Şimdi Ara

Hepsiburada.com da mı batıyor? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
9.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 7-8 parçalık bir sipariş verdim, tek seferde gönderilmesini istediğimi müşteri hizmetlerine bildirmeme raümen parça parça gönderdiler. Son iki üç haftada Yurtiçi Kargo elemanıyla kanka olduk zaten.
    _____________________________
  • bende 16 temmuzda sipariş verdim 2 ağustosta geldi, birde süper hızlı gönderi diyorlar
    _____________________________
    »Intel Quad Core E2140 (@2.8Ghz 1.28V) - Asus P5K-E Wifi - 2x2gb Kingston HyperX 1066Mhz - Gigabyte 460GTX OC - Wd 74 GB Raptor - Enermax Infiniti 720W - Viewsonic Vx922 - CM RC-690
  • Ben de mağdur oldum.

    3 Ağustos'ta sözüm ona "Siparişinizdeki ürün kargoya verilmiştir" yazıyor ama kargo bilgisine tıklayınca bomboş bir sayfa çıkıyor, ne kargo fatura no, ne takip no var.
    5 Ağustos'ta kargom nerede diye soruyorum 120 saat sonra verdikleri cevap aynen şöyledir :

    Sayın Müşterimiz, Sipariş gönderim sistemimizi yenilerken yaşanan aksaklıklar nedeniyle ürün teslimatlarımızda gecikmeler yaşadık. Bu süreçte vermiş olduğunuz siparişi zamanında teslim edemediğimiz için sizden özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için gece gündüz çalıştığımızı ve istemeden yaşattığımız bu gecikmenin geçici bir durum olduğunu bilmenizi isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    tekrar sordum :


    Yeter artık, müşterilerinizle dalga mı geçiyorsunuz !!!???
    “Siz değerli müşterimizden özür dileriz.” diyorsunuz. Özür dilemekle işler yürümüyor, özrünüzü kabul etmiyorum.
    BENDEN ÖZÜR DİLEMEYİN, TAŞINIYORUZ DİYE BAHANE DE ÜRETMEYİN, BENİ İLGİLENDİRMEZ.
    ÜRÜNÜ SATARKEN BELİRTSEYDİNİZ, TAŞINIYORUZ, ÜRÜNÜ NE ZAMAN SEVKEDECEĞİMİZ BELLİ OLMAZ, BİZ NE ZAMAN TAŞINIRSAK O ZAMAN SEVK EDERİZ DESEYDİNİZ. BEN DE SİPARİŞ VERMEZDİM.
    ÜRÜNÜM NEREDE BANA NE ZAMAN ULAŞTIRILACAK ??? CEVAP VERİN YETER ARTIK,

    dedim ama nâfile.

    Akıllı insan kendi hatalarından ders çıkarır, ben dersimi aldım, 220 liralık pahalı bir ders oldu. Bir daha asla ve asla bu hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım.
    Daha akıllı insanlar kendi hatalarından değil, başkalarının hatalarından ders çıkarır.

    Lütfen siz benden daha akıllı olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxpayne1975 -- 10 Ağustos 2011; 15:20:16 >
    _____________________________




  • hepsiburada.com taşınma ayağına bir cok tüketiciyi magdur etti artık hizlial.com sitesini kullanıyorum hem daha cazip fiyatlar hemde sipariş verdigim ürün aylar sonra değil 2 3 gün icerisinde geliyor
    _____________________________
    Türk Futbolunun Bağırsaklarını temizleme ekibi
  • fuji 2950 fot.makinası sipariş verdim 32 gün sonra gönderdşler ürün orjinal çanta hediyeli satış sözleşmesinde gözüküyor ama gelen mesajlarda hala hediye ürününüz bulunmamamaktadır diyorlar yalanını biri bin para
    _____________________________

    II. Mehmed
    Fatih Sultan Mehmed Hân

    "Ya İstanbul beni alır, ya ben İstanbul’u."
    v
  • dün fuji 2950 ve 8gb hafıza kartı aldım. 2950 bugün itibariyle kargoya verildi. kargo bilgilerini aldım. ama 8 gb daha hazır değil. bakalım neler olacak? ben önceki alışverişlerimde de hiç sorun yaşamadım bu siteden. sanırım biraz sanş meselesi.
    _____________________________
    EMRE OKAN
  • şimdide taşınma ayağına mı yatmışlar? ocak ayında bir şey almıştım, şubatta gönderdiler. o zamanda sayım yapıyoruz demişlerdi. sonra yine şubat ayında
    birşey aldım onu da 2 ay sonra gönderdiler. ben o gün hb olayını bitirdim, size tavsiyem sizde bitirin. parasını ödediğiniz ürünü 1 veya 2 ay sonra almaya razıysanız o zaman başka..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    fuji 2950 fot.makinası sipariş verdim 32 gün sonra gönderdşler ürün orjinal çanta hediyeli satış sözleşmesinde gözüküyor ama gelen mesajlarda hala hediye ürününüz bulunmamamaktadır diyorlar yalanını biri bin para


    direkt çinden sipariş ettiler galiba
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • hepsiburada batar mı yav aydın doğanın
    _____________________________
    Sony A6000 + Zeiss 16-70 + Sony 35 mm 1.8
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Ben de mağdur oldum.

    3 Ağustos'ta sözüm ona "Siparişinizdeki ürün kargoya verilmiştir" yazıyor ama kargo bilgisine tıklayınca bomboş bir sayfa çıkıyor, ne kargo fatura no, ne takip no var.
    5 Ağustos'ta kargom nerede diye soruyorum 120 saat sonra verdikleri cevap aynen şöyledir :

    Sayın Müşterimiz, Sipariş gönderim sistemimizi yenilerken yaşanan aksaklıklar nedeniyle ürün teslimatlarımızda gecikmeler yaşadık. Bu süreçte vermiş olduğunuz siparişi zamanında teslim edemediğimiz için sizden özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için gece gündüz çalıştığımızı ve istemeden yaşattığımız bu gecikmenin geçici bir durum olduğunu bilmenizi isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    tekrar sordum :


    Yeter artık, müşterilerinizle dalga mı geçiyorsunuz !!!???
    “Siz değerli müşterimizden özür dileriz.” diyorsunuz. Özür dilemekle işler yürümüyor, özrünüzü kabul etmiyorum.
    BENDEN ÖZÜR DİLEMEYİN, TAŞINIYORUZ DİYE BAHANE DE ÜRETMEYİN, BENİ İLGİLENDİRMEZ.
    ÜRÜNÜ SATARKEN BELİRTSEYDİNİZ, TAŞINIYORUZ, ÜRÜNÜ NE ZAMAN SEVKEDECEĞİMİZ BELLİ OLMAZ, BİZ NE ZAMAN TAŞINIRSAK O ZAMAN SEVK EDERİZ DESEYDİNİZ. BEN DE SİPARİŞ VERMEZDİM.
    ÜRÜNÜM NEREDE BANA NE ZAMAN ULAŞTIRILACAK ??? CEVAP VERİN YETER ARTIK,

    dedim ama nâfile.

    Akıllı insan kendi hatalarından ders çıkarır, ben dersimi aldım, 220 liralık pahalı bir ders oldu. Bir daha asla ve asla bu hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım.
    Daha akıllı insanlar kendi hatalarından değil, başkalarının hatalarından ders çıkarır.

    Lütfen siz benden daha akıllı olun.





    Kargom nerede diye tekrar ve tekrar sordum işte verdikleri yine çözüm üretmeyen, sorun üreten, robotik,kalıplaşmış, copy-paste aynı cevap :

    Sayın Müşterimiz,
    Sipariş gönderim sistemimizi yenilerken yaşanan aksaklıklar nedeniyle ürün teslimatlarımızda gecikmeler yaşadık. Bu süreçte vermiş olduğunuz siparişi
    zamanında teslim edemediğimiz için sizden özür dileriz.Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için gece gündüz çalıştığımızı ve istemeden yaşattığımız bu gecikmenin geçici bir durum olduğunu bilmenizi isteriz.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla



    Anlayışlı olmak lazım öyle değil mi arkadaşlar ne de olsa zavallılar gece gündüz çalışıyorlarmış. Ben ise gece gündüz 2 TB diskim gelmediği için yedekleme yapamıyorum. Olsun yeter ki paşa gönülleri dert görmesin.
    Özür dileriz dediniz mi akan sular durur. Biz koyun müşteriler günlerce, haftalarca hatta aylarca bekleriz.
    Kusura bakmayın anlayışsızlık yapıyoruz. Paramızı verdik taksitleri ödemeye başladık, haddimize mi düşmüş parasını ödediğimiz malın durumunu sormak, canınız sağolsun daha bekleriz biz, sorun değil.
    Haklısınız ne de olsa gece gündüz çalışıyorsunuz kusura bakmayın rahatsız ettik müşteri hezimetlerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxpayne1975 -- 10 Ağustos 2011; 17:21:44 >
    _____________________________




  • Ben de Hepsiburada'dan HP DV6 6020ET sipariş etmiştim dün kafalarına göre iptal etmişler . Aradım adamları 2 iş günü içinde paranızı iade edeceğiz diyorlar. Bakalım acaba kaç gün içinde gelecek
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Ben de mağdur oldum.

    3 Ağustos'ta sözüm ona "Siparişinizdeki ürün kargoya verilmiştir" yazıyor ama kargo bilgisine tıklayınca bomboş bir sayfa çıkıyor, ne kargo fatura no, ne takip no var.
    5 Ağustos'ta kargom nerede diye soruyorum 120 saat sonra verdikleri cevap aynen şöyledir :

    Sayın Müşterimiz, Sipariş gönderim sistemimizi yenilerken yaşanan aksaklıklar nedeniyle ürün teslimatlarımızda gecikmeler yaşadık. Bu süreçte vermiş olduğunuz siparişi zamanında teslim edemediğimiz için sizden özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için gece gündüz çalıştığımızı ve istemeden yaşattığımız bu gecikmenin geçici bir durum olduğunu bilmenizi isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    tekrar sordum :


    Yeter artık, müşterilerinizle dalga mı geçiyorsunuz !!!???
    “Siz değerli müşterimizden özür dileriz.” diyorsunuz. Özür dilemekle işler yürümüyor, özrünüzü kabul etmiyorum.
    BENDEN ÖZÜR DİLEMEYİN, TAŞINIYORUZ DİYE BAHANE DE ÜRETMEYİN, BENİ İLGİLENDİRMEZ.
    ÜRÜNÜ SATARKEN BELİRTSEYDİNİZ, TAŞINIYORUZ, ÜRÜNÜ NE ZAMAN SEVKEDECEĞİMİZ BELLİ OLMAZ, BİZ NE ZAMAN TAŞINIRSAK O ZAMAN SEVK EDERİZ DESEYDİNİZ. BEN DE SİPARİŞ VERMEZDİM.
    ÜRÜNÜM NEREDE BANA NE ZAMAN ULAŞTIRILACAK ??? CEVAP VERİN YETER ARTIK,

    dedim ama nâfile.

    Akıllı insan kendi hatalarından ders çıkarır, ben dersimi aldım, 220 liralık pahalı bir ders oldu. Bir daha asla ve asla bu hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım.
    Daha akıllı insanlar kendi hatalarından değil, başkalarının hatalarından ders çıkarır.

    Lütfen siz benden daha akıllı olun.




    +1111111111111111111111111
    _____________________________
    İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksın. Çıkarıldığında darağacında tabureye sen vuracaksın...

    NARLIDERE İstihkam Asteğmeni ...




  • Ben geçen ay 20 günlük bekleme süremden sonra siparişi iptal ettim.
    İptal ettiğim siparişi inanın hiç tanınmamış bir siteden verdim canlı destek sisteminden ertesi gün kargoya verebileceklerini söylediler gerçekten de öyle oldu
    Elveda Hepsiburada
    _____________________________
  • Ben yıllardır hepsiburada ile alışveriş vaparım yanlız kalitesi bitmiştir arkadaşlar sakın sakın aman diyim alışveriş yapmayın paranız ile rezil olmayın bana birşey olmaz demeyin oldumu tam oluyor anlamıyorsunuz bile nereden geldiğini 3 parça ürün aldım 400 TL ücret verdim ve aynı aynda gönderin diyorum tek tek gönderiyorlar seçeneği kendileri kafalarına göre değiştiriyorlar neden değiştirdiniz diyorum ses yok 23 temmuzdaki siparişi verdim hala yok ilk sipariş hala gelmedi 1 ay oldu neredeyse mesaj yazmaya bıktım kendi paranız ile rezil olmayın hepsiburadadan alışveriş yapmayın kalite yerlerde sürünüyor işportadan alsak daha iyi kendi paranızla itina ile nasıl rezil oluyorsunuz paranız ile nasıl süründürülerek ürünü gönderemiyorlar almayan bilemez her aksiyonu yaşıyorsunuz 2 ürünü aldım kavga gürültü ilk ürünü gönderdik diyorlar sıkıştırıyorum bir kontrol edelim göndermemişte olabiliriz resmen alay ediyorlar şu son üründe gelsin babayı alışveriş yaparım sakız bile almam bir önceki alışverişimde lnb aldım 4 adet 1.5 ayda geldi önceden çok süperdi kargo teslimi tedarik süreci yanlız şuan tam bir rezillik alışveriş yapan ürünü unutsun mesela cep telefonu alsanız gelene kadar modeli eskir yenileri çıkar
    Müşteri hizmetlerini kapatsınlar zaten bir işe yaramıyor çözüm bulamıyorlar mıy mıy mıy nedir bu be
    HEPSİBURADANIN MÜŞTERİYE YAPTIĞI BUDUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -REVOLUTİON- -- 15 Ağustos 2011; 10:36:30 >
    _____________________________
    2015 Mercedes A Klasse AMG




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Ben de mağdur oldum.

    3 Ağustos'ta sözüm ona "Siparişinizdeki ürün kargoya verilmiştir" yazıyor ama kargo bilgisine tıklayınca bomboş bir sayfa çıkıyor, ne kargo fatura no, ne takip no var.
    5 Ağustos'ta kargom nerede diye soruyorum 120 saat sonra verdikleri cevap aynen şöyledir :

    Sayın Müşterimiz, Sipariş gönderim sistemimizi yenilerken yaşanan aksaklıklar nedeniyle ürün teslimatlarımızda gecikmeler yaşadık. Bu süreçte vermiş olduğunuz siparişi zamanında teslim edemediğimiz için sizden özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için gece gündüz çalıştığımızı ve istemeden yaşattığımız bu gecikmenin geçici bir durum olduğunu bilmenizi isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    tekrar sordum :


    Yeter artık, müşterilerinizle dalga mı geçiyorsunuz !!!???
    “Siz değerli müşterimizden özür dileriz.” diyorsunuz. Özür dilemekle işler yürümüyor, özrünüzü kabul etmiyorum.
    BENDEN ÖZÜR DİLEMEYİN, TAŞINIYORUZ DİYE BAHANE DE ÜRETMEYİN, BENİ İLGİLENDİRMEZ.
    ÜRÜNÜ SATARKEN BELİRTSEYDİNİZ, TAŞINIYORUZ, ÜRÜNÜ NE ZAMAN SEVKEDECEĞİMİZ BELLİ OLMAZ, BİZ NE ZAMAN TAŞINIRSAK O ZAMAN SEVK EDERİZ DESEYDİNİZ. BEN DE SİPARİŞ VERMEZDİM.
    ÜRÜNÜM NEREDE BANA NE ZAMAN ULAŞTIRILACAK ??? CEVAP VERİN YETER ARTIK,

    dedim ama nâfile.

    Akıllı insan kendi hatalarından ders çıkarır, ben dersimi aldım, 220 liralık pahalı bir ders oldu. Bir daha asla ve asla bu hepsiburada.com dan alışveriş yapmayacağım.
    Daha akıllı insanlar kendi hatalarından değil, başkalarının hatalarından ders çıkarır.

    Lütfen siz benden daha akıllı olun.





    Aynen yazdıklarınıza %100 katılıyorum sizin gene iyi ben 23 Temmuzda beri mücaadele veriyorum bugun 15 ağustos ürün yok mücadele vermeyede devam edicem ürünüm gelene kadar
    _____________________________
    2015 Mercedes A Klasse AMG




  • 05-08-2011 gününden bugüne on(10) gündür tedarik sürecinde hp pavilion dv6-6020et bekliyorum.
    _____________________________
  • 1 seneden beri tasinamadi mi bu adamlar ya? Batacaksa batsin yetti artik. Duzelmistir diye siparis verdik. Yalan oldu bizim siparisler desene.
    _____________________________
  • thsncnrymlk kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada müşteriden ürünün parasını peşin alıyor ama tedarikcinin parasını ödemiyor doğal olarak da tedarikcide malı yollamıyor aylardır ödeme alamadığı için
    _____________________________
  • suzukiboy S kullanıcısına yanıt
    8Yıllık konuyu hortlatmışsın tebrikler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tesla 2010
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.