Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (949. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otostopcu97 kullanıcısına yanıt
    Merhaba EGR valfine bakıldımı hiç bazen tıkanmalar buna benzer belirtiler yapabiliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • korayesque kullanıcısına yanıt

    Yazilimciya goturucem hocam orası da bir baksın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakımda temizlettim orayı da hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Yok hocam anlıyorum ama bu sandığınız diklikte birşey değil. Normal yokuş yani 20 30 derece diyebilirim. 1.0 golfun rahat çıktığı yeri volvo da en azından stop ettirmemeli. Volant ve debriyaj seti tamamiyle orijinaliyle değişti ama bir çözüm bulamadım. Örneğin ana yola çıkacaksam ve rampayi çıkıp anayola gireceksem, rampada bekliyorum yolun müsait olmasını. Yol müsait olunca ve çıkmak isteyince aracı bagirttirip çıkıyorum. Yola çıktığımda arabaya gaz vermeme rağmen kendi gelmesi 1 2 sn yi buluyor yolun ortasında öyle duruyorum gibi birşey oluyor. Ustadan ustaya koşuyorum bulamıyorlar komedi resmen, yetkili servis dahil.

    Volmar’i denemenizi tavsiye ederim. Ariza tespit konusunda baya basarililiar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 3 yıl önce Nokian Line serisi 16" yazlık lastik almıştım başlarda çok memnundum özellikle ıslak zeminde yol tutuş ve frenlemesi çok iyidi ancak 2 yıl içinde lastiklerde kılcal çatlaklar oluştu çok derin değil ama markaya olan güvenimi boşa çıkardı biraz. Daha 35bin km. filan yaptım 3 yılda ama lastiklerde diş aşınması çok olmamasına rağmen (ortalama diş derinliği 5-6 mm. gibi) muhtemelen yakın zamanda değiştireceğim.


    Özellikle bütçe olarak çok da aşırı olmayan fiyat performans ürünü olarak deneyip önerebileceğiniz marka modelleri yazabilirseniz sevinirim (215/55/16). Teşekkürler.

  • Merhaba ben falken ziex 310 aldım 4 adeti 1500 TL ye almıştım. İlk olarak önceki lastikler 7 yıllıktı Dunlop sport serisiydi ve dişleri halen bitmemişti. Çatlama da yoktu. Balon yapmıştı bir tanesi ve güvenmiyordum ve en kritik konu uğultu yapıyordu.Yeni lastiklerle müthiş bir sessizlik geldi. Alalı 6 ay oldu henüz hiç ABS yi devreye sokamadım. Zorlayıcı frenler yapmak zorunda da kaldım ama gerçekten iyi tutuyor. Benim aldığımın yanakları güçlendirilmiş XL fakat sert virajlarda yanaklar biraz esniyor. Ben lastiklere 34 hava basıyorum onla alakalı olabilir. Uzun ömürlü yorum yapacak kadar kullanmadım. Ben alırken nokian dan adet bazında 100 TL kadar uygundu yorumlar da iyiydi. Premium markalarınsa yarı fiyatına geliyordu. Bende 2-3 yıl 30-40 bin götürse yeter mantığı ile aldım. Zaten yılda 10 bin km yapıyorum. Lastiklerin km ömrü dolmadan sertleşip uğultu yapıyor. Premium bir marka bile olsa uğultu yapmaya başlıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: must1288


    Arkadaşlar resimde görüldüğü üzere zayıf akü uyarısı aldım.Bu hangi akü acaba normal akü mü yoksa startstop aküsü mü. Hangi marka model aküyü öneririsiniz.Daha önceden değiştirmiş arkadaşlar ne tavsiye edersiniz.

    Arkadaşlar aküyü değiştireceğim inşallah. VARTA E39 veya FIAMM VR760 hangisini tavsiye edersiniz. Veya daha başka hangisini.





  • Arkadaşlar Özel servis de servis sonrası şanzımanda kaçak var şanzımanı indirip keçe değişmesi lazım 2 gün sürer dediler Dedim yola gideceğim bi sıkıntı olurmu yok bişey olmaz 3 5 km yap gel kontrol eder bakarız 10 km de en fazla yarım litre eksiltir eksiltmez sıkıntı olmaz dendi 2014 2015 volvo s60 d2 aracın şanzıman yağı kontrolünü nasıl yaparız eksik mi diye yağ çubuğu gibi birşey varmı yoksa sensörlü mü eksilince kendi mi bizi uyarıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: must1288

    Arkadaşlar aküyü değiştireceğim inşallah. VARTA E39 veya FIAMM VR760 hangisini tavsiye edersiniz. Veya daha başka hangisini.



    Alıntıları Göster

    İkiside kaliteli markalar. Ancak size Fiamm ile ilgili tecrübemi aktarayım. "Ferrari aküsü" gibi bir referansla, gayet güvenerek Fiamm aküyü aldım. Tam 2 sene 10 gün sonra, yani garanti süresinin bitmesinden 10 gün sonra akü aniden bitti. Herhangi bir uyarı veya belirti vermeden..Üstelik yaz mevsiminde. Önce aküyü aldığım Fiamm Ankara bayisi Yiğit aküye gittim. Ölçüm yapıp akünün bittiğini teyid ettiler, garanti kapsamında herhangi bir işlem yapamayacaklarını belirtip piyasa fiyatından yeni akü almam gerektiğini söylediler. Daha sonra Fiamm Türkiye distribütörü Bas aküye ulaşıp durumu ve bayinin yaklaşımını anlattım, konuyla ilgili destek istedim. Bayi ile görüşüp dönüş yapacaklarını belirttiler. 1 gün sonra bana distribütör olarak ellerinden gelen birşey olmadığını, ancak bayi ile temas edersem bana "bir şekilde" yardımcı olacaklarını belirterek aradan çekildiler. Tekrar bayi ile görüştüğümde ise piyasa fiyatı üzerinden cüzi bir indirim teklif ettiler. Bu indirimi herhangi bir bayiden pazarlıkla alabileceğimi belirterek çok güvenerek aldığım Fiamm defterini kapatmış oldum. "Garanti süresi bittikten sonra ne bekliyordun ki" diyebilirsiniz, ancak 10 gün çok fazla bir zaman aşımı değil, aküyü bilabedel değiştirmelerini de ummadım ancak kayda değer bir indirimle, yani ürünün arkasında durduklarını belirten bir yaklaşımla beni portföylerinde tutmalarını beklerdim. Olmadı. Markayı kötülemiyorum ancak satış kanallarının yaklaşımı maalesef beni markadan soğuttu. Karar sizin. Peki sen ne aldın derseniz, aklımda Varta ile girdiğim başka bir bayiden Duracell alarak çıktım. Zira akü ürünü için çok fazla reklam yapmasalarda pildeki imajlarını bozacak bir yaklaşım içine girmeyeceklerini düşündüm. Bakalım zaman ne gösterecek.


    Önce Allaha, sonra Volvoya emanet olun.. 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 





  • serboyser S kullanıcısına yanıt
    Benim aracımın önceki sahibi aynı sorunu yaşamış ve ekranda uyarı verdiğini söylemişti. Eğer kullanmanız gerekiyorsa aracı yanınıza 1 litre şanzıman yağı alın ve ara ara tamamlayın. Yağ kaçıyorsa karter koruma üzerine akıyor park ettiğiniz yerde de gözlemleyemiyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokaramokar

    Merhaba ben falken ziex 310 aldım 4 adeti 1500 TL ye almıştım. İlk olarak önceki lastikler 7 yıllıktı Dunlop sport serisiydi ve dişleri halen bitmemişti. Çatlama da yoktu. Balon yapmıştı bir tanesi ve güvenmiyordum ve en kritik konu uğultu yapıyordu.Yeni lastiklerle müthiş bir sessizlik geldi. Alalı 6 ay oldu henüz hiç ABS yi devreye sokamadım. Zorlayıcı frenler yapmak zorunda da kaldım ama gerçekten iyi tutuyor. Benim aldığımın yanakları güçlendirilmiş XL fakat sert virajlarda yanaklar biraz esniyor. Ben lastiklere 34 hava basıyorum onla alakalı olabilir. Uzun ömürlü yorum yapacak kadar kullanmadım. Ben alırken nokian dan adet bazında 100 TL kadar uygundu yorumlar da iyiydi. Premium markalarınsa yarı fiyatına geliyordu. Bende 2-3 yıl 30-40 bin götürse yeter mantığı ile aldım. Zaten yılda 10 bin km yapıyorum. Lastiklerin km ömrü dolmadan sertleşip uğultu yapıyor. Premium bir marka bile olsa uğultu yapmaya başlıyor.
    Hocam merhaba, bu Ziex dediğiniz ZE310 Ecorun oluyor aslında değil mi? Benim de almak istediğim model ancak bulunduğum bölgede yetkili bayisini bir türlü bulamadığım bir model (Bursa).

    Bir de benim konudaki Volvo S60 dışındaki şahsi Peugeot aracımda 1 tekerde aşırı uğultu gelmeye başladı ama bu ses trafiğe çıkar çıkmaz hemen olmuyor. Araç soğukken değil de 10-15 km yapıp ısındıktan sonra tekerlek bölgesinden uğultu başlıyor 60-70 km/h den itibaren. Acaba lastikler suçlu mu diye merak ettim. Mevcutta 7 yıllık Bridgestone Ecopia var ve epey sertleşti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Ekim 2020; 21:46:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo s60 yakıt tüketim testi yapılmış gayet iyi sonuçlar.
    https://www.youtube.com/watch?v=3gkcbTFGVew&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Lastikler biraz ısındıktan sonra uğultu yapıyor olabilir. Sizin lastik sert hamurlu uzun ömür amaçlı bir lastik diye biliyorum. Daha da sertleşmeye bilir 😄 7 yıl oldu km çok yapamadıysanız uğultu dan rahatsız olmuyorsanız kullanabilirsiniz. Uğultu konfor eksikliği sadece. Bence lastik uğultu yapmaya başladığında değişmeli. Hepsiburada dan alıp 30-40 liraya taktırabilirisiniz.benim önceki lastiklerim 7 yıllık Dunlop tu. Sessizlik fark edilir derecede oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selam arkadaşlar bu orjinal r desing jantları 18 inc nereden bulabiliriz acaba ?

  • Merhaba arkadaslar. Aracim 2014 s60 d2 advance. C.tesi sabahi arabayi calistirdim ve sokaktan donmek icin manevra yaparken tekledi ve stop etti. Bundan once ilk calistirmada teklemesi zaten oluyordu fakat ilk defa stop etti. Sokaktan donmek icin manevra yaptigimdan gaza hic basmiyorum, kendi ivmesiyle yavaşça manevra yapabilmek icin. Bu sorunu nasil çözerim. Bu araclarda basit bir rolanti ayari var midir motor ustalarının vb yapabileceği? Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit19077 Y kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede var.
    En az 1-2 dk bekliyorum sonra yürüyorum. Çözümü varsa ne mutlu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2012 S60 sahibiyim. Enjektörler arıza verdi. Hiç enjektör revizyonu yaptıran oldu mu?

  • Mohawknife M kullanıcısına yanıt
    Arıza verince ne oldı. Nasıl anladınız ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar yakın zamanda bende 2011 S60 1.6 t4 alarak aranıza katıldım. Konudaki mesajları takip edip okumaya çalışıyorum. Aracımda bazı sorunlar baş gösterdi aslında alırkende varmış bu sorunlar. Satan kişi malesef bu konuda dürüst olmadı tam olarak.

    Bu powershift şanzımanlar malumunuz zaten. Araçta 1den 2 ye ve 2 den 3'e geçerken hafif silkme tarzında kendini gösteriyor. Ayrıca düz yolda veya yokuş çıkarken(yokuşta daha bariz) devir saati dalgalanarak ivmeleniyor. Sanıyorum 4. Vites itibariyle devir dalgalanması büyük ölçüde sona eriyor.

    Özellikle kalkışlarda ve yine yokuş yukarı gaz vermelerde sanki kararsız kalıp bir anda hızlı bir şekilde öne silkme yapabiliyor. Gaz pedalına çok az dokunarak kalkarsak bunu çok az yapıyor ama bunu ayarlamaya çalışmak bile sıkıntılı. Ayrıca geri vites'e taktığımda gaz pedalında boşluk var. Hemen tepki vermiyor.

    Yetkili servis'i arayıp durumu anlattığımda çok yüksek bedeller çıkıyor malesef. Şanzımancılara danıştığımda kavrama kitinin değişmesi-revizyon yapılması gerektiğini ama buna ek şanzıman beynindede sıkıntı olabileceği söylendi.

    Ayrıca okuduğum mesajlarda tam göremedim. Aracı ilk çalıştırdığımda devir saati 1250-1300 civarı çalışıp araç içine çok fazla titreşim(vibrasyon) vermesi. Bildiğiniz direksiyon, koltuklar, konsol baya titriyor. Araç çalıştıktan 30-50 saniye sonra devir saati azalarak 800 kere kadar düşüyor ve bu vibrasyon minimum seviyeye iniyor. Ama hala azda olsa hissedilir bir şekilde direksiyonda kalıyor. Bu araç içi titreşim de şanzımanla mı alakalı yoksa diğer faktörlere mi bakmak gerekiyor.
    Vereceği bilgilerle yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lowen007 L kullanıcısına yanıt

    Öncelikle şanzımanın işlem görmesi gerektiği kesinleşmiş gibi. Titreşim olayı da şanzımandan kaynaklanabileceği gibi motor takozlarından da kaynaklanabilir. Ama bence önce şanzımanı halledin, titreme hala devam ederse daha sonra motor takozlarına şüpheyle yaklaşırsınız.

  • 
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.