Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1918. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil
5 sn
62.133
Cevap
1.507
Favori
2.657.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19161917191819191920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar, uzun zamandır roborock s6 pure kullanıyorum. Oldukça sorunsuz bir kullanımım oldu ancak son 1 haftadır schedule işi ile ilgili sorun yaşıyorum. Robotu belirli bir saatte otomatik çalıştırma işlemi için Schedule menüsüne girip ekleme yapmak için + tuşuna basıp planımı giriyorum ancak kayıt etmeye çalışırken "robot or router connection is unstable. please check your network" hatası verip kayıt etmiyor. Buna rağmen seçenek Schedule menüsüne ekleniyor ancak cihaz bunu umursamıyor yani o saat geldiği zaman çalışmıyor. Buradan kaydırma çubuğu ile bu saati kapatmaya çalışırsam "couldn't save check your network connection" hatası veriyor. İnternetimde bir sorun yok modemimi restart ettim. Roborock'ı 2 kere factory settings'e döndürdüm. Modem üzerinden statik ip ataması denedim. Mobil uygulamadan cihazı kaldırıp tekrar ekledim ve uygulamanın cache'ini temizledim ancak hiç biri çare olmadı. Ancak schedule dışında her şey çalışıyor yani uygulamadan robota evi süpür talimatı verebiliyorum sadece schedule çalışmıyor. Bu durumla karşılaşan var mı ? Ne yapabilirim ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratcangm -- 4 Eylül 2021; 15:7:41 >




  • Roborock S5 max kullanıyorum hepa filtreyi değiştim tıkalı ve ıslak olmamasına rağmen filtre tıkalı veya ıslak uyarısı veriyor filtreyi robovac satıcısından almıştım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratcangm kullanıcısına yanıt

    Bravo demek için yazıyorum gerçekten öyle insanlar var ki en ufak sorunda bile deneme yapmadan bu robot arızalı diye ortalığı karıştırıyorlar siz böylesi bir sorunda ne denemeler yapmışsınız gerçekten takdir ettim.

    Bu kadar deneme sonrası düzelmedi ise ve diğer arkadaşlarda da durum aynı ise sorun yazılımsal yada sunucudan kaynaklı görünüyor birde yanlış bilmiyorsam 2 uygulama ile de Roborock kontrol edilebiliyor mihome da deniyorsanız birde roborock uygulamasından denemenizi öneririm yada tam tersi...

  • iRobot 976 Amazon satıcılı indirimde (2787 TL) düşünen ve takip eden varsa diye paylaşmak istedik. LİNK

  • oqi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam mevcut tüm yolları denemeden sormamaya çalışıyorum hatanın muhtemelen uygulama kaynaklı olduğunu düşündüğümden servis meselesini de işin içine katmadım hiç. Dediğiniz gibi roborock ile denediğimde oldu hocam mi home ile sorunsuz çalışıyordu aslında ama 1 hafta kadar önce bozuldu. Teşekkürler şimdilik uygulama değiştirerek sorunu çözdüm umarım mi home ile de durumu çözerim yeni güncellemelerle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fatih230023 F kullanıcısına yanıt

    Bu ara yan sanayi filtrelerden kaynaklanan çok arıza geliyor.

  • Ecovacs N ve 500 serisi bataryalar Hepsirobot.com sayfalarında..


    https://hepsirobot.com/urun/ecovacs-500-ve-n-serisi-batarya/

  • iLife A4, A4s, A4s pro, A6, A9 Robot Süpürge Bataryaları da Hepsirobot.com sayfalarında.



    https://hepsirobot.com/urun/ilife-a4-a6-a9-robot-supurge-batarya/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 4 Eylül 2021; 19:52:44 >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Güzel bilgi, teşekkürler.
    Detayları irdeleyelim bakalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, 2020 ekim ayında s5max ile aranıza katılmıştım. Amazondan almıştım söylenen 2 sene garantisi olduğuydu roboking.com.trden seri numarayı giriyorum garanti kapsamında değil diyor. Bu ürünün teknik servisi burası değil mi yanlış mı bakıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ge620dx kullanıcısına yanıt
    Ülkemizde resmi servisi yok ki. Seri numaranın çıkmaması normal

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Hocam servisi olmadan nasıl satılıyor? Garanti için nereye gönderiliyor s5max


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt
    Her firmanın anlaştığı ‘servis’ var, yani satıcı firmaya göre değişiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ne yapmam lazım peki. Ufacık halıya bile çıkamıyor saçma sapan yerlerde takılıyor. Daha 1 sene olmadı amazona güvendik o da roborocka yönlendiriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ge620dx kullanıcısına yanıt

    2 sene boyunca esas satıcı üründen sorumlu yasal oalrak. Faturanızda hangi firmanın ismi yazıyor ise orayı arayıp servis talep etmelisiniz.

    Sözünüzü ettiğiniz arızalar genellikle cihaz sensörlerini kirliliği ile ilgilidir, dikkatlice basınçlı hava tutmanızı öneririm.

    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Pazar yeri satıcılarında bu durum nasıl yorumlanıyor Ali abi 

    Yani cihazı A firması B pazar yeri üzerinden satması durumu var birde A markasının cihazını B pazar yeri kendisi satıcı olarak sattığı durum senaryosu var?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali bey

    Xiaomi mop pro süpürge sürekli engelleri kaldirin hatası veriyor tampon da sıkışmış gözümüyor neden yapıyor olabilir @hepsirobot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Hocam Orjinal filtre için nereyi önerirsiniz bek bir türlü bulamadım. Ekayonlineden aldım ama onda yan sanayi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkans kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinize aynen katılıyorum 2 aydır A10s kullanıyorum bende yazılım eksikliklerinden dolayı iade etmek istedim anca süresi dolduğundan kabul etmediler.

    Ürünün malzeme kalitesi ve kutu içeriği iyi olabilir ancak yazılımı benim ihtiyaçlarimi karşılamıyor.Supurme performansi idare eder x2 olmadığından S şeklinde rota izliyor ve geniş olarak dönüş yaptığından kaçırdığı alanlar oluyor herseferinde.

    Daha önce eksiklikleri yazılmıştı burda ama ben birkez daha belirteyim.

    -Uygulama bildirim göndermiyor.(temizlik bittiğinde veya bir yere takıldığında uygulamayı açıp bakmanızı gerekiyor cihaz ne yapıyor diye)

    -Bir yere takıldığında ve kurtardığınızda temizliğe kaldığı yerden devam etmiyor kendi kafasına göre dolaşıyor, bu esnada sarj unitesine gönderdiğinizde çoğu zaman bulamiyor.Kaldigi yerden devam etmediğinden kalan yerleri haritadan seçip tekrar göndermeniz gerekiyor.

    -S şeklinde rota çizdiğinden, açık dönüş yaptığından yukarda belirttiğim gibi kaçırdığı alanlar oluyor.

    Süperme performansi ise şahsi fikrim olarak 10 uzerinden 6.

    Artı olarak titreşimli mop'u söyleye bilirim.

    3 bin tl civarlarinda yazılımi daha stabil ve dahası iyi süpüren cihazlar var bence ilk tercih bu Cihaz olmamali.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Eğer orijinalini bulursanız, bizim için yan sanayi dediğiniz ile kıyaslayabilirmisiniz. Bende de s5 max var ve aldığım hiçbir aksesuarda sorun yaşamadım. Ama orjinal yan sanayi farkını da merak ediyorum.

    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19161917191819191920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.