Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (491. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (5 Mobil) - 3 Masaüstü5 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 489490491492493
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet

    Aracınız bunlardan hangisi?
    S60 D2 Premium
    S60 D2 Advance
    S60 D2 R-Design



    Örneğin benimki
    S60 D2-PWS Advance MY2015 17"SST 235*45*17
    Drive Support pack plus
    Comfort pac
    Tekno pac (-vites kolları çıkartıldı)
    +
    Arka kamera
    Navigasyon
    Özel kilitleme

    ADVANCE


    COMFORT PAKET
    TECHNO PAKET
    LEXURY PAKET - ISITMALIK ARKA KOLTUK VE DİREKSİYON ISITMASI ÇIKARILDI
    DRİVER SUPPORT PAKET PLUS
    R DESİNG PAKET ELEKTRİK HAFIZALI KOLTUKLAR VS VAR


    ederi ne kadardır 100 e alınırmı ?
  • Araç sorunsuzsa bence fiyat uygun alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EmreKaanYksl kullanıcısına yanıt
    Bu araç bu özelliklerle, bu fiyata, kazasız belasız, alınabiliyorsa al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci

    Bu araç bu özelliklerle, bu fiyata, kazasız belasız, alınabiliyorsa al.

    Adam 108 isliyor 8 borcu var bize

    100 bine alıcaz inş

    Tek sorunumuz araba performansı nasıl

    Yoksa babamı 2014 320ied ikna edicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EmreKaanYksl kullanıcısına yanıt
    Konu çok farklı bir yere gitti. Karşılaştırma yapamam. her iki araçı da test ederek kendi kararını kendin vermen gerekiyor. Sadece fiyat ve donanım için ben uygundur diyorum 100k TL böyle dolulukta bir araç bulabileceğini düşünmüyorum.
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Aracınızı aldınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Aracınızı aldınız mı?

    S60'i mi kastediyosunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Evet;
    Resimlerini çok merak ediyorum :) Ayrıca performanstan memnun musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Evet;
    Resimlerini çok merak ediyorum :) Ayrıca performanstan memnun musunuz?

    Resim degil video gelecek yakin zamanda.
    Performans tabiki de memnun ediyo ancak arac cok buyuk geldiginden dolayi satmayi düşünmüyorum da degil. 1 sene kadar kullanacagim o süre zarfinda da satışta olacam zaten senenin sonuna anca satilir araç. Malum genelde bu tarz araclarin piyasasi yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Güzel bir araç. Kazasız-belasız iyi günlerde eskitin. Bence aracın zevkini aldıkça satmaktan da vazgeçersiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Güzel bir araç. Kazasız-belasız iyi günlerde eskitin. Bence aracın zevkini aldıkça satmaktan da vazgeçersiniz...

    Kullanmadigim bana gereksiz gelen çok opsiyon var satma sebebim bu eger satarsam scirocco felan düşünüyorum veya 2.el tt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Çok dik yerlerde start stop devreye girmiyor zaten.Araç ayarlarındanda neden girmediği yazıyor.Bende hafif rampada kaymasından şikayetçiydim.Ancak frene çok basarsanız araç durunca kayma olmuyor.Sanırım eğim sensörü hafif rampaları algılamıyor.Start stop devreye girmese bile bazen kayma yaşanıyor.Frene biraz fazla bastığınızda yokuş kalkış desteği devreye giriyor.

    Geçen Volvo'dan aramışlar.2013 model makyajsız kasalar için far yazılımı gelmiş.0 konumunda araç çalışıyor iken farları kapatan yazılım.

    Hocam aciklama icin cok tesekkurler.

    Biraz fazla basmadan kasit sure mi yoksa daha fazla yuklenme mi?

    Son olarak, ayagi frenden cekip gaza basmadan biraz daha frene basin demissiniz. Yine ayni mantikla daha fazla yuklenmeyi kastediyorsunuz sanirim?

    Cok dik yokuslarda devreye girmemesi aracin agirligi sanirim. El freniyle kullaniriz sorun degil fakat hangi derece egimlerde el freni kullanalim, akil verirseniz sevinirim.

    Yiginla soru sordum ama bu kaydirma tatsizlasmaya basladi. Ona guveniyorum 1-2 kere arkaya tosluyorduk. Manuel arabayla kaydirmayan adamdik:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pabl0esc0bar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Çok dik yerlerde start stop devreye girmiyor zaten.Araç ayarlarındanda neden girmediği yazıyor.Bende hafif rampada kaymasından şikayetçiydim.Ancak frene çok basarsanız araç durunca kayma olmuyor.Sanırım eğim sensörü hafif rampaları algılamıyor.Start stop devreye girmese bile bazen kayma yaşanıyor.Frene biraz fazla bastığınızda yokuş kalkış desteği devreye giriyor.

    Geçen Volvo'dan aramışlar.2013 model makyajsız kasalar için far yazılımı gelmiş.0 konumunda araç çalışıyor iken farları kapatan yazılım.

    Hocam aciklama icin cok tesekkurler.

    Biraz fazla basmadan kasit sure mi yoksa daha fazla yuklenme mi?

    Son olarak, ayagi frenden cekip gaza basmadan biraz daha frene basin demissiniz. Yine ayni mantikla daha fazla yuklenmeyi kastediyorsunuz sanirim?

    Cok dik yokuslarda devreye girmemesi aracin agirligi sanirim. El freniyle kullaniriz sorun degil fakat hangi derece egimlerde el freni kullanalim, akil verirseniz sevinirim.

    Yiginla soru sordum ama bu kaydirma tatsizlasmaya basladi. Ona guveniyorum 1-2 kere arkaya tosluyorduk. Manuel arabayla kaydirmayan adamdik:)

    Alıntıları Göster
    Çok dik eğimlerde devreye girmiyor zaten start stop :)
    Evet söylemek istediğim daha fazla yüklenmek.Basabildiğiniz kadar basın hatta fren şişiyor zaten siz daha basamıyorsunuz bi kademeden sonra takılır gibi oluyor ordada yokuş kalkış devreye giriyor.Aslında baskı balataya fazla yük bindirmemek için elfrenini kullanmak çok dik eğimlerde daha sağlıklı sanırım.Bi yerde okumuştum onu büyük ihitmal forumda.
    Evet ben manuelde yokuş kalkış destekli araçlarda değişik geliyor bana arabanın kaymasını hissetmek istiyor beyin :)
    Başka sorularınız varsa cevaplayabilriim hocam büyük bir zevkle :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Çok dik eğimlerde devreye girmiyor zaten start stop :)
    Evet söylemek istediğim daha fazla yüklenmek.Basabildiğiniz kadar basın hatta fren şişiyor zaten siz daha basamıyorsunuz bi kademeden sonra takılır gibi oluyor ordada yokuş kalkış devreye giriyor.Aslında baskı balataya fazla yük bindirmemek için elfrenini kullanmak çok dik eğimlerde daha sağlıklı sanırım.Bi yerde okumuştum onu büyük ihitmal forumda.
    Evet ben manuelde yokuş kalkış destekli araçlarda değişik geliyor bana arabanın kaymasını hissetmek istiyor beyin :)
    Başka sorularınız varsa cevaplayabilriim hocam büyük bir zevkle :)

    Alıntıları Göster
    İsveç Dışişleri Bakanlığı, Filistin'i bağımsız bir ülke olarak tanıdıklarını açıkladı.




  • hguresci kullanıcısına yanıt
    Kimsenin cesaret edemediği bu olayı yaptıkları için tebrik ediyorum İsveç Hükümetini.
    Bravo...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Kimsenin cesaret edemediği bu olayı yaptıkları için tebrik ediyorum İsveç Hükümetini.
    Bravo...
    Merhaba,

    Merak ediyorum Volvo S60 kabin içi ve motor gürültüsünden rahatsız olan var mı acaba?

    Aracım 1.6D Powershift. Son zamanlarda Passat ve Peugeot 508 kabin gürültüsü ile karşılaştırma fırsatı buldum, Volvo'nun ki bana yüksek geldi. Özellikle motor sesi ve 120 Km/saat sonrası kabin iç gürültüsü.

    Bundan şikayetçi olan var mı acaba?

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcson -- 2 Kasım 2014; 18:58:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcson

    Merhaba,

    Merak ediyorum Volvo S60 kabin içi ve motor gürültüsünden rahatsız olan var mı acaba?

    Aracım 1.6D Powershift. Son zamanlarda Passat ve Peugeot 508 kabin gürültüsü ile karşılaştırma fırsatı buldum, Volvo'nun ki bana yüksek geldi. Özellikle motor sesi ve 120 Km/saat sonrası kabin iç gürültüsü.

    Bundan şikayetçi olan var mı acaba?

    Teşekkürler

    Maalasef 120 km den sonra bayagı rüzgar sesi alıyoraraç. kaç defa servise bunu ilettim ama şehir içinde o hızlara çıkamayacaklarını belirterek hep geçiştirdiler bu konuyu
  • htn H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sehir içinde o hıza cikilamiyor olması bahane olmamalı. Ayrıca bu problem için servis tarafindan ne yapılabilir acaba ? Sizce birsey yapılabilirse beraber de hareket edebiliriz.

    Bence aracın ana problemlerinden birisi kabin iç gurultusu. Dışarıda araç ses yalıtımı yapan yerler var, acaba bu tür uygulamalar faydalı olur mu ?

    Bu probleme ilişkin İsvece yazmayı da düşünüyorum. Bu segmentteki bir araçta bu problemlerin olması cidden kabul edilebilir gibi değil.

    Diğer arkadaşlardan da yorum alabilirsem çok memnun olurum.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcson -- 2 Kasım 2014; 22:47:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı cumartesi Adana dan teslim aldım ve dün Batman à getirdim. Şanlıurfa yolunda yolda eşşek vardı. Son anda farkedip direksiyonu kırdım ondan sonra ben mi direksiyonu kırdım araba mı kırdı bilmiyorum ama çok şükür ucuz kurtardık. Araç İçi sessiz ve stabil otobanda 130 km öle virajlari çok rahat geçtim ancak Şanlıurfa dan sonra 120 km sen sonra camlardan rüzgar sesi gelmeye başladı. Dışarda rüzgar vardı baya onun etkisi mi vardı bilemiyorum ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef bu araçlarda rüzgar ve yol sesi var. Makyaj öncesi kasada servis aynalardaki BLIS kameralarından kaynaklandığını söylüyordu, fakat makyaj sonrası kamerasız aynalarda da durum aynı. İsveç'e yazacağınız bir mail olursa burada paylaşmanızı rica ederim. Hepimiz gönderir, Volvo'ya da Gezi ruhunu aşılarız. :)
  • 
Sayfa: önceki 489490491492493
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.