Şimdi Ara

BMW iX3, tek şarjla 1.000 km yol gitmeyi başardı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tEmh@ kullanıcısına yanıt

    Hakkaten 650 km Wltp uzun yol için yeterli. 650 km wltp olsun varsın ısı pompası da olmasın. (Hakkari vb. soğuk yerlerde yaşamıyor, düzenli gitmiyorsanız.)


    1.000 Km ısrarı saçma.

    _____________________________
  • canhami05 C kullanıcısına yanıt

    senin gibi yüksek yakıt maliyetini neden kabul edelim. almayız tiggo olur biter. ben istanbul trafiğinde 7,5 lt mazot yakıyorum passat'la. pro max değil de sadece pro alsaydın işte o kadar yakmazdın, max olunca max yakıyo.


    bu araca gelince standart menzili 800km imiş zaten. gayet makul bir menzil. tesla'dan çok daha iyi. 600km rahat rahat yapar normal bir kullanımda -ki bu gayet makul bir menzil-. tek durakla antalya'ya gidebilirim. ben beğendim. 2-3 seneye 800km menzilli elektrikliler yaygınlaşır gibime geliyor. o zaman geçerim.

    _____________________________
  • texjrwillerjr kullanıcısına yanıt
    Satış adetlerine bakman yeterli üretim maliyetleri düştükçe yakıtlı araçlarla aralarındaki fark daha da açılacak niş modeller hariç yakıtlı araç üretmek karlı olmayacak

  • fduz kullanıcısına yanıt

    elektrik talebi arttıkça fiyatların böyle kalacağını mı düşünüyorsun? yada devletler elektrikli araç subvansiyesini bıraktıkça?

    _____________________________
  • texjrwillerjr kullanıcısına yanıt
    Fiyatlar böyle kalmayacak arz talebi geçtikçe fiyatlar düşer ekonominin temel kuralıdır.
    Şu an talep elektrikli Çin i biraz takip etsen görürsün her sene fiyatlar daha aşağı geliyor pahalı NMC pillerden LFP lere geçildi yarın daha ucuz/kapasiteli pillerle karşılaşacağız buda her geçen yıl daha ucuz maliyetlerle karşılaşmak demek bunu son 10 yılın fiyatlarına bakarak görebilirsin (Türkiye ye bakma)

  • fduz kullanıcısına yanıt

    çinin devlet yönetimindeki ekonomisini dünya ile karşılaştırma. çinin birinci önceliği dünya pazarındaki payını arttırmak, o yüzden her türlü devlet sübvansiyonu var ama amerikada 200 milyon elektrikli taşıt olunca birleşik devletler hükümeti ne sübvansiyon yapar ne de elektriği ucuzlatır. petrolü araplardan sağdıkları için ucuz.

    _____________________________
  • texjrwillerjr kullanıcısına yanıt
    Sınırlı fosil yakıta güvenmek sınırsız yakıta güvenmekten akıllıca değil. Neyse yaşayıp göreceğiz....

  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt

    evet tam olarak öyle olmuş.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.