Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1023. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.788.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10211022102310241025
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinterklass365

    eğer beklemessek sonuç taksilerdeki gibi bol ıslıklı bir turbo yada direk turbo arızası olacaktır
    eninde sonunda bu olacak beklemek sadece süreyi geciktiriyor ..
    Benim yolculuk bitip aracı durdurduğum çoğu zaman start-stop devreye giriyor ve araç zaten stop ediyor. Peki ben neyi bekleyeceğim?

    start stoptaki stop durumu motorun tam olarak kapanması mı oluyor ?
    ayrıca arabadan çıkarken stop düğmesin basmıyor musunuz ?
    yavas durunca çalışır vaziyette beklemesi lazım daha sert durunca stop ediyordu (volkswagende)
    eğer aynı şekildeyse yavaşça durup beklenmeli eğer böyle bir durum yoksa citroende bir çözümsüzlük var demektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinterklass365 -- 8 Temmuz 2014; 12:47:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Megane 3 yıldız almıştı euroncaptan geçenlerde videosu vardı hatta. Ben bile sizin yerinize tedirgin olmadım değil. Ama sevda bu olsa gerek.

    Bir yanlışlık olmasın aşağıdaki linkte 5 yıldız görülüyor. o 3 yıldız eski bir modelde diye hatırlıyorum. hatta ilk 5 yıldız alan araç diye hatırlıyorum megane için.
    http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    15 bin bakımında mazot filtresi değişiyor mu arkadaşlar
    (mcp -2013 model- 115 bg dizel)



    Araç bu değil mi?

    Tam bir rezalet ötesi!!!

    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_agarta

    özel değilse satma nedeniniz nedir, memnun değil miydiniz ?

    Yanlış anlaşılmasın ben bir markayı karalamak gibi çirkin bir eylem içersinde değilim. Sadece memnun değildim hemen satamadım kullanmak zorundaydım 13 ay sonra satabildim imkanlar öyle elverdi.
    İllaki iyi yanlarıda var. Geniş görüş açısı, iyi bagaj hacmi, performası ve tüketimi. Evet bunlar bana yeter diyenler için gayet iyi araç.
    Benim en büyük sorunum vitesle 1-2 ve 2-1 geçişleri, dar ve bol manevralı, yokuşlu, yoğun trafikli yollarda sartıntılı ve kullanımı neredeyse mümkün değil. performanslı kullanmak mümkün değil sürekli zıplıyor. 1 yıl manuel olarak kulaklardan kullandım.
    İkinci sorun da dişli asfaltta korkunç ses. sınıfındaki araçlardan sadece focus 2 den iyi sanırım o kadar. motor 2500 d/dk dan sonra kükrüyor ama milletimizin kulakları pek duymuyor. Haa şunuda ekleyeyim müzik sitemi rezalet. usb den müzik bile kesmiyor ne midler ne tizler temiz sadece haber kanalları dinleniyor. Hundai de bile çok daha iyisi var.


    Bu da sizin görüşünüz :) saygı duymak lazım!

    Ben şahsen C4 ü bırakıp megana binmem heleki euroncap testini gördükden sonra! yol tutuş asistanı bile berbat! C4 ün yol tutuş asistanı bmw ile kafa kafaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox
    Hızlanmasından bahsetmedim, hız tutkunu değilim..Geçişlerde sarsıntı olayından bahsettim


    Cevap anlaşılamadı??
    Düzlükte hafif gazla kalkışta vites geçişleri normal.
    Bahsedilen bu değil zaten. Virajlı eğimlii ve trafikli yollarda mcp nin gaza verdiği tepkiler bizim üzerinde durduğumuz konu bu.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim..

    Bence hyundai alın derim ben resmen alıcı gözüyle bakıyorum hem 5 yıl garantisi var hem otomatiği sorunsuz güzel sessiz konforlu bir araç ancak işte yakıtı C4 e göre çok yakıyor ve altı yere çok yakın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Elbette sonuna kadar tarafsız ve objektif yorumlarla EDC ve MCP yi tüm detayları ile karşılaştırırım. İlk kez meg almayacağım ama ilk kez EDC kullanacağım. MCP yi artık ezberledim sıra EDC de..

    EDC nin MCP den iyi olduğunu duydum ben!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    turbo dizel bizim araçlar. acaba ilk çalıştırmada ve durduğumuzda rölantide beklemeye gerek var mı. yaz ve kış için ayrı ayrı yazarsanız sevinirim.

    Ben çoğunlukla yapıyorum onu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanuzum

    Arkadaşlar merhaba forumda yeni corolla konusunu da takip edenlerdenim.Konuyu okuyunca aslında bizim araçlara ne kadar haksızlık yapıldığını ve önyargılı davranıldığını bir kez daha anladım yeni corollada boya sorunu yaşayanmı,rüzgar sorunu yaşayanmı,tıkırtı gıcırtı problemi yaşayanmı dersiniz hepsi var ama araç corolla olunca teyp sesini fazla açıp devam yazılıyor daha sıfır araçların servise kaç kere gittiklerini yazmıyorum bile.Yazıyı fanatiklik için yazmadım ama bizim araçlara çok haksızlık ediliyor

    Corolla işi bozdumu acaba! yada türkiyede yapılanlar mı öyle acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinterklass365

    eğer beklemessek sonuç taksilerdeki gibi bol ıslıklı bir turbo yada direk turbo arızası olacaktır
    eninde sonunda bu olacak beklemek sadece süreyi geciktiriyor ..
    Benim yolculuk bitip aracı durdurduğum çoğu zaman start-stop devreye giriyor ve araç zaten stop ediyor. Peki ben neyi bekleyeceğim?

    evet bu da var o zaman stop start neden var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinterklass365

    eğer beklemessek sonuç taksilerdeki gibi bol ıslıklı bir turbo yada direk turbo arızası olacaktır
    eninde sonunda bu olacak beklemek sadece süreyi geciktiriyor ..
    Benim yolculuk bitip aracı durdurduğum çoğu zaman start-stop devreye giriyor ve araç zaten stop ediyor. Peki ben neyi bekleyeceğim?

    evet bu da var o zaman stop start neden var?

    Bunu bende merak ediyorum. Eğer tam durmuyorsa ayrı ama bana duruyor gibi geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinterklass365

    eğer beklemessek sonuç taksilerdeki gibi bol ıslıklı bir turbo yada direk turbo arızası olacaktır
    eninde sonunda bu olacak beklemek sadece süreyi geciktiriyor ..
    Benim yolculuk bitip aracı durdurduğum çoğu zaman start-stop devreye giriyor ve araç zaten stop ediyor. Peki ben neyi bekleyeceğim?

    evet bu da var o zaman stop start neden var?

    Bunu bende merak ediyorum. Eğer tam durmuyorsa ayrı ama bana duruyor gibi geldi

    Start-stopta turbo yağlanmaya devam ediyor. Turboya bir zararı yok o stopun.




  • yani tam durmamış oluyor kendiyle çelişme durumu yok demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkanuzum

    Arkadaşlar merhaba forumda yeni corolla konusunu da takip edenlerdenim.Konuyu okuyunca aslında bizim araçlara ne kadar haksızlık yapıldığını ve önyargılı davranıldığını bir kez daha anladım yeni corollada boya sorunu yaşayanmı,rüzgar sorunu yaşayanmı,tıkırtı gıcırtı problemi yaşayanmı dersiniz hepsi var ama araç corolla olunca teyp sesini fazla açıp devam yazılıyor daha sıfır araçların servise kaç kere gittiklerini yazmıyorum bile.Yazıyı fanatiklik için yazmadım ama bizim araçlara çok haksızlık ediliyor

    Corolla işi bozdumu acaba! yada türkiyede yapılanlar mı öyle acaba

    satış rakamları gayet iyi corollanın, insanlarımızın kalıplaşmış değer yargıları var bunları değiştirmek çok kolay değil..




  • Toyota algıyı düzgün yönetiyor sadece o.. yıllardır yaptıkları sayısız reklamları hatırlayın.. Corolla da bu markanın Türkiye'deki ailelere hitab ettiği amiral gemisi..

    C4'ün şu son bizim kasadan önceki ününü hatırlayın.. bizim araçların o kıvama gelmesi için daha 50 sene gerek, ya da çok büyük PR çalışmaları, reklam vs..

    sonuçta araba piyasası biraz da reklamla kampanya ile dönen ve tanıtılan bir piyasa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Megane 3 yıldız almıştı euroncaptan geçenlerde videosu vardı hatta. Ben bile sizin yerinize tedirgin olmadım değil. Ama sevda bu olsa gerek.

    Bir yanlışlık olmasın aşağıdaki linkte 5 yıldız görülüyor. o 3 yıldız eski bir modelde diye hatırlıyorum. hatta ilk 5 yıldız alan araç diye hatırlıyorum megane için.
    http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    15 bin bakımında mazot filtresi değişiyor mu arkadaşlar
    (mcp -2013 model- 115 bg dizel)



    Araç bu değil mi?

    Tam bir rezalet ötesi!!!

    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx


    bu nedir abicim??

    Şoktayım!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Megane 3 yıldız almıştı euroncaptan geçenlerde videosu vardı hatta. Ben bile sizin yerinize tedirgin olmadım değil. Ama sevda bu olsa gerek.

    Bir yanlışlık olmasın aşağıdaki linkte 5 yıldız görülüyor. o 3 yıldız eski bir modelde diye hatırlıyorum. hatta ilk 5 yıldız alan araç diye hatırlıyorum megane için.
    http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    15 bin bakımında mazot filtresi değişiyor mu arkadaşlar
    (mcp -2013 model- 115 bg dizel)



    Araç bu değil mi?

    Tam bir rezalet ötesi!!!

    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx


    bu nedir abicim??

    Şoktayım!

    Feci....




  • Yalnız Euro Ncap kriterleri değişti bu sene...Bilginiz olsun...O nedenle düşük puanlar, 5 yıldız alan zor çıkar artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Megane 3 yıldız almıştı euroncaptan geçenlerde videosu vardı hatta. Ben bile sizin yerinize tedirgin olmadım değil. Ama sevda bu olsa gerek.

    Bir yanlışlık olmasın aşağıdaki linkte 5 yıldız görülüyor. o 3 yıldız eski bir modelde diye hatırlıyorum. hatta ilk 5 yıldız alan araç diye hatırlıyorum megane için.
    http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx


    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    15 bin bakımında mazot filtresi değişiyor mu arkadaşlar
    (mcp -2013 model- 115 bg dizel)



    Araç bu değil mi?

    Tam bir rezalet ötesi!!!

    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx


    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx
    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx

    İkisini de açın ve iyi okuyun lütfen.
    megane yetişkin yolcu hasarı durumu önden: 15.8 puan, yadan: 8.0 puan, 6.6 puan, boyun travma: 1.4 puan. (önden)
    citröen c4 yetişkin yolcu hasarı durumu önden: 15.2 puan, yadan: 7.8 puan, 6.5 puan, boyun travma: 2.8 puan (arkadan)

    Güvenlik yardım asistanı nedir ?
    arka em kemeri uyarıcı, esp, hız sınırlayıcı vs.. değilmi?
    Esp puanları da aynı bize lazım olanlar bence yukarıdaki puanlar.
    Tamam C4 ten inip megana binmeyebilirsiniz ama megane ilk 5 yıldızı almış araçtır euroncap ta. insanları yanlış yönlendirmeyin. Renault sadece kullanıcıları ile arasında duygusal bir bağ yaratmıyor çünkü kötüdür yaftası yemiş ön yargı ile yaklaşılan araç olmuş. Fakat bir zamanlar ülkemizde sadece mercedes ve renault olduğu unutuluyor. Adamların hedeflediği kitle orta ve alt gelir gurubu. Lüks segmentteki otomobillerle karşılaştırılıp haksızlık ediliyor bence her dönem fiyat performans anlamında iyi işler yaptı renault.
    Kaldıki teknolojisi ile yıllardır f1 de kazanan motorları üretiyor. Mercedes C ve A serilerine motor tedarik ediyor Ve en önemlisi 1.6 lt dizel motorlar teknolojinin zirvesinde.
    Çok güçlü olmak lüks olmak çok iyi olmak demek değildir. En az maliyetle en performanslı en verimli en az tüketen en fazla gücü üreten marka model en iyidir ve teknolojinin zirvesindedir.
    Yani ne kadar ekmek en fazla köfte renaultunkisi.

    2002 ve 2008 de 5 yıldız almış buyrun linki:http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 9 Temmuz 2014; 6:47:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Yalnız Euro Ncap kriterleri değişti bu sene...Bilginiz olsun...O nedenle düşük puanlar, 5 yıldız alan zor çıkar artık

    Yani arkadaşlar olayın farkında değiller.
    citröenin 2010 yılındakşi testi ile megan ın 2014 teki test kriterleri farklı.
    Kaldı ki 2008 de 5 yıldız alıp 2014 te 3 yıldız alırmı araç aynı kasa iken birde?
    Millet oha filan olmuş yani hiç gerek yok. Adamlar her dönem farklı şeylere bakmışlar.
  • Arkadaslar bu konu c4 vs ds4 ile ilgili degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10211022102310241025
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.