Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (186. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.721.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malkocoglu48

    Değerli dostlarım
    Trafikle ilgili bir sorum olacak paylaşalım istedim2 şeritli bir sehir içi yol var burada ortasında refüj var yani çimli ağaçlı falan oluyor ya…
    Şimdi ben bu refüjler de geçiş izni olan yerlerden - u dönüşü yasak oluyor zaten –dönmek isteyince önce sağa çekip arkam boş olursa geçiyorum bana göre bu mantıklı ama bazıları da
    Sol şeritte giderken aniden yavaşlayıp sinyal veriyor ve öyle dönüyor mesela arkasında biri varsa onun geçmesini beklemek zorunda kalıyor veya sağ şerite geçiyor
    Sizce hangisi doğru pek iyi anlatamadım gerçi ama yazıyla bu kadar oluyor
    Büyük şehirlerde dönmek için cep gibi bir şey yapıyorlar ama buralarda yok tabi…

    Yalnız şunu da fark ettim
    Trafikte veya direksiyon başına çıkan kendini başkalarına saldırmakta küfür edip kavga çıkarmakta çok haklı görüyor
    Biraz kırmızı ışıkta dalsan hemen dat dat daha sarıda bile çalmaya başlıyor adamlar

    Bazı kişilerde bir bayan geçerken hemen durup yol veriyor ama aynı şekilde yaşlı bir insana veya bir çocuğa aynı saygıyı göstermiyor ve daha binlerce sayabilirim
    Biz Türk Milleti olarak böyle değildik aslında
    AMA BAZI DEĞERLERİMİZİ KAYBETTİK ARTIK……………

    Alıntıları Göster
    SELAMLAR KARDEŞ önceleri trafik kurallaında 20 yıl önce sagda bekle sonra dön diye idi anca gidiş gelişli yollarda ve dedigin noktalarda yeni yani 12 önce degişen kurallara göre senin yaptıgın yanlış diye biliyorum çünkü saga yanaş bekle istanbulda akarada dönmek için sabahtan akşama kadar beklersin ayrıca dönmek için yolda araç varsa tüm yolu kapayacan yani hem mantıklı hemde kurallara göre sola yaklaş sola dön bildigim bu kuallar değiştiyse yanlış bilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatisa

    SELAMLAR KARDEŞ önceleri trafik kurallaında 20 yıl önce sagda bekle sonra dön diye idi anca gidiş gelişli yollarda ve dedigin noktalarda yeni yani 12 önce degişen kurallara göre senin yaptıgın yanlış diye biliyorum çünkü saga yanaş bekle istanbulda akarada dönmek için sabahtan akşama kadar beklersin ayrıca dönmek için yolda araç varsa tüm yolu kapayacan yani hem mantıklı hemde kurallara göre sola yaklaş sola dön bildigim bu kuallar değiştiyse yanlış bilirim

    Alıntıları Göster
    ya arkadaslar logan sw aldıkta kaskoyu kıme yaptırıyım tawsıye edecegınız bır yer yada fırma warmı hepsı ful kasko 1.1oo ytl we 7 taksıt dıyor.tawsıye edecegınız bır kasko fırması warsa dınlerım)))))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    ya arkadaslar logan sw aldıkta kaskoyu kıme yaptırıyım tawsıye edecegınız bır yer yada fırma warmı hepsı ful kasko 1.1oo ytl we 7 taksıt dıyor.tawsıye edecegınız bır kasko fırması warsa dınlerım)))))))

    Alıntıları Göster
    www.sigortam.net ten
    en donanimlisi ve en ucuzunu bulabiliyorsun

    sen ozellikleri yaziyorsun verdigin ozelliklere gore en ucuzdan pahaliya kadar bircok firmayi veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    www.sigortam.net ten
    en donanimlisi ve en ucuzunu bulabiliyorsun

    sen ozellikleri yaziyorsun verdigin ozelliklere gore en ucuzdan pahaliya kadar bircok firmayi veriyor

    Alıntıları Göster
    olabilir tabi ama ben sol şeriti yavaşlayıp kapatıyorum o zaman karsı tarafta musait değilse arkadakilerin vay haline
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malkocoglu48

    olabilir tabi ama ben sol şeriti yavaşlayıp kapatıyorum o zaman karsı tarafta musait değilse arkadakilerin vay haline

    Alıntıları Göster
    herkese mrb...
    bazi arkadaslar tem otoyolunda 1.4 loganla sürat yapmışlar biraz

    http://www.youtube.com/watch?v=80vK0pUGlWY




  • quote:

    Orijinalden alıntı: se@

    herkese mrb...
    bazi arkadaslar tem otoyolunda 1.4 loganla sürat yapmışlar biraz

    http://www.youtube.com/watch?v=80vK0pUGlWY

    Alıntıları Göster
    harika videolar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafer01

    harika videolar

    Alıntıları Göster
    iskenderun otabaninda bizde yapmistik bu sureati 5 kisi vardi arabada ben surmuyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    iskenderun otabaninda bizde yapmistik bu sureati 5 kisi vardi arabada ben surmuyordum

    Alıntıları Göster
    Renault’nun Romanya Teknoloji Merkezi faaliyete geçti

    • Renault, önümüzdeki iki yılda Romanya Teknoloji Merkezi’nin (RTR – Renault Technologie Roumanie) kurulması için yaklaşık 100 milyon Euro yatırmayı planlıyor. Bu Bölgesel Renault Mühendislik merkezi, bölgedeki fabrikalarda özellikle de Logan platformu üzerinde üretilerek Orta ve Doğu Avrupa, Türkiye, Rusya ve Kuzey Afrika pazarlarına gönderilecek araçlar ve mekanik organlar geliştiriyor. RTR, 2009 sonunda yaklaşık 3000 kişi istihdam edecek.

    Romanya Teknoloji Merkezi, genel bir işlev niteliğinde olan « Renault Engineering»’in, yani Renault Grubunun mühendislik faaliyetlerinin kapsamında yer alıyor. Renault Kontrat 2009 Planının merkezinde yer alan Renault mühendislik faaliyetleri, artık yılda sekiz yeni model tasarlamaktan sorumlu.


    Renault Engineering, tüm dünyaya yayılan bir mühendislik. Renault Engineering, iki bileşen etrafında ifade ediliyor: sistemin merkezinde yer alan Merkez Mühendislik ve Renault’nun stratejik pazarlarına dağılmış Bölgesel Mühendislikler.

    Bu yapılanma, Renault’nun mühendislik süreçlerinin dünya ölçeğinde standartlaşmasına dayanıyor: aynı standart tekniklerin kullanılması, temel öneme sahip işlevlerin tanımlanması ve teknik politikaların uyumlulaştırılması.


    Merkez Mühendislik iki ana işleve sahip:

    • Kurumsal

    - İleri araştırma ve geliştirme

    - Ön projeler

    - Kurumsal teknik iş kolları

    - Kaynaklar konusunda strateji

    • Avrupa’ya yönelik araçlar geliştirilmesi

    Merkez Mühendislik, Renault Mühendisliği yönlendirir ve idare eder, Bölgesel Mühendisliklerin çalışmasını koordine eder ve onlara eşlik eder ve Renault’daki mühendislik iş kollarının kalitesini gözetir.


    Bölgesel Mühendislikler (Romanya, Brezilya ve Güney Kore) aşağıdaki görevleri yerine getirir:

    • Bölgesel pazarlara yönelik araç (binek araçlar ve ticari araçlar) ve mekanik projeleri geliştirme.

    • Bölgelerindeki sanayi tesislerine teknik konularda destek olma

    • Rekabet gücü yüksek ülkelerdeki varlıklarıyla, yerel ve uluslararası üretimi beslemek için yerinde parça alımlarına eşlik etme.


    En dinamik büyümenin Avrupa dışında yaşandığı bir ortamda, Renault’nun rekabet gücü, artık her zaman olduğundan da fazla yerel müşterilere yakın olmaktan geçiyor. Bu yakınlık, mühendislikte çalışanlara müşterilerin ihtiyaçlarını ve araçlarını kullandıkları şartları daha iyi anlama ve yan sanayicileri tasarımın ve daha sonra da imalatın bütün aşamalarıyla doğrudan doğruya ilişkilendirme imkanı veriyor.


    Romanya Teknoloji Merkezi, müşterilere yakın bir Bölgesel Mühendislik

    Romanya Teknoloji Merkezi (RTR – Renault Technologie Roumanie), özellikle mühendislik faaliyetlerini (araştırma-geliştirme ve deneme) ve aynı zamanda da satın alma, tasarım ve destek (yönetim, insan kaynakları, bilgisayar) işlevlerini barındıracak. RTR, bölgenin fabrikalarında üretilen veya Avrupa – Akdeniz pazarlarına yönelik araç (binek ve ticari) ve mekanik projelerinin, özellikle de Logan platformu üzerinde geliştirilen araçların geliştirilmesinden sorumlu. RTR, halen, Avrupa mühendislikle işbirliği halinde bir dizi araç projesi üzerinde çalışıyor. Uzun vadede, RTR, Logan platformu üzerinde geliştirilen araçların tümü için referans merkez olacak.


    Romanya, Avrupa – Akdeniz pazarlarının ortasında hızla büyüyen bir ülke

    RTR’nin kurulması için Romanya’nın seçilmesi, Renault için stratejik bir pazar olan Avrupa – Akdeniz bölgesindeki (Doğu Avrupa, Rusya, Kuzey Afrika, …) hızlı büyümenin doğal bir sonucu olarak ortaya çıktı. Romanya’da Dacia markasıyla liderlik koltuğundaki yeri sağlam olan Renault Grubu, Pitesti’deki üretim tesisiyle hali hazırda performansı iyi bir tabana sahip. Pitesti’deki tesiste, bir kaporta – montaj fabrikası, bir mekanik fabrikası ve bir lojistik platformu bulunuyor.


    Romanya’da, Renault Grubu hızla genişlemekte olan bir yan sanayiciler dokusunun kuruluşunu kolaylaştırdı. Romanya, Renault’ya vasıflı iş gücü, sağlam bir üniversite tabanı ve ülkenin yetkili makamları ve akademisyenleriyle ortaklık olanağı sunuyor.

    Haber Tarihi: 22.06.2007

    Arkadaşlar bu haberi okumanızı istedim bizim arabaları ve dolayısıyla bizi ilgilendiren bir haber
    kaynak http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=4122




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzalpturk

    Renault’nun Romanya Teknoloji Merkezi faaliyete geçti

    • Renault, önümüzdeki iki yılda Romanya Teknoloji Merkezi’nin (RTR – Renault Technologie Roumanie) kurulması için yaklaşık 100 milyon Euro yatırmayı planlıyor. Bu Bölgesel Renault Mühendislik merkezi, bölgedeki fabrikalarda özellikle de Logan platformu üzerinde üretilerek Orta ve Doğu Avrupa, Türkiye, Rusya ve Kuzey Afrika pazarlarına gönderilecek araçlar ve mekanik organlar geliştiriyor. RTR, 2009 sonunda yaklaşık 3000 kişi istihdam edecek.

    Romanya Teknoloji Merkezi, genel bir işlev niteliğinde olan « Renault Engineering»’in, yani Renault Grubunun mühendislik faaliyetlerinin kapsamında yer alıyor. Renault Kontrat 2009 Planının merkezinde yer alan Renault mühendislik faaliyetleri, artık yılda sekiz yeni model tasarlamaktan sorumlu.


    Renault Engineering, tüm dünyaya yayılan bir mühendislik. Renault Engineering, iki bileşen etrafında ifade ediliyor: sistemin merkezinde yer alan Merkez Mühendislik ve Renault’nun stratejik pazarlarına dağılmış Bölgesel Mühendislikler.

    Bu yapılanma, Renault’nun mühendislik süreçlerinin dünya ölçeğinde standartlaşmasına dayanıyor: aynı standart tekniklerin kullanılması, temel öneme sahip işlevlerin tanımlanması ve teknik politikaların uyumlulaştırılması.


    Merkez Mühendislik iki ana işleve sahip:

    • Kurumsal

    - İleri araştırma ve geliştirme

    - Ön projeler

    - Kurumsal teknik iş kolları

    - Kaynaklar konusunda strateji

    • Avrupa’ya yönelik araçlar geliştirilmesi

    Merkez Mühendislik, Renault Mühendisliği yönlendirir ve idare eder, Bölgesel Mühendisliklerin çalışmasını koordine eder ve onlara eşlik eder ve Renault’daki mühendislik iş kollarının kalitesini gözetir.


    Bölgesel Mühendislikler (Romanya, Brezilya ve Güney Kore) aşağıdaki görevleri yerine getirir:

    • Bölgesel pazarlara yönelik araç (binek araçlar ve ticari araçlar) ve mekanik projeleri geliştirme.

    • Bölgelerindeki sanayi tesislerine teknik konularda destek olma

    • Rekabet gücü yüksek ülkelerdeki varlıklarıyla, yerel ve uluslararası üretimi beslemek için yerinde parça alımlarına eşlik etme.


    En dinamik büyümenin Avrupa dışında yaşandığı bir ortamda, Renault’nun rekabet gücü, artık her zaman olduğundan da fazla yerel müşterilere yakın olmaktan geçiyor. Bu yakınlık, mühendislikte çalışanlara müşterilerin ihtiyaçlarını ve araçlarını kullandıkları şartları daha iyi anlama ve yan sanayicileri tasarımın ve daha sonra da imalatın bütün aşamalarıyla doğrudan doğruya ilişkilendirme imkanı veriyor.


    Romanya Teknoloji Merkezi, müşterilere yakın bir Bölgesel Mühendislik

    Romanya Teknoloji Merkezi (RTR – Renault Technologie Roumanie), özellikle mühendislik faaliyetlerini (araştırma-geliştirme ve deneme) ve aynı zamanda da satın alma, tasarım ve destek (yönetim, insan kaynakları, bilgisayar) işlevlerini barındıracak. RTR, bölgenin fabrikalarında üretilen veya Avrupa – Akdeniz pazarlarına yönelik araç (binek ve ticari) ve mekanik projelerinin, özellikle de Logan platformu üzerinde geliştirilen araçların geliştirilmesinden sorumlu. RTR, halen, Avrupa mühendislikle işbirliği halinde bir dizi araç projesi üzerinde çalışıyor. Uzun vadede, RTR, Logan platformu üzerinde geliştirilen araçların tümü için referans merkez olacak.


    Romanya, Avrupa – Akdeniz pazarlarının ortasında hızla büyüyen bir ülke

    RTR’nin kurulması için Romanya’nın seçilmesi, Renault için stratejik bir pazar olan Avrupa – Akdeniz bölgesindeki (Doğu Avrupa, Rusya, Kuzey Afrika, …) hızlı büyümenin doğal bir sonucu olarak ortaya çıktı. Romanya’da Dacia markasıyla liderlik koltuğundaki yeri sağlam olan Renault Grubu, Pitesti’deki üretim tesisiyle hali hazırda performansı iyi bir tabana sahip. Pitesti’deki tesiste, bir kaporta – montaj fabrikası, bir mekanik fabrikası ve bir lojistik platformu bulunuyor.


    Romanya’da, Renault Grubu hızla genişlemekte olan bir yan sanayiciler dokusunun kuruluşunu kolaylaştırdı. Romanya, Renault’ya vasıflı iş gücü, sağlam bir üniversite tabanı ve ülkenin yetkili makamları ve akademisyenleriyle ortaklık olanağı sunuyor.

    Haber Tarihi: 22.06.2007

    Arkadaşlar bu haberi okumanızı istedim bizim arabaları ve dolayısıyla bizi ilgilendiren bir haber
    kaynak http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=4122

    Alıntıları Göster
    arkadaslar arabaya yaptıgım masraf 2250 li buldu yeni resimler pek yakında yolluyorum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafer01

    arkadaslar arabaya yaptıgım masraf 2250 li buldu yeni resimler pek yakında yolluyorum



    Alıntıları Göster
    ve bir de arabanın bakımı için ilk servise gittigimde mazot filtresi yok dediler ve bir hafta içinde gelir dediler bunun üzerine kendi tamircime gittim tamircim bana bunun mazot filtresi ford transitin aynısı dedi yalnız musörü yok ve taktırtım ve hiç bir degişiklik yok 2 defadır bu mazot filtresini kullanıyorum..bilgilerinize




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafer01

    ve bir de arabanın bakımı için ilk servise gittigimde mazot filtresi yok dediler ve bir hafta içinde gelir dediler bunun üzerine kendi tamircime gittim tamircim bana bunun mazot filtresi ford transitin aynısı dedi yalnız musörü yok ve taktırtım ve hiç bir degişiklik yok 2 defadır bu mazot filtresini kullanıyorum..bilgilerinize

    Alıntıları Göster
    yaa arkadaslar vallahı bu logan sw almısım harbı araba cebımı dusunuyor 50 ytl lık mazot aldım masallah gıt gıt bıtmıyor 203 kılometre yaptım hala mazot war eskı arabam passattı wıcdansız coktan ısıgı yanardı.tabı dıyeceksınızkı passat ayrı logan ayrı ama benım gıbı az kullanan ama cok benzın parası weren kısıler ıcın mukemmel...hemde sokaga daha rahat bırakabılıyorum bu arabanın dusmanıda yok)))))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 23 Haziran 2007; 23:15:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    yaa arkadaslar vallahı bu logan sw almısım harbı araba cebımı dusunuyor 50 ytl lık mazot aldım masallah gıt gıt bıtmıyor 203 kılometre yaptım hala mazot war eskı arabam passattı wıcdansız coktan ısıgı yanardı.tabı dıyeceksınızkı passat ayrı logan ayrı ama benım gıbı az kullanan ama cok benzın parası weren kısıler ıcın mukemmel...hemde sokaga daha rahat bırakabılıyorum bu arabanın dusmanıda yok)))))))))

    Alıntıları Göster
    Ben de gecen adana-osmaniye arasında 180 yapmıstım ama dişli asfaltta yaptıgım zaman 140 tan tan sonra vitesten ses geliyor iszde de oluyor mu bilmiyorum ama otoban da bu ses gelmiyorrr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkitolkixxl

    Ben de gecen adana-osmaniye arasında 180 yapmıstım ama dişli asfaltta yaptıgım zaman 140 tan tan sonra vitesten ses geliyor iszde de oluyor mu bilmiyorum ama otoban da bu ses gelmiyorrr

    Alıntıları Göster
    arkadaslar ben dizel loganımla 190 km hıza ulastım bir gün video yollarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilufernet

    MERHABA ARKADAŞLAR LOGAN SD MCV AMB. 15 DCİ ARABAMI 24 NİSAN 2007 DE EDREMİT'DEN 25 MİLYARA ALDIM ALDIM 832 MİLYONA KASKOSUNU YAPTIRDIM 176 MİLYON TRAFİK SİGORTASINI YAPTIRDIM. ARABAMDAN MEMNUNUM YANLIZ GEÇENLERDE TRAFİK POLİSİYLE ( TANIDIK ) SOHBET EDİYORDUK. ARABAMI İNCELEDİ RUHTASI İNCELEDİ. RUHSATIM DA YAZAN ARABANIN CİNSİ KISMINDA KAPALI KASA KAMYONET YAZMASI BU BÖĞLE YAZILMAMASI LAZIM DEDİ. EĞER LOGAN MCV SD ALAN ARKADAŞLAR VARSA ONLARIN RUHSATIN DA NE YAZIYOR ? İLETİRMİSİNİZ BANA ? lütfen cevapp bekliyorummm.....

    Alıntıları Göster
    .....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 24 Haziran 2007; 0:37:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilufernet

    MERHABA ARKADAŞLAR LOGAN SD MCV AMB. 15 DCİ ARABAMI 24 NİSAN 2007 DE EDREMİT'DEN 25 MİLYARA ALDIM ALDIM 832 MİLYONA KASKOSUNU YAPTIRDIM 176 MİLYON TRAFİK SİGORTASINI YAPTIRDIM. ARABAMDAN MEMNUNUM YANLIZ GEÇENLERDE TRAFİK POLİSİYLE ( TANIDIK ) SOHBET EDİYORDUK. ARABAMI İNCELEDİ RUHTASI İNCELEDİ. RUHSATIM DA YAZAN ARABANIN CİNSİ KISMINDA KAPALI KASA KAMYONET YAZMASI BU BÖĞLE YAZILMAMASI LAZIM DEDİ. EĞER LOGAN MCV SD ALAN ARKADAŞLAR VARSA ONLARIN RUHSATIN DA NE YAZIYOR ? İLETİRMİSİNİZ BANA ? lütfen cevapp bekliyorummm.....

    Alıntıları Göster
    kaskoyu hangı fırma yaptı benımde kasko yaptırmam lazım
    quote:

    Orjinalden alıntı: nilufernet

    MERHABA ARKADAŞLAR LOGAN SD MCV AMB. 15 DCİ ARABAMI 24 NİSAN 2007 DE EDREMİT'DEN 25 MİLYARA ALDIM ALDIM 832 MİLYONA KASKOSUNU YAPTIRDIM 176 MİLYON TRAFİK SİGORTASINI YAPTIRDIM. ARABAMDAN MEMNUNUM YANLIZ GEÇENLERDE TRAFİK POLİSİYLE ( TANIDIK ) SOHBET EDİYORDUK. ARABAMI İNCELEDİ RUHTASI İNCELEDİ. RUHSATIM DA YAZAN ARABANIN CİNSİ KISMINDA KAPALI KASA KAMYONET YAZMASI BU BÖĞLE YAZILMAMASI LAZIM DEDİ. EĞER LOGAN MCV SD ALAN ARKADAŞLAR VARSA ONLARIN RUHSATIN DA NE YAZIYOR ? İLETİRMİSİNİZ BANA ? lütfen cevapp bekliyorummm.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    kaskoyu hangı fırma yaptı benımde kasko yaptırmam lazım
    quote:

    Orjinalden alıntı: nilufernet

    MERHABA ARKADAŞLAR LOGAN SD MCV AMB. 15 DCİ ARABAMI 24 NİSAN 2007 DE EDREMİT'DEN 25 MİLYARA ALDIM ALDIM 832 MİLYONA KASKOSUNU YAPTIRDIM 176 MİLYON TRAFİK SİGORTASINI YAPTIRDIM. ARABAMDAN MEMNUNUM YANLIZ GEÇENLERDE TRAFİK POLİSİYLE ( TANIDIK ) SOHBET EDİYORDUK. ARABAMI İNCELEDİ RUHTASI İNCELEDİ. RUHSATIM DA YAZAN ARABANIN CİNSİ KISMINDA KAPALI KASA KAMYONET YAZMASI BU BÖĞLE YAZILMAMASI LAZIM DEDİ. EĞER LOGAN MCV SD ALAN ARKADAŞLAR VARSA ONLARIN RUHSATIN DA NE YAZIYOR ? İLETİRMİSİNİZ BANA ? lütfen cevapp bekliyorummm.....


    Alıntıları Göster
    1.4 le aydın izmir otobanında 190 yaptım 1 kere deneme amaclı.
    bence denemeyin.
    arabanın bu kadar gidebileceğini hiç düşünmemiştim.

    hiz felakettir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    ya arkadaslar logan sw aldıkta kaskoyu kıme yaptırıyım tawsıye edecegınız bır yer yada fırma warmı hepsı ful kasko 1.1oo ytl we 7 taksıt dıyor.tawsıye edecegınız bır kasko fırması warsa dınlerım)))))))

    Alıntıları Göster
    herkese selam benim aracım 1,4 mpi öntamponu bir yere takyım ve kibrit kutusu büyüklügünde delinme oluştu.ve kasko şirketimi aradım bilirseniz bu civarda 2 yetkili servis olmasına ragmen anlaşması yokmuş bana söylenen güngörene git iki günsonrta bidaha git vs vs BECE KASKONU YA ANADOLU SİSORTAYA YADA YAPIKREDİ SİGORTAYA YAPTIR ÇÜNKÜ SERVİS AĞLARI GENİŞ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatisa

    herkese selam benim aracım 1,4 mpi öntamponu bir yere takyım ve kibrit kutusu büyüklügünde delinme oluştu.ve kasko şirketimi aradım bilirseniz bu civarda 2 yetkili servis olmasına ragmen anlaşması yokmuş bana söylenen güngörene git iki günsonrta bidaha git vs vs BECE KASKONU YA ANADOLU SİSORTAYA YADA YAPIKREDİ SİGORTAYA YAPTIR ÇÜNKÜ SERVİS AĞLARI GENİŞ

    Alıntıları Göster
    selam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatisa

    herkese selam benim aracım 1,4 mpi öntamponu bir yere takyım ve kibrit kutusu büyüklügünde delinme oluştu.ve kasko şirketimi aradım bilirseniz bu civarda 2 yetkili servis olmasına ragmen anlaşması yokmuş bana söylenen güngörene git iki günsonrta bidaha git vs vs BECE KASKONU YA ANADOLU SİSORTAYA YADA YAPIKREDİ SİGORTAYA YAPTIR ÇÜNKÜ SERVİS AĞLARI GENİŞ

    Alıntıları Göster
    BENDE 1.4 2005 AMBİANCE PACK VAR.BENİM ARABA ŞEHİR İÇİ 333 YTL. YAKIYOR.BUDA BANA ÇOK GELİYOR.HATTA KLİMAYI AÇARSAM RAKAM DAHADA ARTIYOR.BU NORMALMİ ACABA.FORUMDAKİ YAKIT İLE YORUMLARI OKUDUM ŞAŞIRDIM KALDIM.YA BENİM ARABADA BİR SORUN VAR YADAAAAAAAAAAAA.TÜP TAKTIRMAYI BİLE DÜŞÜNDÜM AMA BU ARACIN YAKITININ EKONOMİK OLDUĞUNU SÖYLEYENLER VAR.ŞAYET EKONOMİK KONUMA GETİREBİLİRSEM TÜPE GEREK YOK.
    BEN HER HAFTA DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE 20YTL LİK BENZİN ALIP SAYACI SIFIRLIYORUM.KİLOMETRE 60'I GÖSTERDİĞİNDE BENZİN IŞIĞI YANIYOR.BU OLAY ŞEHİR İÇİ TABİKİDE.BÖYLE BİR ÖLÇÜM NE KADAR SAĞLIKLI BİLEMEM AMA HİÇDE ŞAŞMIYOR.BİR YILDAN BERİ BÖYLE.ŞU GÜNLERDE KLİMALI GEZDİĞİM İÇİN 60 KM YERİNE 45 KM GEZEBİLİYORUM.BU KONUDA YARDIMMMM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatisa

    herkese selam benim aracım 1,4 mpi öntamponu bir yere takyım ve kibrit kutusu büyüklügünde delinme oluştu.ve kasko şirketimi aradım bilirseniz bu civarda 2 yetkili servis olmasına ragmen anlaşması yokmuş bana söylenen güngörene git iki günsonrta bidaha git vs vs BECE KASKONU YA ANADOLU SİSORTAYA YADA YAPIKREDİ SİGORTAYA YAPTIR ÇÜNKÜ SERVİS AĞLARI GENİŞ

    Alıntıları Göster
    tesekkur ederım
    quote:

    Orjinalden alıntı: fatisa

    herkese selam benim aracım 1,4 mpi öntamponu bir yere takyım ve kibrit kutusu büyüklügünde delinme oluştu.ve kasko şirketimi aradım bilirseniz bu civarda 2 yetkili servis olmasına ragmen anlaşması yokmuş bana söylenen güngörene git iki günsonrta bidaha git vs vs BECE KASKONU YA ANADOLU SİSORTAYA YADA YAPIKREDİ SİGORTAYA YAPTIR ÇÜNKÜ SERVİS AĞLARI GENİŞ





  • 
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.