|
Hakkaten 650 km Wltp uzun yol için yeterli. 650 km wltp olsun varsın ısı pompası da olmasın. (Hakkari vb. soğuk yerlerde yaşamıyor, düzenli gitmiyorsanız.) 1.000 Km ısrarı saçma. |
|
_____________________________
|

|
Hakkaten 650 km Wltp uzun yol için yeterli. 650 km wltp olsun varsın ısı pompası da olmasın. (Hakkari vb. soğuk yerlerde yaşamıyor, düzenli gitmiyorsanız.) 1.000 Km ısrarı saçma. |
|
_____________________________
|
|
senin gibi yüksek yakıt maliyetini neden kabul edelim. almayız tiggo olur biter. ben istanbul trafiğinde 7,5 lt mazot yakıyorum passat'la. pro max değil de sadece pro alsaydın işte o kadar yakmazdın, max olunca max yakıyo. bu araca gelince standart menzili 800km imiş zaten. gayet makul bir menzil. tesla'dan çok daha iyi. 600km rahat rahat yapar normal bir kullanımda -ki bu gayet makul bir menzil-. tek durakla antalya'ya gidebilirim. ben beğendim. 2-3 seneye 800km menzilli elektrikliler yaygınlaşır gibime geliyor. o zaman geçerim. |
|
_____________________________
|
|
|
elektrik talebi arttıkça fiyatların böyle kalacağını mı düşünüyorsun? yada devletler elektrikli araç subvansiyesini bıraktıkça? |
|
_____________________________
|
|
|
çinin devlet yönetimindeki ekonomisini dünya ile karşılaştırma. çinin birinci önceliği dünya pazarındaki payını arttırmak, o yüzden her türlü devlet sübvansiyonu var ama amerikada 200 milyon elektrikli taşıt olunca birleşik devletler hükümeti ne sübvansiyon yapar ne de elektriği ucuzlatır. petrolü araplardan sağdıkları için ucuz. |
|
_____________________________
|
|
|
evet tam olarak öyle olmuş. |
|
_____________________________
|