Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.464.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eengongo

    teşekkür ederim.. valla ekime kadar bekleyemedim. bide euro aldı başını gidiyo. geçen hafta siparişi verdiğimde 2.3tü euro şimdi 2.5 oldu..ekimde kimbilir kaç olur.. Araç geldi, bugun plaka yetişirse alıcam..

    Alıntıları Göster
    Kurun haricinde Eylül ayında bir zam daha gelecekmiş 2012 model yılı zammı.Her anlamda karlı bir alışveriş olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Kurun haricinde Eylül ayında bir zam daha gelecekmiş 2012 model yılı zammı.Her anlamda karlı bir alışveriş olmuş.

    Alıntıları Göster
    valla bencede karlı oldu.. bide aracı sipariş vermemle teslimat 1.5 hafta onuda düşünmek lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eengongo

    valla bencede karlı oldu.. bide aracı sipariş vermemle teslimat 1.5 hafta onuda düşünmek lazım..


    hayırlı olsun. fiyatta beklediğim kadar değilmiş premium advance için. renk ne merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eengongo

    valla bencede karlı oldu.. bide aracı sipariş vermemle teslimat 1.5 hafta onuda düşünmek lazım..


    hayırlı olsun. fiyatta beklediğim kadar değilmiş premium advance için. renk ne merak ettim.

    Alıntıları Göster
    hazar mavisi aldım.. içi bej deri döşeme..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eengongo

    hazar mavisi aldım.. içi bej deri döşeme..


    güzel renk, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eengongo

    hazar mavisi aldım.. içi bej deri döşeme..


    güzel renk, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah :)

    Alıntıları Göster
    Malum Türkiye'de VW-Volvo algısı bu durumda iken ve Passat 1.6 tdi bluemotion 63000-81000 TL arasına satılırken bu rakamlara S60 1.6d satılması hiç kolay olmayacak.
    Hatta 90000 TL'ye Passat 2.0 tdi bluemotion comfortline DSG bile mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Malum Türkiye'de VW-Volvo algısı bu durumda iken ve Passat 1.6 tdi bluemotion 63000-81000 TL arasına satılırken bu rakamlara S60 1.6d satılması hiç kolay olmayacak.
    Hatta 90000 TL'ye Passat 2.0 tdi bluemotion comfortline DSG bile mevcut.

    Alıntıları Göster
    Bu araçtaki malzeme kalitesi,işçilik,marka değeri,teknoloji vs her tür açıdan VW'nden oldukça üstün.

    Volvo'nun yeri belli.VW bu kadara satıyor diye onunla rekabet edecek hali yok.Birileri daha ucuza satıyor diye düşünecek olursa işin içinden çıkamaz.

    Bu markanun fiyatlarını Mercedes,BMW,Audi'nin aynı sınıf araçlarıyla kıyaslayın.Bu araca pahalı diyenler bu saydığım markaların pahalı olmasını hak mı görüyor?

    BMW 3.16i

    Mercedes C180

    Audi A4


    Bu araçların bazdonanımları ne kadardan başlıyor?Standart donanımları nedir?

    Audi A4'te neden bir ön-arka "akustik" park sensörü ÖTV+KDV dahil 1492 EURO ?

    Passatla buda baş edemezdi bu şartlarda




  • Eveeet sanırım yeni s60 i İlk arizalanan kisi benim. Benim t4 su koyuverdi. Sabahları zor calışma ile basladi , motor ikaz lambası ile devam etti. Arabam daha 2500 km de. 2 gündür servisle uğraşıyorum. Halada tam olarak belli değil ağrıza. Yakıt basınç kontrol bilmemnesi olabilir diye aracın eksozu yakıt deposu filan bisuru parçası söküldü. Öyle yatıyo araba. Acaip uyuz oldum bu duruma. vardır bı hayır diyorum artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumusta -- 26 Temmuz 2011; 20:02:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumusta

    Eveeet sanırım yeni s60 i İlk arizalanan kisi benim. Benim t4 su koyuverdi. Sabahları zor calışma ile basladi , motor ikaz lambası ile devam etti. Arabam daha 2500 km de. 2 gündür servisle uğraşıyorum. Halada tam olarak belli değil ağrıza. Yakıt basınç kontrol bilmemnesi olabilir diye aracın eksozu yakıt deposu filan bisuru parçası söküldü. Öyle yatıyo araba. Acaip uyuz oldum bu duruma. vardır bı hayır diyorum artık.


    http://forum.donanimhaber.com/m_51076234/tm.htm

    Buna benzer bir sorun bendede oldu.

    Aracınızla ilgili süreci bu verdiğim linkten bizimle paylaşırsanız hepimiz için derli-toplu rehber niteliğinde bir konu olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: mumusta

    Eveeet sanırım yeni s60 i İlk arizalanan kisi benim. Benim t4 su koyuverdi. Sabahları zor calışma ile basladi , motor ikaz lambası ile devam etti. Arabam daha 2500 km de. 2 gündür servisle uğraşıyorum. Halada tam olarak belli değil ağrıza. Yakıt basınç kontrol bilmemnesi olabilir diye aracın eksozu yakıt deposu filan bisuru parçası söküldü. Öyle yatıyo araba. Acaip uyuz oldum bu duruma. vardır bı hayır diyorum artık.


    http://forum.donanimhaber.com/m_51076234/tm.htm

    Buna benzer bir sorun bendede oldu.

    Aracınızla ilgili süreci bu verdiğim linkten bizimle paylaşırsanız hepimiz için derli-toplu rehber niteliğinde bir konu olur.

    Alıntıları Göster
    Bende benzer bir sorun yaşadım. Radyatör basınç sensörü arızalandı 4000 km de. İstanbul'dan Ankara'ya gelirken 220 km sabit hızda bir anda motor sıcak uyarısı aldım ayağımı gazdan kesince gitti. 160 cruise la Ankara'ya geldim. Aracı bilgisayara bağlayınca sorunu gördüler ve hemen değiştirdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    Bende benzer bir sorun yaşadım. Radyatör basınç sensörü arızalandı 4000 km de. İstanbul'dan Ankara'ya gelirken 220 km sabit hızda bir anda motor sıcak uyarısı aldım ayağımı gazdan kesince gitti. 160 cruise la Ankara'ya geldim. Aracı bilgisayara bağlayınca sorunu gördüler ve hemen değiştirdiler.

    Alıntıları Göster
    Sevgili forum üyeleri , aracımla ilgili 4 gün içinde yakıt tüketimin bi hayli değişti ... şuan sakin normal kullanımla 7.5 göstermekte ... (şehir içi)
    ilk aldığımda 1-2 gün 11 lt civarlarında olmasını çok fazlaydı , 18 lastikler ve aracın net ağırlı 1600 kg olmasıyla birlikte 7.5 yakması normaldir
    umarım ilerleyen günlerde daha da düşecek olursa bilgilendirme yaparım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmwX1

    Sevgili forum üyeleri , aracımla ilgili 4 gün içinde yakıt tüketimin bi hayli değişti ... şuan sakin normal kullanımla 7.5 göstermekte ... (şehir içi)
    ilk aldığımda 1-2 gün 11 lt civarlarında olmasını çok fazlaydı , 18 lastikler ve aracın net ağırlı 1600 kg olmasıyla birlikte 7.5 yakması normaldir
    umarım ilerleyen günlerde daha da düşecek olursa bilgilendirme yaparım ...

    Alıntıları Göster
    aracım hala serviste , ve daha sorunun ne oldugunu bile bulamadılar. nasıl bi olaydır bu anlamadım. arabasız kaldıgımamı yanayım, daha 2000 km de arabamın yapboza dondugunemi yanayım. soguttular valla volvodan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumusta

    aracım hala serviste , ve daha sorunun ne oldugunu bile bulamadılar. nasıl bi olaydır bu anlamadım. arabasız kaldıgımamı yanayım, daha 2000 km de arabamın yapboza dondugunemi yanayım. soguttular valla volvodan.

    Alıntıları Göster
    zor iş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumusta

    aracım hala serviste , ve daha sorunun ne oldugunu bile bulamadılar. nasıl bi olaydır bu anlamadım. arabasız kaldıgımamı yanayım, daha 2000 km de arabamın yapboza dondugunemi yanayım. soguttular valla volvodan.

    Alıntıları Göster
    mumusta,

    Öncelikle geçmiş olsun. Aynı arıza tekrar ederse Tüketiciyi Koruma Kanunu gereği yenisi ile değiştirme hakkınız var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    mumusta,

    Öncelikle geçmiş olsun. Aynı arıza tekrar ederse Tüketiciyi Koruma Kanunu gereği yenisi ile değiştirme hakkınız var.


    aynı arıza iki kez verirsemi bu hakka sahip oluyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    3 ay önce s60 d3 için fiyat istemiştik, fullü için 102 bin lira demişlerdi. 3 ayda fiyatlar dehşet seviyeye gelmiş.

    Alıntıları Göster
    Tüketiciyi Koruma Kanunu m. 13:

    İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.

    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.

    Atıf yapılan m. 4:

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    (Değişik fıkra: 21/02/2007-5582 S.K./22.mad.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz. *

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert


    quote:

    Orijinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Araçlara ve opsiyonlara %5 zam gelmiş

    Yakın zamanda güncellenir Volvo web sitesi.

    Araç almak ile ilgili planları olan arkadaşlar varsa haberiniz olsun diye yazıyorum.

    Bu arada,

    S60 D2'nin fiyatı açıklanınca "T4 71 bin lirayken D2 en fazla 70 bin lira olur" diyip ben üsteleyince bide hakaretler eden Gandalf kılıklı arkadaş gelir burada özür diler diye umuyorum.

    Arkadaşım ben seninle barış çubuğu içmiştim ama bana bulaşmadan duramıyorsun.
    Ben olayın özü olarak ; otomatik ve çok daha güçlü bir araç bir benzinli bile olsa düz vites dizel araçtan daha pahalı olmalıdır,1600 motor araçlar oldugundan pahalı satılıyor iddiasındaydım o kadar.Ama konu uzadı da uzadı.Daha önce de yazdım,senin de benim de yazdıklarım ortada,"hakaret" ettigimi düşünüyorsan şikayet et butonuna tıklarsın yoneticiler de gereğini yapar.Bu arada Gandalf den ne istiyorsun??
    İstersen birbirimizi fazla kırmayalım,canımızı sıkmayalım.Neticede aynı düşünmek zorunda değiliz(Muhtemelen senin dediğin gibi d2 motorlu aracı daha pahalı satacaklar ama bence YANLIŞ ve KAZIK).
    İyi geceler.


    Valla bu kadar ılımlı keşke 2-3 ay önce olsaydın.

    Ben bunları söylerken ne hesap kitap bilmediğimi bıraktın ne başka bişey.

    Sonuç olarak ben "bak ben haklıymışım" demek için söylemedim bunları.O hakaretleri haketmediğimi anlaman için yazdım

    Söylediğin gibi meseleyi uzatmaya gerek yok.

    BMW fanısın sanırım,aklı-selim her yorumunun buraya katkısı olacaktır BMW'yi bilen biri olarak.

    İyi forumlar..


    Arkadasım aşkolsun hiç haber vermiyorsun.D2 motorlu s60 fiyatları açıklanmış.
    Ben de haklı çıktım diye yazmıyorum ama Volvo doğru bir karar vermiş,İnan ben de fiyatı görünce inanamadım.Dizel de olsa düz vites ve düşük güçteki arabanın fiyatını daha uygun yapmışlar.
    Bence iyi ve dogru bir karar olmuş,zaten opsiyon fiyatları çok da abartı degildi.İnşaallah Volvo servis ve satış olarak ülkemizde daha iyi yerlere gelir.
    Bmw konusuna gelince,Bmw sahibiyim fakat kendimi bir fan olarak görmüyorum.Ben kendime göre nerede hesabıma gelen araba varsa onu alırım,bu sefer 3 serisi geldi onu aldım.Daha 14-15 ay once de sıfır Audi A4 almıştım.O zamanda o hesaplıydı,multitronic ledli-xenonlu-renkli ekranlı vs.. araç 73 bin civarına gelmişti.Belki merak edersiniz her iki konumun da linkini normal bilgisayara geçince koyarım.
    Yeni s60 in çıkmasını dda ört gözle bekledim fakat 4 çeker için bana baz donanıma 120 bin lira civarı fiyat teklifi gelince vazgeçtim.Neticede alırken ne kadar uygun alırsak satarken o kadar az üzülürüz.
    Bence çoğu araç için bugünkü fiyatlar ,satarken kesinlikle üzecek düzeyde.
    Benim gördüğüm hesaplı olabilecek ,kampanyada 58 bine verdikleri 1 serisi ve 90 bin civarına satılan S80 var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    S60 1.6D 80 bin olması için geçerli bir sebep var.Forumu dikkatle okuduğunu söyleyen arkadaşlar her yazımda neredeyse vurguluyorum bu araçlara %10 a yakın zam gelecek 10 gün sonra.Yani T4'ün baz fiyatını 71.660'tan değil 77-78 bin lira olarak almanız lazım.1.6D 80 bin lira yakıştırmayanlara şunu söylüyorum;ne bekliyodunuz?Yani hepimizin içinden geçen eminim Jetta fiyatına S60 1.6D almak ama bu segment bir arabada 80 bin lira 1.6D e çok deniliyor.Pazarlama stratejisi olarak bu böyledir çoğu firmada.1.6D T4'e hemen hemen benzeri belkide 1-2 bin lira fazlasına satılacaktır.Bunun sebebi bazı insanları 1.6 180HP benzinli performanslı ve otomatik vites bir araçla,bir kısım insanlarıda düz vites,performansı vasat ama yakıt ekonomisi mükemmel bir teklifle cezbetmek.

    Passat 1.4TSI DSG ile 1.6 TDI manual olanın hangisi daha pahalı?(Aynı donanım seviyelerinde)

    Sayın Medelhevat

    D3'ün fiyatı 82500 şu an için zamla beraber 90 bin liraya yakın olacak.Ben bu durumda 80 bine yakın fiyatda bir S60 1.6D i absürd görmüyorum.




    raifkokten

    Bu lafı 4 Nisan günü söylemişim.Hemen hemen benzer fiyatlardan belki 1-2 bin lira daha pahalıya bile satılabilir demişim D2 için.79 bin T4 77 bin D2.Pahalı olmamış iyi ki de olmamış.Yani mantık olarak benim aracımdan D2'nin ucuz olması sevindirici.

    Ben bu araç mutlaka T4'den pahalı olur demedim .T4 71 bin lirayken sen bu fiyattan pahalı olmaz dedin.Bende zam gelecek bunlara bu fiyattan kalmayacak vs D2 80 civarı gelir dedim.Bugünkü durum ortada.

    Benim seninle ilgili hiçbir hırsım yok.Söylediğim laf ve bugünkü durum ortada.

    Bu konu kapansın.Kim D2 alıyosada hayırlı olsun.Bu kadar saçma olaydan dolayı tadımız artık kaçmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 29 Temmuz 2011; 10:46:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    S60 1.6D 80 bin olması için geçerli bir sebep var.Forumu dikkatle okuduğunu söyleyen arkadaşlar her yazımda neredeyse vurguluyorum bu araçlara %10 a yakın zam gelecek 10 gün sonra.Yani T4'ün baz fiyatını 71.660'tan değil 77-78 bin lira olarak almanız lazım.1.6D 80 bin lira yakıştırmayanlara şunu söylüyorum;ne bekliyodunuz?Yani hepimizin içinden geçen eminim Jetta fiyatına S60 1.6D almak ama bu segment bir arabada 80 bin lira 1.6D e çok deniliyor.Pazarlama stratejisi olarak bu böyledir çoğu firmada.1.6D T4'e hemen hemen benzeri belkide 1-2 bin lira fazlasına satılacaktır.Bunun sebebi bazı insanları 1.6 180HP benzinli performanslı ve otomatik vites bir araçla,bir kısım insanlarıda düz vites,performansı vasat ama yakıt ekonomisi mükemmel bir teklifle cezbetmek.

    Passat 1.4TSI DSG ile 1.6 TDI manual olanın hangisi daha pahalı?(Aynı donanım seviyelerinde)

    Sayın Medelhevat

    D3'ün fiyatı 82500 şu an için zamla beraber 90 bin liraya yakın olacak.Ben bu durumda 80 bine yakın fiyatda bir S60 1.6D i absürd görmüyorum.




    raifkokten

    Bu lafı 4 Nisan günü söylemişim.Hemen hemen benzer fiyatlardan belki 1-2 bin lira daha pahalıya bile satılabilir demişim D2 için.79 bin T4 77 bin D2.Pahalı olmamış iyi ki de olmamış.Yani mantık olarak benim aracımdan D2'nin ucuz olması sevindirici.

    Ben bu araç mutlaka T4'den pahalı olur demedim .T4 71 bin lirayken sen bu fiyattan pahalı olmaz dedin.Bende zam gelecek bunlara bu fiyattan kalmayacak vs D2 80 civarı gelir dedim.Bugünkü durum ortada.

    Benim seninle ilgili hiçbir hırsım yok.Söylediğim laf ve bugünkü durum ortada.

    Bu konu kapansın.Kim D2 alıyosada hayırlı olsun.Bu kadar saçma olaydan dolayı tadımız artık kaçmasın.



    Diğer konudan herhalde biraz gerginsin o konuda sana desteğim tam.Ben sana yanlış birşey yazmıyorum; iyi iyi yazıyorum.Fevri davranıyorsun.
    İyi forumlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    S60 1.6D 80 bin olması için geçerli bir sebep var.Forumu dikkatle okuduğunu söyleyen arkadaşlar her yazımda neredeyse vurguluyorum bu araçlara %10 a yakın zam gelecek 10 gün sonra.Yani T4'ün baz fiyatını 71.660'tan değil 77-78 bin lira olarak almanız lazım.1.6D 80 bin lira yakıştırmayanlara şunu söylüyorum;ne bekliyodunuz?Yani hepimizin içinden geçen eminim Jetta fiyatına S60 1.6D almak ama bu segment bir arabada 80 bin lira 1.6D e çok deniliyor.Pazarlama stratejisi olarak bu böyledir çoğu firmada.1.6D T4'e hemen hemen benzeri belkide 1-2 bin lira fazlasına satılacaktır.Bunun sebebi bazı insanları 1.6 180HP benzinli performanslı ve otomatik vites bir araçla,bir kısım insanlarıda düz vites,performansı vasat ama yakıt ekonomisi mükemmel bir teklifle cezbetmek.

    Passat 1.4TSI DSG ile 1.6 TDI manual olanın hangisi daha pahalı?(Aynı donanım seviyelerinde)

    Sayın Medelhevat

    D3'ün fiyatı 82500 şu an için zamla beraber 90 bin liraya yakın olacak.Ben bu durumda 80 bine yakın fiyatda bir S60 1.6D i absürd görmüyorum.




    raifkokten

    Bu lafı 4 Nisan günü söylemişim.Hemen hemen benzer fiyatlardan belki 1-2 bin lira daha pahalıya bile satılabilir demişim D2 için.79 bin T4 77 bin D2.Pahalı olmamış iyi ki de olmamış.Yani mantık olarak benim aracımdan D2'nin ucuz olması sevindirici.

    Ben bu araç mutlaka T4'den pahalı olur demedim .T4 71 bin lirayken sen bu fiyattan pahalı olmaz dedin.Bende zam gelecek bunlara bu fiyattan kalmayacak vs D2 80 civarı gelir dedim.Bugünkü durum ortada.

    Benim seninle ilgili hiçbir hırsım yok.Söylediğim laf ve bugünkü durum ortada.

    Bu konu kapansın.Kim D2 alıyosada hayırlı olsun.Bu kadar saçma olaydan dolayı tadımız artık kaçmasın.



    Diğer konudan herhalde biraz gerginsin o konuda sana desteğim tam.Ben sana yanlış birşey yazmıyorum; iyi iyi yazıyorum.Fevri davranıyorsun.
    İyi forumlar..

    Alıntıları Göster
    Neyse hallolduğuna sevindim.

    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 29 Temmuz 2011; 11:47:42 >




  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.