim zaten 1-2 kere de ben deneme amaçlı aracı zorlayıp ESP'yi devreye soktum... Aman ESP off konumundayken nasıl olsa devrede diye aracı zorlamayın, bildiğim kadarıyla otomatik olarak devreye girmiyor
ESP off yaptıktan sonra araç 50km'yi geçince otomatik olarak devreye giriyor. Yani hiçbir şekilde 50km'nin üzerinde espsiz gitme şansınız yok.
ben kendi aracım için yazmıştım c4'lerde dediğiniz gibi olabilir
Alıntıları Göster
Yardııım!!!!! arkadaşlar şu menüdeki araç ayarlarından sürücü seç nedemek???? Birde farları ayarladığımız kolun üstünde bir düğme var aynı yol bilgisayarını değiştiren düğme gibi, bir fonksiyonu var mı?
Arkadaslar bütçe max 45 o da kasa kasa ne dersiniz 112 mi 92 mi az yakıt önemli benim icin akıcı trafik şehiriçi genelde 112 comfort buldum 45 e nasil fiyat
quote:
Orijinalden alıntı: racert
Arkadaslar bütçe max 45 o da kasa kasa ne dersiniz 112 mi 92 mi az yakıt önemli benim icin akıcı trafik şehiriçi genelde 112 comfort buldum 45 e nasil fiyat
ikisi arasında şehiriçinde çok fazla yakıt fark etmez.bulduğun aracın 0 ı 50 bin araç temizse al hemde 112 lik bu arada mcp araç?
quote:
Orijinalden alıntı: dekstra
Yardııım!!!!! arkadaşlar şu menüdeki araç ayarlarından sürücü seç nedemek???? Birde farları ayarladığımız kolun üstünde bir düğme var aynı yol bilgisayarını değiştiren düğme gibi, bir fonksiyonu var mı?
arkadaş sürücü seç bende yok öle diim rahatla farın üstündeki düğme de bir işe yaramıyor.bu soruyu ben sormuştum sayfalar önce exc. bile işlevi olmadığını söyledi arkadaşlar.bende aracımda denedim hiç bir işe yaramadı.boş kalmasın diye oraya da birşey koyalım demiş sanırım citro
quote:
Orijinalden alıntı: RoLaN
quote:
Orijinalden alıntı: dekstra
Yardııım!!!!! arkadaşlar şu menüdeki araç ayarlarından sürücü seç nedemek???? Birde farları ayarladığımız kolun üstünde bir düğme var aynı yol bilgisayarını değiştiren düğme gibi, bir fonksiyonu var mı?
arkadaş sürücü seç bende yok öle diim rahatla farın üstündeki düğme de bir işe yaramıyor.bu soruyu ben sormuştum sayfalar önce exc. bile işlevi olmadığını söyledi arkadaşlar.bende aracımda denedim hiç bir işe yaramadı.boş kalmasın diye oraya da birşey koyalım demiş sanırım citro
Sürücü seç (Driver select) opsiyonu açık (on) olduğunda uzaktan kumandanın kilit aç tuşuna bastığınızda sadece sürücü kapısının kilidi açılır, bagaj dahil diğer kilitler kapalı kalır. Bunları da açmanız için kilit aç tuşuna ikinci defa basmanız gerekir. Bu opsiyon kapalı (off) olduğunda ise kilit aç tuşuna bastığınızda tüm kilitler (bagaj dahil) açılır.