Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (496. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.463.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 494495496497498
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    Ruzgar sesiyle ilgili bu isten anlayan bi serviste (kapilara silikonlu sivi sıkıp gondermeyecek bir yerde) kapi ayarlariniza baktirmanizi tavsiye ederim, kapi ayari sonrasi bende cok ciddi oranda ses azaldi (ses yaptigi dusunulen blis'li aynalar olmasina ragmen).

    Bu arada biraz karsilastirma bilgisi paylasayim ayni sinif olmasa da ayni fiyat seviyesinde, bir suredir sirket araci olarak A3 sedan kullaniyorum:

    2014 Audi A3 Sedan 1.6 dizel stronic (110 bg yeni motor) vs Makyajsiz S60 T4.

    Performans kismina hic girmiyorum :) ama Uc tane cok onemli nokta var Volvo'nun Audi'den direk parasini verip almasi gereken:
    1. Park sensoru, olmasi gerektigi gibi, cok net.
    2. Sanziman, yag gibi akiyor ki sadece yogun trafik konforu icin konusuyorum, 30-40 km hizi gecince ikisinde de gecisleri hissetmiyorsunuz (ki bunu yeni 8 ileri tam otm. ile cozduler ama henuz 1.6 motorlara gelmedi, gelir mi belli degil, ilgili hic haber yok henuz).
    3. Direksiyon sistemi, dusuk hizda o kadar yumusak ve yukse hiza geciste cok akici bir sekilde sertlesiyor, gundelik kullanim icin cok iyi, ancak sportif kullanim ve geribildirim hissinde Volvo bariz daha iyi.

    Onun haricinde inanamiyorum A3 sedan ile S60 1.6'larin ayni fiyatlarda satilmasina, ne yol tutusu (ki dinamik suspansiyon opsiyonlu kullandigim A3), ne frenaji, ne verdigi guven ve kalite hissi, ne de klimasi S60 ile karsilastirilamaz. Su Volvo'yu Dogus veya Borusan'a verseler satislari 10'a katlarlar herhalde.

    Saygilar..

    Karşışaltırılamaz derken yani Volvo S60 Audi A3'ten bu konularda daha mı iyi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oturkmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    Ruzgar sesiyle ilgili bu isten anlayan bi serviste (kapilara silikonlu sivi sıkıp gondermeyecek bir yerde) kapi ayarlariniza baktirmanizi tavsiye ederim, kapi ayari sonrasi bende cok ciddi oranda ses azaldi (ses yaptigi dusunulen blis'li aynalar olmasina ragmen).

    Bu arada biraz karsilastirma bilgisi paylasayim ayni sinif olmasa da ayni fiyat seviyesinde, bir suredir sirket araci olarak A3 sedan kullaniyorum:

    2014 Audi A3 Sedan 1.6 dizel stronic (110 bg yeni motor) vs Makyajsiz S60 T4.

    Performans kismina hic girmiyorum :) ama Uc tane cok onemli nokta var Volvo'nun Audi'den direk parasini verip almasi gereken:
    1. Park sensoru, olmasi gerektigi gibi, cok net.
    2. Sanziman, yag gibi akiyor ki sadece yogun trafik konforu icin konusuyorum, 30-40 km hizi gecince ikisinde de gecisleri hissetmiyorsunuz (ki bunu yeni 8 ileri tam otm. ile cozduler ama henuz 1.6 motorlara gelmedi, gelir mi belli degil, ilgili hic haber yok henuz).
    3. Direksiyon sistemi, dusuk hizda o kadar yumusak ve yukse hiza geciste cok akici bir sekilde sertlesiyor, gundelik kullanim icin cok iyi, ancak sportif kullanim ve geribildirim hissinde Volvo bariz daha iyi.

    Onun haricinde inanamiyorum A3 sedan ile S60 1.6'larin ayni fiyatlarda satilmasina, ne yol tutusu (ki dinamik suspansiyon opsiyonlu kullandigim A3), ne frenaji, ne verdigi guven ve kalite hissi, ne de klimasi S60 ile karsilastirilamaz. Su Volvo'yu Dogus veya Borusan'a verseler satislari 10'a katlarlar herhalde.

    Saygilar..

    Karşışaltırılamaz derken yani Volvo S60 Audi A3'ten bu konularda daha mı iyi?

    Alıntıları Göster
    Audi A3 Sedan 1.6 dizel stronic mi, Volvo S60 D2 Powershift mi? Neden?




  • Soyle anlatayim;

    1. s60'daki park sensoru bence yarim sn civari gecikmeli calisiyor (benim aracim 2012 S60, belki makyaj sonrasi S60'ta duzeltmislerdir), hizli park manevrasi yapilmamasi icin ozellikle boyle yapmis volvo denmisti. A3'te anlik calisiyor, yani olmasi gerektigi gibi.

    2. D2'nin sanziman performansiyla T4 kesinlikle ayni degil (makyaj oncesi modeller icin konusuyorum), test ederseniz gorebilirsiniz, T4 bariz daha konforlu, ancak 2014 Audi A3 1.6 dizel Stronic dusuk hizlarda 2012 Volvo S60 T4 powershift'ten daha konforlu.

    3. S60'taki direksiyon opsiyonunu biliyorum, ben alirken 1000 TL'lik bir opsiyondu, evet sorunu cozer ancak standart olmaliydi, Audi'de standart direksiyondan bahsediyoruz cunku, cok yumusak degil hiza gore cok guzel ayarliyor kendini ve arabayi cok rahat suruyorsunuz. Ama tabiki BMW/Mini'deki servotronic direksiyon sistemi ikisinden de daha basarili.

    Karsilastirilamaz derken evet kastettigim konularda ve dip toplamda bence Volvo S60, Audi A3 Sedan'dan bariz cok daha iyi. Ama benim Volvo S60 tecrubem T4 uzerine.

    Ve evet Audi'den bir suru var yollarda, bence bu da bir eksi :)

    saygilar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    Soyle anlatayim;

    1. s60'daki park sensoru bence yarim sn civari gecikmeli calisiyor (benim aracim 2012 S60, belki makyaj sonrasi S60'ta duzeltmislerdir), hizli park manevrasi yapilmamasi icin ozellikle boyle yapmis volvo denmisti. A3'te anlik calisiyor, yani olmasi gerektigi gibi.

    2. D2'nin sanziman performansiyla T4 kesinlikle ayni degil (makyaj oncesi modeller icin konusuyorum), test ederseniz gorebilirsiniz, T4 bariz daha konforlu, ancak 2014 Audi A3 1.6 dizel Stronic dusuk hizlarda 2012 Volvo S60 T4 powershift'ten daha konforlu.

    3. S60'taki direksiyon opsiyonunu biliyorum, ben alirken 1000 TL'lik bir opsiyondu, evet sorunu cozer ancak standart olmaliydi, Audi'de standart direksiyondan bahsediyoruz cunku, cok yumusak degil hiza gore cok guzel ayarliyor kendini ve arabayi cok rahat suruyorsunuz. Ama tabiki BMW/Mini'deki servotronic direksiyon sistemi ikisinden de daha basarili.

    Karsilastirilamaz derken evet kastettigim konularda ve dip toplamda bence Volvo S60, Audi A3 Sedan'dan bariz cok daha iyi. Ama benim Volvo S60 tecrubem T4 uzerine.

    Ve evet Audi'den bir suru var yollarda, bence bu da bir eksi :)

    saygilar..
    Volvo'nun 1.6 Dizel motorunu ve şanzımanı değiştirme zamanı geldi bence.. Rakipleri 2015 versiyonlarında daha iyi motor seçenekleriyle piyasaya çıkmaya başladı.

    S60'ta geçen sene sadece makyaj değişimi yapıldı ama bu durum pek uzun sürmemeli... Bu güzel kasaya, o güzel dijital ekrana, şöyle 8 ileri vites ve 130-140 bg. gibi 1.6 dizel bir motor lazım ki... Yeme de yanında yat olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 2 Aralık 2014; 22:22:26 >




  • Arkadaşlar,
    Kırmızı aracıma yeni bir jant taktırmayı düşünüyorum.. Benim gönlüm ilk resimdeki janttan yana ama görüşlerinizi almak isterim..
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci..
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur31 -- 2 Aralık 2014; 22:30:54 >
  • Üçüncü..
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve dördüncü..


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • razi5000 R kullanıcısına yanıt
    Evet ;

    1.park sensörü dikkatimden kaçacak kadar minicik geç tepki veriyor siz ifade edince aa evet dedim:)
    2.d2 almadan önce 2011 s60 t4 üm vardı. Şanzıman d2 den çok üstün ki siz A3 daha iyi t4 den demişsiniz şaşırdım buna. Demek ki volvo nun d2 motora bi çıkartma yapma zamanı gelmiş. Rakipleri uyumuyo adamlar çalışıyo:)
    3.advancelerde var sanırım adaptif direksiyon. Kesinlikle kullanıcıyı rahatlatan bi özellik ben sevdim. Önceki araçta yoktu. Evet karşılaştırdığımda kesinlikle konforlu. Tercih edilesi bi özellik olmuş. Zaten Volvo da şu var ne kadar +opsiyon (özellik) eklersen o kadar keyifli oluyor araç. Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Yeni d4 motorlardan Kullanıcılar övgü ile bahsedince benimde kafam bi karışmadı değil. Vergi avantajı d2 yi cazip kılsadaDediğiniz gibi d2 motora bi güncelleme bi yenileme şart. Olmadı yenileme vakti geldiğinde d4 seçeneğini de göz önünde bulundurcaz artık yapıcak bişey yok:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ugur31 kullanıcısına yanıt
    Bence üçüncü👍👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbknur

    Bence üçüncü👍👍
    S60 D4 ile guzel vakitler geçirdim
    Araçta kullanılan malzeme vs kaliteli işçiliği beğendim
    Aracın koltukları konforlu hatta a5'den iki tık daha konforlu ancak ahh o deri olmasa
    8 ileri şanzıman çok başarılı olmuş ancak kulakcıklar opsiyonmuş kesinlikle kulakçıklı alınmalı
    Yakıt konusunda 90 km hızda 5,1 litre şehir içinde 6,9 litre yaktı bunda 8 ileri şanzımanın emeği büyük.
    Hızlanma konusunda 200'e kadar hız göstergesindeki rakamlar çok hızlı ilerliyor ama 200 den sonra yavaşlıyor.
    Yuksek hızda viraja girdiğimde önden kayma yaptı ama araç hemen mudahale ediyor
    Bagaj çok çok küçük 380 litre hatchback sınıflarla aynı.
    Aracın üç eksik yönü var deri(bence),bagaj ve fiyat.
    İYİ FORUMLAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzhan

    S60 D4 ile guzel vakitler geçirdim
    Araçta kullanılan malzeme vs kaliteli işçiliği beğendim
    Aracın koltukları konforlu hatta a5'den iki tık daha konforlu ancak ahh o deri olmasa
    8 ileri şanzıman çok başarılı olmuş ancak kulakcıklar opsiyonmuş kesinlikle kulakçıklı alınmalı
    Yakıt konusunda 90 km hızda 5,1 litre şehir içinde 6,9 litre yaktı bunda 8 ileri şanzımanın emeği büyük.
    Hızlanma konusunda 200'e kadar hız göstergesindeki rakamlar çok hızlı ilerliyor ama 200 den sonra yavaşlıyor.
    Yuksek hızda viraja girdiğimde önden kayma yaptı ama araç hemen mudahale ediyor
    Bagaj çok çok küçük 380 litre hatchback sınıflarla aynı.
    Aracın üç eksik yönü var deri(bence),bagaj ve fiyat.
    İYİ FORUMLAR...

    Alıntıları Göster
    Merhaba volvo severler bugün s60'ıma 50 bin bakımı yaptırmaya gittim aralık ayının sonuna kadar ek paketlerde indirim mevcut, fakat halen ek donanım ekleme paketleri oldukça yüksek. Bu ek donanımları daha uyguna yaptıracağımız noktalar bulunuyor mu yetkili servisler hariç. Örneğin geri görüş kamerası , 7'' ekran büyütme gibi ek donanım paketlerini aracıma eklemek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzhan

    S60 D4 ile guzel vakitler geçirdim
    Araçta kullanılan malzeme vs kaliteli işçiliği beğendim
    Aracın koltukları konforlu hatta a5'den iki tık daha konforlu ancak ahh o deri olmasa
    8 ileri şanzıman çok başarılı olmuş ancak kulakcıklar opsiyonmuş kesinlikle kulakçıklı alınmalı
    Yakıt konusunda 90 km hızda 5,1 litre şehir içinde 6,9 litre yaktı bunda 8 ileri şanzımanın emeği büyük.
    Hızlanma konusunda 200'e kadar hız göstergesindeki rakamlar çok hızlı ilerliyor ama 200 den sonra yavaşlıyor.
    Yuksek hızda viraja girdiğimde önden kayma yaptı ama araç hemen mudahale ediyor
    Bagaj çok çok küçük 380 litre hatchback sınıflarla aynı.
    Aracın üç eksik yönü var deri(bence),bagaj ve fiyat.
    İYİ FORUMLAR...

    D4 test sürüşü yaptınız sanırım, ne fiyat verdiler acaba ?




  • Park sensörü bana normal geliyor. Diger araclara gore gec ama Volvo ya gore standart. Babamin 2004 s40 ta ayni sekilde gecikmeli calisiyor. D2 nin guncellemesi satis danismanindan aldigim bilgiye gore PSA grubuna bagli. Volvo nun 2.0 alti bi uretim icin AR-GE calismasi yokmus. Butcesi olanlara kesinlikle D4 oneririm. Vergi sorunu icinde gulu seven dikenine katlanir diyelim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Ben yardimci olayim. Mart ya da Nisan ayina kadar D4 yokmus ellerinde. Altunizade Volcar dan aldigim bilgi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Araç 75 km de idi. d4 advance techno pac+ luxury pac + driver support pac plus+ deri+ navigasyon+ spoyler 179000 tl. bayi fiyatı 186 bin liraymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngzhan

    Araç 75 km de idi. d4 advance techno pac+ luxury pac + driver support pac plus+ deri+ navigasyon+ spoyler 179000 tl. bayi fiyatı 186 bin liraymış.

    Yorum yok...
  • Arkadaslar sifir s60 , premium ve advance paketleri Sifir 2014 kac tl arkadaslar bana premium 104 fiyat soylediler pahali bence tavsiyeniz nedir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan06

    Arkadaslar sifir s60 , premium ve advance paketleri Sifir 2014 kac tl arkadaslar bana premium 104 fiyat soylediler pahali bence tavsiyeniz nedir
    mrblar d2 advance aracımı salı günü teslim aldım. Gaziemir volcarın ilerisindeki BP den depoyu doldurdum. Cumartesi günü 150 km lik yol yaptım tekleme yada herhangi bir arıza yaşamadım. Pazar sabahı aracı çalıştırdım stop etti bi daha bastım yine stop etti 3. denememde çalıştı ama gaz yemiyordu. D ye alıp frenden ayağımı çektım yine stop etti. Bu 2 -3 kere daha böyle tekrarladı sonra çalıştı ve sorun yaşamadan İzmire geri döndüm. Az önce aşağıya inip çalıştırdım ama gaz yememe ve gaz basınca bir şakırtı sesi geliyordu avans vurması gibi 2-3 dk sonra bu sorunda kalmadı mazottan şüphelenerek daha önceden sürekli kullandığım totale giderek depoyu tekrar doldurttum sabah bakacağım aynı sorun devam ederse 6. günde serviste alacağız soluğu .
    Merak edilen sorular:
    1) Hava 17 derece
    2) 500 Km bir sıkıntı yaşamadım
    3) Araç çalıştıktan 4-5 dk sonra çekişte yada motorda bir sıkıntı kalmıyor

    İzmir gibi bi yerde bu sorun canımı sıktı sizler sabahları anahtarı takıp marşa bastığınızda titreme tekleme vs sorun yaşıyormusunuz?




  • 
Sayfa: önceki 494495496497498
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.