Şimdi Ara

Türk Hava Yolları ve Samsung, akıllı bagaj hizmeti başlattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
5 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Hava Yolları ve Samsung, akıllı bagaj hizmeti başlattı
    Samsung Electronics, Türk Hava Yolları (THY) ile gerçekleştirdiği işbirliğiyle yolcuların seyahat deneyimini akıllı çözümlerle kolaylaştırmayı hedefliyor. 1 Aralık itibarıyla hayata geçen “Smart Tagged Baggage Service” (Akıllı Etiketli Bagaj Hizmeti) sayesinde, THY yolcuları kaybolan veya geciken bagajlarını Samsung’un SmartThings Find hizmeti üzerinden hızlıca takip edebilecek.



    Bagaj kaybına son



    Türk Hava Yolları ve Samsung, akıllı bagaj hizmeti başlattı
    Bu hizmetin merkezinde, Galaxy SmartTag bulunuyor. Mobil bir aksesuar olan SmartTag, dahili bağlantı özelliği olmayan bagaj ve diğer eşyaların konumunu kolayca tespit etmeye olanak tanıyor. SmartThings Find, Bluetooth Low Energy (BLE) ve ultra-geniş bant (UWB) teknolojilerini kullanarak kayıtlı Samsung Galaxy cihazlarını tespit ediyor. Dünya genelinde 700 milyondan fazla Galaxy cihazı ağıyla desteklenen servis, kullanıcıların akıllı telefon, tablet, akıllı saat, kulaklık ve Galaxy SmartTag takılı eşyalarını güvenli bir şekilde her yerden takip edebilmesini sağlıyor.



    Türk Hava Yolları ve Samsung, akıllı bagaj hizmeti başlattı
    İşbirliği sayesinde THY, kaybolan bagaj raporuna konum verisi bağlantısı ekleyen yolcuların Galaxy SmartTag takılı bagajlarını daha hızlı bulması mümkün hale geliyor. Kullanıcılar ayrıca SmartThings Find uygulamasındaki “Change Device Image” özelliği ile bagajlarının fotoğrafını yükleyerek yanlış yerleştirilmiş olsa bile kolayca tanıyabilecek.



    Ayrıca Bkz.Fergani, Türkiye’nin ilk yörünge transfer aracını fırlattı: FGN-TUG-S01



    Samsung Electronics'in SmartThings Başkanı ve Genel Müdür Yardımcısı Jaeyeon Jung, “Samsung, müşterilerin nerede olurlarsa olsunlar bağlantıda kalmalarını ve rahat hissetmelerini sağlamak için sektörler arası ortaklıklar yoluyla SmartThings Find deneyimini genişletiyor. Türk Hava Yolları ile işbirliği yaparak daha rahat ve sorunsuz bir seyahat deneyimi sunmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.



    Türk Hava Yolları Bilgi Teknolojileri Direktörü Kerem Kızıltunç, “Türk Hava Yolları, dijitalleşme yolunda sektörde liderliğini sürdürüyor. Yolcularımızın yararına Samsung'un en son teknolojisinden yararlanmak için Samsung ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.




    Kaynak:https://news.samsung.com/global/samsung-partners-with-turkish-airlines-to-elevate-the-travel-experience







  • ne yapmışlar ve nasıl çalışıyor haberi okuyup anlayabilen var mı?

  • mesela çin den türkiye ye geleceksiniz ve bagajınızı verdiniz bagajın kilitlerini kırarlar bu cihazları da atarlar çöpe çünkü isterse bir gram olsun valize pil yada pil barındıran her hangi bir nesne yasaktır.

  • GSMArena da da haber olmuş, tebrikler.
    gsmarena.com
    Samsung launches Smart Tagged Baggage Service in partnership with Turkish Airlines
    https://www.gsmarena.com/samsung_launches_smart_tagged_baggage_service_in_partnership_with_turkish_airlines-news-70516.php





  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Evet ben de buna şaşırdım, kaç defa yaşadım valizimi içindeki pilli herşeyi yanıma almam için açtırdılar, içinde minicik pili olan normal saatimi, selfie-stick'imi vs yanıma aldırdılar.

  • korozyon kullanıcısına yanıt
    Traş makinelerinde de pil var. Onda da sorun çıkar o halde. Bu olay sadece Çin'de mi var? Daha geçen hafta valizde traş makinesiyle Mısır'a gittim, bir sorun olmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçen gün Miami'den İstanbul'a vardığımda sırt çantamı X-Ray'den geçirdiler.


    Memur çantamı kenara ayırıp "Bu çanta kimin?" diye sorunca yanına gittim.

    "Çantanızı açabilir miyim?"

    "Tabi..."


    Miami International Airport Duty Free'den uçakta sızma için aldığım 100 ml'lik 2 adet alkollü içecek şişesini gösterdi ve "Bu şekilde iç hatlar uçağına geçemezsiniz, isterseniz bagaja verin" dedi.

    "Ama görüyorsunuz Duty Free fişi var üzerinde"

    "Olabilir ancak bunu ağzı kapalı özel poşette vermeleri gerekir, basit bir poşetin içinde bu şekilde olmaz" dedi.


    Uçuşa daha 2 saat olduğu için urgaşmak istedim ve beni çıkışa yönlendirdiler.


    Tekrar sıfırdan iç hatlara elimde içecek poşeti ile geçtim.

    Kontuarda sıra beklerken "Bunlar poşetli halde bagaja almazlar bunu sırt çantamı da vermem gerekir" diye düşünerek sıradan çıktım.


    Kuytu bir köşede içecek poşetini tekrar sırt çantasına attım ve X-Ray'e geçtim.

    Yine takıldı ve görevli "Ne yapalım?" diye sorunca "İmha" dedim, poşeti oracıkta bırakıp terk ettim...

    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Güzel hizmet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.