Şimdi Ara

Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor? (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
1
Favori
3.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • limbesh kullanıcısına yanıt
    bıçak gibi ince ifadesini tekerlerin bulunduğu bölge için demedim, genelde kenarlar için dedim. ayrıca bunu elinizde tutabileceğimiz bir uçak için dedim cunku bıçak elimizde tutabileceğimiz bir cisim.

    Kabin içi maks genişlik 287cm ise oran orantı ile kanat kenarı 3/66 x 287cm = 13cm. Benim elim 1 karış 22cm ölçüyorum, elimle rahatlıkla kavrayabileceğim bir kalınlık

    Aynı oran orantı ile gövdeyi bir kalem olarak düşünsek, kurşun kalem çapı 6cm, kanat kenarı 3 / 66x 6cm = 2.7mm yapar ki bu tipik bir bıçak kalınlığıdır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Bu konu baştan aşağa şaka kokuyor..

    Sen eğleniyorsan problem yok, devam edebilirsin, benim zayi olan bu vaktim fazla birşey değil.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    "bıçak gibi ince" için Concorde kanadında iniş takımlarının olduğu en kalın bölgesini örnek vererek şakayı sen başlattın ben de espritüel ancak rakamlar eşliğinde açıklama yaptım.

    A330'un orta tankına girip bakmış adam "orta tank hiç kullanılmamış" diyor. Net fotoğraflar cekmiş. Orta tank hiç kullanılmaması saçma, komik olduğu kadar riskli. Ya uçak hava muhalefeti dolayısıyla 500km uzaktaki başka havalimanına yönlendirilse? Ya orada çapraz rüzgar yüzünden defalarca inmeye çalışıp inemese? Orta tankta konulacak yedek yakıt öyle bir durumda hayat kurtarmaz mıydı?


    Şaka gibi olan başka şeyler var. Onları görmüyorsunuz, konuya şaka diyorsunuz.

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?
    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?
    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?
    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Her gördüğüme direk inanmak yerine,

    tam tersinin olup olmayacağını da hesap ediyorum.

  • limbesh kullanıcısına yanıt
    "İnanmak" dediniz. Ben de her gördüğüme inanmam. Olayların cisimlerin görünenini değil mutlak gerçeğini bilmek isterim.

    reddit
    From the AircraftMechanics community on Reddit: This A330 center fuel tank is completely unused/bypassed
    https://www.reddit.com/r/AircraftMechanics/comments/160it38/this_a330_center_fuel_tank_is_completely

    Fotoğrafları aldığım This A330 center fuel tank is completely unused/bypassed konusun linki.

    A330 merkezi tankın içinin fotograflarına dikkatle bakınız. Sence bir tankın içi öyle olur mu? Bu nasıl tank?

    Çelik flex boru ucu vidasının somuna oturduğu yere kırmızı boya cekmişler, vida gevşemiş miyi görsel kontrol amaçlı.

    Kerosen benzin gibi çözücü bir sıvıdır. Boyanın üstüne benzin sürerseniz boyayı çöze. Böyle bir yakıtın konulacağı depo içine boya velev ki kontrol amaçlı boya hiç sürülür mü ? Burada mantıksızlık yok mu? O depo içinde bunun gibi daha birçok mantıksızlık var, bu onlardan sadece biri. Sıvı yakıt dolacak depo içine boya ile işaret neden yapılır ki? Bunu açıklayabilir misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Nasıl "nasıl tank" ? Öyle tank işte, içinde başka şeyler de olabilir, bişey olmaz.

    Jet yakıtına dayanıklı boya üretebileceğimize İNANIYORUM ben ( şimdi de görmediğime inanıyorum )


    Zamanımı o kadar da heba ettirmem ! Cevap veririm sadece ama verdiğin her link ile uğraşmam.

    Kenardan yanlışlarını yüzüne vurarak, seni raaatsız ederim sürekli.

  • Al sana kanat kesiti, 2mt var gibi...

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.