Şimdi Ara

Bir garip türkcell kazıklaması..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen hafta babam vefat etti. Adımıza ait 3 numara bulunmaktaydı. Bu numaraların devrini almaya türkcell bayine gittiğimde varislere hattı devir edebileceklerini söylediler. Rahmetli vefat ettiği için mevcut taahhütlü tarifenin devir olamayacağını ve yeni bir tarife seçmek zorunda olduğumu söylediler. Tarifelere baktığımda en ucuz orta halli tariflerin 900 1000 tl olduğunu gördüm. Ayrıca 1 yıl taahhüt imzalamam gerektiğini söylediler. Şubede biraz olay çıkarınca taahhütsüz esneyen paket diye bir paket var dediler ve 450 lira gibi bir ücret ile zorla 5gb lık paketi bana dayattılar. Neyse idare ederiz 3 ay sonra başa operatöre geçerim diye kabul edip sözleşmeyi devir aldım. Sonra turkcell online işlemlere girince kafamdan kaynar sular indir. 10 GB 3 haftalık ek internet paketi 500TL yazıyor.


    Bu kadar acı yaşamışken 25 yıllık telefon numaramı kaybetmemek için bu kadar pislik yapmalarına rağmen devam etmek zorunda kalıyorum. Türkcell yetkilileri eğer denk gelirse bu yazıyı okursanız hepinize yazıklar olsun. Yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmak istedim. Türkcell i artık devlet yönetiyor diye biliyorum. Bir vatandaş devletten bu kadar soğutulabilir. Gerçekten yazıklar olsun








  • hbg_ant2 kullanıcısına yanıt
    Devirden dolayı 90 gün beklemenize gerek yok başka operatöre geçiş yapabilirsin taahhüt vs. varsa hat parası faturana yansıyorsa tamamını son faturaya yansıtırlar ama

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Twitter ve şikayetvara yazın isterseniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Numarayı kullanmayacaksanız neden Faturalı devir aldınız ki ?
    Faturasız olarak açtırıp devir ücretini ödemeniz yeterliydi

    Hattınızı da taşıyabilirsiniz beklemenize gerek yok

    İşin ucunda Turkcell olduğundan herseye hazırlıklı olun
    çıkan Faturada tüm vergiler toplu gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Faturalı hattımın sözleşmesinin mecbur faturalı olmak zorunda diye dayattılar maalesef. Hattın taşınması için 90 gün geçmesinin gerektiğini söylediler.

  • hbg_ant2 kullanıcısına yanıt

    Dayatılanları değil de

    burada yazılanları yaparsanız ; sizin için daha iyi sonuçlar doğurur .

    En azından uğraşmazsınız  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, faturalı olarak kullanılan hat, devir edildikten sonra faturalı olarak başlatılma zorunluluğu yok değil mi? yani devirden sonra faturasız olarak başlatılabilir?

  • mct2002 kullanıcısına yanıt

    Başlatabilirsiniz  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hbg_ant2 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle Başınız Sağolsun

    Devir yaptıktan sonra beklemeniz gerekmiyor anında değiştirebilirsiniz. Ayrıca ilgili yerlere şikayette bulunun mutlaka turkcell şaşırtmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şuyo Derler Adıma -- 12 Haziran 2025; 15:44:15 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    bunu turkcell değilde turkcell bayinde çalışanlar yapmış olabilir mi? bana ortada bir kandırma var gibi geldi anlatılanlara göre...

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Turkcell bayii çalışanları yapmış zaten onları şikayet etmek gerekiyo

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    işte sap ile samanı ayırmak gerek hocam bunun gibi bir olayda insanların iyi niyetlerini süistimal edenlerin gözünün yaşına bakmayacaksınız, ne imkanınız varsa sonuna kadar kullanın ve şikayet edin şikayet kime ve nereye edilecek? öncelik ile tasvip etmesemde şikayet var sitesi bazı yapılması gerekli hallerden daha etkili hem orası hemde tüketici hakem heyetine başvuru yaparsanız illaki ikisinden birinden sonuç alabilirsinz, ayrıca tüketici lehine hala faal bir yasa var "14 gün cayma" hangi ürünü alırsanız alın ister operatör değiştirin ister bir mal alın 14 gün içerisinde cayma tüketicinin haklkıdır! yani 90 gün hattınızı değiştiremezsiniz diye bir durum söz konusu olamaz...

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Başımıza ne geliyorsa bu tepkisizlikten geliyor zaten..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.