Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (259. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: aslannet@mynet.com

    Arkadaslar bu arac ne kadara alinsa iyidir? kullanan ve piyasisini bilen arkadaslarin fikirlerini bekliyoruz. tşk.



    Çok iyi fiyat.

    Bayilerden sıfır fiyat alınabilir, sonra karar verilebilir.

    Şu an bayiden bu fiyata aynı aracın 0km sini almak mümkün. En fazla 91bin ödenir, kesinlikle ikinci el için çok fazla şu an fazla araç ikinci ele düşmediğinden bu rakamları istiyorlar ama bunlar yapay rakamlar.

    Şu an T4 advance 2011 model araç galeride 73.500'e bırakılıyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    E90 ile güncel S60'ı kıyaslamak doğru olmaz. Çünkü güncel kasanın süspansiyonu çok daha konforlu, direksiyonu çok daha yumuşak, motoru da atmosferik değil turbo ve önceki kasaya göre neredeyse siyahla beyaz kadar farklı.

    Diğer yandan daha önce de konuştuk bence 3 serisi S60'ın direk rakibi değil. BMW çok daha sportif. Volvo ise daha yüksek, geniş ve güvenlik komponenti ön planda. BMWnin algısı ise daha yüksek. Kullanıcı hangi özellikleri arıyorsa o tip bir araca yönelecektir.




  • teodor arkadaşım tebrik ederim , çok yerinde yorum ... Bmw ile Volvo arasındaki fark bu işte !!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    Sayın Ugur31,

    Zaten BMW 3 serisinin Volvo'daki dengi S40'tır. S60'tan sonra "bir alt sınıf" olma durumu bir his değil, sınıflama gereğidir! Ayrıca umarım BMW kullanan arkadaşlar da bu yorumunuzu görürler... Burada polemik olabilecek herhangi bir durum yok, rahat olunuz :)) İdrak sıkıntısı çeken olursa, Volvo başlıklarını başından itibaren okuyup, sınıflandırma listelerini görür ve rahatlar




  • Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?

    Arkadaşım Volvo S60 larda ki Klima performansı Bugune kadar kullandığım en iyi Performansa sahip , Acaba Yön olarak 3 ayrı bölge var .. Vücüt , Baş , Ayak gibi , bunlardan 1 tanesi seçili olduğunda örneğin Baş bölgesi tıklamanızda sadece diğer Bölmeler Devre dışı olduğundan inanılmaz derecede Soğutuyor ve Yazın ortasında Üşümekten titreyebilirsiniz , Şahsen ayar olarak 3-4 kademe de kullanıyorum daha fazlası gerçekten çok soğutuyor ve Dikkatimi çeken bişey var ......... Aracım klima açıkken 40 - 45 derecede Fan devreye hiç girmedi ... ve girmiyormuş bizzat serviste sordum , inanılmaz iyi bir Klima Performansı var ... Diğer araçlarda Fan hemen Klimayı açar açmaz Çalışmaya başlıyor ve Çok gürültülü çalışıyor , Volvo bu konuda Başarılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    Sayın Ugur31,

    Zaten BMW 3 serisinin Volvo'daki dengi S40'tır. S60'tan sonra "bir alt sınıf" olma durumu bir his değil, sınıflama gereğidir! Ayrıca umarım BMW kullanan arkadaşlar da bu yorumunuzu görürler... Burada polemik olabilecek herhangi bir durum yok, rahat olunuz :)) İdrak sıkıntısı çeken olursa, Volvo başlıklarını başından itibaren okuyup, sınıflandırma listelerini görür ve rahatlar

    BMW kullanmıyorum ve fun da değilim.son zamanlarda markaların müşterilerinin gözlerini boyamak adına modellerinin adının sonuna havalı kulplar eklemesi onları fark yapmaz.bmw 3 serisi ile volvo s60 aynı sınıf araçtır.ikiside D sınıfında premium araçlardır.sadece bazı çevrelerde volvo nun premium olup olmadığı tartışılmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?

    Sn.Ceta,

    S60'ın en çok sevdiğim yönlerinden biri, Antalya güneşi altında kalmış ve hamama dönmüş aracı, abartısız maximum iki dakikada soğutan klimasıdır. Sizin bir kontrol ettirmenizde fayda var sanırım..
  • Etraf özellikle C serisi, sonrasında da 3 serisinden geçilmediği için, birçok kez arabamı bu araçlarla yan yana karşılaştırma fırsatım oldu. Özellikle boyut olarak S60 gerçekten de sanki bir üst sınıf araçmış izlenimi veriyor. Diğerlerinin kasası, S60'ınkinden bariz küçük. Ama sonuçta aynı sınıf olarak geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O T T O M A N

    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    Sayın Ugur31,

    Zaten BMW 3 serisinin Volvo'daki dengi S40'tır. S60'tan sonra "bir alt sınıf" olma durumu bir his değil, sınıflama gereğidir! Ayrıca umarım BMW kullanan arkadaşlar da bu yorumunuzu görürler... Burada polemik olabilecek herhangi bir durum yok, rahat olunuz :)) İdrak sıkıntısı çeken olursa, Volvo başlıklarını başından itibaren okuyup, sınıflandırma listelerini görür ve rahatlar

    BMW kullanmıyorum ve fun da değilim.son zamanlarda markaların müşterilerinin gözlerini boyamak adına modellerinin adının sonuna havalı kulplar eklemesi onları fark yapmaz.bmw 3 serisi ile volvo s60 aynı sınıf araçtır.ikiside D sınıfında premium araçlardır.sadece bazı çevrelerde volvo nun premium olup olmadığı tartışılmaktadır.

    Sn Ottoman,

    Söyledikleriniz doğru olabilir. Nihayetinde bir "piyasa algısı ve marka değeri" dene olgu var, inkar edilemez. Ancak, bu konuda Sn.teodor'un yorumu sanırım daha doğru bir yaklaşım, hatta gerçek bence de.. Komfor konusuna önem veren kişilerin (benim gibi) BMW'yi beğenmeyecekleri bir gerçek. Her ne kadar F30 kasa değişmiş ve E90 kasaya göre çok çok güzel de olsa, E90 kasa vaktinde de F30 gibi çok sattı ve ben o aracın o paralara nasıl alındığına akıl sır erdiremiyorum. Demek ki, spor sürüş keyfi birçok arkadaşımız için o kadar önemli.
    BMW kullanan birkaç arkadaşın S60 kullanmalarını ve yorumlamalarını çok isterdim açıkçası. Bugün aracını kullandığım arkadaşa en kısa sürede benim aracı kullandırtacağım ve yorumlarını sizlerle paylaşacağım.
    Yalnız, S60'ın koltuğuna oturduğumda bana verdiği güven, rahat ve konfor inanın çok farklı. Piyasa değerlendiricileri varsın S60'ı üst sınıfa alma tartışması yapsınlar. Bana göre S60 BMW'den çok çok üstün bir araç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    Sayın Ugur31,

    Zaten BMW 3 serisinin Volvo'daki dengi S40'tır. S60'tan sonra "bir alt sınıf" olma durumu bir his değil, sınıflama gereğidir! Ayrıca umarım BMW kullanan arkadaşlar da bu yorumunuzu görürler... Burada polemik olabilecek herhangi bir durum yok, rahat olunuz :)) İdrak sıkıntısı çeken olursa, Volvo başlıklarını başından itibaren okuyup, sınıflandırma listelerini görür ve rahatlar

    F30'u bilmem ama E90 kasa için bu söylediğinize çok kolay katılabilirim.. Bugün kullandığım 3.16i (dizel de değil) S40 ile ancak kıyaslanabilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur31 -- 26 Eylül 2012; 0:05:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta
    Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?
    Sn. ceta,
    Bakıma gittiğimde arabamın klima performansını test etmişler. Bana da "Aracınızın klima performansını kontrol ettik" diye bir broşür verdiler. Bu broşürde yeşil, sarı ve kırmızı bölgeler var. Klimanın performansı sonucu düştüğü bölgeye göre arıza takibi yapılıyor(yeşil-normal, kırmızı-arıza var). Benim testte dış hava sıcaklığı 30 derece iken, hava çıkış sıcaklığı 10 derece olmuş(yeşil alana giriyor).

    Hem bu testi, hem de akü durum kontrolünü yapmışlar. Ancak yetkili, bu iki kontrolün ücretli olduğunu ama %100 iskonto uyguladıklarını belirtti. Bu iki test zaten bakım kapsamında ücretsiz yapılmaz mı arkadaşlar?




  • Bu arabayi gorunce icim gecti. Bir de my2013 olacaktı var ya...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslannet@mynet.com -- 26 Eylül 2012; 1:05:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili Antalya'lı forumdaşlarım bugün 12.00-15.00 arasında Antalya Otokoç'ta olucam gelip tanışmak ve sohbet etmek isteyenleri beklerim

    Yarın sabah 9.00'da denizli oğleden sonra 12.00 gibi İzmir volcar Gaziemir ve sonrasinda akşama doğru Karşıyaka'da olucam. Cuma günü oğleden sonra ise Bursa Arkas'ı ziyaret edeceğim.

    Sevgiler

    Sabri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?

    Aslında sorun değil performansı o kadar! Ben bu konuda 3 defa gazını değiştirttim ama yok benim önce s40 D2 kadar soğutamıyor maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Yeni aldığım S60 klima performansını düşük buluyorum. Bir ara servise göstereceğim. Benzer sorunu olan varmı acaba?

    Sn.Ceta,

    S60'ın en çok sevdiğim yönlerinden biri, Antalya güneşi altında kalmış ve hamama dönmüş aracı, abartısız maximum iki dakikada soğutan klimasıdır. Sizin bir kontrol ettirmenizde fayda var sanırım..

    Uğur Bey bu konuda da ek bişey söyleyeceğim klimanın performansı Ankara'da çok düşük geliyor ama Güney veya İstanbul gibi nemli yerlerde gerçekten daha farklı çalışıyor. Nemin klimanın performansında bir etkisi var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün arkadaşımın E90 kasa baz model 3.16i otomatik vites aracını kullandım iki saat kadar.. Çok kısa yazacağım, S60 tan sonra gerçekten 3.16 resmen bir alt sınıf araç gibi geldi bana.. elbette donanım farkı var ama yine de o arabaya verilen o kadar paraya gerçekten çok yazık diyorum. Arkadaşımın bir önceki aracı Ford Focus idi ve kendisi de özellikle kalkış ve hızlanma konularında Focus'u arıyorum resmen dedi.. Abartı gibi gelebilir ama bu onun kendi sözleri.. Aynı arkadaşım bir dönem Peugeot 508 kullanmış, benim gözümde 508 iki tane 3.16 eder dedi..

    Bu arada, 3.16 nın direksiyonu da oldukça sert. S60'tan bir tk daha yumşak ama yine de sert. S60'ın direksiyon sertliği konusunda yazışmalar olmuştu, bilgi açısından yazdım.

    BMW kullanan arkadaşlar bu yorumumu görmez umarım, polemik olsun istemem çünkü..

    E90 ile güncel S60'ı kıyaslamak doğru olmaz. Çünkü güncel kasanın süspansiyonu çok daha konforlu, direksiyonu çok daha yumuşak, motoru da atmosferik değil turbo ve önceki kasaya göre neredeyse siyahla beyaz kadar farklı.

    Diğer yandan daha önce de konuştuk bence 3 serisi S60'ın direk rakibi değil. BMW çok daha sportif. Volvo ise daha yüksek, geniş ve güvenlik komponenti ön planda. BMWnin algısı ise daha yüksek. Kullanıcı hangi özellikleri arıyorsa o tip bir araca yönelecektir.

    Evet güncel kasa s60 ile bir önceki 3.16nın krşılaştırılması biraz haksızlık, BMW'de 3.16 ile ilgili gerekli düzenlemeleri yaptı.

    3 serisi standart haliyle s60' a göre daha sportif olabilir buna da katılıyorum ama R-desgin veya four-c li bir s60 da yeterince sportif olabilir. Sportfilik sonra dan da kazanılabilecek bir özellik. Ama güvenlik öyle değil malesef. Ve Volvo doğuştan güvenli. Şu donanıma sahip BMW Volvo'dan güvenli diyebilirmiyiz?

    Ben rakip veya segment olarak 3, C, A4 ve S60'ı aynı konumlandırıyorum. Rekabeti sportfilik vs belirlemiyor. Bu üç büyükler gibi bir şey. Volvo'da Trabzonspora benziyor. Öyle olsa Alfa 156, 3 serisine daha yakın özellikler gösterdiğinden direk rakibi olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toledox -- 26 Eylül 2012; 9:54:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan7922

    Arkadaşlar,
    Yakın zamanda fiyat alan oldu mu?
    s60 alma düşüncesindeyim..
    Aldığınız fiyat ve bayii yazarsanız sevinirim...

    Son günlerde fiyat alan yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan7922

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan7922

    Arkadaşlar,
    Yakın zamanda fiyat alan oldu mu?
    s60 alma düşüncesindeyim..
    Aldığınız fiyat ve bayii yazarsanız sevinirim...

    Son günlerde fiyat alan yok mu?

    İşte Volvo'nun potansiyel müşterilerini düşürdüğü durum bu.
    Tüm rakiplerinin liste fiyatı, varsa standart iskonto oranları 3 aşağı 5 yukarı belliyken Volvo'da bugünkü fiyatı bilmenin tek yolu gidip pazarlık etmek. Üstelik bir değil bir kaç farklı bayi ile. Bugünkü fiyatı alsanız bile yarın için geçerli olacağının da hiçbir garantisi yok.
    Bu soruyu "son günlerde" ya da "yakın zamanda" değil "bugün fiyat alan var mı" diye sormak lazım.




  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.