Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (177. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.722.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 175176177178179
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg


    Yapılanlar Sadece renk gitmemiş, Beyaz, lacivert veya bordo olsaydı, sanırım çok daha müthiş olurdu. Ayrıca size bir sorum olacak, yapılanlarla ilgili ayrıntılı fiyat listesini verebilirmisiniz. Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    quote:

    Orjinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg


    Yapılanlar Sadece renk gitmemiş, Beyaz, lacivert veya bordo olsaydı, sanırım çok daha müthiş olurdu. Ayrıca size bir sorum olacak, yapılanlarla ilgili ayrıntılı fiyat listesini verebilirmisiniz. Selamlar

    Alıntıları Göster
    bence şık olmuş.tamponların tamamı gövde rengine boyansaydı daha etkileyici olurdu jant lastik hariç diğerlerinin toplam maliyeti nedir.

    MOTORİN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat19051905

    arkadaslar benim arabam dizel vitesi bosa atınca turboya zarar veriyomus doğrumu aceba bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat19051905

    arkadaslar benim arabam dizel vitesi bosa atınca turboya zarar veriyomus doğrumu aceba bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim


    Mantık diyorki; Turbo 1750 devirden itibaren devreye giriyorsa, vitesi boşa atınca neden arıza yapsın. Bu şu demek aracın vitesini boşa atınca devir saati ort. 800-850 devire düşer, (rölanti devri). Burada sorun şu. Diyelim 3000 devirde 100-120 km civari gidiyorsunuz. Yol eğimli oldu. Direkt vitesi boşa aldınız. Turbo ünitesi çok hızlı döndüğü için motor yağ karterinden devamlı yağlanır. Devir bir anda 850 ye düşdüğünde yağlama minumum seviyeye düşer, işte olan o kısa sürede olur. Yağı kısıtlanan turbo hala çok sıcaktır ve yağsız kalınca hızla ölüme doğru gitmeye başlar.
    Sorun vitesi boşa atmakta değil, Turbo sisteminin çok sıcakken yağsız kalmasıdır. Bununla ilgili arkadaşlar yorumlarda yazdılar. Uzun bir yoldan yüksek hızlarda geldiyseniz, Stop etmeden önce 1 dakika kadar çalışır durumda tutmanız turbonuzun ömrü uzaması açısından gerçekten yararlı, yukarıdaki olaylardan dolayı. Hepinize Kazasız Belasız LOGANLI günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzalpturk

    quote:

    Orjinalden alıntı: MercilesS1903


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    merhaba arkadaşlar yeni mcv 1.6 mpi me yeni kavuştum.Benim merak ettigim araba 250 km daha yani yeni yakıt tüketimi biraz fazla yeni motor olduğu için bu normal mi?.Acaba sıfır alan arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olabilir mi?yakıt tüketimi kaç km den sonra normale döner,bunu yol bilgisayarından nasıl takip edebiliriz? şimdiden teşekkürler arkadaşlar.


    Gerçekten de arkdaşların dediği gibi 1280 kg'lık aracı bir de benzin motorlusunu almışsın. İşin komiği aracın 5 kişiliği kamyonet sınıfına dahil oluyor zaten. Yani benzinli kamyonet. Para bôl galiba . Neyse işin şakası bir yana bende garantiyi okudum tek garanti kapsamına herhalde araç erken pas tutarsa yararlanırsın onun haricinde bir halt olmaz. O yüzden yeni lpg'li aracın hayırlı olsun

    arkadaşım hevesimizi kırma şimdi yaa.bir hevesle aldık sende bizi benzincilere çalıştıracan galiba.Teknik özelliklerinde şehir dışı 6.4 şehir içi 10.6 ortalama 7.9 yazıyor bende genelde uzun yolda kullandığım için bu verileri sağlasa razıyım.benim öğrenmek istediğim bu verilere ulaşırmıyım ulaşırsam kaçıncı km de olur bunu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
    http://www.dacia.com.tr/pages/modules/models/techspec_list.asp?navID=34&modelID=2

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    quote:

    Orjinalden alıntı: MercilesS1903


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    merhaba arkadaşlar yeni mcv 1.6 mpi me yeni kavuştum.Benim merak ettigim araba 250 km daha yani yeni yakıt tüketimi biraz fazla yeni motor olduğu için bu normal mi?.Acaba sıfır alan arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olabilir mi?yakıt tüketimi kaç km den sonra normale döner,bunu yol bilgisayarından nasıl takip edebiliriz? şimdiden teşekkürler arkadaşlar.


    Gerçekten de arkdaşların dediği gibi 1280 kg'lık aracı bir de benzin motorlusunu almışsın. İşin komiği aracın 5 kişiliği kamyonet sınıfına dahil oluyor zaten. Yani benzinli kamyonet. Para bôl galiba . Neyse işin şakası bir yana bende garantiyi okudum tek garanti kapsamına herhalde araç erken pas tutarsa yararlanırsın onun haricinde bir halt olmaz. O yüzden yeni lpg'li aracın hayırlı olsun

    arkadaşım hevesimizi kırma şimdi yaa.bir hevesle aldık sende bizi benzincilere çalıştıracan galiba.Teknik özelliklerinde şehir dışı 6.4 şehir içi 10.6 ortalama 7.9 yazıyor bende genelde uzun yolda kullandığım için bu verileri sağlasa razıyım.benim öğrenmek istediğim bu verilere ulaşırmıyım ulaşırsam kaçıncı km de olur bunu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
    http://www.dacia.com.tr/pages/modules/models/techspec_list.asp?navID=34&modelID=2



    Madem orda yazana göre aldın o zaman problem yok teknik verilere 1500 km'de ulaşırsın sanırsam. Aracın kendi kullanma kılavuzunda 1500km rodaj süresi vermiş ama motorun tam performansı 6000km'de belli olur demişler. Eğer arkadaşın dediği gibi biraz daha nazik davranırsan araca özellikle rodaj süresinde bir problem yaşamazsın. Kazasız belasız sürüşler. (İstanbul trafiğinde tamda gereken dua )

    Birde teknik özelliklere baktım sizin araç bizimkinden hafifmiş. Aşağı yukarı 50kg kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MercilesS1903 -- 27 Mayıs 2007; 23:16:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MercilesS1903

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    quote:

    Orjinalden alıntı: MercilesS1903


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    merhaba arkadaşlar yeni mcv 1.6 mpi me yeni kavuştum.Benim merak ettigim araba 250 km daha yani yeni yakıt tüketimi biraz fazla yeni motor olduğu için bu normal mi?.Acaba sıfır alan arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olabilir mi?yakıt tüketimi kaç km den sonra normale döner,bunu yol bilgisayarından nasıl takip edebiliriz? şimdiden teşekkürler arkadaşlar.


    Gerçekten de arkdaşların dediği gibi 1280 kg'lık aracı bir de benzin motorlusunu almışsın. İşin komiği aracın 5 kişiliği kamyonet sınıfına dahil oluyor zaten. Yani benzinli kamyonet. Para bôl galiba . Neyse işin şakası bir yana bende garantiyi okudum tek garanti kapsamına herhalde araç erken pas tutarsa yararlanırsın onun haricinde bir halt olmaz. O yüzden yeni lpg'li aracın hayırlı olsun

    arkadaşım hevesimizi kırma şimdi yaa.bir hevesle aldık sende bizi benzincilere çalıştıracan galiba.Teknik özelliklerinde şehir dışı 6.4 şehir içi 10.6 ortalama 7.9 yazıyor bende genelde uzun yolda kullandığım için bu verileri sağlasa razıyım.benim öğrenmek istediğim bu verilere ulaşırmıyım ulaşırsam kaçıncı km de olur bunu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
    http://www.dacia.com.tr/pages/modules/models/techspec_list.asp?navID=34&modelID=2



    Madem orda yazana göre aldın o zaman problem yok teknik verilere 1500 km'de ulaşırsın sanırsam. Aracın kendi kullanma kılavuzunda 1500km rodaj süresi vermiş ama motorun tam performansı 6000km'de belli olur demişler. Eğer arkadaşın dediği gibi biraz daha nazik davranırsan araca özellikle rodaj süresinde bir problem yaşamazsın. Kazasız belasız sürüşler. (İstanbul trafiğinde tamda gereken dua )

    Birde teknik özelliklere baktım sizin araç bizimkinden hafifmiş. Aşağı yukarı 50kg kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MercilesS1903

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    quote:

    Orjinalden alıntı: MercilesS1903


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    merhaba arkadaşlar yeni mcv 1.6 mpi me yeni kavuştum.Benim merak ettigim araba 250 km daha yani yeni yakıt tüketimi biraz fazla yeni motor olduğu için bu normal mi?.Acaba sıfır alan arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olabilir mi?yakıt tüketimi kaç km den sonra normale döner,bunu yol bilgisayarından nasıl takip edebiliriz? şimdiden teşekkürler arkadaşlar.


    Gerçekten de arkdaşların dediği gibi 1280 kg'lık aracı bir de benzin motorlusunu almışsın. İşin komiği aracın 5 kişiliği kamyonet sınıfına dahil oluyor zaten. Yani benzinli kamyonet. Para bôl galiba . Neyse işin şakası bir yana bende garantiyi okudum tek garanti kapsamına herhalde araç erken pas tutarsa yararlanırsın onun haricinde bir halt olmaz. O yüzden yeni lpg'li aracın hayırlı olsun

    arkadaşım hevesimizi kırma şimdi yaa.bir hevesle aldık sende bizi benzincilere çalıştıracan galiba.Teknik özelliklerinde şehir dışı 6.4 şehir içi 10.6 ortalama 7.9 yazıyor bende genelde uzun yolda kullandığım için bu verileri sağlasa razıyım.benim öğrenmek istediğim bu verilere ulaşırmıyım ulaşırsam kaçıncı km de olur bunu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
    http://www.dacia.com.tr/pages/modules/models/techspec_list.asp?navID=34&modelID=2



    Madem orda yazana göre aldın o zaman problem yok teknik verilere 1500 km'de ulaşırsın sanırsam. Aracın kendi kullanma kılavuzunda 1500km rodaj süresi vermiş ama motorun tam performansı 6000km'de belli olur demişler. Eğer arkadaşın dediği gibi biraz daha nazik davranırsan araca özellikle rodaj süresinde bir problem yaşamazsın. Kazasız belasız sürüşler. (İstanbul trafiğinde tamda gereken dua )

    Birde teknik özelliklere baktım sizin araç bizimkinden hafifmiş. Aşağı yukarı 50kg kadar


    beni aydınlattıgın için teşekkürler.Yani biraz yol yapalım ki bizim yakıt normale dönsün çok sağolasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ,MALİYET NEDİR. SAYGILAR:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    quote:

    Orjinalden alıntı: murat19051905

    arkadaslar benim arabam dizel vitesi bosa atınca turboya zarar veriyomus doğrumu aceba bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim


    Mantık diyorki; Turbo 1750 devirden itibaren devreye giriyorsa, vitesi boşa atınca neden arıza yapsın. Bu şu demek aracın vitesini boşa atınca devir saati ort. 800-850 devire düşer, (rölanti devri). Burada sorun şu. Diyelim 3000 devirde 100-120 km civari gidiyorsunuz. Yol eğimli oldu. Direkt vitesi boşa aldınız. Turbo ünitesi çok hızlı döndüğü için motor yağ karterinden devamlı yağlanır. Devir bir anda 850 ye düşdüğünde yağlama minumum seviyeye düşer, işte olan o kısa sürede olur. Yağı kısıtlanan turbo hala çok sıcaktır ve yağsız kalınca hızla ölüme doğru gitmeye başlar.
    Sorun vitesi boşa atmakta değil, Turbo sisteminin çok sıcakken yağsız kalmasıdır. Bununla ilgili arkadaşlar yorumlarda yazdılar. Uzun bir yoldan yüksek hızlarda geldiyseniz, Stop etmeden önce 1 dakika kadar çalışır durumda tutmanız turbonuzun ömrü uzaması açısından gerçekten yararlı, yukarıdaki olaylardan dolayı. Hepinize Kazasız Belasız LOGANLI günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    quote:

    Orjinalden alıntı: murat19051905

    arkadaslar benim arabam dizel vitesi bosa atınca turboya zarar veriyomus doğrumu aceba bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim


    Mantık diyorki; Turbo 1750 devirden itibaren devreye giriyorsa, vitesi boşa atınca neden arıza yapsın. Bu şu demek aracın vitesini boşa atınca devir saati ort. 800-850 devire düşer, (rölanti devri). Burada sorun şu. Diyelim 3000 devirde 100-120 km civari gidiyorsunuz. Yol eğimli oldu. Direkt vitesi boşa aldınız. Turbo ünitesi çok hızlı döndüğü için motor yağ karterinden devamlı yağlanır. Devir bir anda 850 ye düşdüğünde yağlama minumum seviyeye düşer, işte olan o kısa sürede olur. Yağı kısıtlanan turbo hala çok sıcaktır ve yağsız kalınca hızla ölüme doğru gitmeye başlar.
    Sorun vitesi boşa atmakta değil, Turbo sisteminin çok sıcakken yağsız kalmasıdır. Bununla ilgili arkadaşlar yorumlarda yazdılar. Uzun bir yoldan yüksek hızlarda geldiyseniz, Stop etmeden önce 1 dakika kadar çalışır durumda tutmanız turbonuzun ömrü uzaması açısından gerçekten yararlı, yukarıdaki olaylardan dolayı. Hepinize Kazasız Belasız LOGANLI günler.


    hocam ağzına layık gerçekten turbo olayını bu kadar detaylı servis bile anlatmadı cok teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozdem07

    quote:

    Orjinalden alıntı: trust_fox

    Arkadaşlar müşterinin logan a mod yaptık. Türkiye'de bu araba üzerinde pek örnek olmadığı için müşteri seçimde zorlandı. Takılanlar :Xenon far,çelik jant,mercekli sis,ön arka tampon,yan maşbiyeller,kanat,eksoz nikelajı.. Yorumlarınızı bekliyorum.

    http://img129.imageshack.us/my.php?image=daciawx4.jpg

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ,MALİYET NEDİR. SAYGILAR:

    Alıntıları Göster
    quote:

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ,MALİYET NEDİR. SAYGILAR:

    Araçla direk ben ilgilenmediğim için fiyat bilgim yok arkadaşlar. Yalnız Şöyle söyleyeyim. Ön ve arka tampon,Kanat, Maşbiyeller 1 Milyar civarı idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust_fox -- 28 Mayıs 2007; 21:56:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust_fox

    quote:

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ,MALİYET NEDİR. SAYGILAR:

    Araçla direk ben ilgilenmediğim için fiyat bilgim yok arkadaşlar. Yalnız Şöyle söyleyeyim. Ön ve arka tampon,Kanat, Maşbiyeller 1 Milyar civarı idi.

    Alıntıları Göster
    Turbo konusunda kısa bir açıklama daha yapayım, bilen vardır mutlaka onlardan özür dilerim. Turbo: Kısaca, Aracın ekzost sisteminden çıkan ekzost gaz basıncı ile çalışan bir sistemdir. Bu basınç tirübünü çevirir, tirübünde motora ilave güç katkısı yapar. O yüzden ortlama 1750-2500 devirlerde devreye girer. Daha düşük devirlerde turbonun çalışması pek mümkün değildir. Dikkat ederseniz, Şehirlerarası OTOBÜSLER mola yerine gelince motorları hemen stop etmezler, çünkü turbonun soğuması gerek. Turbo
    ekzost sistemiyle ve basınçla çalıştığı için, hem çok sıcak, hemde çok hızlı (inanılmaz boyutta) devir yapmaktadır. Bu yüzden yağlamanın sağlıklı olması gerekir. Turbonun arıza sebepleri genellikle yağsız kalmasıdır. Hepinize sağlıklı ve mutlu günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Turbo konusunda kısa bir açıklama daha yapayım, bilen vardır mutlaka onlardan özür dilerim. Turbo: Kısaca, Aracın ekzost sisteminden çıkan ekzost gaz basıncı ile çalışan bir sistemdir. Bu basınç tirübünü çevirir, tirübünde motora ilave güç katkısı yapar. O yüzden ortlama 1750-2500 devirlerde devreye girer. Daha düşük devirlerde turbonun çalışması pek mümkün değildir. Dikkat ederseniz, Şehirlerarası OTOBÜSLER mola yerine gelince motorları hemen stop etmezler, çünkü turbonun soğuması gerek. Turbo
    ekzost sistemiyle ve basınçla çalıştığı için, hem çok sıcak, hemde çok hızlı (inanılmaz boyutta) devir yapmaktadır. Bu yüzden yağlamanın sağlıklı olması gerekir. Turbonun arıza sebepleri genellikle yağsız kalmasıdır. Hepinize sağlıklı ve mutlu günler.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM


    Şehiriçi ölçümleri görecelidir, değişen koşullar yüzünden hiçbir zaman ortak paydayı vermez.

    Şehirlerarası yolda 90-110 arası hızda 100 km.de 6,5 lt. civarında benzin tükettim. Tabii bu sonuç kullanım tarzı, bakım, yük durumu, yol durumu vb. etmenlerle değişebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    ARKADAŞIM BENİM ARABA ŞEHİR İÇİ KULLANIM KLİMA AÇIK 9LT ŞEHİRDIŞI YİNE KLİMA AÇIK 6LT YAKIYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Ne derece doğru bir ölçüm olacak bilmiyorum ama.İstanbul Levent'ten Gebze'ye kadar benzin sadece 1 işaret azaldı. Hemde 160-190 arası gitmeme rağmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust_fox

    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Ne derece doğru bir ölçüm olacak bilmiyorum ama.İstanbul Levent'ten Gebze'ye kadar benzin sadece 1 işaret azaldı. Hemde 160-190 arası gitmeme rağmen.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımlarınız için teşekkür ederim.Gerçekten Loganımız diğer arabalara göre az yakıyor.Aranızda Palio kullanan var mı bilmiyorum ama inanılmaz farklı.İkisinin de motoru 1,4 olmasına rağmen Logan resmen yarı yarıya yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımlarınız için teşekkür ederim.Gerçekten Loganımız diğer arabalara göre az yakıyor.Aranızda Palio kullanan var mı bilmiyorum ama inanılmaz farklı.İkisinin de motoru 1,4 olmasına rağmen Logan resmen yarı yarıya yakıyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar on gün önce söylentilere ve ön yargılara aldırmadan 9500 km de 2006 Logan 1.6 aldım. Malum araç sıfır tadında... ne iyi yapmışım...izmir şehir içinde yakıt tüketimi 9 LT ve işim gereği şehir içindeyim sürekli... o yüzden geçen hafta Zavoli LPG taktırdım.. Şu kesin dizel versiyonundan daha performanslı ve ekonomik... Yeni alan arkadaşlara öneri:Fabrika Lastikleri Çok kötü Aman dikkat... Önlere yumuşak (michlen) lastik istiyoo... sonuç: ne iyi yapmışsınız yaaawwww...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    slm arkadaşlar gitim geldim toplam 2700km yol yaptım ist-samsun samsun tirebolu tirebolu samsun samsun ist. gittiğimiz yelerdede gezdik ortalama km.de 100 binlira yaktı arac hep yüklüydü dikkatli kullanırım biraz

    ama bir kac sorum olacak arac şuanda 7000km ye yaklaştı

    istanbula gelirken 150km kalmıştı 3-4 saniye aralıklı kayış sesi duydum sonra durdum tabi ama hep klimayı kullanırım onuda söyleyeyim sürekli yağını suyunu kontrol ederim

    durunca gittti sonra bir daha oldu 1 saat kadar sonra klimayı kapatınca gitti ses anlamadım gitti birde klimayı ilk calıştırmada cat.. diye bir ses geliyor

    birde aracın altından su damlıyor budan giderken yoktu canım sıkıldı arac durunca yok biryere gidince durunca oluyor ön tarafta ön lastiklerin hizasında ortadan damlıyor görünüyor damladığı sizce neden olabilir birde 10000km bakımını erken yaptırıcam

    kitapcığında sürekli klima kullanımında aracın altında su oluşa bilir bu normaldir yazıyor

    sizce neden olabilir istanbuldan gitmeden önce hiç bir sorun yoktu kilima ses yapıordu ama ilk calışmada

    sorulrımı cevaplarsanız sevinrim arkadaşlar

    aramıza yeni katılan arkadaşlarda hoş geldin demek isterim

    Alıntıları Göster
    Klima kapalı konumda iken Klima pompasının kasnağı boş bir şekilde sürekli olarak motor sayesinde döner vaziyettedir. Klima açılır konuma getirildiğinde bir mini bir debriyaj sistemi sayesinde pompa çalışmaya başlar. Yüksek devirlerde devreye girdiğinde çat sesi çok normaldir.Bütün arkadaşlara önerim tüm marka model araçlarda klima butonuna yüksek devirlerde iken basmasınlar mümkünse vitesi birkaç saniyeliğine boşa alıp butona öyle bassınlar... Klimanız uzun ömürlü ve sağlıklı kalacaktır.. Eşyanın tabiatı gereği Aracınız su damlatması gayet normaldir... bulunan bölgenin nem oranına göre değişir... Uzun süreli kullanımlarda eğer fan deviri birinci kademede kalır ise buzlanma yapabilir.. genel olarak ikinci devir tavsiye edilir.



    2006 Logan 1.6 MPi laureate




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    BEN EN ÇOK RENKLERDEN İNCİ GRİSİNİN SATTIĞINI DUMUYŞTUM DAHA SONRA İSE BEYAZ DEDİLER BENDEDE İNCİ GRİSİ VAR ASLINDA DAHA FAZLA RENK SEÇİ,Mİ DE KONABİLİR

    Alıntıları Göster
    SELAM ARKADAŞLAR BEN 5 AYLIK LOGANCIYIM KİM NE DERSE DESİN BEN MEMNUNUM ORTALAMA HIZLA GİDİLDİGİNDEDE EKONOMİK İSTANBUL İÇİNDE BÜYÜK ÇEKMECE BAKIRKÖY GİTTİM GELDİM 40 YTL YE 220 KM YAPTIM BUDA DOGAL 3 LİRA OLMUŞ BENZİN LPG KORKUTUYO BENİ ARKADAŞ SONUÇ HAKKINDA BİLGİ VERDİKTEN SONRA DÜŞÜNECEM PEKİ AKSESUAR YAPYIRAN OLDUMU HİÇ CAM FİLMİNİ CAMI SÖKTERMEDEN NERDE TAKTIRABİLİRİM + JANLAR GÜZEL GİDİYO ANCAK LOGAN AKSESUARI SATAN ÖZEL Bİ YER VARNI BİRDE KİLİMA AÇINCA UFAK Bİ SES BENİM ARAÇTADA GELİYO BOZUK YOLDA SİZİN ARAÇLARDADA İÇERİ GÜRÜLTÜ ALIYOMU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    ARKADAŞLAAAR DEFALARCA YAZDIM HİÇ 1,4 MPI LOGAN KULLANAN YOK MU? YAKIT TÜKETİMİ(ŞEHİR İÇİ-ŞEHİR DIŞI) KONUSUNDA TECRÜBELERİNİZİ PAYLAŞMANIZI BEKLİYORUM

    Alıntıları Göster
    1.4 MPİ2007 MODEL DAHA BEŞ BİNDEAÇILMAMIŞ OLABİLİR AMA KULANIYORUM ŞEHİRDIŞINA DAHA ÇIKMADIM 90 100 LE GİDERSEN 40 YTL YE 220 220 GİDİYORUM YANİ MUHABBET EDEREK DİYEBİLİRİZ DAHA ÖNCE LPG Lİ ŞAHİN VARDI ONLADA AYNI PARAYLA 280 300 GİDİYORDUM LPG TAKILSA DEMEKKİ 90 YTL YE GİDİLECEK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    loganda diil yol bilgisayarı navigasyon ,asr ebd vs... bile olsa ne yazar
    ....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar belki önyargı diceksiniz ama bence dacia chevrolet den sonra türkiyedi en rezil binek oto marqası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35sk191

    Klima kapalı konumda iken Klima pompasının kasnağı boş bir şekilde sürekli olarak motor sayesinde döner vaziyettedir. Klima açılır konuma getirildiğinde bir mini bir debriyaj sistemi sayesinde pompa çalışmaya başlar. Yüksek devirlerde devreye girdiğinde çat sesi çok normaldir.Bütün arkadaşlara önerim tüm marka model araçlarda klima butonuna yüksek devirlerde iken basmasınlar mümkünse vitesi birkaç saniyeliğine boşa alıp butona öyle bassınlar... Klimanız uzun ömürlü ve sağlıklı kalacaktır.. Eşyanın tabiatı gereği Aracınız su damlatması gayet normaldir... bulunan bölgenin nem oranına göre değişir... Uzun süreli kullanımlarda eğer fan deviri birinci kademede kalır ise buzlanma yapabilir.. genel olarak ikinci devir tavsiye edilir.



    2006 Logan 1.6 MPi laureate

    Alıntıları Göster
    Selam Arkadaşlar

    Yakıt tüketimini soran arkadaşlara tecrübelerimi aktarayım.Bende 1.4 ambiyente pack 2005 nisan ayından beri var.3000 km.den sonra yakıt tüketimi düşüyor.Yolun durumuna ve kullanışa göre 5.5-6 lt/100 km tutuyor,fakat sıkıştırırsanız yakıt çok artıyor.
    Garanti dolsunda lpg taktırayım diye bekledim ve 2 ay önce sıralı voltran taktırdım.2000 km yaptım keşke garanti dolsun diye beklemeden taktıraymışım.Yakıt müthiş düştü.çok sıkıştırmazsam uzun yolda 7 lt lpg yakmıyor bile.Kısa mesafe şehir içi kullanıyorum o da 10 lt. yi geçmedi.ortalama 0.13 ykr yakıyor.çok iyi oldu.sorun da yok.benzinli gibi.Sadece yüklü iken yokuşta biraz gücün düştüğünü hissediyorsun o kadar.Benzinli araçlara tavsiye ederim.Ayrıca çevre kirliliği içinde az kirleterek katkımız olsun.
    Camın köşesindeki küçük lastiği soran arkadaşa,Arkadaşımızın biri ben logan aldığımda clio aldı onda aynı şey var bende yok şans galiba.Japon sür seri olarak yerine yapıştırıver çok önemli değil.

    HERKESE SELAMLAR.




  • 
Sayfa: önceki 175176177178179
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.