Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (501. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.655
Cevap
151
Favori
1.447.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 499500501502503
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Merhabalar,

    Dün otoparktan çıkarken bir şey gözüme çarptı. Araba dururken veya ağır aksak hareket ederken direksiyonu cevirdiginiz zaman farların elektriği kesilir gibi oluyor. Sanki voltaj düşüyor gibi. direksiyonu durdurduğunuz zaman eski halie geliyor. Sizdede oluyor mu? Arac 2012-my2013 s60 drive

    2012 s40 aracta da aynı sorunumuz vardı internetten araştırdığımda aynı my ait focuslarda da aynı sorunlara rastlandığını okumuştum, bizim sorunu yetkili serviste araç 1 gece akü şarja takılarak düzeltildi adıyla verilmişti, fakat 2 bin 3 bin km sonra tekrar kısılmaya başlamıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    A4.'ün 1.6 TDİ motoru var mı ? Ben dizelleri 2.0 biliyorum..
    2000 motorla 1600 motoru kıyaslamakta anlamsız olur. Torku, performansı, vergisi, herşeyi ile bana göre farklılar.


    S60'ın yeni D4 motorlu R Desing modeli mi, yoksa A4 TDİ S Line mı, hangisi deseniz, ben yeni D4 derim.
    ikamet ettiğimiz yer dışında başka bir şehirden plaka alma imkanı var mı?
  • dozi17 D kullanıcısına yanıt
    Audi a4 ile Volvo s60 Arasında kararsız mi kaldınız. Bence kıyas götürmez ama ben hiç objektif değilim. Burda ki çoğu arkadaş da benim gibi objektif değil. Çünkü bi çoğumuz sadece volvo kullanıcısı değil volvo fan ıyız. Ama işte tam da burda bi Ayrıntı ortaya çıkıyor. Volvo kullanmaya başlamadan önce bu farkı farketmemiştik. Bigün yolumuz volvo ile kesişti. O gün bu gün başka markalar bizi hiç enterese etmedi. Şuna karar verin bence. İstediğiniz sadece üst sınıf bir araç mı yoksa yaşamtarzınız haline gelicek, hayatınıza keyif katıcak yeni bir heyecan mı 😃😃 (cevabımı abartı bulanlar için:Demiştim ben objektif olamıyorum s60 la tanıştığım günden beri)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bbknur B kullanıcısına yanıt
    Diyecek bir şey bırakmamışsınız.
  • dozi17 D kullanıcısına yanıt
    Audi 2.0 bakiyorsaniz Volvo da kesinlikle D4 e bir bakin. Tdi 177 likten kat kat iyi bir motor. Tam otomatik 8 iler bmw nin zf sanzimaniyla neredeyse birebir. Donanim olarakda Volvo Audi den cok daha fazla seyler sunmakta. İki araci da internet uzerinden donanim olarak kiyaslayin istediginiz ozellikler icin bayiden fiyat alin. Test surusu yapmanizi isterdim D4 ile ama nisana kadar arac gelmicekmis. Bir kere Volvo surunce baska araclara bakmayacaksiniz buna eminim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bbknur B kullanıcısına yanıt
    Katılmamak elde değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbknur

    Audi a4 ile Volvo s60 Arasında kararsız mi kaldınız. Bence kıyas götürmez ama ben hiç objektif değilim. Burda ki çoğu arkadaş da benim gibi objektif değil. Çünkü bi çoğumuz sadece volvo kullanıcısı değil volvo fan ıyız. Ama işte tam da burda bi Ayrıntı ortaya çıkıyor. Volvo kullanmaya başlamadan önce bu farkı farketmemiştik. Bigün yolumuz volvo ile kesişti. O gün bu gün başka markalar bizi hiç enterese etmedi. Şuna karar verin bence. İstediğiniz sadece üst sınıf bir araç mı yoksa yaşamtarzınız haline gelicek, hayatınıza keyif katıcak yeni bir heyecan mı 😃😃 (cevabımı abartı bulanlar için:Demiştim ben objektif olamıyorum s60 la tanıştığım günden beri)

    sn. bbknur,

    elinize sağlık




  • Saolunnnnn....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbknur

    Saolunnnnn....
    8 ileri Aisin şanzıman ve yeni D4 motorlu s60 ile Audi A4 2.0 TDI Multitronic arasında kesinlikle Volvo seçilmeli bence.

    Ben de 1-2 gün önce 2014 model S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli beyaz araç için 127k TL fiyat aldım. Sizce nasıl? Ankara Oran'da yaşadığım için aslında comfort paket çok iyi olurdu ama yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    8 ileri Aisin şanzıman ve yeni D4 motorlu s60 ile Audi A4 2.0 TDI Multitronic arasında kesinlikle Volvo seçilmeli bence.

    Ben de 1-2 gün önce 2014 model S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli beyaz araç için 127k TL fiyat aldım. Sizce nasıl? Ankara Oran'da yaşadığım için aslında comfort paket çok iyi olurdu ama yok.

    Alıntıları Göster
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
  • Volvo'nun 8 ileri sanzimani kendi uretimi tam otomatik. Herkes forumlarda Aisin diyor ancak Aisin in 8 ilerisi cift kavrama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pxshadowz

    Volvo'nun 8 ileri sanzimani kendi uretimi tam otomatik. Herkes forumlarda Aisin diyor ancak Aisin in 8 ilerisi cift kavrama.

    http://www.edmunds.com/car-reviews/features/2015-volvo-s60-t6-first-drive.html

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/s60/first-drives/2014-volvo-s60-t6-geartronic-first-drive-review

    Bu kaynaklara bir goz atiniz. Benim bildigim Aisin-warner ama aksini gostrren bir yazi varsa paylasirsaniz seviniriz.

    selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Şu an bende de MY2013 S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli araç var görünüm ve donanım açısından çok memnunum ama 18 inç lastikler ile konfor neredeyse sıfır diyebilirim. Şu ana kada en çok muzdarip olduğum konu ise powershift çift kavramalı şanzıman ile ilgili. İlk önce araçta yokuşlarda avans vurma, titreme ve gürültülü çalışma sorunu başladı. Servise bu şikayetlerle kaç defa başvurdum ama saolsun evo (ödüllü servis!) her defasında sorun yok diyip bu durumu geçiştirdi. Sonunda Doğan usta saolsun beraber test sürüşü yaptıktan sonra kavrama da sıkıntı olduğunu saptayıp kavramayı değiştirdi. Bu işlem sonundan yokuşlarda vurma, gürültülü çalışması düzeldi ancak dur-kalk trafikte veya düşük devirde 1 vitesden 2 vitese geçişte gaz pedalı ve direksiyondan hissedilen titreme devam etmekte. huzursuz ve keyif kaçıran bu titremelerin forumları incelediğimde özellikle aynı motoru ve şanzımanı kullanan ford araçlarında kronik olduğunu görünce canım sıkıldığı doğrusu. Daha önceden olmayan ve sonradan ortaya çıkan ve çözümsüz olan bu titreme için şu an için yazılım veya kavrama değişmesi çözüm değil hatta bu motoru ve şanzımanı üreten ford mühendisleri bunun powershift şanzıman için karekteristik bir özellik olduğunu kabul ediyorlar ama araçları satarken bu araç tireyecek demiyorlar.

    Sözün kısası 1.6 D2 poweshift şanzıman alırken bir daha düşünün derim!! Belki DSG göre şanzıman sorunları PS şanzımanda daha az görülüyor ama görülünce çözüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    8 ileri Aisin şanzıman ve yeni D4 motorlu s60 ile Audi A4 2.0 TDI Multitronic arasında kesinlikle Volvo seçilmeli bence.

    Ben de 1-2 gün önce 2014 model S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli beyaz araç için 127k TL fiyat aldım. Sizce nasıl? Ankara Oran'da yaşadığım için aslında comfort paket çok iyi olurdu ama yok.

    Şu an bende de MY2013 S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli araç var görünüm ve donanım açısından çok memnunum ama 18 inç lastikler ile konfor neredeyse sıfır diyebilirim. Şu ana kada en çok muzdarip olduğum konu ise powershift çift kavramalı şanzıman ile ilgili. İlk önce araçta yokuşlarda avans vurma, titreme ve gürültülü çalışma sorunu başladı. Servise bu şikayetlerle kaç defa başvurdum ama saolsun evo (ödüllü servis!) her defasında sorun yok diyip bu durumu geçiştirdi. Sonunda Doğan usta saolsun beraber test sürüşü yaptıktan sonra kavrama da sıkıntı olduğunu saptayıp kavramayı değiştirdi. Bu işlem sonundan yokuşlarda vurma, gürültülü çalışması düzeldi ancak dur-kalk trafikte veya düşük devirde 1 vitesden 2 vitese geçişte gaz pedalı ve direksiyondan hissedilen titreme devam etmekte. huzursuz ve keyif kaçıran bu titremelerin forumları incelediğimde özellikle aynı motoru ve şanzımanı kullanan ford araçlarında kronik olduğunu görünce canım sıkıldığı doğrusu. Daha önceden olmayan ve sonradan ortaya çıkan ve çözümsüz olan bu titreme için şu an için yazılım veya kavrama değişmesi çözüm değil hatta bu motoru ve şanzımanı üreten ford mühendisleri bunun powershift şanzıman için karekteristik bir özellik olduğunu kabul ediyorlar ama araçları satarken bu araç tireyecek demiyorlar.

    Sözün kısası 1.6 D2 poweshift şanzıman alırken bir daha düşünün derim!! Belki DSG göre şanzıman sorunları PS şanzımanda daha az görülüyor ama görülünce çözüm




  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Aisinin sitesinde cift kavrama yaziyor. Volvo yetkilisinin dedigi tam otomatik ve kendi uretimi. Kaynak dediginiz sadece sitede yazan cift kavrama yazisi var

    Edit: Hic cift kavrama kullanmadim ama sanziman titresimsiz ve sorunsuz calisiyor. Bana da tam otomatik gibi geliyor.

    Selamlar
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pxshadowz -- 28 Aralık 2014; 1:07:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htn H kullanıcısına yanıt
    6-7 senedir Volcar i kullaniyoruz servis olarak sikayetlerimizi her zaman cozduler. İsterseniz birde Volcar i deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htn H kullanıcısına yanıt
    Bende de sürücü destek paletli R Design var. Çok Sevdiğim ve çok memnun Olduğum aracımdan ben de sizin gibi 18" jant ve ince yanak lastiğin konforu yok etmesinden şikayetçiyim.
    R Design bütünlüğünü bozmasaydı jant değiştirmeyi düşünürdüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Sn. pxshadowz,

    Volvomedia UK resmi sitesinde belirtildiği üzere şanzıman Aisin ile beraber geliştirilmiş.

    https://www.media.volvocars.com/uk/en-gb/media/pressreleases/138421/volvo-cars-new-drive-e-powertrains-efficient-driving-pleasure-with-world-first-technologies9

    "New 8-speed Automatic Gearbox
    The new gearbox is an electronically controlled 8-speed automatic gearbox developed together with Aisin AW. By using eight gears, the engine is allowed to operate at a load where the efficiency is highest. The engine's speed can be kept low, resulting in low fuel consumption and thus also low CO2 emissions"

    Paragrafın ilgili bölümünü bold yaptım




  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Heralde beraber gelistirildigi icin Aisin sitesinde bu sanziman yok. Ordaki cift kavrama cunku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    Şu an bende de MY2013 S60 d2 PS R-Design + R-Design Paketli araç var görünüm ve donanım açısından çok memnunum ama 18 inç lastikler ile konfor neredeyse sıfır diyebilirim. Şu ana kada en çok muzdarip olduğum konu ise powershift çift kavramalı şanzıman ile ilgili. İlk önce araçta yokuşlarda avans vurma, titreme ve gürültülü çalışma sorunu başladı. Servise bu şikayetlerle kaç defa başvurdum ama saolsun evo (ödüllü servis!) her defasında sorun yok diyip bu durumu geçiştirdi. Sonunda Doğan usta saolsun beraber test sürüşü yaptıktan sonra kavrama da sıkıntı olduğunu saptayıp kavramayı değiştirdi. Bu işlem sonundan yokuşlarda vurma, gürültülü çalışması düzeldi ancak dur-kalk trafikte veya düşük devirde 1 vitesden 2 vitese geçişte gaz pedalı ve direksiyondan hissedilen titreme devam etmekte. huzursuz ve keyif kaçıran bu titremelerin forumları incelediğimde özellikle aynı motoru ve şanzımanı kullanan ford araçlarında kronik olduğunu görünce canım sıkıldığı doğrusu. Daha önceden olmayan ve sonradan ortaya çıkan ve çözümsüz olan bu titreme için şu an için yazılım veya kavrama değişmesi çözüm değil hatta bu motoru ve şanzımanı üreten ford mühendisleri bunun powershift şanzıman için karekteristik bir özellik olduğunu kabul ediyorlar ama araçları satarken bu araç tireyecek demiyorlar.

    Sözün kısası 1.6 D2 poweshift şanzıman alırken bir daha düşünün derim!! Belki DSG göre şanzıman sorunları PS şanzımanda daha az görülüyor ama görülünce çözüm
    Aracom R-Desing değil, Advance ama dediğiniz D2 powershift şanzımanı bende kullanıyorum ve bahsettiğiniz sorunların hiçbiri ile karşılaşmadım.
    Yağda kayar gibi geçiyor vitesler. Ne sarsıntı, ne titreme ne vuruntu, ne de gürültülü çalışma sorununu hiç yaşamadım.
    Alırken çok araştırmıştım, My2012 sonrası araçlarla ilgili genel bir şanzıman sorunu yaşandığını da pek duymadım.
    Sizin araçta bir sorun olmalı.. Umarım çözebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 28 Aralık 2014; 19:22:23 >




  • 
Sayfa: önceki 499500501502503
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.