Bildirim
Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3490. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
İyi geceler arkadaşlar bende 7/8 sayfa önce puanların silinip silinmeyecegini soran (sağ olsun bir arkadaş ozelden açıklama yaptı) bankalara güven duymayan onlardan her türlü pustlugu bekleyen biriyim.her gün kafalarına göre hatta bu her saatte olabiliyor şartları değiştiren bankalara bende güven duymadım burada sordum PUAN SİLİNİYORMU?
İnsanlara puan silinmiyor yazmak yerine bir sürü hakarete varan cümleler kuruldu halbuki silinmiyor demekdaha kısa ve zahmetsizdi....
Bu saatte nuvo mobilden baktım puanlarım SİLiNMİŞ arayıp soracağım buradan paylasirim iyi geceler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdhakan -- 27 Aralık 2016; 0:19:25 > -
Gece saati olduğu için sistemleri goremiyorlarmis yarın tekrar aramaliymisim buradan yazarım Tecrubemi -
Her sayfada illa ki biri çıkıp siliniyor mu diye soruyor, silinmez diye cevap vermeyi kolay buluyorsunuz ama ne ilk mesajı ne da daha önce yazılanları okuyup kendi cevabınızı kendiniz bulmuyorsunuz. Gece bazen güncelleme oluyor, puanlar azalıyor ama sabah eski haline dönüyor. Bütün konuyu puanların silinmediğine ayıramayız değil mi? -
Merhaba arkadaslar,
Mil kazandiran bir kredi karti cikartmayi dusunuyorum. Aslinda hali hazirda kullandigim maximiles var ama malumunuz oek bir avantaji kalmadi. Şahsen kampanyalari cok sık takip eden biri oldugumdan, adios kartin bana uygun okdugun dusunuyorum. Kart basvurusu icin YKB'nin internet sitesinde ilgili basvuru ekranini dolduruyorum ancak sistemleri hata veriyor. Geçici bir sorundur diye birkaç gün üst üste denedim ama nafile basvuruyu tamamlayamadim bir turlu. Şubeye gitmek icin de vaktim olmuyor hic. Öte yandan da basvururken bile bu kadar zorluk yaşamak dusunduruyor acikcasi himet kalitesi anlaminda. Nasıl, memnun musunuz genel olarak? Maximiles'i iptal edip adios cikartmali miyim? -
Memnunuz hocam, memnun olmasak bu kadar sayfalık konu olur muydu hiç :)
Baştan söyleyeyim, PUANLAR ŞU AN İÇİN SİLİNMİYOR. :)
Kampanyaları takip eden biri olduğunuza göre bilinçli bir kullanıcısınız, öyleyse çok karlı çıkarsınız, ve neden daha önce başvurmadım diye hayıflanırsınız.
MH genelde sağlamdır, hele 8.000 limit üstü kartınız olursa 4440446 yani vip hattı temsilcileri daha sağlamdır. Bunca yıldır bir sorun yaşadığımı hatırlamıyorum nerdeyse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nuvolu isek VIP'i aradığımızda dahi Nuvo'ya mı yönlendiriyor? Çünkü Nuvolular normal müşteri hizmetlerini aradığında direkt nuvoya bağlıyor sistem. -
Garanti'yi bugüne kadar hiç kullanmadım. Onun dışında birçok bankayla muhattap oldum, kalite olarak Yapı Kredi'nin yanına yaklaşanı yok. -
Maalesef bilmiyorum hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
21 aralık 21 tl puanı yatan var mı ? bana yatmamış hb ile birleştirmiştim. -
quote:
Orijinalden alıntı: can33tokat
21 aralık 21 tl puanı yatan var mı ? bana yatmamış hb ile birleştirmiştim.
yok hocam yatmamış -
quote:
Orijinalden alıntı: can33tokat
21 aralık 21 tl puanı yatan var mı ? bana yatmamış hb ile birleştirmiştim.
D&R ile birleştirdim bende de yatan yok. 1 ürün iptal olmuştu ama kuruş farkla 200 ün üstünde kalmıştı -
Müşteri temsilcisi süreli puanların harcama süresi sonunda geri alınıp tekrar yüklendiğini belirtti kartıma yüklenmiş görüyorum dedi kontrol ettim yüklenmişti -
quote:
Orijinalden alıntı: day_dreamer
Nuvolu isek VIP'i aradığımızda dahi Nuvo'ya mı yönlendiriyor? Çünkü Nuvolular normal müşteri hizmetlerini aradığında direkt nuvoya bağlıyor sistem.
VİP'i aradığınız mesele nuvo ile ilgiliyse nuvoya yönlendiriyorlar, adios ve seyahat hattıyla ilgiliyse VİPten hallediyorum. -
Geçen haftasonu aquaflorya da tanınmış kuyumculardan birine girdim, gram altın satmıyorlardı. Bu gram altın işi mi karsız, satanlar çerez olsun diye mi satıyor anlamadım. Sanırım kuyumcular tatlı parayı işçilikten kazanıyorlar gibime geliyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: sakizagaci
Geçen haftasonu aquaflorya da tanınmış kuyumculardan birine girdim, gram altın satmıyorlardı. Bu gram altın işi mi karsız, satanlar çerez olsun diye mi satıyor anlamadım. Sanırım kuyumcular tatlı parayı işçilikten kazanıyorlar gibime geliyor.
gram altında kuyumcu açısından kar yok gibi bir şey normal alım satımda 2-3 tl kar için uğraşmak istemiyorlar.
gram altında şöyle kar oluyor düğünlere 22 ayar 1 gramlık altını 24 ayar fiyatına satarsan kar ediyorlar. -
YKB ye kur farklarınızı ödemeyin...BDDK ya yazdım ve farkı geri iade etti banka
Bu benim yazdığım şikayet
quote:
Merhaba
Oyun konsolumdan Türkiye mağazası üstünden oyun satın aldım. Tutarı 89 tl idi. Bu ay gelen ekstremde 92.26 tl kesildiğini gördüm.
Banka ile irtibata geçtim ve yurtdışından vs kesildiği iletildi. Ancak aldığım yer Sony Türkiye ye ait dükkandır. Ekte resmini paylaştım. Ve bana kesilen tutarı tl olarak , şu kadar diye göstermektedir. Ödeme ekranındada ilgili görüntü mevcut. Ekte onuda verdim.
Yani banka benim tl olarak ödediğimi, dolar olarak yansıtıp kur farkı diye fazladan kesmiş.
Arkadaşlarla konuştuğumuzda YKB nin onlarada benzer uygulama yaptığını söylediler, onlarda yeni farketti.
Garanti, Enpara, İş Bankası kullananlarda ise bir sorun yok. 89 TL olarak kesilmiş, yada ekranda görüp ödedikleri neyse...
Banka ile görüşmemde sonuç alamadım. Ortada bir haksız bir uygulama ve kazanç olduğunu düşünüyorum. Gereğinin yapılmasını rica ederim.
Benim tutarım az, ilk kez karşılaştım. Ancak böyle uygulamaya uğramış çok kişi olduğunu düşünüyorum.
İyi çalışmalar
Bankada cevap vermiş..Sonuç iade...Geçmişe yönelik olsa muhtemelen onlarında iadesi olacaktı...3 kusur tl muhim değil ama bunu tüm müşterilerine yapıyorlar.
Sepette gördüğünüz neyse onu ödemeniz gerekir. Gerekli başvurunuzu yapmanızda fayda var. itunes, psn tr, netflix tr vs vs neyse...Türk lirası olarak size gösterip (siz çevirtmediyseniz), sepette onu alıyorsa bankada onu kesebilir
quote:
Sayın XXX,
21.12.2016 tarihinde Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu aracılığıyla Bankamız’ a ulaşan başvurunuza istinaden bilgi vermek isteriz.
Yurt dışı işlemlerin TL’ye çevrimi ile ilgili uygulamamız aşağıda açıklanmıştır.
Bankamızın kredi kartlarında yurt dışı işyerlerinde yapılan işlemler, üyesi olduğumuz Visa/Mastercard tarafından işlemin gönderildiği tarihteki çapraz kurdan USD’ye çevrilmekte ve bankamızdan USD olarak tahsil edilmektedir.
Visa/Mastercard kurallarına göre, yurt dışı işyerlerinde yapılan işlemlerde takaslaşmanın konvertibl dövizler üzerinden yapılması zorunludur. Bankamız takaslaşmada döviz cinsi olarak USD kullanmaktadır.
Yurt dışı işlemlerin TL'ye çevrimi, işlemin kredi kartı hesabına borç geçme tarihindeki TCMB Döviz Satış kurunun %3'e varan oranda fazlası olarak belirlenen Banka Döviz Kuru üzerinden yapılmaktadır. Kredi kartı üyelik sözleşmelerinde de yurt dışı işlemlerin TL’ye çevrimi ile ilgili uygulamaya dair bilgi yer almaktadır.
20.12.2012 tarihinden önce Yurt dışı işlemlerin TL'ye çevrimi, işlemin kredi kartı hesabına borç geçme tarihindeki Yapı ve Kredi Bankası Döviz Satış kuru üzerinden hesaplanmıştır.
2011 yılında imzalamış olduğunuz üyelik sözleşmesinin 10. maddesinde yurt dışı işlemlerin TL’ye çevrimi ile ilgili açıklama yer almaktadır.
İlgili sözleşme maddesinde “ BANKA, yurt dışı işlemler ile yabancı para cinsinden gerçekleştirilen işlemlerle ilgili olarak uluslararası kart çıkaran kuruluşların talep edeceği ücretler de dahil olmak üzere, her türlü borç kaydını, hesap kayıt tarihinde bu işlemler için BANKA’nın ödeme yaptığı tarihteki gişe döviz satış kuru ve kambiyo gider vergisi ile komisyonu dikkate alarak Türk Lirası’na çevirmeye ve KART Hesabı’na re’sen borç kaydetmeye veya yabancı para üzerinden talebe yetkilidir.
BANKA, KART HAMİLİ’ ne bildirim yaparak Türk Lirası’na çevirme yöntemini belirlemeye ve bunu değiştirmeye yetkilidir. Ayrıca, uluslararası kart kuruluşlarınca ve sistemlerce, KART’ ın kullanımıyla ilgili olarak BANKA’ya bildirilecek masraf, ek ödeme ve komisyonlar da vergi, resim, harç ve fon gibi fer’ileri ile birlikte BANKA tarafından yukarıdaki yöntemle Türk Lirası’na çevrilerek Kart Hesabı’na borç kaydedilecek veya yabancı para üzerinden de talep edilebilecektir. KART/EK KART HAMİLİ, kendilerine Hesap Özeti ile önceden bildirilmek şartıyla bu masraf, ek ödeme ve komisyonlarda meydana gelebilecek değişikliklere de aynen uymayı kabul ve taahhüt ederler.” denmektedir.
Bankamızın, yapmış olduğu tüm işler ve işlemler, yukarıda bahsi geçen Kredi Kartı Üyelik Sözleşmesinin 10. maddesi, ilgili Kanun Yönetmelik ve Bankacılık uygulamasına tam olarak uygundur.
Yurt dışı işlemlerin TL'ye çevrimi ile ilgili hüküm, yukarıda da belirtildiği gibi Kredi Kartı Üyelik Sözleşmesi’nde yer almaktadır. Yurt dışı işlemlerin TL'ye çevriminde yapılan değişiklikler müşterilerimize gönderilen kredi kartı Hesap Özetleri ile bildirilmektedir. 18.11.2012 tarihli Hesap Özetinizde uygulama değişikliği hakkında aşağıdaki bilgi mesajı yer almıştır.
“20 Aralık 2012 tarihinden itibaren, yabanci para cinsinden gerçekleştirilen işlemler için kullanılan Banka döviz kuru, TCMB döviz satış kurunun %3’e varan oranda fazlası olarak belirlenecek ve söz konusu işlemler bu kur ile Türk Lirası’na çevrilerek Hesap Özetlerine borç kaydedilecektir.”
Yapılan incelemede, 19.12.2016 ve 20.12.2016 tarihinlerinde 444 0 444 Yapı Kredi Telefon Bankacılığı ile yapmış olduğunuz görüşmelerde, yurt dışı işlemlerin TL’ye çevrimi ile ilgili uygulama hakkında tarafınıza bilgilendirme yapıldığı belirlenmiştir.
Kredi kartınız ile 13.12.2016 tarihinde PLAYSTATIONNETWORK INTERNET GB firmasından yapılan 89,00 TL’lik işleminiz incelenmiştir. Söz konusu işlemin, yurt dışı işlem olarak Visa kurumuna gelmesi nedeniyle Visa kurumu tarafından Bankamız’a USD olarak yansıtıldığı belirlenmiştir. USD-TL çevrimi sonrası kredi kartınıza 92,26 TL olarak yansımıştır.
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu aracılığıyla Bankamız’ a ulaşan başvurunuz üzerine müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak harcamanız için toplam 3,26 TL kur farkı 23.12.2016 tarihinde iptal edilerek kredi kartınıza iade edilmiştir.
Saygılarımızla.
-
quote:
Orijinalden alıntı: makelonur
quote:
Orijinalden alıntı: can33tokat
21 aralık 21 tl puanı yatan var mı ? bana yatmamış hb ile birleştirmiştim.
D&R ile birleştirdim bende de yatan yok. 1 ürün iptal olmuştu ama kuruş farkla 200 ün üstünde kalmıştı
bende hb ile birleştirmiştim banada yatmamış herhalde gün içinde yatıracaklar -
getir uygulamasında 50/25 ile getirin kendi promosyonu olan BKM ekspress ile 30 tl ustunde 10 tl indirim birleştirilebilir mi?
bu sekilde kullanan oldu mu? -
21 aralık puanları yatmayacak herhalde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X