Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (862. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 860861862863864
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: xrainx

    30 bin bakıma giren veya girmiş olanlar var mı ne yaptılar araç için ve ne ödediniz..


    Mutlu kalın..

    15 000 bin bakımı 319 TL tuttu. Sadece yakıt filtresi değişmedi yanlış hatırlamıyorsam. 30 000 bakımında ekstra olarak yakıt filtresi de girer. Yakıt filtresi de en pahalı filtre. Ne kadar fiyat yazarlar tam bilemiyorum. Ayrıca balata kontrolü yapılıp büyük ihtimal değiştirin denecek.

    Nerde ne zaman yaptırdınız bakımı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: xrainx

    30 bin bakıma giren veya girmiş olanlar var mı ne yaptılar araç için ve ne ödediniz..


    Mutlu kalın..

    15 000 bin bakımı 319 TL tuttu. Sadece yakıt filtresi değişmedi yanlış hatırlamıyorsam. 30 000 bakımında ekstra olarak yakıt filtresi de girer. Yakıt filtresi de en pahalı filtre. Ne kadar fiyat yazarlar tam bilemiyorum. Ayrıca balata kontrolü yapılıp büyük ihtimal değiştirin denecek.

    Benim 30.000 bakımda balatalar iyi durumdaydı, bukadar daha gider önler, arkalar daha da fazla gider demişlerdi. Şuan 40.000deyim, 45000de yine de baktıracağım.
    Aracın periyodik değişecek parçaları uzun ömürlü kötü şartlarda kullanılmadıkça..Sizinki de değişmez muhtemelen..30000 bakım 410 tutmuştu, kampanya yoktu..

    Benimkine %35 aşınma var yazmışlar. Görevli 30 000 bakımında değişiriz dedi. Açıkçası garibime gitti. Diğer araçlarda 100 000 km ye kadar geldik ve özel serviste hep gerek olmadığı söylendi. Şimdi 30 000 km sonra balata değişimi.




  • ankara otosay 15 gün önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    ankara otosay 15 gün önce

    Teşekkür ederim, İstanbul'da telefonla sordum servislere, 350 den aşağı inen olmadı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: xrainx

    30 bin bakıma giren veya girmiş olanlar var mı ne yaptılar araç için ve ne ödediniz..


    Mutlu kalın..

    15 000 bin bakımı 319 TL tuttu. Sadece yakıt filtresi değişmedi yanlış hatırlamıyorsam. 30 000 bakımında ekstra olarak yakıt filtresi de girer. Yakıt filtresi de en pahalı filtre. Ne kadar fiyat yazarlar tam bilemiyorum. Ayrıca balata kontrolü yapılıp büyük ihtimal değiştirin denecek.




    Temiz yakıt kullanıyorsanız yakıt filtresi değişimine böyle 30 bin değişime gerek olmayabilir. Mutlaka açıp baktırın derim, tabi bizimkiler bakılabiliyorsa. Arkadaşımda 3 sene önce dizel auris vardı tüm yakıtlarını shell den alıyordu bu yüzden 50 bin e kadar filtresini değiştirmemişti. Her seferinde filtreye bakmışlar temizmiş. Tabi aurisin bakımların 10 bin de bir. Ben lpg li araç kullanırken de lpg filtresini değiştirdikten sonra hep açtırırdım en temiz yakıtın shell olduğuna karar verdim. Öncesinde aygaz lpg alıyordum onu kullanırken değişen filtrenin hali ile shellden sonraki farklıydı.

    Bakım paylaşımları için teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kameraman1

    15 bakiminda faturada bulunan silecek suyu 10 tl 30 bin bakiminda aynen bunu yazacaklar servise sokmadan once servis yetkilisine silecek suyu istemiyorum derseniz enayi durumuna koyulmaktanda kurtulursunuz ...

    Çok yapılan bir üçkağıttır.

    Ben servise gider iken cam suyunu ağzına kadar doldurup, teknisyen aracı aldığında da bizzat gösteriyorum ki

    CAM SUYU ilavesi adında bir kalem yazmasınlar.

    Birde MOTOR TEMIZLIĞI gbi ilginç bir kalem var ne tuttururlarsa yazıyorlar.

    Aman dikkat.

    İyi forumlar...
  • xrainx X kullanıcısına yanıt
    BEn yeni girdim ve 413 tl ödedim yapılanlarda ekte, yani yazılım varmı diye sordum yok dediler ama tabi ben pek inanmadım :)
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gxsafa

    BEn yeni girdim ve 413 tl ödedim yapılanlarda ekte, yani yazılım varmı diye sordum yok dediler ama tabi ben pek inanmadım :)
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Yapanlar görünmüyor. Tekrar yükleyebilirmisiniz?

    "404 - File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kameraman1

    15 bakiminda faturada bulunan silecek suyu 10 tl 30 bin bakiminda aynen bunu yazacaklar servise sokmadan once servis yetkilisine silecek suyu istemiyorum derseniz enayi durumuna koyulmaktanda kurtulursunuz ...

    yok bee onu da yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: kameraman1

    15 bakiminda faturada bulunan silecek suyu 10 tl 30 bin bakiminda aynen bunu yazacaklar servise sokmadan once servis yetkilisine silecek suyu istemiyorum derseniz enayi durumuna koyulmaktanda kurtulursunuz ...

    Çok yapılan bir üçkağıttır.

    Ben servise gider iken cam suyunu ağzına kadar doldurup, teknisyen aracı aldığında da bizzat gösteriyorum ki

    CAM SUYU ilavesi adında bir kalem yazmasınlar.

    Birde MOTOR TEMIZLIĞI gbi ilginç bir kalem var ne tuttururlarsa yazıyorlar.

    Aman dikkat.

    İyi forumlar...

    Hocam okadar olacak. Motor temizliğini kimyasalla yapıyorlar. Aslında OEMlerin araç satışındaki karları çık düşük. Amaç aracı böyle satıp servisten 5-10 katı fiyatlarla yedek parçadan kazanmak. Araç satamazsanız sonradan kazanacağınız para da olmaz. Herkes servisin pahalılığından geçirmelerinden şikayetçidir. Ama özel servisten eğitimleri, giderleri, çalışan maliyetleri farklıdır. Sanayideki ustalarla rekabet edemezler fiyat olarak.
    Ben size gerçekten geçirilen bir konu söyleyeyim. Motora yağ değişimi öncesi aracın bakım prosedüründe olmayan kimyasalla yağı akıtmak isterler. Bu uygulama fabrika tarafında onaylı değildir, yağı söktüğü için içeride kalırsa yeni yağın görevini engelleyebilir. Bunları yaptırmayın, bide çok biliyorlarmış gibi kurum temizliği yapar derler. Onlar da ne emir alìyorsa yapıyor ama bu talimat fabrikanın değil servisin sahibinin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: kameraman1

    15 bakiminda faturada bulunan silecek suyu 10 tl 30 bin bakiminda aynen bunu yazacaklar servise sokmadan once servis yetkilisine silecek suyu istemiyorum derseniz enayi durumuna koyulmaktanda kurtulursunuz ...

    Çok yapılan bir üçkağıttır.

    Ben servise gider iken cam suyunu ağzına kadar doldurup, teknisyen aracı aldığında da bizzat gösteriyorum ki

    CAM SUYU ilavesi adında bir kalem yazmasınlar.

    Birde MOTOR TEMIZLIĞI gbi ilginç bir kalem var ne tuttururlarsa yazıyorlar.

    Aman dikkat.

    İyi forumlar...

    Hocam okadar olacak. Motor temizliğini kimyasalla yapıyorlar. Aslında OEMlerin araç satışındaki karları çık düşük. Amaç aracı böyle satıp servisten 5-10 katı fiyatlarla yedek parçadan kazanmak. Araç satamazsanız sonradan kazanacağınız para da olmaz. Herkes servisin pahalılığından geçirmelerinden şikayetçidir. Ama özel servisten eğitimleri, giderleri, çalışan maliyetleri farklıdır. Sanayideki ustalarla rekabet edemezler fiyat olarak.
    Ben size gerçekten geçirilen bir konu söyleyeyim. Motora yağ değişimi öncesi aracın bakım prosedüründe olmayan kimyasalla yağı akıtmak isterler. Bu uygulama fabrika tarafında onaylı değildir, yağı söktüğü için içeride kalırsa yeni yağın görevini engelleyebilir. Bunları yaptırmayın, bide çok biliyorlarmış gibi kurum temizliği yapar derler. Onlar da ne emir alìyorsa yapıyor ama bu talimat fabrikanın değil servisin sahibinin.

    şu an 15000bakım ve kör nokta sensör değişimi için servisteyim, yağ sökücü ile ilgili yazınızı usta yağı değiştirirken okudum ve sordum, biz yapmıyoruz dedi, hyundai serviste bu konuyla ilgili 2aracın motoru yatak sarmış 1hafta önce!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrainx

    Temiz yakıt kullanıyorsanız yakıt filtresi değişimine böyle 30 bin değişime gerek olmayabilir. Mutlaka açıp baktırın derim, tabi bizimkiler bakılabiliyorsa. Arkadaşımda 3 sene önce dizel auris vardı tüm yakıtlarını shell den alıyordu bu yüzden 50 bin e kadar filtresini değiştirmemişti. Her seferinde filtreye bakmışlar temizmiş. Tabi aurisin bakımların 10 bin de bir. Ben lpg li araç kullanırken de lpg filtresini değiştirdikten sonra hep açtırırdım en temiz yakıtın shell olduğuna karar verdim. Öncesinde aygaz lpg alıyordum onu kullanırken değişen filtrenin hali ile shellden sonraki farklıydı.

    Bakım paylaşımları için teşekkürler..

    Hocam yakıt kaynaklı şu ana kadar problem olmadı. Ama aldığım yakıt temiz mi inanın hiç fikrim yok. O sebepten temiz de görünse değişiyoruz




  • Merhabalar arkadaşlar.

    Araç ile 5200 km'yi devirdim.

    Hatta Bayramdada 2000 km toplamda gidiş dönüş uzun yol yaptık.

    Yanlız bazı çukurlarda araç feci ses yapıyor. Ciddi vuruyor yani.

    Normalde konforlu araç ama böyle olmasını anlayamadım.

    Servise göstereceğim.

    Birde şöyle bir sıkıntı oldu 120'li hızlarda direksiyon titriyordu. Servis yetkilisi bunu farketti ve burçların değiştirileceğini söyledi. Ancak sipariş Fransa'dan veriliyormuş ve 15-20 gün bekletecekler.

    Ben buna da biraz sinirlendim. Her parça için 20 gün bekleyeceksek işimiz iş.

    Birde en uyuz olduğum şeylerden biride Mcp'nin yokuşlardaki kararsızlığı. Dik bir yokuşa gelirken 2'de çıkmaya çalışıyor. Sonra aniden 1'e atınca araç feci sallanıyor pazen patinaj bile çekiyor. Aracın en büyük rezilliği bu. İlle manuel mod'a alıp 1'e çekmek lazım herhalde. ( Yanlız bu olumsuzluk dışında Mcp'den çok memnunum, onuda belirtiyim. Sadece bu özelliği canımı sıkıyor, diğer bütün herşeyi ile gayet yeterli ) Bilmiyorum Dsg'li araçlar 2'den 1'e alırken nasıl alıyor hiç denemedim.

    Ayrıca sağ ön camdan ses geliyor.

    Bu olaylar beni araçtan biraz soğuttu açıkcası.

    Birde aracın oturma pozisyonuna pek alışamadım biraz yüksekte gibi. Özellikle birde otoyoldaki davranışları aracın pek hoşuma gitmiyordu, belki bu titreme ve burçlardan dolayıdır.

    Ama süspansiyonda sinir bozucu. Acaba diyorum takoz felanmı unuttular içinde?

    Test aracı böyle değildi çünkü.

    Şu burçlar gelsin, bir hışımla gideceğim servise bütün bu sorunları çözdürtmek için.

    Babamda bende sinirleniyoruz araca çünkü. Öte yandan ses sisteminin kalitesizliğide bazen asabımı çok bozuyor.

    Bütün bunlara rağmen aracın dış görüntüsü çok hoş olduğu için şimdilik aracı satmayı düşünmüyorum, gösterdiğim herkes çok beğendi. Bende bunların dışında çok memnunum araçtan, ama keşke bu sorunlarda olmasaydı.

    Sizdede varmı bu tip sorunlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 16 Ağustos 2013; 15:18:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: kameraman1

    15 bakiminda faturada bulunan silecek suyu 10 tl 30 bin bakiminda aynen bunu yazacaklar servise sokmadan once servis yetkilisine silecek suyu istemiyorum derseniz enayi durumuna koyulmaktanda kurtulursunuz ...

    Çok yapılan bir üçkağıttır.

    Ben servise gider iken cam suyunu ağzına kadar doldurup, teknisyen aracı aldığında da bizzat gösteriyorum ki

    CAM SUYU ilavesi adında bir kalem yazmasınlar.

    Birde MOTOR TEMIZLIĞI gbi ilginç bir kalem var ne tuttururlarsa yazıyorlar.

    Aman dikkat.

    İyi forumlar...

    Camsuyu neyse de ampulleri kontrol ederek gitmek lazım. Olaki geçik varsa ampul fiyatları yüksek olabilir.




  • Bu arada siz siz olun sağ tarafı sürtmemeye çalışın.

    O gün sürttük hemen cam fiskiye motoru bozulmuş silecek suyu akmadı. Serviste geri yerine taktılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Merhabalar arkadaşlar.

    Araç ile 5200 km'yi devirdim.

    Hatta Bayramdada 2000 km toplamda gidiş dönüş uzun yol yaptık.

    Yanlız bazı çukurlarda araç feci ses yapıyor. Ciddi vuruyor yani.

    Normalde konforlu araç ama böyle olmasını anlayamadım.

    Servise göstereceğim.

    Birde şöyle bir sıkıntı oldu 120'li hızlarda direksiyon titriyordu.

    Servis yetkilisi bunu farketti ve burçların değiştirileceğini söyledi. Ancak sipariş Fransa'dan veriliyormuş ve 15-20 gün bekletecekler.

    Ben buna da biraz sinirlendim. Her parça için 20 gün bekleyeceksek işimiz iş.

    Birde en uyuz olduğum şeylerden biride Mcp'nin yokuşlardaki kararsızlığı.

    Dik bir yokuşa gelirken 2'de çıkmaya çalışıyor.

    Sonra aniden 1'e atınca araç feci sallanıyor pazen patinaj bile çekiyor.

    Aracın en büyük rezilliği bu. İlle manuel mod'a alıp 1'e çekmek lazım herhalde. ( Yanlız bu olumsuzluk dışında Mcp'den çok memnunum, onuda belirtiyim. Sadece bu özelliği canımı sıkıyor, diğer bütün herşeyi ile gayet yeterli )

    Bilmiyorum Dsg'li araçlar 2'den 1'e alırken nasıl alıyor hiç denemedim.

    Ayrıca sağ ön camdan ses geliyor.

    Bu olaylar beni araçtan biraz soğuttu açıkcası.

    Birde aracın oturma pozisyonuna pek alışamadım biraz yüksekte gibi. Özellikle birde otoyoldaki davranışları aracın pek hoşuma gitmiyordu, belki bu titreme ve burçlardan dolayıdır.

    Ama süspansiyonda sinir bozucu. Acaba diyorum takoz felanmı unuttular içinde?

    Test aracı böyle değildi çünkü.

    Şu burçlar gelsin, bir hışımla gideceğim servise bütün bu sorunları çözdürtmek için.

    Babamda bende sinirleniyoruz araca çünkü. Öte yandan ses sisteminin kalitesizliğide bazen asabımı çok bozuyor.

    Bütün bunlara rağmen aracın dış görüntüsü çok hoş olduğu için şimdilik aracı satmayı düşünmüyorum, gösterdiğim herkes çok beğendi.

    Bende bunların dışında çok memnunum araçtan, ama keşke bu sorunlarda olmasaydı.

    Sizdede varmı bu tip sorunlar?


    Salıncak burçlarında iyileştirme yapıldı.

    Takılacak parçanın iyileştirilmiş versiyon olup olmadığını kontrol ettirin.

    Yoksa aynı problem tekrar ediyor.

    Fark ise kaucuk parçaların dış çapı daha da büyüdü.

    Eskilerini söktüklerinde yeniler ile mukayese edersiniz.

    Vites değişimi konusunda çok dik rampalarda MANUEL MOD'a alıp kullanmanızı tavsiye ederim.

    DSG ile kıyas konusunda ise; DSG konfor ayağında MCP yi çok rahat döver, ancak bakım ve sorunsuzluk anlamında MCP kusursuzdur.

    İyi forumlar...




  • Arkadaşlar Merhaba,
    20 günlük citroen c4 düz vites 92bg kullanıcısı olarak bu araba konusunda kafasında soru işaretleri bulunanlar için kendi izlenimlerimi yazmak istedim.

    1) YAKIT : Henüz daha ilk depomu doldurdum 850 km yol yaptım. Sanırım bir 150 km daha yol yapabilirim mevcut yakıtla. Ortalamam 5,5 LT. Eski aracım Clio ile ortalamam 4,7-4-9 arasıydı. C4 ün anlık yakıt tüketimini baz aldığımda sanırım 4,5 Litre civarında bir yakışım olacak. ( İstanbul şehir içi rakamlarım) Sonuç olarak araba yakıt konusunda gayet başarılı.

    2) VİRAJ PERFORMANSI ve YOL TUTUŞ : Bu konuda arkadaşlar bana güvenebilirsiniz. Bende bir hastalık var.... Hız kesmeden viraja girme hastalığı. Kullandığım arabayı virajda sonuna kadar zorlamayı severim. C4 c sınıfı araçlara göre ortalama diyebileceğimiz bir araç. Uzun yolda çok hızlı girilebilecek virajlarda deneme imkanım olmadı ama sert viraj performansı ortalama seviyesinde ( ortalamanın üstü asla değil). Bilenler bilir Pendik E5'den havalimanına çıkan yolda yokuş yukarı tam gaz ( klima açık) 165 km gördüm. O hızda o yoldaki virajlarda araç bana iyi geldi ama tam kanaat elde etmek için bir kaç kez ve daha yüksek hızlarda veya değişik viraj çeşitlerinde deneme yapmak lazım. Bu arada yağmurlu havada kullanmadığım için yorum yapamayacağım.

    3) HIZLANMA : 92 bg performansı gayet iyi. Ben beğendim. 3 ve 4. vitesler gayet atak.

    4) MALZEME KALİTESİ : Bence fiyatına göre en iyi ve en zevkli( döşeme olarak) araçlarından biri. Yol bilgisayarı ve direksiyondan teyp kontrolü için aynı şeyi düşünmüyorum. Çok daha iyi olabilirmiş. Bagaj olarak sınıfının en yüksek hacimli bagajı var. Kaportası biraz narin.

    GENEL OLUMSUZLUKLAR
    - Arka süspansiyondan gelen ses sorunu. Lastik basıncı ile direkt bağlantılı bir sorun ama sorun.
    - Kapı kapanma sorunu. Maalesef tok kapı sesini her seferinde duyamıyorsunuz. Bazen kapı kapandığı halde gelen ses kapı kapanmadığı izlenmini veriyor. Servise gitmeyi düşünüyorum.
    - Bagaj kapağı da belli bir ivmeyle itilmezse tam kapanmıyor. üstelik bunu da anlayamıyorsunuz. Arkanız dönük arabayı kilitleyip yolunuza devam ederseniz geldiğiniz de aracınızın aslında bagajının kapanmadığını ve aracın açık kaldığını fark edebilirsiniz. Hafif sert kapatmakta fayda var.
    - Klima başarılı değil. Son 2-4 günün İstanbul sıcaklıklarını baz alırsak 4 veya 5 kademeden aşşağı maalesef kullanamıyorum klimayı. altında açarsam çok sıcak oluyor. Ben bir sorun olduğunu düşünüyorum. Bu konuda diğer kullanıcılar kaçıncı kademe kullandıklarını söylerlerse çok sevinirim. Tahminim benim aracın klimasında da problem olabileceği, genel olarak c4 klimalarının böyle olmadığı.....

    Genel olarak aracımdan memnunum. Ufak tefek sıkıntıları var ama çözülebileceğini düşünüyorum. Fiyat performans olarak sınıfının en iyi arabası demek yanlış olmaz. Aracı almak isteyen veya aklına soru işareti olanlar varsa yardımcı olabilirim.




  • hakank1a H kullanıcısına yanıt
    oo bu daha bisey degilfaturayi aslinda foto cekip buraya koysam gulmekten olursunuz fatura'da 15 bin servis ucreti diye bir kalem var birde hava filitresi degisim ucreti diye simdi benim anlamdigim sen zaten servis ucreti aliyorsun extradan neden birde hava degisim ucreti yaziyorsun parayi nerden alacaklarini sasirmis bunlar
  • ustat ayni sey benim basimada geldi yalniz sizin soylediginiz gibi kotu bir sey degil bu kaza aninda su fiskiye bidonunu koruyo oyle olmasa tamamen kirilirdi dikkatlice bakarsaniz sok tak bir parca o sizde rahatlikla sokup cikarata bilirsiniz yada yerine monte ede bilirisiniz benim cok hosuma gitmisti hatta ustaminda yani budurum dandikliktendegil bence kaliteden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Merhabalar arkadaşlar.

    Araç ile 5200 km'yi devirdim.

    Hatta Bayramdada 2000 km toplamda gidiş dönüş uzun yol yaptık.

    Yanlız bazı çukurlarda araç feci ses yapıyor. Ciddi vuruyor yani.

    Normalde konforlu araç ama böyle olmasını anlayamadım.

    Servise göstereceğim.

    Birde şöyle bir sıkıntı oldu 120'li hızlarda direksiyon titriyordu.

    Servis yetkilisi bunu farketti ve burçların değiştirileceğini söyledi. Ancak sipariş Fransa'dan veriliyormuş ve 15-20 gün bekletecekler.

    Ben buna da biraz sinirlendim. Her parça için 20 gün bekleyeceksek işimiz iş.

    Birde en uyuz olduğum şeylerden biride Mcp'nin yokuşlardaki kararsızlığı.

    Dik bir yokuşa gelirken 2'de çıkmaya çalışıyor.

    Sonra aniden 1'e atınca araç feci sallanıyor pazen patinaj bile çekiyor.

    Aracın en büyük rezilliği bu. İlle manuel mod'a alıp 1'e çekmek lazım herhalde. ( Yanlız bu olumsuzluk dışında Mcp'den çok memnunum, onuda belirtiyim. Sadece bu özelliği canımı sıkıyor, diğer bütün herşeyi ile gayet yeterli )

    Bilmiyorum Dsg'li araçlar 2'den 1'e alırken nasıl alıyor hiç denemedim.

    Ayrıca sağ ön camdan ses geliyor.

    Bu olaylar beni araçtan biraz soğuttu açıkcası.

    Birde aracın oturma pozisyonuna pek alışamadım biraz yüksekte gibi. Özellikle birde otoyoldaki davranışları aracın pek hoşuma gitmiyordu, belki bu titreme ve burçlardan dolayıdır.

    Ama süspansiyonda sinir bozucu. Acaba diyorum takoz felanmı unuttular içinde?

    Test aracı böyle değildi çünkü.

    Şu burçlar gelsin, bir hışımla gideceğim servise bütün bu sorunları çözdürtmek için.

    Babamda bende sinirleniyoruz araca çünkü. Öte yandan ses sisteminin kalitesizliğide bazen asabımı çok bozuyor.

    Bütün bunlara rağmen aracın dış görüntüsü çok hoş olduğu için şimdilik aracı satmayı düşünmüyorum, gösterdiğim herkes çok beğendi.

    Bende bunların dışında çok memnunum araçtan, ama keşke bu sorunlarda olmasaydı.

    Sizdede varmı bu tip sorunlar?


    Salıncak burçlarında iyileştirme yapıldı.

    Takılacak parçanın iyileştirilmiş versiyon olup olmadığını kontrol ettirin.

    Yoksa aynı problem tekrar ediyor.

    Fark ise kaucuk parçaların dış çapı daha da büyüdü.

    Eskilerini söktüklerinde yeniler ile mukayese edersiniz.

    Vites değişimi konusunda çok dik rampalarda MANUEL MOD'a alıp kullanmanızı tavsiye ederim.

    DSG ile kıyas konusunda ise; DSG konfor ayağında MCP yi çok rahat döver, ancak bakım ve sorunsuzluk anlamında MCP kusursuzdur.

    İyi forumlar...

    bayraktarda degisim yapildi parcayi gormekmi ne kelime arabanin yanina yaklastirmadilar




  • 
Sayfa: önceki 860861862863864
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.