Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    quote:

    Orijinalden alıntı: codew


    quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    quote:

    Orijinalden alıntı: codew


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcsdirt

    s60 t4 te lastik basınç uyarısı var mı? araçta stepne yok çünkü


    biraz fazla hassas olmakla beraber lastik basınç uyarısı var. stepne yok.

    Yanlışınız olmasın, kitapta yazıyor ama araçta yok böyle bir sistem. Benim baktıklarım da da yoktu. Sizin araçta varsa nereden kalibre ediliyor söylerseniz ben de bakayım.



    MyCar altında Ayarlar kısmında, Lastik basıncı ile ilgili iki yer var. Biri on/off diğeri kalibrasyon için. Hatta kalibre et deyince 10 dakika sürmelisiniz diyor.
    Opsiyonel bir eklenti olabilir, onu bilemeyeceğim.

    Çok hassas dedim, çünkü ilk defa biraz sıcak bir havada hava vurdurdum (15 derecede), sonra yağmur fırtına sabahı düşük basınç uyarısı verdi (7-8 derecede).

    Tahmin ettiğm gibi opsiyonel. Benim araçta ve baktığım diğer iki araçta yoktu. Aracı kendim sipariş edebilseydim almak istediğim bir özellikti.
    Lastik patlarsa tamir kiti halleder de yarılırsa bu stepne olmaması sorun olacak.

    Alıntıları Göster
    2011 model isteyene bilgi

    baz fiyatı : 99.020 TL

    paket 1 : 3.613 TL park sensörü, elk. koltuklar, yamur sensörü, koltuk ısıtma vs.

    paket 2 : 7.061 TL aktif bi x-enon far, 7'' ekran dvd, telefon, MULTİMEDYA özelliği, kör nokta bilgi(BLİS)

    DERİ : 1.246 TL KAYIN döşeme

    SUNROOF : 4.776 TL

    18'' JANT: 3.115 TL

    DIŞ TASARIM KİTİ : 4.500 TL

    Sahibinden de bulunan bir ilandan alıntı..Hangi pakette hangi donanım bulunuyor ve fiyatları için fikir veriyor ama ne derece doğru ve standarttır bilemem..
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-en-yeni-47790956/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith55

    2011 model isteyene bilgi

    baz fiyatı : 99.020 TL

    paket 1 : 3.613 TL park sensörü, elk. koltuklar, yamur sensörü, koltuk ısıtma vs.

    paket 2 : 7.061 TL aktif bi x-enon far, 7'' ekran dvd, telefon, MULTİMEDYA özelliği, kör nokta bilgi(BLİS)

    DERİ : 1.246 TL KAYIN döşeme

    SUNROOF : 4.776 TL

    18'' JANT: 3.115 TL

    DIŞ TASARIM KİTİ : 4.500 TL

    Sahibinden de bulunan bir ilandan alıntı..Hangi pakette hangi donanım bulunuyor ve fiyatları için fikir veriyor ama ne derece doğru ve standarttır bilemem..
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-en-yeni-47790956/detay/

    Alıntıları Göster
    merhaba,
    yeni s60 D3 için bayilerden fiyat alan oldu mu acaba?
    teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    merhaba,
    yeni s60 D3 için bayilerden fiyat alan oldu mu acaba?
    teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Ayrton_SENNA,
    Hayırlı olsun. Güzel bir kombinasyon yaratmışsınız. 17" jant ve ön park sensörleri gerçekten gerekli. 16" jantlar T'nin çukur, yol yarığı ve tümsekleri için daha konforlu olsa da görünüşü çok da hoş değil.
    V60'ın bagaj zeminin daha yüksek olması yükleme kolaylığından. Ama en azından tavana kadar yüklemek mümkün diye bir çaredir diye düşünüyorum. Çünkü bu spor aracı isteyip de bagaj dar diyenin başka seçeneği yok. V60 da spor kombi sloganıyla satışta.

    ...
    Ek bilgi: S60 Belçika Ghent'de, V60 Götegborg İsveç'de üretiliyor. Bu da V60'ın daha çok sw hastası İskandinavya için üretildiğini gösteriyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar yenı s60 1.6 turbo benzınlı stok fazlaları mevcut ıstedıgınız fıyatlara cekebılırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynoscooper

    arkadaslar yenı s60 1.6 turbo benzınlı stok fazlaları mevcut ıstedıgınız fıyatlara cekebılırsınız

    Alıntıları Göster
    Siz hangi fiyata çektiniz? Çekebilen varsa bizimle paylaşsın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.

    Bizimlede paylaşın lütfen sonucları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.

    Bizimlede paylaşın lütfen sonucları

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar

    Volvo S60 T4 Powershift………………………. 76,700 TL


    bu fiyatın içine hangi donanımlar dahil?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    arkadaşlar

    Volvo S60 T4 Powershift���������. 76,700 TL


    bu fiyatın içine hangi donanımlar dahil?


    Emblem 'T4'
    Polen filtresi
    ECC (Elektronik Kontrollü Klima)
    Standard Ön Cam
    Elektrikli Isıtıcılı Arka Cam
    Immobiliser
    Anahtar entegre edilmiş uzaktan kumanda, merkezi kilit
    Ev güveliği aydınlatması
    Yaklaşma aydınlatması
    Sürücü kapısı içeriden kilitlenebilme özelliği
    Kalınlaştırılmış yan camlar, su kaydırıcı film kaplı olmayan
    Mekanik ayarlı sürücü koltuğu ( 6 yöne )
    Mekanik ayarlı yolcu koltuğu ( 4 yöne ) - katlanabilir sırtlık
    Sabit arka kafalıklar
    Shimmer graphite iç kaplama
    3 kollu deri direksiyon
    Deri vites kolu topuzu
    İç havalandırma çıkışlarında krom parçalar
    Otomatik kararan iç dikiz aynası
    Sürücü ve yolcu için aydınlatmalı makyaj aynaları
    Arka kol dayamada bardak tutucu ve saklama yeri
    Tekstil paspaslar (4 adet)
    Ön orta konsolda bardak tutucular
    Ön kapılarda saklama yeri
    Ön orta konsolda saklama yeri
    Ön kol dayama
    Bagajda 12 V çıkışı
    Trafik ikaz üçgeni
    Tamir kiti
    Tavan raysız sipariş
    Yan camlarda yalnızca alt parlak çıtalar
    Isıtmalı ve elektrikli katlanabilir dış dikiz aynaları
    Katlanabilir dış dikiz aynaları
    Dış aynalara entegre yer aydınlatmaları
    Halojen farlar
    Önde Volvo 'DNA' lambaları
    Sürekli yanan kısa farlar
    Çift ön farlar
    Işıklı yan kedigözleri (Side Positioning Lights)
    arka sis farları otomatik kapanma fonksiyonu ( auto-off )
    Yol bilgisayarı
    Hız sabitleyici (cruise control)
    Şehir Güvenliği
    Yükseklik/Uzunluk ayarlanabilir direksiyon simidi
    2 aşamalı hava yastıklarıo, sürücü/yolcu
    Yolcu hava yastıkları
    SIPS (Yan Darbe Koruma Sistemi) hava yastıkları
    Yan perde hava yastıkları
    Ön koltuklarda Boyun Zedelenmesi Koruma Sistemi WHIPS
    Ön koltuklar emniyet kemeri uyarısı
    Ön koltuklarda ve sağ/sol arka koltukta piroteknik ön gergili emniyet kemerleri
    Yolcu tarafı hava yastığı iptal anahtarı, açık/kapalı durum göstergesi ile birlikte
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantıları, sağ/sol arka koltuk
    Acil Fren Desteği, EBA
    Acil Fren Lambaları, yanıp sönen (Emergency Brake Light, flashing)
    Yüksekte konumlandırılmış fren lambaları
    Akıllı Sürücü Bilgi Sistemi (IDIS)
    Performance / AUX
    Tekli CD çalar, MP3 çalabilir
    AUX girişi
    Ses sistemi için direksiyona entegre kontrol düğmeleri
    6-ileri Powershift FWD
    Doğal Kontrol Fonksiyonu
    H5 60Ah 520 Cold Cranking Ampere
    Alternatör 150A
    Volume 68 Litre
    Emission version STAGE5
    OBD diagnostic system
    Hız limiti 230 km/h
    Çift egzost çıkışı
    Touring şasi
    Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi (DSTC)
    İleri denge kontrolü
    ABS - Antilock Brake System
    Fren diskleri 16'
    Arka fren diskleri havalandırmalı değil
    Elektronik el freni
    Kendiliğinden ( gaz pedalı ile ) devreden çıkan el freni
    ODEN, 7 x 16 x 50
    Michelin
    215/55R16 W
    Dijital dış sıcaklık göstergesi
    Dijital Saat
    Takometre
    Türkçe gösterge paneli ve radyo


    Dikkat: Arka park sensörleri bile yok, üzülürsünüz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codew -- 5 Mayıs 2011; 10:14:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    arkadaşlar

    Volvo S60 T4 Powershift���������. 76,700 TL


    bu fiyatın içine hangi donanımlar dahil?


    Emblem 'T4'
    Polen filtresi
    ECC (Elektronik Kontrollü Klima)
    Standard Ön Cam
    Elektrikli Isıtıcılı Arka Cam
    Immobiliser
    Anahtar entegre edilmiş uzaktan kumanda, merkezi kilit
    Ev güveliği aydınlatması
    Yaklaşma aydınlatması
    Sürücü kapısı içeriden kilitlenebilme özelliği
    Kalınlaştırılmış yan camlar, su kaydırıcı film kaplı olmayan
    Mekanik ayarlı sürücü koltuğu ( 6 yöne )
    Mekanik ayarlı yolcu koltuğu ( 4 yöne ) - katlanabilir sırtlık
    Sabit arka kafalıklar
    Shimmer graphite iç kaplama
    3 kollu deri direksiyon
    Deri vites kolu topuzu
    İç havalandırma çıkışlarında krom parçalar
    Otomatik kararan iç dikiz aynası
    Sürücü ve yolcu için aydınlatmalı makyaj aynaları
    Arka kol dayamada bardak tutucu ve saklama yeri
    Tekstil paspaslar (4 adet)
    Ön orta konsolda bardak tutucular
    Ön kapılarda saklama yeri
    Ön orta konsolda saklama yeri
    Ön kol dayama
    Bagajda 12 V çıkışı
    Trafik ikaz üçgeni
    Tamir kiti
    Tavan raysız sipariş
    Yan camlarda yalnızca alt parlak çıtalar
    Isıtmalı ve elektrikli katlanabilir dış dikiz aynaları
    Katlanabilir dış dikiz aynaları
    Dış aynalara entegre yer aydınlatmaları
    Halojen farlar
    Önde Volvo 'DNA' lambaları
    Sürekli yanan kısa farlar
    Çift ön farlar
    Işıklı yan kedigözleri (Side Positioning Lights)
    arka sis farları otomatik kapanma fonksiyonu ( auto-off )
    Yol bilgisayarı
    Hız sabitleyici (cruise control)
    Şehir Güvenliği
    Yükseklik/Uzunluk ayarlanabilir direksiyon simidi
    2 aşamalı hava yastıklarıo, sürücü/yolcu
    Yolcu hava yastıkları
    SIPS (Yan Darbe Koruma Sistemi) hava yastıkları
    Yan perde hava yastıkları
    Ön koltuklarda Boyun Zedelenmesi Koruma Sistemi WHIPS
    Ön koltuklar emniyet kemeri uyarısı
    Ön koltuklarda ve sağ/sol arka koltukta piroteknik ön gergili emniyet kemerleri
    Yolcu tarafı hava yastığı iptal anahtarı, açık/kapalı durum göstergesi ile birlikte
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantıları, sağ/sol arka koltuk
    Acil Fren Desteği, EBA
    Acil Fren Lambaları, yanıp sönen (Emergency Brake Light, flashing)
    Yüksekte konumlandırılmış fren lambaları
    Akıllı Sürücü Bilgi Sistemi (IDIS)
    Performance / AUX
    Tekli CD çalar, MP3 çalabilir
    AUX girişi
    Ses sistemi için direksiyona entegre kontrol düğmeleri
    6-ileri Powershift FWD
    Doğal Kontrol Fonksiyonu
    H5 60Ah 520 Cold Cranking Ampere
    Alternatör 150A
    Volume 68 Litre
    Emission version STAGE5
    OBD diagnostic system
    Hız limiti 230 km/h
    Çift egzost çıkışı
    Touring şasi
    Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi (DSTC)
    İleri denge kontrolü
    ABS - Antilock Brake System
    Fren diskleri 16'
    Arka fren diskleri havalandırmalı değil
    Elektronik el freni
    Kendiliğinden ( gaz pedalı ile ) devreden çıkan el freni
    ODEN, 7 x 16 x 50
    Michelin
    215/55R16 W
    Dijital dış sıcaklık göstergesi
    Dijital Saat
    Takometre
    Türkçe gösterge paneli ve radyo


    Dikkat: Arka park sensörleri bile yok, üzülürsünüz...

    Alıntıları Göster
    bu donanımlar için 76,000 fazlamı yanı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    bu donanımlar için 76,000 fazlamı yanı?


    Şahsi fikrim, az veya fazla değil şeklinde -- fiyat uygun bence. Ancak bazı basit donanımlar (örneğin park sensörü) dışarıda bırakılmış durumda. Aracın baz halini alırsanız ve basit donanımlar zaten vardır diye düşünürseniz, üzülebilirsiniz.

    Kısacası listeye iyi bakmak ve showroom'a gidip bir tane baz, bir tane de dolu arabayı incelemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codew -- 5 Mayıs 2011; 10:27:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    bu donanımlar için 76,000 fazlamı yanı?


    Şahsi fikrim, az veya fazla değil şeklinde -- fiyat uygun bence. Ancak bazı basit donanımlar (örneğin park sensörü) dışarıda bırakılmış durumda. Aracın baz halini alırsanız ve basit donanımlar zaten vardır diye düşünürseniz, üzülebilirsiniz.

    Kısacası listeye iyi bakmak ve showroom'a gidip bir tane baz, bir tane de dolu arabayı incelemek lazım.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yol tutuşu nasıl savurduğu söyleniyo sert dönüşlerde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guduset

    arkadaşlar yol tutuşu nasıl savurduğu söyleniyo sert dönüşlerde.

    Alıntıları Göster
    Bayılıyorum böyle söylentilere.
    Hızına, yol durumuna, kullanım karakterine, lastiğine, araç yük dağılımına vs bir sürü faktöre göre değişen bir şey. Neye göre kıyaslayacaksınız. Kendi adıma, kullandığım araçlar arasında bir fark yok, çünkü normal koşullarda hiçbiri savrulmadı kullandığım yerlerde. Normal bir yolda da savrulurmu diye deneyemem açıkçası.
    Başka arkadaşların görüşlerini alabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    Bayılıyorum böyle söylentilere.
    Hızına, yol durumuna, kullanım karakterine, lastiğine, araç yük dağılımına vs bir sürü faktöre göre değişen bir şey. Neye göre kıyaslayacaksınız. Kendi adıma, kullandığım araçlar arasında bir fark yok, çünkü normal koşullarda hiçbiri savrulmadı kullandığım yerlerde. Normal bir yolda da savrulurmu diye deneyemem açıkçası.
    Başka arkadaşların görüşlerini alabiliriz.

    Alıntıları Göster
    Yol tutuşu olarak, kullanıcılardan ve yapılan incelemelerden olumlu not almış bir araç. Zaten ESP standart, savrulmak veya yoldan çıkarmak o kadar kolay olmasa gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Yol tutuşu olarak, kullanıcılardan ve yapılan incelemelerden olumlu not almış bir araç. Zaten ESP standart, savrulmak veya yoldan çıkarmak o kadar kolay olmasa gerek.


    Hocam aracın savrulması veya yoldan çıkması konusunda hemfikiriz.

    sürücüyü rahatsız eden bi savurmadan bahsediyorum.
    tabikide adrenalin yaşamıcaz bu aracla
    ama son okuduğum test incelemesinde bu tip yorumlar vardı.

    http://otomot.net/2011/03/28/volvo-s60-v60-izmir-extreme-test-gunu/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.



    mercek modifiyesi hoş duracaktır ama yeni nesil volvolar sonradan takılma xenon konusunda sıkıntılı. s40 için yurtdışı forumları da bir hayli araştırdım, forumdan da aynı şekilde xenonmercek adlı bu işle profesyonel olarak ilgilenen bir arkadaşa sordum, sonuç olumsuz. Aracın elektronik sistemi bir şekilde ret ediyor.

    eğer sonuç başarılı olursa kullanılan kiti de lütfen paylaşın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.



    mercek modifiyesi hoş duracaktır ama yeni nesil volvolar sonradan takılma xenon konusunda sıkıntılı. s40 için yurtdışı forumları da bir hayli araştırdım, forumdan da aynı şekilde xenonmercek adlı bu işle profesyonel olarak ilgilenen bir arkadaşa sordum, sonuç olumsuz. Aracın elektronik sistemi bir şekilde ret ediyor.

    eğer sonuç başarılı olursa kullanılan kiti de lütfen paylaşın.


    Uzunları Bi-Xenon üzerinden alınca arıza uyarısı verdi, olduğu gibi bırakma kararı aldık. Bunun dışında montaj da sorun olmadı ve işlevi yerinde. Normal farlar Bi-Xenon ve bir hayli tatmin edici. s60 gibi bir modeli alırken Bi-Xenonu atlamış olmamız gerçekten kötü oldu. Neyse ki ustamız sağolsun fabrikasyon çıkışına yakın görsel yakaladı. Altı bin kelvin lamba kullandık, en hoşumuza giden bu oldu. Sonuç itibari ile garanti ve aracın elektroniği ile ilgili bir sorun yok.

    İşlerim yoğun olduğundan fotoğraf çekmeye fırsat bulamıyorum. Hafta bitmeden eklemeye çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 6 Mayıs 2011; 11:22:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bugün aracı İstanbul'da sağlam bir ustaya Bi-xenon mercek montajı için teslim ettim. Öncesi - sonrası karşılaştırmalı fotoğrafları müsait olduğumda paylaşırım.



    mercek modifiyesi hoş duracaktır ama yeni nesil volvolar sonradan takılma xenon konusunda sıkıntılı. s40 için yurtdışı forumları da bir hayli araştırdım, forumdan da aynı şekilde xenonmercek adlı bu işle profesyonel olarak ilgilenen bir arkadaşa sordum, sonuç olumsuz. Aracın elektronik sistemi bir şekilde ret ediyor.

    eğer sonuç başarılı olursa kullanılan kiti de lütfen paylaşın.


    Uzunları Bi-Xenon üzerinden alınca arıza uyarısı verdi, olduğu gibi bırakma kararı aldık. Bunun dışında montaj da sorun olmadı ve işlevi yerinde. Normal farlar Bi-Xenon ve bir hayli tatmin edici. s60 gibi bir modeli alırken Bi-Xenonu atlamış olmamız gerçekten kötü oldu. Neyse ki ustamız sağolsun fabrikasyon çıkışına yakın görsel yakaladı. Altı bin kelvin lamba kullandık, en hoşumuza giden bu oldu. Sonuç itibari ile garanti ve aracın elektroniği ile ilgili bir sorun yok.

    İşlerim yoğun olduğundan fotoğraf çekmeye fırsat bulamıyorum. Hafta bitmeden eklemeye çalışırım.

    Alıntıları Göster
    Paylaşılan videolarda savruluyor demiş ama o virajlara öyle girip savrulmayan araçlar kaç paradan başlıyor öğrenmeleri lazım.Alacak arkadaşların içi rahat olsun şehir içinde-dışında ortalama 200 km ile 90 derecelik viraja girmeyeceklerse bu aracın yol tutuşu sınıfının en iyilerinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Paylaşılan videolarda savruluyor demiş ama o virajlara öyle girip savrulmayan araçlar kaç paradan başlıyor öğrenmeleri lazım.Alacak arkadaşların içi rahat olsun şehir içinde-dışında ortalama 200 km ile 90 derecelik viraja girmeyeceklerse bu aracın yol tutuşu sınıfının en iyilerinden.

    Alıntıları Göster
    Test sürüşlerinde karşılaşılan problemler yıpranmış lastiklerden kaynaklanıyor olabilir. S60'ın yol tutuş ya da savrulma gibi bir problemi yok.

    Ancak her ne kadar önceki nesile göre daha iyi olsa da standart haliyle S60 kesinlikle sportif bir araç değil. Yol tutuşunda sorun yok ama bir 3 serisi gibi de değil. Araç zaten çok büyük. Standart direksiyon sistemi spor kullanım için ayarlanmamış. Şanzıman da aynı şekilde konfor odaklı üretilmiş tek modlu bir ürün. Süspansiyon sistemi dengeli ama konfor ağırlıklı. Önden çekişli bir araç. R design alıp direksiyon sertlik ayarı opsiyonunu da ekleyerek araç bir miktar sportif hale getirilebilir ancak hiç bir zaman bir 3 serisi gibi de olmaz. Volvo'yu alacak olanlar ve alanlar da zaten bunu biliyor olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Test sürüşlerinde karşılaşılan problemler yıpranmış lastiklerden kaynaklanıyor olabilir. S60'ın yol tutuş ya da savrulma gibi bir problemi yok.

    Ancak her ne kadar önceki nesile göre daha iyi olsa da standart haliyle S60 kesinlikle sportif bir araç değil. Yol tutuşunda sorun yok ama bir 3 serisi gibi de değil. Araç zaten çok büyük. Standart direksiyon sistemi spor kullanım için ayarlanmamış. Şanzıman da aynı şekilde konfor odaklı üretilmiş tek modlu bir ürün. Süspansiyon sistemi dengeli ama konfor ağırlıklı. Önden çekişli bir araç. R design alıp direksiyon sertlik ayarı opsiyonunu da ekleyerek araç bir miktar sportif hale getirilebilir ancak hiç bir zaman bir 3 serisi gibi de olmaz. Volvo'yu alacak olanlar ve alanlar da zaten bunu biliyor olmalı.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    12 Nisanda s60 t4 aldım. Araç çok performanslı özellikle s40 1.6 d'den sonra insan gerçekten araba kullanıyorum hissini yaşıyor. Aracı denemek üzere İncek-Mamak arası Ankara çevreyolunda denedim 220 km 'ye gaza dokunarak çıkabiliyorsunuz. Biraz zorlayarak 260'a dayanıyor daha gidiyor mu bilmiyorum çünkü tam orda duruyor. Dijital hız göstergesi yok o sebeple tam olarak bilmiyorum. Otoban da çok keskin virajlarda 200 -210 arası pek bir problem yok fakat 210 üzerinde kaymaları hisedebiliyorsunuz fakat dstc anında toparlıyor. Araç virajlarda aşırı güven veriyor sanki hiç yoldan çıkmayacakmış gibi. Aracımda premium paketin hepsi ve advance paketin yarısı var fakat high performance müzik sistemi yok! Normal standart performans müzik sistemi var ve amfi bu sistemde ön konsol arkasında. (High performansta sağ yolcu koltuğu altında) Aracı 78.500 TL'ye mal ettim.
    Müzik sistemi ve yakıt tüketimi konusunda birkaç sorum olacaktı.

    Brincisi parrot bluetooth kiti bağlatacağım bu kapsamda ön konsol sökülerek takılmalı! Tavsiye edermisiniz? Yoksa hiç riske girme arabanın her yerinden ses gelir mi diorsunuz?
    İkincisi volvo müzik sistemiyle uyumlu amfi bulabilirmiyiz mesela alpine pioneer vb. ve normal hoparlörleri ve amfiyi değiştirerek daha performanslı bir sistemi elde edebilirmiyiz? Tabi yeni teyp olmıyacak ön konsoldaki sistemle uyumlu çalışacak.
    Üçüncüsü bir kaç arkadaş da aynı arabadan edinmiş şehir içi yakıt tüketimi şu anda ne durumda özellikle 2000 km'yi geçmiş arkadaşlara sorum? Araç şu anda 1450 km de şehir içi tükettim 10.1 ile 10.3 arasında değişiyor özellikle cinnah yokuşunda 10.3 lere fırlıyor? (Drive özelliği kapalı)

    Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    Üçüncüsü bir kaç arkadaş da aynı arabadan edinmiş şehir içi yakıt tüketimi şu anda ne durumda özellikle 2000 km'yi geçmiş arkadaşlara sorum? Araç şu anda 1450 km de şehir içi tükettim 10.1 ile 10.3 arasında değişiyor özellikle cinnah yokuşunda 10.3 lere fırlıyor? (Drive özelliği kapalı)



    km: 1500
    tüketim: 11.3
    istanbul şehir içi - dur kalk genelde, drive açık.
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.