Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (76. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
628.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    @caddy2007

    Öncelikle söylemem gereken LPG sisteminin kurulumu ve markası anlatacağım deneyime büyük etki ediyor olabilir. Ben başka bir şekilde kullanmadım ancak bazı deneyimlerin hoş olmadığını duydum. Neyse, başlamak gerekirse LPG sistemi ile Volvo'mun bana yakıt maliyeti 1.6 tdci focus'um ile başabaş.

    Çekiş konusunda bir problem yaşamıyorum. Bu konuda kesin konuşabilirim çünkü kendi sistemimi kapalı tutup performanslı kullanmayı denediğimde bir fark hissedemememin yanında bir yakınımın hiç lpg uygulanmamış 2004 2.0t'sini kullandım ve onda da extra bir ataklık hissedemedim. Bu konuda içiniz rahat olabilir.

    LPG'ye geçtikten sonra benzini aynı anda tüketmiyor. Motor sıcaklığı ilk çubuğu geçinceye kadar arac sadece benzin ile gidiyor. 30-40km/s hız ile şehir içi kullanımda kış günlerinde 1km'ye kadar sürüyor bu ısınma ancak yazın cok daha cabuk LPG'ye geçiyor. Yani anlayacağınız benzin tüketimi kayda değer değil. Geçiş sırasında ise kesinlikle hiç bir şey hissettirmiyor. Geçiş konusunda ocak ayından beri sadece bir kere ufak bir sorun yaşadım onu anlatayım. LPG basıncı düşüktü, yani 50km gidecek kadar yakıt kalmıştı ve şehirler arası yolda gaza aniden yüklenip bir sollama yapmayı düşünüyordum. Gaza bastığım anda lpg göstergesinden bipleme sesi geldi ve aracın deviri bir anda düştü ve gazı yemedi. Ancak stop etmeden saniyeler içinde benzine geçti ve ben de sollama yapacağım aracın arkasına geri döndüm:) Bir süre sonra lpg'ye geçmeyi denediğimde geçmedi ancak ilk istasyondan tankı doldurdum ve bir daha bu sorunu hiç yaşamadım.

    2000 ve 2002 modellerde 3 adet 272 beygir S80 t6, 2004 s60 2.0t, 2004 s60 t5'i kullanan yakınlarımdan ikisi şanzıman problemi yaşadı ancak turbo ile ilgili bir şey yaşamadılar. Ayrıca tanıdığım servisten de böyle bir kronik sorun hakkında bir şey duymadım. Forumdaki diğer arkadaşlar da deneyimlerini ve bilgilerini yazabilirler bu konuda.

    Şanzuman konusunda ise cok iddialı olamayacağım. DSG gibi başarılı olduğunu düşünmüyorum. Bazen vites seçimlerinde saçmalayabiliyor. Ancak vites geçişleri oldukça rahat ve sessiz. S60 ile ilgili memnun olmadığım tek nokta budur diyebilirim ancak kesinlikle sorun edilecek bir şey değil!:) Vites seçimlerindeki saçmalama ise yine saçma gaz vermelerde oluşuyor. Günlük kullanımda ve sollamalarda sorun yok. Sadece DSG'ye göre eski bir teknoloji.

    LPG'ye dönecek olursak, böyle kaliteli bir aracı üçüncü parti bir sisteme ihtiyaç duymadan kullanabilmeyi isterdim ancak benzinin 4liranın üzerinde olduğu ülkemde maddi durumum buna uygun değil. S60 gibi bir aracın ikinci elde baz benzinli kia cerato fiyatına(**) alınması zaten inanılması güç bir şey, bu aracı 1.6 dizel hatchback fiyatına kullanmak da büyük bir şans...

    Son olarak kendi kullanımımı ve sistemimi söyleyeyim. LPG sistemi olarak Prins sistemini kullanıyorum. Ankara'da güvendiğim ve birkaç defa kullandığım bir yerde taktırdım. Özel mesaj ile yazabilirim ilgilenen olursa. LPG'yi ise en sık BP'den ve milangaz'dan alıyorum. Bu ikisinden sonra PO ve opet'in dışında başka bir yerden almıyorum. Yine duyduğum bazı sorunlardan dolayı.

    Saygılar...

    (**): Cerato Sedan COOL (6 vites) Düz vites 1.6 Benzinli 126 ps 43.280 TL (http://www.kia.com.tr)

    Hocam ilgin ve uzun açıklamaların için çok teşekkür ederim. Fiyat konusunda çok haklısın hocam. Bu fiyatlara böyle bir araca sahip olmak büyük bir şans bence. Meganenin satış rekorları kırdığı, üzerinde vw yazan araçların bomboş olsa bile aylarca sıra beklenildiği bir ülke de ben bunlara şaşırmıyorum.

    Hocam şanzuman problemleri tanıdıklarına ne kadar maloldu?

    Alıntıları Göster
    Özel serviste 2000 lira tamir, 4000 lira değişim oluyor, yetkili serviste 7-8 bin lira istiyorlar diye biliyorum. Ama 2005 sonrası şanzıman arızası ben hiç duymadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vanity Fair -- 25 Eylül 2011; 22:12:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Özel serviste 2000 lira tamir, 4000 lira değişim oluyor, yetkili serviste 7-8 bin lira istiyorlar diye biliyorum. Ama 2005 sonrası şanzıman arızası ben hiç duymadım.

    Hocam cevap için teşekkürler. Servislerin işçilik ücretini fazla almasını anlıyorrum. Özel servislere göre maliyetleri daha fazla. Ancak aynı marka ve model de bir filtre dısarıda 20 TL iken servisde 65 TL ye satılmasına anlam veremiyorum.
    4000 TL iyi para hocam. Dikkat etmek lazım alırken. Gerçi volvo özelinde değil tüm otomatik vites araçlarda dikkat etmek lazım. Asağı yukarı maliyetleri aynıdır herhalde.
    Bu arada honda accorda bindim geçen gün. Motorunun volvo kadar performanslı olduğunu düsünmüyorum ama yakıt olarak özellikle lpg de filan baya başarılı bir araç. Var mı arkadaşlar hiç honda kullanıp sonra volvo ya geçen?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Özel serviste 2000 lira tamir, 4000 lira değişim oluyor, yetkili serviste 7-8 bin lira istiyorlar diye biliyorum. Ama 2005 sonrası şanzıman arızası ben hiç duymadım.

    Hocam cevap için teşekkürler. Servislerin işçilik ücretini fazla almasını anlıyorrum. Özel servislere göre maliyetleri daha fazla. Ancak aynı marka ve model de bir filtre dısarıda 20 TL iken servisde 65 TL ye satılmasına anlam veremiyorum.
    4000 TL iyi para hocam. Dikkat etmek lazım alırken. Gerçi volvo özelinde değil tüm otomatik vites araçlarda dikkat etmek lazım. Asağı yukarı maliyetleri aynıdır herhalde.
    Bu arada honda accorda bindim geçen gün. Motorunun volvo kadar performanslı olduğunu düsünmüyorum ama yakıt olarak özellikle lpg de filan baya başarılı bir araç. Var mı arkadaşlar hiç honda kullanıp sonra volvo ya geçen?

    Alıntıları Göster
    selamlar
    2008 model s60 2.0 T sahibi oldum.
    Lastikleri değiştirmem tavsiye ediliyor.
    bu konuda ekonomik çözüm için marka model seçeneği önerebilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdin2k

    selamlar
    2008 model s60 2.0 T sahibi oldum.
    Lastikleri değiştirmem tavsiye ediliyor.
    bu konuda ekonomik çözüm için marka model seçeneği önerebilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Sanırım 2008 yılı autoshow dergisinin bir sayısında lastik karşılatırması vardı. Bridstone er300, Continental contact2 (model isimlerini yanlış yazmış olabilirim) ve Hankook ventus prime k105 (kore malı) ilk 3 sırayı paylaşmıştı.

    Ben senin gibi ekonomik bir çözüm aradığımdan Hankook'a yöneldim. Ve sonuç gayet memnunum...Özellikle kuru havada frenleme performansı o testte belirttildiği gibi çok iyi...

    Tanesini 120 tl civarına almıştım. Yukarıdaki diğer markalar ve Michellin modelleri 200 civarındaydı o zamanlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: merdin2k

    selamlar
    2008 model s60 2.0 T sahibi oldum.
    Lastikleri değiştirmem tavsiye ediliyor.
    bu konuda ekonomik çözüm için marka model seçeneği önerebilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Sanırım 2008 yılı autoshow dergisinin bir sayısında lastik karşılatırması vardı. Bridstone er300, Continental contact2 (model isimlerini yanlış yazmış olabilirim) ve Hankook ventus prime k105 (kore malı) ilk 3 sırayı paylaşmıştı.

    Ben senin gibi ekonomik bir çözüm aradığımdan Hankook'a yöneldim. Ve sonuç gayet memnunum...Özellikle kuru havada frenleme performansı o testte belirttildiği gibi çok iyi...

    Tanesini 120 tl civarına almıştım. Yukarıdaki diğer markalar ve Michellin modelleri 200 civarındaydı o zamanlar...

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2009_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=31375&SourcePageId=31821

    Hocam merhabalar. Eğer lastik ölçüleri 205/55 R16 ise bu test sonuçları fikir verebilir. Ama internetten almanca sözlük kullanmak lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: merdin2k

    selamlar
    2008 model s60 2.0 T sahibi oldum.
    Lastikleri değiştirmem tavsiye ediliyor.
    bu konuda ekonomik çözüm için marka model seçeneği önerebilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Sanırım 2008 yılı autoshow dergisinin bir sayısında lastik karşılatırması vardı. Bridstone er300, Continental contact2 (model isimlerini yanlış yazmış olabilirim) ve Hankook ventus prime k105 (kore malı) ilk 3 sırayı paylaşmıştı.

    Ben senin gibi ekonomik bir çözüm aradığımdan Hankook'a yöneldim. Ve sonuç gayet memnunum...Özellikle kuru havada frenleme performansı o testte belirttildiği gibi çok iyi...

    Tanesini 120 tl civarına almıştım. Yukarıdaki diğer markalar ve Michellin modelleri 200 civarındaydı o zamanlar...

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2009_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=31375&SourcePageId=31821

    Hocam merhabalar. Eğer lastik ölçüleri 205/55 R16 ise bu test sonuçları fikir verebilir. Ama internetten almanca sözlük kullanmak lazım

    Alıntıları Göster
    onceki lastiğim pirelliydi rezalet bir lastikti, continental aldım sanki arabayı komple değiştirmiş gibiyim, tavsiye ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    onceki lastiğim pirelliydi rezalet bir lastikti, continental aldım sanki arabayı komple değiştirmiş gibiyim, tavsiye ederim..

    İdoller kaybetmeye başladı bu kesin kendi deneyimim michelin kış lastiğinden yanadır yazlık lastiğin daha ii yol tuttuğu bir kışlık seri ürettiki bi kaç sene sonra 3 5 kişiden küfür duydum bu lastiğe...
    O sene kışlık kumho ile mercedeste mucizelere şahit olmuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    onceki lastiğim pirelliydi rezalet bir lastikti, continental aldım sanki arabayı komple değiştirmiş gibiyim, tavsiye ederim..

    İdoller kaybetmeye başladı bu kesin kendi deneyimim michelin kış lastiğinden yanadır yazlık lastiğin daha ii yol tuttuğu bir kışlık seri ürettiki bi kaç sene sonra 3 5 kişiden küfür duydum bu lastiğe...
    O sene kışlık kumho ile mercedeste mucizelere şahit olmuştum

    Alıntıları Göster
    Pirelli P5000 ve P6000 kullanmıştım ilk Golf'ümde. Çok kötüydü. Balon yapmada da üzerlerine yoktu. Fulda üzerinde gelmişti. 1500 devirde pati çekiyordu.

    İkinci Golf'ümde yine Pirelli vardı. Memnun etmedi pek. Daha sonra Kumho almıştım. Herhangi bir sıkıntı çıkarmadı.

    S60'ım ise aldığımda Michellin'in kış lastiği vardı. Kar-kış bir ortam olmadığı için İstanbul'da kış performansı için bir şey diyemiyeceğim ama bahar aylarının gelmesiyle birlikte yüreğimi de ağzıma getirmeye başladı. Abartısız normal bi frende bile ciyaklamalar eşliğinde kızak gibi kayıyordu.

    İşte ondan sonra Hankook almak zorunda kaldım. 30 bin km.den sonra sıkıntı çıkarmaya başlar diye yorum okumuştum ama şu anki performansı bence gayet iyi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Pirelli P5000 ve P6000 kullanmıştım ilk Golf'ümde. Çok kötüydü. Balon yapmada da üzerlerine yoktu. Fulda üzerinde gelmişti. 1500 devirde pati çekiyordu.

    İkinci Golf'ümde yine Pirelli vardı. Memnun etmedi pek. Daha sonra Kumho almıştım. Herhangi bir sıkıntı çıkarmadı.

    S60'ım ise aldığımda Michellin'in kış lastiği vardı. Kar-kış bir ortam olmadığı için İstanbul'da kış performansı için bir şey diyemiyeceğim ama bahar aylarının gelmesiyle birlikte yüreğimi de ağzıma getirmeye başladı. Abartısız normal bi frende bile ciyaklamalar eşliğinde kızak gibi kayıyordu.

    İşte ondan sonra Hankook almak zorunda kaldım. 30 bin km.den sonra sıkıntı çıkarmaya başlar diye yorum okumuştum ama şu anki performansı bence gayet iyi...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,
    Kendim için yeni s60 ile ilgileniyordum ama fiyatlar yükseldiği için vazgeçmiştim.Şimdi babama araç almaya çalışıyorum, genelde 0km C sınıfı dizellere baktım ama fiyatlar donanımlara ve araçlara göre çok yüksek. En uygunu 45 civarına geliyorki o da tatmin etmiyor. Bütçe 35bin tl civarı. İlk bikaç sene 20-25bin km kullanılır. Babam için uzun zamandır lpgli S60 düşünüyorum ama 2.el piyasasına güvenim hiç yok. 2002 model s60da 150binde, 2006 model olan 150binde! Herkes kmyi 100-200bin aralığına oturtmuş. Gerçekçi gelmiyor çoğu. S60lar neye göre temiz olur? Kaportada birkaç parça boyaya değişmeye bakmam ama şase veya tavanda bişey varsa arkamı döner giderim. Km olayını da servis geçmişini çıkarttırmakla ve vize tarihlerinde yazılan kmye bakarak anlayabiliriz. Şanzımanın durumu nasıl anlaşılacak? Pert şanzıman vuruntu mu yapıyor? Bir de 150-170-190bindeki 2.0t, 2,5awd veya t5 lpg ile tahminen kaç km ömrünü verimli şekilde götürür? Alt takımları sağlammıdır? Kısaca 04-05 veya 06 2.el s60 alsak 6-7 sene 69 yaşındaki babamı sorunsuz şekilder rahat ettirir mi? Etrafımızdaki 2.el s80 t6 kullananları referans vererek zor ikna ettim 2.el volvo alma konusunda :) 2.el araba almadı hayatında:) Bu yaştan sonrada bütçesiyle 0 km fiat lineaya değilde volvoya binsin istiyorum çünkü hakediyor

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Arkadaşlar,
    Kendim için yeni s60 ile ilgileniyordum ama fiyatlar yükseldiği için vazgeçmiştim.Şimdi babama araç almaya çalışıyorum, genelde 0km C sınıfı dizellere baktım ama fiyatlar donanımlara ve araçlara göre çok yüksek. En uygunu 45 civarına geliyorki o da tatmin etmiyor. Bütçe 35bin tl civarı. İlk bikaç sene 20-25bin km kullanılır. Babam için uzun zamandır lpgli S60 düşünüyorum ama 2.el piyasasına güvenim hiç yok. 2002 model s60da 150binde, 2006 model olan 150binde! Herkes kmyi 100-200bin aralığına oturtmuş. Gerçekçi gelmiyor çoğu. S60lar neye göre temiz olur? Kaportada birkaç parça boyaya değişmeye bakmam ama şase veya tavanda bişey varsa arkamı döner giderim. Km olayını da servis geçmişini çıkarttırmakla ve vize tarihlerinde yazılan kmye bakarak anlayabiliriz. Şanzımanın durumu nasıl anlaşılacak? Pert şanzıman vuruntu mu yapıyor? Bir de 150-170-190bindeki 2.0t, 2,5awd veya t5 lpg ile tahminen kaç km ömrünü verimli şekilde götürür? Alt takımları sağlammıdır? Kısaca 04-05 veya 06 2.el s60 alsak 6-7 sene 69 yaşındaki babamı sorunsuz şekilder rahat ettirir mi? Etrafımızdaki 2.el s80 t6 kullananları referans vererek zor ikna ettim 2.el volvo alma konusunda :) 2.el araba almadı hayatında:) Bu yaştan sonrada bütçesiyle 0 km fiat lineaya değilde volvoya binsin istiyorum çünkü hakediyor

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    S60lar neye göre temiz olur?

    Diğer arabalar gibi bakımları zamanında yapılmışsa, Ufak tefekte olsa arızaları eksiklikleri fazla bekletmeden giderilmişse, hor kullanılmadıysa temiz olur. Kazası varsa (büyük kazalardan bahsetmiyorum) özenli bir işçilikle işinin ehli insanlar tarafından yapıldıysa yine temiz olur.

    Km. düşürme olayını bilmem sonradan anlaşılabilir mi, ama boyası badanası varsa servislerde çok rahatlıkla anlayabiliyorlar. Dolayısıyla "falanca servise götürüp inceleteceğim. Eğer dediğin gibiyse fiyatta da anlaşırsak alırım" diye baştan konuşursan o korktuğun güven sorununu da aşmış olursun.

    Şanzımandaki sorun ise bilebildiğim kadarıyla ilk olarak vuruntu şeklinde kendini gösteriyor. İyi bir usta test sürüşü sonrası görüş bildirebilir diye düşünüyorum. Veya duyduğumu konuşuyorum; bazı şanzıman servislerinde basınç testi gibi bir şey yapıyorlarmış. Dilersen gönlünün rahat etmesi için alım öncesi bir şanzıman servisinden yardım isteyebilirsin.

    Velhasılı yeterki sen almaya karar ver. Mutlaka bulunur temizi. Evet belki sayımız az ama hala dürüst insanlar da var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    S60lar neye göre temiz olur?

    Diğer arabalar gibi bakımları zamanında yapılmışsa, Ufak tefekte olsa arızaları eksiklikleri fazla bekletmeden giderilmişse, hor kullanılmadıysa temiz olur. Kazası varsa (büyük kazalardan bahsetmiyorum) özenli bir işçilikle işinin ehli insanlar tarafından yapıldıysa yine temiz olur.

    Km. düşürme olayını bilmem sonradan anlaşılabilir mi, ama boyası badanası varsa servislerde çok rahatlıkla anlayabiliyorlar. Dolayısıyla "falanca servise götürüp inceleteceğim. Eğer dediğin gibiyse fiyatta da anlaşırsak alırım" diye baştan konuşursan o korktuğun güven sorununu da aşmış olursun.

    Şanzımandaki sorun ise bilebildiğim kadarıyla ilk olarak vuruntu şeklinde kendini gösteriyor. İyi bir usta test sürüşü sonrası görüş bildirebilir diye düşünüyorum. Veya duyduğumu konuşuyorum; bazı şanzıman servislerinde basınç testi gibi bir şey yapıyorlarmış. Dilersen gönlünün rahat etmesi için alım öncesi bir şanzıman servisinden yardım isteyebilirsin.

    Velhasılı yeterki sen almaya karar ver. Mutlaka bulunur temizi. Evet belki sayımız az ama hala dürüst insanlar da var...

    Alıntıları Göster
    2.elden bu kadar korkmayın, YETKİLİ servise gösterin, tamam derse alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    2.elden bu kadar korkmayın, YETKİLİ servise gösterin, tamam derse alın.

    Alıntıları Göster
    Şanzıman korkutuyor. Bir de akşam sahibindendeki s60ları inceledim. Adam demişki 100binden sonra bu arabaların şanzımanı ve bazı motor parçaları kronik olarak arızalanıyor. Ben 10bin tl masraf ettim, satın alan masrafsız binecek demiş Sadece biri dememiş, en az 2-3 tane gördüm. Böyle bir araba alınınca 2-3 lira masraf edilir ama kalkıp 8-10 lira masraf açacak olasılığı yüksek potansiyele sahipse korkuyorum açıkçası. 2.elinin düşük olmasının nedeni bu sorunlar sanırsam. 2002-2004 arası T5 mi yoksa 2004-2006 arası 2.0T mi bakayım? İkisi de Lpgye uygun sanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Şanzıman korkutuyor. Bir de akşam sahibindendeki s60ları inceledim. Adam demişki 100binden sonra bu arabaların şanzımanı ve bazı motor parçaları kronik olarak arızalanıyor. Ben 10bin tl masraf ettim, satın alan masrafsız binecek demiş Sadece biri dememiş, en az 2-3 tane gördüm. Böyle bir araba alınınca 2-3 lira masraf edilir ama kalkıp 8-10 lira masraf açacak olasılığı yüksek potansiyele sahipse korkuyorum açıkçası. 2.elinin düşük olmasının nedeni bu sorunlar sanırsam. 2002-2004 arası T5 mi yoksa 2004-2006 arası 2.0T mi bakayım? İkisi de Lpgye uygun sanıyorum.

    Alıntıları Göster
    2006 2.0T bakın o zaman. 2006 modellerde şanzıman sorunu duymadım. Performansı da oldukça iyi 2.0T lerin. Baban kullanacağına göre de T5 lere gerek olmaz heralde.

    10 bin tl şanzıman masrafı ise belki yetkili serviste komple şanzıman değiştiyse ancak olmuş olabilir.

    Özel servislerde üç aşağı beş yukarı 3000 tl civarına hallediliyor diye biliyorum. Üstelik her 2006 model aşağısında da olacak diye bir kaide yok. Kullanıma bağlı sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    2006 2.0T bakın o zaman. 2006 modellerde şanzıman sorunu duymadım. Performansı da oldukça iyi 2.0T lerin. Baban kullanacağına göre de T5 lere gerek olmaz heralde.

    10 bin tl şanzıman masrafı ise belki yetkili serviste komple şanzıman değiştiyse ancak olmuş olabilir.

    Özel servislerde üç aşağı beş yukarı 3000 tl civarına hallediliyor diye biliyorum. Üstelik her 2006 model aşağısında da olacak diye bir kaide yok. Kullanıma bağlı sanırım...

    aynen 10000tl arabaya çok harcadım rakamı:)
    ben 1 ay oldu sıfır yaptıralı o rakamın yanında bile değil yarısının yarısına biraz yakındır yani...
    dediğin doğru highwaymouse 2006 sonrasında selenoid dışında arıza zor veriyor tabi 2014 2015 2016 2017 2018 2019
    gibi yıllarda o araçlarda 10 12 yıllık olunca şanzıman durumu nasıl olacak onuda görmek lazım...
    bide şöle düşünün 2 senede bir baskı balata yese bu arabalar 750liradan hesap etsek 750x5=3750 tldir ki aynı kapıya çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    2006 2.0T bakın o zaman. 2006 modellerde şanzıman sorunu duymadım. Performansı da oldukça iyi 2.0T lerin. Baban kullanacağına göre de T5 lere gerek olmaz heralde.

    10 bin tl şanzıman masrafı ise belki yetkili serviste komple şanzıman değiştiyse ancak olmuş olabilir.

    Özel servislerde üç aşağı beş yukarı 3000 tl civarına hallediliyor diye biliyorum. Üstelik her 2006 model aşağısında da olacak diye bir kaide yok. Kullanıma bağlı sanırım...

    aynen 10000tl arabaya çok harcadım rakamı:)
    ben 1 ay oldu sıfır yaptıralı o rakamın yanında bile değil yarısının yarısına biraz yakındır yani...
    dediğin doğru highwaymouse 2006 sonrasında selenoid dışında arıza zor veriyor tabi 2014 2015 2016 2017 2018 2019
    gibi yıllarda o araçlarda 10 12 yıllık olunca şanzıman durumu nasıl olacak onuda görmek lazım...
    bide şöle düşünün 2 senede bir baskı balata yese bu arabalar 750liradan hesap etsek 750x5=3750 tldir ki aynı kapıya çıkar.

    Alıntıları Göster
    Peki 2005 makyajlı kasada da 2006 ile aynı vites var. 2004 ve aşağısında demir çubuklu vites var. 2005-2006 lara odaklanıyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Peki 2005 makyajlı kasada da 2006 ile aynı vites var. 2004 ve aşağısında demir çubuklu vites var. 2005-2006 lara odaklanıyorum :)

    Alıntıları Göster
    Bugün gene Safranbolu taraflarına gittim geldim...Bir iki fotoğraf paylaşayım.
     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Bugün gene Safranbolu taraflarına gittim geldim...Bir iki fotoğraf paylaşayım.
     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar


    Alıntıları Göster
    sağ ön kapı boyandımı hiç?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sağ ön kapı boyandımı hiç?

    Bendeyken boyananan bir parçası olmadı. Ama satın aldığım abimin demesine göre sağ arka çamurluk boyalıymış. Ben almadan önce DOT ta kalmıştı bir süre. Dot ilanında da sağ arka çamurluk boyalı yazıyordu. Herhalde onlar inceleyip yazmışlardır. Fotoğrafta görülen fark ise sanırım fotodan kaynaklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sağ ön kapı boyandımı hiç?

    Bendeyken boyananan bir parçası olmadı. Ama satın aldığım abimin demesine göre sağ arka çamurluk boyalıymış. Ben almadan önce DOT ta kalmıştı bir süre. Dot ilanında da sağ arka çamurluk boyalı yazıyordu. Herhalde onlar inceleyip yazmışlardır. Fotoğrafta görülen fark ise sanırım fotodan kaynaklı.

    Alıntıları Göster
    evet fotografta farklı gozukuyor,,, bu kasa volvonun tarihinde çıkardığı en güzel kasa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    evet fotografta farklı gozukuyor,,, bu kasa volvonun tarihinde çıkardığı en güzel kasa..

    Alıntıları Göster
    S60 I bir bütün olarak çok güzel bir otomobil. Ancak Volvo'nun bence daha şık kasaları var.
  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.