Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
13 Misafir (7 Mobil) - 6 Masaüstü7 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
844.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    Herkese selam yeni alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun.
    Arabalarınızı alırken aman diyim 2. el sorumlusunu çağırtıp kaporta kontrol (turuncu renk olanı) cihazı ile kaporta checki yapın. Arabanızın hasar boyalı olup olmadığı öğrenip rahat edin. Çünki unutmayın ki 2 . el takasa gittiğinizde mutlaka aracınız takla atmış tavanda boya var diyip ölü fiyat vermeyi siyaset edinmiş bayiler malesef.

    Alıntıları Göster
    Herkese Merhabalar,
    forumdan gördüğüm kadarıyla picassocu olma mutluluğuna bir sürü yeni kullanıcı katılmış
    herkese kazasız gunler dilerim.
    calyante arkadaşım selam,
    ben arabayı 09.01.2009 da aldım şu güne kadar inanılmaz memnunum (arabam 5 kişilik)
    Karar sizindir elbette.
    şimdiden hayırlı olsun.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugkiral

    Herkese Merhabalar,
    forumdan gördüğüm kadarıyla picassocu olma mutluluğuna bir sürü yeni kullanıcı katılmış
    herkese kazasız gunler dilerim.
    calyante arkadaşım selam,
    ben arabayı 09.01.2009 da aldım şu güne kadar inanılmaz memnunum (arabam 5 kişilik)
    Karar sizindir elbette.
    şimdiden hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MUAMMER3 -- 26 Mart 2009; 13:55:36 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.

    Alıntıları Göster
    Degerli forum kullanıcıları,

    OTV indirimi dolayısiyla Citroen GP ile ilgilenmeye basladım. İnternet ortamında aracı araştırırken bu foruma rastladım.

    2 gündür soluksuz okuyorum. Vakit ayırıp görüşlerini aktaran, seviyeli ve objektif bilgilendirmelerde bulunan herkese teşekkür ediyorum.

    Herkese keyifli ve kazasız seyirler!
    _____________________________
    zkerkan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez


    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.


    Bunu bari sen söyleme Cez..


    Bu durunmda ya panel üzerinden, ya da direksiyonun sol el tarafından iç havalandırma düğmesine basarak dışarıdan gelecek her türlü kötü koku ve dumanın içeriye girmesine engel olabilirsiniz..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez


    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.


    Bunu bari sen söyleme Cez..


    Bu durunmda ya panel üzerinden, ya da direksiyonun sol el tarafından iç havalandırma düğmesine basarak dışarıdan gelecek her türlü kötü koku ve dumanın içeriye girmesine engel olabilirsiniz..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez


    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Citroen GP C4'de kıl olduğum özellikler devam ediyor. Jog dial'ın ve bagaj açma mandalının ters olmasından sonra son takıntılarım aşağıda. Bilgisi olup cevap verebilecek var mı?

    1-Devir göstergesinde motor devri dairesel şekilde ve sol alt köşeden başlayıp artan çizgilerle gösteriliyor. Peki göstergenin (dairenin) sağ üst kısmındaki çizgiler (barlar) neyi ifade ediyor? Hep sabit duruyorlar. Sadece grafik bir öge mi?

    2-Havalandırma otomatik konumda olmasına rağmen (22 dereceye ayarlı) aracı çalıştırınca fan hemen devreye girip soğuk soğuk üflüyor. Motor ısısı gerekli sıcaklığa yükselene kadar üflememesi gerekmez miydi?
    Başka araçlarda üflemiyor.

    3-Bir kötü hava koruma donanımından bahsediliyordu. Dışardan gelen havayı analiz edip kirli ise dış hava girişini otomatik olarak kapatan, kabin içi CO2 miktarı artınca dışardan taze hava alan bir sistem. Bizdeki araçlarda yok mu bu sistem? Belediye otobüsü zehir gibi kapkara duman salıyor, etrafımı sis basıyor, inadına bekliyorum hiç bir hareket yok. O egzos dumanı olduğu gibi aracın içinde.



    Sayın muammer bey bende bu dertten muzdaribim. Servise söyledik olur öyle dediler. Kokereççinin yanından geçiyoruz aynen arabada. Servis bunun her arabada aynı olduğunu söyleyerek beni dumur a uğrattı. Hayatımda ilk kez araba ya bindiğim için inandım. Picasso dan önce at arabasına biniyordum.

    Yoğun bir dumanda kalırsın anlarım. Sahilden 70 km ile giderken biri kış mış dememiş mangal yakmış. Böbrek, iki tavuk pirzola aynen arabada. Yuh dedim. Neyse servise götürecez bakacaklar ama bir sonuç çıkacağını zannetmiyorum ilk yaklaşımdan sonra.


    Bunu bari sen söyleme Cez..


    Bu durunmda ya panel üzerinden, ya da direksiyonun sol el tarafından iç havalandırma düğmesine basarak dışarıdan gelecek her türlü kötü koku ve dumanın içeriye girmesine engel olabilirsiniz..

    Alıntıları Göster
    Sayın Abim dahili sistemi tabiki biliyorum. Ama bütün gün şehir içindeyim.Sigarada içiyorum. Dahili sistemi co2 için sevmiyorum. Bu arada bu arabadan nefret etmem için bir sebeb değil. Ancak bu kadar güzel tasarlanmış bir arabada havalandırma sisteminden daha iyi bir verim beklerdim.
    En azından daha iyi bir filtre sistemi. Daha önceki arabamda bunları hiç yaşamadım.

    Ama şehir içi 5.7 tüketim 100 km. Ortalama sürat 49 km. Bir depo 980 km yaptı.Bence olağanüstü sonuç. Sırf bu yüzden bu arabayı çok seviyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    Sayın Abim dahili sistemi tabiki biliyorum. Ama bütün gün şehir içindeyim.Sigarada içiyorum. Dahili sistemi co2 için sevmiyorum. Bu arada bu arabadan nefret etmem için bir sebeb değil. Ancak bu kadar güzel tasarlanmış bir arabada havalandırma sisteminden daha iyi bir verim beklerdim.
    En azından daha iyi bir filtre sistemi. Daha önceki arabamda bunları hiç yaşamadım.

    Ama şehir içi 5.7 tüketim 100 km. Ortalama sürat 49 km. Bir depo 980 km yaptı.Bence olağanüstü sonuç. Sırf bu yüzden bu arabayı çok seviyorum.

    Alıntıları Göster
    geçen hafta cumartesi 5 kişilik cam tavan deri diraksiyon 41000 liraya aldık.
    araç henüz teslim edilmedi.
    7 kişilik için aynı gün Kar oto 42000, 5 kişilik için 40500 lira fiyat verdi.
    biz siyah tercih etmediğimiz ve takas aracımıza düşük fiyat verdiği için kar oto'yu tercih etmedik.
    5 kişilik satılmış ama ellerinde 7 kişilik vardı en son.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisces11

    geçen hafta cumartesi 5 kişilik cam tavan deri diraksiyon 41000 liraya aldık.
    araç henüz teslim edilmedi.
    7 kişilik için aynı gün Kar oto 42000, 5 kişilik için 40500 lira fiyat verdi.
    biz siyah tercih etmediğimiz ve takas aracımıza düşük fiyat verdiği için kar oto'yu tercih etmedik.
    5 kişilik satılmış ama ellerinde 7 kişilik vardı en son.

    Alıntıları Göster
    citröene cok soğuğum ama bu aracın rakibi yok çok tarz.
    tüm alanlar güle güle kullansın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    citröene cok soğuğum ama bu aracın rakibi yok çok tarz.
    tüm alanlar güle güle kullansın

    Alıntıları Göster
    Kıl olduğum bir elektronik eksiklik daha;
    Ses sisteminin önünde bir kapak var. Kapatıyorsun, radyo-teyp paneli gözden saklanıyor, tüm ön panel şık bir sadelikle devam ediyor. İyi, güzel ama, sistemi açmak ancak o kapağın altındaki büyük yuvarlak ses düğmesine basmakla mümkün. Kapak kapalıysa önce kapağı açmalısın, sonra sistemi açıp kapağı tekrar kapatmalısın. Source değiştirmek isteresen yine kapakaç, kapak kapa. Sistemi direksiyondaki kumandalardan açma imkanı yok. Halbuki tüm Japon arabalarında bu mümkün. Ses tuşunu 2 sn. basılı tutunca sistem açılıyor örneğin.

    Diğer konularda dişe dokunur bir aksaklık olmayınca böyle elektronik ıvır zıvırlar göze batıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Kıl olduğum bir elektronik eksiklik daha;
    Ses sisteminin önünde bir kapak var. Kapatıyorsun, radyo-teyp paneli gözden saklanıyor, tüm ön panel şık bir sadelikle devam ediyor. İyi, güzel ama, sistemi açmak ancak o kapağın altındaki büyük yuvarlak ses düğmesine basmakla mümkün. Kapak kapalıysa önce kapağı açmalısın, sonra sistemi açıp kapağı tekrar kapatmalısın. Source değiştirmek isteresen yine kapakaç, kapak kapa. Sistemi direksiyondaki kumandalardan açma imkanı yok. Halbuki tüm Japon arabalarında bu mümkün. Ses tuşunu 2 sn. basılı tutunca sistem açılıyor örneğin.

    Diğer konularda dişe dokunur bir aksaklık olmayınca böyle elektronik ıvır zıvırlar göze batıyor.

    Alıntıları Göster
    Kur farkı yansıtılmış fiyatlar internet sitesine yüklenmiş:

    C4 PICASSO

    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI M/T 41.026 YTL


    C4 PICASSO SXPK 1.6HDI MCP 42.301 YTL


    C4 Picasso 1.6 HDI 110hp MCP 7 Koltuklu 44.042 YTL

    Bence kur farkını biraz abartılı yansıtmışlar. Herhalde daha yüksek bir pazarlık payı olacak yeni haliyle.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otaci

    Kur farkı yansıtılmış fiyatlar internet sitesine yüklenmiş:

    C4 PICASSO

    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI M/T 41.026 YTL


    C4 PICASSO SXPK 1.6HDI MCP 42.301 YTL


    C4 Picasso 1.6 HDI 110hp MCP 7 Koltuklu 44.042 YTL

    Bence kur farkını biraz abartılı yansıtmışlar. Herhalde daha yüksek bir pazarlık payı olacak yeni haliyle.

    Alıntıları Göster
    Yeni Liste Fiyatları
    <C4 PICASSO>
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP / 42.301
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP DDS / 42.516
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP DDS CT / 44.239
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP / 44.042
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP DDS / 44.257
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP DDS CT / 45.808
    Metalik renk farkı 689 tl
    _____________________________
    Sinem Eylem KAYA /Honda Damla Plaza-ATAŞEHİR / İSTANBUL Tel:0216 572 42 02 sinem.kaya@hondadamla.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KELEBELEK

    Yeni Liste Fiyatları
    <C4 PICASSO>
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP / 42.301
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP DDS / 42.516
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP DDS CT / 44.239
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP / 44.042
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP DDS / 44.257
    C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 7 KİŞİLİK MCP DDS CT / 45.808
    Metalik renk farkı 689 tl

    Alıntıları Göster
    sinem hanım 5 kişilik, ct, dds, otomatik son ne olur özelden atarsanız ve istediğimiz renk ne zaman elimizde olur. özelden atarsanız sevinirim.(vizon veya siyah)
    _____________________________

    Citroën C4 Picasso




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    sinem hanım 5 kişilik, ct, dds, otomatik son ne olur özelden atarsanız ve istediğimiz renk ne zaman elimizde olur. özelden atarsanız sevinirim.(vizon veya siyah)

    Alıntıları Göster
    Selamlar,
    picassomun soğutmalı gözü nasıl çalışıyor deneyim istedim ama herhalde başaramadım.
    klimayı açtım ancak göz soğumadı. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
    önümüz yaz soğuk kolamız dolapta olsun
    NOT: 1. arabamdan hala çokkkkk memnunum
    2. Bir arkadaşımız yukarıda klimanın dışarıdan koku aldığından şikayet etmişti,
    bugün bir iş nedeniyle son model bir volvo (sanırım 4 çekerdi) (suv) ya bindim kliması açıktı ve trafiğin tüm egsost kokusu arabada idi. Ayıp olmasın diye arabayı kullanan kişiyede söylemedim. CO2 soluyarak yolculuk ettik.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugkiral

    Selamlar,
    picassomun soğutmalı gözü nasıl çalışıyor deneyim istedim ama herhalde başaramadım.
    klimayı açtım ancak göz soğumadı. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
    önümüz yaz soğuk kolamız dolapta olsun
    NOT: 1. arabamdan hala çokkkkk memnunum
    2. Bir arkadaşımız yukarıda klimanın dışarıdan koku aldığından şikayet etmişti,
    bugün bir iş nedeniyle son model bir volvo (sanırım 4 çekerdi) (suv) ya bindim kliması açıktı ve trafiğin tüm egsost kokusu arabada idi. Ayıp olmasın diye arabayı kullanan kişiyede söylemedim. CO2 soluyarak yolculuk ettik.

    Alıntıları Göster
    Değerli Arkadaşlar,

    Biz de bu aracı satın almak için karar verdik, araç sahibi arkadaşlarıma şunları sormak istiyorum.

    1.Araçta hands-free görüşme yapmak için bluetooth araç kiti var mı ? Bana verilen katalogda direksiyon simidinin sol alt kısmında 4 düğme var bunlarının birinin sesli komut diğerinin telefon işareti olduğunu gördüm, acaba bu da "katalogtaki veriler ile araç verileri farklılıklar gösterebilir" aldatmacası mıdır ?

    2.Orta konsolda parfümlü oto kartuşunun olduğu yazıyor, bu doğru mudur, tecrübeleriniz paylaşır mısınız ?

    Teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Değerli Arkadaşlar,

    Biz de bu aracı satın almak için karar verdik, araç sahibi arkadaşlarıma şunları sormak istiyorum.

    1.Araçta hands-free görüşme yapmak için bluetooth araç kiti var mı ? Bana verilen katalogda direksiyon simidinin sol alt kısmında 4 düğme var bunlarının birinin sesli komut diğerinin telefon işareti olduğunu gördüm, acaba bu da "katalogtaki veriler ile araç verileri farklılıklar gösterebilir" aldatmacası mıdır ?

    2.Orta konsolda parfümlü oto kartuşunun olduğu yazıyor, bu doğru mudur, tecrübeleriniz paylaşır mısınız ?

    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Merhaba maxpayne1975,

    1.bluetooth kiti avrupa versiyonunda var bizim arabalarda o bölgeye klima ve ana gösterge ile ilgili
    bazı kısa yollar koymuşlar.
    2.koku kartuşu bizimkilerdede mevcuttur.

    şimdiden alacağınız arabayı kazasız günlerde kullanmanız dileği ile....
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    ötv den sonraki fiyatlar :
    C4 PİCASSO SXPK 1.6 HDI Dizel 39.251 TL
    C4 PİCASSO SXPK 1.6 HDI MCP Dizel 40.569 TL
    fiyatlar gerçekten çok iyi alacak olanlar elini çabuk tutsun bence .

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Benim yaklasik 1 aydir devam eden bir problemim var. Servise goturmeden once foruma bir danisayim dedim.

    Yaklasik 1 aydir araba cok sIk bir sekilde (%50 diyelim) ilk calistirma denememde calismiyor. Problem basgosterdigi zaman genelde 3. ya da 4. denemede calisiyor. Isin tuhafi havanin ya da motorun sogukluguyla da ilgisi yok. Havalar giderek isiniyor ama bu problem daha cok olur hale geldi. Motor sicakken ve sogukkten de olabiliyor. Araba su anda 7000km de, henuz 4 aylik. Bu haftasonu servise goturmeyi dusunuyorum.

    Aranizda boyle bir problemle karsilasan var mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUAMMER3

    Kıl olduğum bir elektronik eksiklik daha;
    Ses sisteminin önünde bir kapak var. Kapatıyorsun, radyo-teyp paneli gözden saklanıyor, tüm ön panel şık bir sadelikle devam ediyor. İyi, güzel ama, sistemi açmak ancak o kapağın altındaki büyük yuvarlak ses düğmesine basmakla mümkün. Kapak kapalıysa önce kapağı açmalısın, sonra sistemi açıp kapağı tekrar kapatmalısın. Source değiştirmek isteresen yine kapakaç, kapak kapa. Sistemi direksiyondaki kumandalardan açma imkanı yok. Halbuki tüm Japon arabalarında bu mümkün. Ses tuşunu 2 sn. basılı tutunca sistem açılıyor örneğin.

    Diğer konularda dişe dokunur bir aksaklık olmayınca böyle elektronik ıvır zıvırlar göze batıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Kıl olduğum bir elektronik eksiklik daha;
    Ses sisteminin önünde bir kapak var. Kapatıyorsun, radyo-teyp paneli gözden saklanıyor, tüm ön panel şık bir sadelikle devam ediyor. İyi, güzel ama, sistemi açmak ancak o kapağın altındaki büyük yuvarlak ses düğmesine basmakla mümkün. Kapak kapalıysa önce kapağı açmalısın, sonra sistemi açıp kapağı tekrar kapatmalısın. Source değiştirmek isteresen yine kapakaç, kapak kapa. Sistemi direksiyondaki kumandalardan açma imkanı yok. Halbuki tüm Japon arabalarında bu mümkün. Ses tuşunu 2 sn. basılı tutunca sistem açılıyor örneğin.

    Diğer konularda dişe dokunur bir aksaklık olmayınca böyle elektronik ıvır zıvırlar göze batıyor.



    Abim açık bırak kapağı o zaman.Ben park edeceğim zaman kapatıyorum. Dışardan dikkat çekmesin diye.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydin_tr

    Merhaba,

    Benim yaklasik 1 aydir devam eden bir problemim var. Servise goturmeden once foruma bir danisayim dedim.

    Yaklasik 1 aydir araba cok sIk bir sekilde (%50 diyelim) ilk calistirma denememde calismiyor. Problem basgosterdigi zaman genelde 3. ya da 4. denemede calisiyor. Isin tuhafi havanin ya da motorun sogukluguyla da ilgisi yok. Havalar giderek isiniyor ama bu problem daha cok olur hale geldi. Motor sicakken ve sogukkten de olabiliyor. Araba su anda 7000km de, henuz 4 aylik. Bu haftasonu servise goturmeyi dusunuyorum.

    Aranizda boyle bir problemle karsilasan var mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: haydin_tr

    Merhaba,

    Benim yaklasik 1 aydir devam eden bir problemim var. Servise goturmeden once foruma bir danisayim dedim.

    Yaklasik 1 aydir araba cok sIk bir sekilde (%50 diyelim) ilk calistirma denememde calismiyor. Problem basgosterdigi zaman genelde 3. ya da 4. denemede calisiyor. Isin tuhafi havanin ya da motorun sogukluguyla da ilgisi yok. Havalar giderek isiniyor ama bu problem daha cok olur hale geldi. Motor sicakken ve sogukkten de olabiliyor. Araba su anda 7000km de, henuz 4 aylik. Bu haftasonu servise goturmeyi dusunuyorum.

    Aranizda boyle bir problemle karsilasan var mi?





    Böyle birşey ile karşılaşmadım. Ancak servis, son bakıma gittiğimde ,yakıtların ( euro dizel ) kalitesinin bu sıralarda düştüğünü ve yakıtı daima belirli ve güvenilen bir istasyondan almam konusunda beni uyardı. İlaveten bir süre yakıta 2 depoda bir dizel katkı maddesi eklememin de uygun olacağını bildirdi..

    Anlattığınız duruma yakıtın neden olma olasılığı yüksek görünüyor.. Umarım önemli birşey değildir..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arhun

    herkese iyi günler

    2007 Mayıs'ında aldığım Grand Picasso'mun sileceklerinin değişmesi gerekiyor.
    Öncelikle servise telefon ederek fiyat sordum.
    valeo marka muz silecekler
    sol ön 80 cm ve 57 tl
    sağ ön 75 cm ve 57 tl
    toplam 115 tl
    arkayı sormadım bile ama 35-40 tl den aşağı değlldir
    her sene her sene yaklaşık 150 tl mi vereceğiz?
    ankara'da bir çok yere sordum ama 80 ya da 75 cm lik muz tipi silecek hiç bir yerde yok

    bunu daha ucuza temin etmenin yolunu bilen var mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: arhun

    herkese iyi günler

    2007 Mayıs'ında aldığım Grand Picasso'mun sileceklerinin değişmesi gerekiyor.
    Öncelikle servise telefon ederek fiyat sordum.
    valeo marka muz silecekler
    sol ön 80 cm ve 57 tl
    sağ ön 75 cm ve 57 tl
    toplam 115 tl
    arkayı sormadım bile ama 35-40 tl den aşağı değlldir
    her sene her sene yaklaşık 150 tl mi vereceğiz?
    ankara'da bir çok yere sordum ama 80 ya da 75 cm lik muz tipi silecek hiç bir yerde yok

    bunu daha ucuza temin etmenin yolunu bilen var mı?


    Bizim bu 4.levent oto sanayide bir yer var, sileceğin iskeletlerini değiştirmeden, yalnızca eski silecek lastiklerini söküp yerine yeni lastik takıyor, bu konularda titizimdir, BOSCH marka silecekten hiç şaşmam, bu seferlik böyle sadece lastik değiştireyim dedim, çok da memnun kaldım. 8 lira bişey tutmuştu.

    Ayrıca silecek ömrünü uzatmak, yağmurlu havalarda görüşü arttırmak adına yağmur kaydırıcı kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Bu sıvıyı uyguladıktan sonra silecekleri %80 daha az çalıştırıyorsunuz, çünkü yağmurda bile cam o kadar net oluyor ki çalıştrıma ihtiyacı hissetmiyorsunuz. Hele 70 km üstünde seyrederken hiç çalıştırmıuyorsunuz çünkü su damlaları camdan yukarı doğru süzülüyor. Ayrıca bütün camlara ve aynalara da uygulamak lazım. Ancak yerli malı ürünlerden memnun kalmadım.

    Saygılar
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.