Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (864. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 862863864865866
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    Arkadaşlar, klimayı şu aralar kaçıncı seviye kullanıyorsunuz ? Ben bu dönemki istanbul sıcaklıklarında 4 veya 5. Kademeden aşşağı kullanamıyorum. Ne dersiniz bir sorun mu var

    Güneşin altında kavrulmadıysa (aracım siyah) 2. kademe 18 derecede yeterli oluyor.

    Ancak ilk bindiğimde araç yanmışsa aracın içini iyice soğutması biraz zaman (10-15 dk) alıyor.

    Senin klimanın gazı kaçmış olabilir. Yeni dememek lazım yenide de kaçabilir.. Servise uğramakta fayda var..
  • Günaydın arkadaşlar

    Dün saat 17:00 gibi ankaradan karabüğe döndüm. Tem otoyolunun çamlıdere gişelerine yakın bir kısmında yol yapım çalışması nedeniyle uzunca bir kuyruk vardı.
    Kuyruk başladıktan sonra 3-4 km kadar bir yokuşu sürekli dur kalk ile çıkmak zorunda kaldım. Benden 1 saat kadar önce aynı yerden kurtulan bir akrabamız baskı balata kokusu ve kaput altından gelen yoğun duman nedeniyle aracı müsait bir yere çekip uzunca bir süre beklemiş. (Araç opel astra 1.3 5 kişi+bagaj)
    Bu arada yol kenarında birçok marka aracın debriyaj balatası nedeni ile beklediğini gördüm. Yoğun koku gelince aracı kenara çektim hemen. Çok şükür benden değil önümdeki araçtan gelmiş.
    Yolun sonlarına doğru araç kalkışlarda titremeye başladı. Tırstım biraz
    Neyse arkadaşlar bu tür yoğun yokuşlu yolda özellikle araç dolu ise dikkatli olmakta fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee

    Arkadaşlar, klimayı şu aralar kaçıncı seviye kullanıyorsunuz ? Ben bu dönemki istanbul sıcaklıklarında 4 veya 5. Kademeden aşşağı kullanamıyorum. Ne dersiniz bir sorun mu var

    Güneşin altında kavrulmadıysa (aracım siyah) 2. kademe 18 derecede yeterli oluyor.

    Ancak ilk bindiğimde araç yanmışsa aracın içini iyice soğutması biraz zaman (10-15 dk) alıyor.

    Senin klimanın gazı kaçmış olabilir. Yeni dememek lazım yenide de kaçabilir.. Servise uğramakta fayda var..

    Araç sıfır aslında daha 800 km de. Üstelik beyaz. Ben 10-15 dk değil tüm gün o seviyelerde geziyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Günaydın arkadaşlar

    Dün saat 17:00 gibi ankaradan karabüğe döndüm. Tem otoyolunun çamlıdere gişelerine yakın bir kısmında yol yapım çalışması nedeniyle uzunca bir kuyruk vardı.
    Kuyruk başladıktan sonra 3-4 km kadar bir yokuşu sürekli dur kalk ile çıkmak zorunda kaldım. Benden 1 saat kadar önce aynı yerden kurtulan bir akrabamız baskı balata kokusu ve kaput altından gelen yoğun duman nedeniyle aracı müsait bir yere çekip uzunca bir süre beklemiş. (Araç opel astra 1.3 5 kişi+bagaj)
    Bu arada yol kenarında birçok marka aracın debriyaj balatası nedeni ile beklediğini gördüm. Yoğun koku gelince aracı kenara çektim hemen. Çok şükür benden değil önümdeki araçtan gelmiş.
    Yolun sonlarına doğru araç kalkışlarda titremeye başladı. Tırstım biraz
    Neyse arkadaşlar bu tür yoğun yokuşlu yolda özellikle araç dolu ise dikkatli olmakta fayda var.

    Maalesef sürücüler araçlar dururkende boşa almak yerine ayakları debriyajda bekliyorlar. Sonuç da balata da bir yere kdr dayanıp, beni bırakın diye isyan ediyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamalyoziee


    Maalesef sürücüler araçlar dururkende boşa almak yerine ayakları debriyajda bekliyorlar. Sonuç da balata da bir yere kdr dayanıp, beni bırakın diye isyan ediyor :)

    Evet hocam bende o konuda çok dikkat ettim. Aracı her durmada N konumuna getirdim. Önümdeki araçlar azıcık ilerlese de bekledim. 2 araba kadar fark olunca hareket ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    120'li hızlarda uyuz bir şekilde direksiyon titriyor.

    Sonra geçiyor.

    Aynısını yaşıyordum. Servis de balans yaptılar. Şimdilik düzeldi.

    160-170 arasında yaşıyorum o titreşimi.. Burç mu balans mı görcez Cumartesi serviste.

    Vallaha sebebini tam bilmiyorum ama bizim araçlar hassas mı nedir anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    120'li hızlarda uyuz bir şekilde direksiyon titriyor.

    Sonra geçiyor.

    Aynısını yaşıyordum. Servis de balans yaptılar. Şimdilik düzeldi.

    160-170 arasında yaşıyorum o titreşimi.. Burç mu balans mı görcez Cumartesi serviste.

    Vallaha sebebini tam bilmiyorum ama bizim araçlar hassas mı nedir anlamadım

    O titreme bende ya yok(ki inşallah) ya da alıştım farkına varmıyorum. Bugün bi çevre yoluna çıkıp deneyeyim. bu sorunla ilgili video çeken var mı?




  • Bende de 120-130 arası ufak bir titreme bekliyrum artık aralıkta bakıma gittiğimde göstereceğim.
  • Bu titreme aracın tek kronik problemi herhalde. Benim 2011 nisan çıkışlı, bakıma gittiğimde bir iki kere titreme hissettiğimi söyledim. 110-140 arası olmuştu. Test ettiler sorun göremediler yine de değiştirdiler, iki günde burç geldi, birdaha da titreme hissetmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende hala parça gelmediği için bekliyorum 1-2 haftaya takarlar yeni burçları herhalde. ( Galiba bu burçlar rot balansı bozuyor, adam dediki rot balans ayarı yapsakta bozulur burçları değiştirmemiz lazım ).

    Klima olarak aracın klimasından aşırı bir şey beklememek lazım. 1. kademede iyi soğutmuyor. 2. ve 3. de sıkıntı yok.

    Ancak dediğiniz gibi 18'lere çekmek gerekiyor ciddi iyi soğutma isteniyorsa güneş altında kavrulurken.

    Klimayı çok kafaya takmıyorum, çünkü biliyorumki klimanın aşırısı zararlı ve hasta edici. Zaten dışarısı sıcakken içerisinin aşırı buz gibi olmasına gerek yok,
  • Klimadan memnunum ben çoğu kez sadece 2 kademe çalıştırıp sonradan 1 kademeye düşüyorum ve derece 20 de oluyor.

    Şu burçların değişmesini teklif etsem mi acaba bende yoksa aralıktaki bakımı mı beklesem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okko

    Klimadan memnunum ben çoğu kez sadece 2 kademe çalıştırıp sonradan 1 kademeye düşüyorum ve derece 20 de oluyor.

    Şu burçların değişmesini teklif etsem mi acaba bende yoksa aralıktaki bakımı mı beklesem

    Hocam test sürüşüne çıkıyorlar. 120 gibi hızlarda eğer frene bastığında da titreme oluyorsa o zaman değiştiriyorlar. Ama titreme yoksa değişim olmuyor.
  • Arkadaşlar selam,

    şu açık renk (krem) döşemelerden ne çektik beee.. yurtdışından yeğenlerim gelmişti, haliyle ayakkabı vs ile epey bi kirlettiler döşemeleri. bir de ön koltuklarda ter lekesi gibi lekeler oluşmuştu. bauhaussa gittiğimde oto bölümündeki uzmana bahsettim çok iyi bir sprey temizleyici var dedi özellikle beyaz ve krem döşemeler için. alman malıydı, baktım zaten üzerinde de açık renk döşemeler için diyordu. aldım uygulama notlarına uygun şekilde kullandım ve hakikaten lekeleri çıkarttı. sorun da burada başladı, spreyin kendi lekesi kaldı. gölge gibi döşemelerde leke var şimdi.
    gidip iç dış koruma mı yaptırayım artık ne yapayım?
  • beyler araçlarına chip yaptıran var mı, ne düşünüyorsunuz chip konusunda?
  • İyi günler yeni citroen c4 almayı düşünüyorum fakat bir durumdan korkuyorum siz kullananlara sormak istedim
    Bildiğiniz gibi 1.6 dizel 92 hp ve 1.6 dizel 112 hp olan motor seçenekleri var.92 hp olan motor kalkışlarda hızlanmalarda nasıl 5 ileri olduğu için yüksek süratta çok motor sesi oluyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler araçlarına chip yaptıran var mı, ne düşünüyorsunuz chip konusunda?

    Servis de teknik sorumlu ile muhabbetini yaptık. 140 beygir üzeri yükseltmeler sağlıklı değil demişti. Focus varmış mesela 140 beygir üzeri yaptırmış ve egzoz sistemi aşırı ısınmadan zarar görmüş. Kısaca yaptırabilirsin motor ve şanzıman açısından sorun olmaz dedi. (şanzımanın dayandığı torku geçmemek üzere ama ne kadardı hatırlamıyorum. Ben biraz daha zaman geçsin yaptıracağım.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralkrol12

    İyi günler yeni citroen c4 almayı düşünüyorum fakat bir durumdan korkuyorum siz kullananlara sormak istedim
    Bildiğiniz gibi 1.6 dizel 92 hp ve 1.6 dizel 112 hp olan motor seçenekleri var.92 hp olan motor kalkışlarda hızlanmalarda nasıl 5 ileri olduğu için yüksek süratta çok motor sesi oluyormu ?

    ben hiç hissetmedim. aslında ben araç sesinden pek rahatsız olmuyorum belki bunun etkisi vardır.

    örneğin geçen gün cam açıkken birisinin araç dizel sesinden belli dediği ses bana bu lafı duyana kadar dikkat çekici gelmemişti. bunun ana sebebi yalıtımın başarılı olmasından da olabilir. aracın içerisine motor sesi neredeyse hiç gelmiyor. beni hiç rahatsız etmedi yüksek devirlerde de. camlar kapalıyken insanın duymak isteyeceği oranı aşmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler araçlarına chip yaptıran var mı, ne düşünüyorsunuz chip konusunda?

    Servis de teknik sorumlu ile muhabbetini yaptık. 140 beygir üzeri yükseltmeler sağlıklı değil demişti. Focus varmış mesela 140 beygir üzeri yaptırmış ve egzoz sistemi aşırı ısınmadan zarar görmüş. Kısaca yaptırabilirsin motor ve şanzıman açısından sorun olmaz dedi. (şanzımanın dayandığı torku geçmemek üzere ama ne kadardı hatırlamıyorum. Ben biraz daha zaman geçsin yaptıracağım.)

    Ben araştırmıştım Mcp şanzıman zaten 300 Nm üstünü kaldırmıyor. Onun için 125-130 hp civarı ideal olur yapılırsada. 140 Çok. 140 olursa tork bence 300'ü geçer gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler araçlarına chip yaptıran var mı, ne düşünüyorsunuz chip konusunda?

    Servis de teknik sorumlu ile muhabbetini yaptık. 140 beygir üzeri yükseltmeler sağlıklı değil demişti. Focus varmış mesela 140 beygir üzeri yaptırmış ve egzoz sistemi aşırı ısınmadan zarar görmüş. Kısaca yaptırabilirsin motor ve şanzıman açısından sorun olmaz dedi. (şanzımanın dayandığı torku geçmemek üzere ama ne kadardı hatırlamıyorum. Ben biraz daha zaman geçsin yaptıracağım.)

    ben de aracın garantisi bittikten sonra düşünüyorum, bakım aralıkları biraz kısalabilir , belki maliyeti artar ancak daha keyifli araç kullanacağımı düşündüğüm için sikinti yok :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shooter13

    quote:

    Orijinalden alıntı: kralkrol12

    İyi günler yeni citroen c4 almayı düşünüyorum fakat bir durumdan korkuyorum siz kullananlara sormak istedim
    Bildiğiniz gibi 1.6 dizel 92 hp ve 1.6 dizel 112 hp olan motor seçenekleri var.92 hp olan motor kalkışlarda hızlanmalarda nasıl 5 ileri olduğu için yüksek süratta çok motor sesi oluyormu ?

    ben hiç hissetmedim. aslında ben araç sesinden pek rahatsız olmuyorum belki bunun etkisi vardır.

    örneğin geçen gün cam açıkken birisinin araç dizel sesinden belli dediği ses bana bu lafı duyana kadar dikkat çekici gelmemişti. bunun ana sebebi yalıtımın başarılı olmasından da olabilir. aracın içerisine motor sesi neredeyse hiç gelmiyor. beni hiç rahatsız etmedi yüksek devirlerde de. camlar kapalıyken insanın duymak isteyeceği oranı aşmıyor.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim 92 hp sizce yavaş kalıyormu kalkışlarda yada yokuşlarda ?




  • 
Sayfa: önceki 862863864865866
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.