Şimdi Ara

ASTRA vs FOCUS / yol tutuşu (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
11.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    focus 1 le 3. viteste 180 yaptığını söyleyende yalan söyler.çünkü 155 de 7000 devire gelen araba 180 YAPAMAZ.....benim elimde video var.sizde çekin inanalım.lafta kalmasın

    hocam her focus sizinkinden diil 3. viteste 185 de yapanı var :D 7000 devire gelemiyom çünkü 6850de devir kesiyo:D
    imzamda yazıyor modeli :D

    Alıntıları Göster
    Otomatiğin 3 ü düz vitesin 4 ü demektir..Düz vites focus 4 te 187 görür (düz yolda).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: $U$PeCT RoCKerS

    quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..




    senin araban kurum yapmış. Focus 1 de zetec motor var ve astra classic(aynı model olması şartıyla) sahip olduğu ecotec motoru focus unkinin yanında 0 kalır haberin olsun git bi baktır motoruna. :D


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: $U$PeCT RoCKerS


    quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..




    senin araban kurum yapmış. Focus 1 de zetec motor var ve astra classic(aynı model olması şartıyla) sahip olduğu ecotec motoru focus unkinin yanında 0 kalır haberin olsun git bi baktır motoruna. :D



    Astra classicin vites oranları kısa olduğundan ara hızlanmalarda focustan iyidir..Bu arada arabanın birşeyi yok..Senin gibi 10 unu taşır benim focus..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    quote:

    Orjinalden alıntı: $U$PeCT RoCKerS


    quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Yeni uzun yoldan geldim arka arkaya gidince bol virajlı inişli çıkışlı yolda benim focus 1 le astra classice yetişemiyorum..Focusun ara hızlanması berbat, adam basıyor fırlıyor ben basıyorum çok yavaş hızlanıyor dolayısıyla astra farkı açıyor..Bir de rampalarda çok bayılıyor focus..Ama yol düzgün olunca yüksek devirlerde yol tutuşu da performansı da çok iyi focusun..




    senin araban kurum yapmış. Focus 1 de zetec motor var ve astra classic(aynı model olması şartıyla) sahip olduğu ecotec motoru focus unkinin yanında 0 kalır haberin olsun git bi baktır motoruna. :D



    Astra classicin vites oranları kısa olduğundan ara hızlanmalarda focustan iyidir..Bu arada arabanın birşeyi yok..Senin gibi 10 unu taşır benim focus..

    Alıntıları Göster
    bu arada tsi passatı geçdiyseniz helal olsun ama şoförden bence tamam focus ii gidiyo ama tsi da pek ii




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    bu arada tsi passatı geçdiyseniz helal olsun ama şoförden bence tamam focus ii gidiyo ama tsi da pek ii

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    bu arada tsi passatı geçdiyseniz helal olsun ama şoförden bence tamam focus ii gidiyo ama tsi da pek ii



    tsı passat düz yolda tabiki ezer ama bahsettiğim olay çok virajlı ve kaygan bir yolda oldu.şöförde önemli tabi ben daha iyi olduğumdanda geçmiş olabilirim.eğer 3. viteste 185 yapan focustan bahsediyosanız otm yapar ama düz vites en son 155 görür.6750dd


    x15 madem focusu beğenmiyosun sat astra al konu kapansın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rocky_m5 -- 9 Eylül 2008; 18:46:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    bu arada tsi passatı geçdiyseniz helal olsun ama şoförden bence tamam focus ii gidiyo ama tsi da pek ii



    tsı passat düz yolda tabiki ezer ama bahsettiğim olay çok virajlı ve kaygan bir yolda oldu.şöförde önemli tabi ben daha iyi olduğumdanda geçmiş olabilirim.eğer 3. viteste 185 yapan focustan bahsediyosanız otm yapar ama düz vites en son 155 görür.6750dd


    x15 madem focusu beğenmiyosun sat astra al konu kapansın

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar biriniz o zaman passatın 1 sınıf daha yüksek olmasına karşın focusun daha iyi viraj aldıgını soylrse sevinirim. ben arka akslarla ilgili olduğunu biliyorum. ama yapmayın be kardeşim o passattada arabayı yolda tutmak için o kadar elektronık ekıpman war bunuda unutmayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertturan273

    arkadaşlar biriniz o zaman passatın 1 sınıf daha yüksek olmasına karşın focusun daha iyi viraj aldıgını soylrse sevinirim. ben arka akslarla ilgili olduğunu biliyorum. ama yapmayın be kardeşim o passattada arabayı yolda tutmak için o kadar elektronık ekıpman war bunuda unutmayalım.

    Alıntıları Göster
    abi ben şunu tam çözmedim focus I ile şu 2001 astaralarımı karşılatırıyoz yoksa sıfırlarını mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    abi ben şunu tam çözmedim focus I ile şu 2001 astaralarımı karşılatırıyoz yoksa sıfırlarını mı

    Alıntıları Göster
    önemli olan ağırlığı ortada toplamaktır.(viraj performansız için).ben gözümle şahit oldum hem yeni kasa hem eski kasada bunu gördüm.adamlar bana yol vermeyerek zaten kapışma moduna girmişlerdi.düzde ezdiler ama virajda ben zorlayarak sağlarından geçtim.keşke tüm arabaları test etme imkanımız olsada göstersem.ben aslında video çekerdimde o dar ve virajlı yolda tehlikeli olurdu.bana güvenen varsa bu sınıfta focus un lider olduğuna inanır.haa param olsa hiç düşünmeden passat alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    önemli olan ağırlığı ortada toplamaktır.(viraj performansız için).ben gözümle şahit oldum hem yeni kasa hem eski kasada bunu gördüm.adamlar bana yol vermeyerek zaten kapışma moduna girmişlerdi.düzde ezdiler ama virajda ben zorlayarak sağlarından geçtim.keşke tüm arabaları test etme imkanımız olsada göstersem.ben aslında video çekerdimde o dar ve virajlı yolda tehlikeli olurdu.bana güvenen varsa bu sınıfta focus un lider olduğuna inanır.haa param olsa hiç düşünmeden passat alırım.

    Alıntıları Göster
    oke rocky_m5 arkadaşım. focusun virajlardaki üstünlüğü tartışılmaz ama passat 1 sınıf yukarda oldugu için bana garip gelmişti. belki ağırlık farkından falan olabilir daha ağır olduğundan savrulmus falan olabilir.

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    önemli olan ağırlığı ortada toplamaktır.(viraj performansız için).ben gözümle şahit oldum hem yeni kasa hem eski kasada bunu gördüm.adamlar bana yol vermeyerek zaten kapışma moduna girmişlerdi.düzde ezdiler ama virajda ben zorlayarak sağlarından geçtim.keşke tüm arabaları test etme imkanımız olsada göstersem.ben aslında video çekerdimde o dar ve virajlı yolda tehlikeli olurdu.bana güvenen varsa bu sınıfta focus un lider olduğuna inanır.haa param olsa hiç düşünmeden passat alırım.

    Alıntıları Göster
    focus1 1.6 ların devir kesicisi 6500 rpm de devreye girmiyormu.
    2.0 ların 6750...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lmnggen

    focus1 1.6 ların devir kesicisi 6500 rpm de devreye girmiyormu.
    2.0 ların 6750...

    Alıntıları Göster
    6850..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lmnggen

    focus1 1.6 ların devir kesicisi 6500 rpm de devreye girmiyormu.
    2.0 ların 6750...

    Alıntıları Göster
    yok hocam bizim otomatik focus 6850 de felan giriyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...


    Abi nasıl inanmazssın yaa
    Ciddiyim bak 3.Viteste 180 görüyorlar...Kullanan ve defalarca söyleyen arkadaşlar var...Ondan ziyade ben şahit oldum




  • Focus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F93BE544A

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...


    Abi nasıl inanmazssın yaa
    Ciddiyim bak 3.Viteste 180 görüyorlar...Kullanan ve defalarca söyleyen arkadaşlar var...Ondan ziyade ben şahit oldum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...


    Abi nasıl inanmazssın yaa
    Ciddiyim bak 3.Viteste 180 görüyorlar...Kullanan ve defalarca söyleyen arkadaşlar var...Ondan ziyade ben şahit oldum


    bizde focus 1 varken bastık 180 e felan gelmemişti ne yazıkkı o araçta bi oynama var.. 2.vites 100. 3.vites 180 nasıl olur yaw ki olmamıştı da. Focus II bilem yapamıyor ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...

    Daha neler...

    2.0 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 130,
    1,6 focuslar ibre göstergesi ile 3. viteste 155'i ancak yapar...


    Edit: Otomatiğe lafım yok... Yazdığım değerler manuel vites içindir...


    Abi nasıl inanmazssın yaa
    Ciddiyim bak 3.Viteste 180 görüyorlar...Kullanan ve defalarca söyleyen arkadaşlar var...Ondan ziyade ben şahit oldum


    bizde focus 1 varken bastık 180 e felan gelmemişti ne yazıkkı o araçta bi oynama var.. 2.vites 100. 3.vites 180 nasıl olur yaw ki olmamıştı da. Focus II bilem yapamıyor ...

    Alıntıları Göster
    2. vites 2004 collection 95 felan yapıyodu bizim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    2. vites 2004 collection 95 felan yapıyodu bizim

    Alıntıları Göster
    1999 GHİA HB 100 de yakıt'ı kesiyordu....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    1999 GHİA HB 100 de yakıt'ı kesiyordu....

    Alıntıları Göster
    bence 2000 hp focus var 2. vites 6750 ye kadar (yani 7 nin altındaki çizginin yanındaki cizgiye kadar) gidiyo.tam 100 km de kesiciye giriyo ve araba tekliyo. oraya kadar zorlamak vakit kaybı.tam kesiciye gireceği anda vites değişin.


    mertturan273 şöför farkıda olabilir.neyse kısaca focus virajda iyi diyelim gitsin.

    .
    ha unutmadan bir aracın 3. viteste 180 yapması önemli değil.180e kaç sn de geldiği önemli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rocky_m5 -- 10 Eylül 2008; 14:32:33 >




  • Reklam kokan bir başlık bu sen arabayı sadece yol tutuşu için mi alıyorsun
    senin seçim falan yapacağın yok kolpadan gelmiş iki satır yazmışsın


    quote:

    Orjinalden alıntı: fastx

    2 aracın 1,6 benzinli versiyonu arasında seçim yapmak istiyorum, yol tutuş konusunda hangisi daha iyidir, yorumlarınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F93BE544A

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    1.vts 75kmph
    2.vts 120kmph
    3.vts 185kmph
    4.vts 190kmph
    5.vts koymamışlar :D


    5'e gerek kalmadı zaten 4'te ibre sona vurdu...
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...Buda motor ve performans değilse bizdeki hiç bişey o zaman...

    Alıntıları Göster
    Ne 180 ninden bahsediyorsunuz ben 3. viteste 220 yaptım
    arabayı bilmeyenleri kadırın bakalım elinize ne geçecekse
    Yalan söylerken de desteki atın pls.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24

    5'e gerek kalmadı zaten 4'te ibre sona vurdu...
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...Buda motor ve performans değilse bizdeki hiç bişey o zaman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    Ne 180 ninden bahsediyorsunuz ben 3. viteste 220 yaptım
    arabayı bilmeyenleri kadırın bakalım elinize ne geçecekse
    Yalan söylerken de desteki atın pls.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24

    5'e gerek kalmadı zaten 4'te ibre sona vurdu...
    Focus I'lerin 3'te 180 yaptığını herkes biliyor zaten...Buda motor ve performans değilse bizdeki hiç bişey o zaman...


    Alıntıları Göster
    superonlıne1 arkadaşım tatilden önce 1-2 takısmamız olmustu. arkadaşa heybeye forum açtığını söylemişsin. sana göre arabanın performansı önemlidir bana göre yol tutuşu ona göre az yakması bilmem kime göre konforu önemlidir. şimdi adamın zevkine karısmanın alemi yok sen fikrini söyle ona buna laf atma lütfen.


    saygılar...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.