Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (7 Mobil) - 3 Masaüstü7 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
846.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arhun

    herkese iyi günler

    2007 Mayıs'ında aldığım Grand Picasso'mun sileceklerinin değişmesi gerekiyor.
    Öncelikle servise telefon ederek fiyat sordum.
    valeo marka muz silecekler
    sol ön 80 cm ve 57 tl
    sağ ön 75 cm ve 57 tl
    toplam 115 tl
    arkayı sormadım bile ama 35-40 tl den aşağı değlldir
    her sene her sene yaklaşık 150 tl mi vereceğiz?
    ankara'da bir çok yere sordum ama 80 ya da 75 cm lik muz tipi silecek hiç bir yerde yok

    bunu daha ucuza temin etmenin yolunu bilen var mı?


    80 cm'lik muz silecek ben de bulamadım. Şu ambalaj zemini sarı olanlarda en fazla 660 mm var galiba.
    Serviste indirim kampanyası varken benim ön çift 80 küsur liraya değişti.
    _____________________________
  • Cengizabi merhabalar,
    öncelikle arabanızın resimlerini maşallah diyerek izledim
    bir şey sormak isterim ;
    camlara taktırdığınız filmler yasalmı?
    eğer yasalsa kaç tl ye taktırdınız. bu konuda ki tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?

    birde tüm picassoculara birşey sormak istriyorum (belki komik gelebilir), aldığımdan beri daha arabamı yıkattırma fırsatım olamadı (ankara sürekli yağışlı) arabanızı yıkattırırken arabanın üstüne yıkayan kişi kapı altına basarakmı uzanıyor?

    NOT: arabam 1450 km oldu hala ve hala çokkkk memnunum
    _____________________________
  • hayırlı olsun maşallah çok güzel görünüyor.. benimde hayalimdeki araba bu ama şimdilik c4 ile idare ediyorum..
    _____________________________
    yaşamak en ölümcül hastalıktır..
  • cengizabi kardeş aracın gerçekten çok güzel. Allah kaza bela vermesin. Ben de aynısından yani 5 kapı mcp almayı düşünüyorum. Ancak daha hiç kullanmadım. Kullananlar vites değişimlerinde özellikle 1'den 2'ye geçişte öne çok yığılma yapıyor ve sarsıntılı diyorlar. Malum otomatikleşrieilmiş manuel şanzıman bunlar doğal ama bu yığılmalar Opel aracımda çok fazlaydı. Picassoda durum nedir, aydınlatırsan sevinirim. Saygılar...
    _____________________________
  • Merhaba ygt070707
    bence arabayı bir kullan keyfi gör derim. Ben arabayla ilgilenmeye başladığımda bütçem ancak verso ya yetiyordu.
    Picasso ile bir test sürüşü yapmadan karar vermeyeyim dedim ve test sürüşü yapmaya gittim. Test sürüşü yaptıktan sonra
    eski arabama geri bindim ve 15-20 dakika kendime gelemedim.
    Bunun sonucunda 2-3 gün sonra tüm imkanları zorlayarak 5 kişilik picassoma sahip oldum.



    insan vites geçişlerinde arabanın karekteristiğine hemen alışıyor. Artık ben vites tam değişirken
    otomatikman ayağımı çok hafif gazdan çekiyorum. Geçişler kusursuz bence. (açık söylemek gerekirse ben daha
    önce hiç otomatik vites kullanmadım)
    _____________________________
  • altugkiral kardeş bilgilendirmen için teşekkürler. En kısa sürede aracı deneyeceğim.İnan benim de imkanım bu araca kısıtlı olsa da ve C4 HDI'ın sorunları yüzünden Citroenden soğusam da bu aracı çok beğend,m, almak için ben de kendimi zorlayacağım.Hayırlısı
    _____________________________
  • Otaci Ulugöl otomotivde var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LİTEON -- 28 Şubat 2009; 21:54:49 >
    _____________________________
  • arkadaşlar zahmet olmazsa grand c4'ün koltuklarının fotoğraflarını koyabilecek olan var mı?özellikle 3.sıra koltukların fotoğrafı yardımcı olabilirseniz memnun olurum
  • Merhaba,

    Gecen haftasonu keyfimi kaciran bir olay oldu. Bir alisveris merkezinde arabayi calistirip geri vitese taktim park yerinden cikmak icin. Park yerinden ciktiktan sonra ileri gitmek icin vitesi 'A' konumuna getirdigimde vites gecmedi. Ekranda da 'N', yani bos vites konumunu gosterdi. 'A' dan 'M' ye gecirmeyi denedim, yine olmadi, vites 'N' de takili kaldi. Ben de bari 'R' ye takip yine geri geri giderek musait bir yere cekeyim dedim, bu sefer 'R' ye de gecmedi. Yani anliyacaginiz bos viteste takili kaldim. Arabayi durdurdum, 10 saniye sonra tekrar calistirdim. Yine araba hicbir sekilde 'N' den vites degistirmedi. Otoparkin ortasinda oyle kalakaldigimdan motor calisir durumda iken inip arabayi itip bir park yerine soktum. Tekrar motoru kapatip 15-20 saniye sonra yine arabayi calistirdim. Bu sefer vites gecisleri duzeldi. Neyse problemsiz bir sekilde eve donduk ve bu olaydan sonraki 2-3 seferdir de problem tekrar basgostermedi ama, bizi baya korkuttu bu durum. Ne zaman tekrarlayacak diye tetikteyiz artik. Araba tam 5000km de idi bu olay oldugunda, Kasim 2008'de aldik... C4 Grand Picasso.

    Boyle bir problemle karsilasan ve duyan birileri var mi aranizda?
    _____________________________




  • Verso'da çok sık olan bir durumdu bu. Frene basmadan ve/veya araç hareket halindeyken tiptronik vitesi değiştirince olabiliyor. "Drive by wire" bir teknoloji olduğundan şanzıman vb. parçalara mekanik bir hasar vermemek için sistem duruyor. Genellikle motoru durdurup, N konumuna alıp, hatta kontak anahtarını çıkarıp yeniden çalıştırmak sorunu çözüyor. Windowsu resetlemek gibi. Ancak bazen yazılımsal bir düzeltme yapmak da gerekebiliyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Verso'da çok sık olan bir durumdu bu. Frene basmadan ve/veya araç hareket halindeyken tiptronik vitesi değiştirince olabiliyor. "Drive by wire" bir teknoloji olduğundan şanzıman vb. parçalara mekanik bir hasar vermemek için sistem duruyor. Genellikle motoru durdurup, N konumuna alıp, hatta kontak anahtarını çıkarıp yeniden çalıştırmak sorunu çözüyor. Windowsu resetlemek gibi. Ancak bazen yazılımsal bir düzeltme yapmak da gerekebiliyor.


    Versonun hangi modelinde ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: euzun72


    quote:

    Orjinalden alıntı: MUAMMER3

    Verso'da çok sık olan bir durumdu bu. Frene basmadan ve/veya araç hareket halindeyken tiptronik vitesi değiştirince olabiliyor. "Drive by wire" bir teknoloji olduğundan şanzıman vb. parçalara mekanik bir hasar vermemek için sistem duruyor. Genellikle motoru durdurup, N konumuna alıp, hatta kontak anahtarını çıkarıp yeniden çalıştırmak sorunu çözüyor. Windowsu resetlemek gibi. Ancak bazen yazılımsal bir düzeltme yapmak da gerekebiliyor.


    Versonun hangi modelinde ?

    Versonun en üst modeli. Şu anda bayilerde satılmıyor sanırım. Sunroof, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası vb, 1.8 Elegant MMT idi modeli.
    _____________________________




  • Sayın Haydin; Benim araçta 6000 bende 2 kez oldu ama biraz bekleyip reset atınca gitti.Bende frene basmadığım için mi oldu diye düşünüyordum.

    Arabayı yıkatınca fotoğraflarını çekip koyacağım. Bu arada Cengiz abi arabanız ne kadar da parlıyor bende alırken boya koruma falan işlemleri yaptırtmıştım ama benim araba böyle hiç parlamadı?Benimkide siyah bu arada. Galiba yaptık diye beni kandırdılar:))) Bu arda filmler kaç numara?
    _____________________________
  • Teşekkür ederim Liteon,

    İlk fırsatta gidip test edeceğim. Yurtdışı fiyatlarına da baktım. Türkiye fiyatı yüksek vergilere rağmen aynı seviyelerde.

    Gene yurtdışında 2 litrelik dizel motordan çok şikayetçiler ama 1.6 litreden memnunlar. Detaylı bir incelemeyi hak ediyor bu araç.




    quote:

    Orjinalden alıntı: LİTEON

    Otaci Ulugöl otomotivde var
    _____________________________
  • Arkadaşlar epeydir forumda bulunamadım.
    Cumartesi günü yaptığım İzmir - Ankara seyahatimde 2 kişi + 4 valiz ile 651 km toplamda yakıt harcaması 5.4 L / 100 km dir.
    Arabam 34 000 km de. Yol boyunca speed regulator 94 km ayarlı olarak bol miktarda kullanılmıştır. Otoyol olan bölümlerde 120 km aşılmamıştır.
    Bir kıyaslama olması için bilgilerinize sunuyorum.

    Bu arada yeni araba alan ve bu mutlu haberleri bizimle paylaşan arkadaşlarıma kazasız, arızasız sürüşler diliyorum. Güle güle kullansınlar..
    _____________________________
  • Yakıt değerleri gayet başarılı.
    _____________________________
    2008 CITROEN C4 1.6HDI MCP ( KÜL GRİ )
    ®
    2011 OPEL ASTRA 1,3 CDTİ EASYTRONIC ( GÜMÜŞ GRİ )
  • Merhaba,

    - grand C4 almayi dusunuyorum OTV indirimden faydalanarak.. Bu donemde satin almayi dusunenler ile beraber satin alma yapip pazarlik sansimizi arttirabiliriz. Var midir bu donemde alim yapmayi dusuneneler ??

    - http://www.euroncap.com//carimages/263_crs.jpg resminde iki cocuk ile EuroNCAP tarfindan yapilmis carpisma testi var.. Benim merak ettigim ise bu resimde gozuktugu gibi yeni dogan ve 5-6 yas cocuklari icin iki adet isofix destekleyen oto koltugunu 2. sirada yanyana koyup kullanmayi denediniz mi?

    Boyle kullanabilirsem 2. sirada ucuncu koltuk bosa ciktigi gibi 3. siraya da gecis mumkun olabiliyor. Yoksa bir cok sedan daki gibi sadece sag sol tarafta isofix destegi nedeni ile koltuklari kenarlara yerlestirirsem arabaya cocuklardan baska kimsenin oturmasi cok zorlasiyor 2. ve 3 .sira koltuklarda..


    - Grand C4 almadan once yaptiginiz degerlendirmelerde Grand C4 disinda uc koltukta da isofix destegi olan baska bir otomobil ile karsilasatiniz mi?




  • Merhaba,

    GrandC4 pesin ve tum opsiyonlari ile 44651ytl diyor web sayfasında.. Daha iyi teklif aldiniz mi ?

    Tesekkurler..



    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    _____________________________
  • ötv indirimi sonuna kadar yani 15 hazirana kadar eğer bir aksilik olmazsa grand c4 almayı düşünüyorum.Ankara'da ikamet ediyorum.irtibata geçebiliriz.
    _____________________________
    Skywell
  • ötv den sonraki fiyatlar :
    C4 PİCASSO SXPK 1.6 HDI Dizel 39.251 TL
    C4 PİCASSO SXPK 1.6 HDI MCP Dizel 40.569 TL
    fiyatlar gerçekten çok iyi alacak olanlar elini çabuk tutsun bence .
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.