Şimdi Ara

Düşük Devirde Kullanmak Zararlımı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sissil kullanıcısına yanıt

    Düşük devir derken herkesin anlayışı farklı olabiliyor. Şehir içinde düşük devir kullanıyorsundur ama trafikten çıkınca yüksek devir takılıyorsundur sende sorun olmuyodur.


    Bayan şoför olup dizeli mıy mıy mıy sürünce egr'de tıkanıyor, dpf ayrı bir problem, egzost manifold'da kurum bağlıyor, motorda sağırlaşıyor. İnanmayacaksın ama bütün bunlar 50bin km içinde bile olabiliyor. Eski araçlarımı hiç saymadan 250bin km de dizel sahibiyim genelde düşük devir kullanırım bende sorun yok ancak hanım kısmı araçlarda çok gördüm bunları. Yaşayarak gördüm hemde.

  • Egzoz muayenesine tüvde girmeyin. Bilindik herkesi geçiren bi yer bulun. Ben rölanti devrinde soktum ve geçtim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    O dsg'yi tasarlayan mühendisler vallahi planlı eskitme mantığıyla yapmışlar.


    Bende 2.0 tdi dsg araç var, D modunda 1.750 devirde vites yükseltiyor sonrasında araç zaten 1.400 - 1.500 devire düşüyor hem kabin içi titreşim artıyor hem baskı balatayı yiyorsun hem de uzun vadede motor içi kurum artıyor sonra dpf doluyor araç rejenerasyona giriyor uğraş dur.


    Sırf bu yüzden aracı hep S modunda kullanıyorum 2.500 devire gelmeden kesinlikle vites yükseltmiyor zaten olması gerekende bu.


    Şimdi bu aracı teknik bilgisi olmayan adam D modunda kullandıkça sorun yaşama ihtimali daha yüksek aynı şey manuel vitesli araçlar içinde geçerli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracım benzinli otomatik 80 km/2000 devir - 100/2500 - 120/3000 aralığında gidiyor, ayağımı gazdan çektiğimde 1250 devir çeviriyor,

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.