< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
106 bin hasar kaydına 39 bin tl verdiler |
|
_____________________________
|
|
kasko şirketinize sordunuz mu? yoksa karşı tarafın sigortasına mail atın veya arayın genelde veriyorlar |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hepiyi sigortalı şahıs arkadaşımın aracına başvurdu. hepiyi sigortaya evrakları teslim etti üzerinden 2 ay geçti devamlı oyalayıp duruyorlar bir türlü şu kadar dememişler. bu tip şirketleri şikayet edebilecek bir yer var mı? ya da böyle bir durumda ne yapmalı acaba? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
sizin kişisel dosyanızı nasıl almış? bu suçtur. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Merhaba arkadaşlar,karşı tarafın yüzde 100 kusurluğu oldu kaza için tarafıma quick sigortadan 66binlik hasara 2bin tl değer kaybı yatırdılar.Sigortacım benim adıma quick sigortaya kendi siteleri üzerinden tüm evraklarımı gönderip talep etmişti.Karşı tarafın kaskosu yok ve trafik sigortası üzerinden 120bin teminata kadar ödeme yapılabilir diye biliyorum.Sigorta ile görüştüm tekrar talep edin dediler.Şu an ne yapabilirim?Sigorta tahkim komisyonuna kendim başvursam olur mu avukata mı vereyim ne dersiniz.Daha fazla değer kaybı almam mümkün diye düşünüyorum.Arka tampon değişti,bagaj kapığında ufak bir tamir boya oldu.Cevaplarınız için teşekkürler. |
|
_____________________________
|
|
Adımları takip ederek sbm.org üzerinden önce bir eksper atamaya çalışın. Eğer eksper atamanıza izin verirse atanan eksperin belirlediği tutardan hesabınıza yatan tutarı çıkarıp kalan tutarı talep ettiğiniz bir dilekçeyi karşı tarafın sigortasına gönderirsiniz. Yok eğer eksper atamanıza izin vermezse tahkim kısmını deneriz. |
|
_____________________________
|
|
Değer kaybı+ tamir masrafı 120.000 i geçemez mi diyorsunuz? Bu pek mantıklı değil sanki. Tramere yansıyan tutar ne kadar büyük olursa eksperin formülle hesapladığı tutar da o kadar artacaktır. Hasar oranında değer kaybı da artar. |
|
_____________________________
|
|
Dediğinizi yaptım hocam eksper atandı şimdi,teşekkür ederim.Takip edelim bakalım... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Peki arkadaşlar kimse bahsetmemiş,araç mahrumiyet bedeli konusunda nasıl bir işlem yaptınız bunun için avukat gerekli mi? Park halindeki aracıma çarpıp hem mağdur etti hemde orjinallik gitti,yüzde 100 haklı olduğum için böyle bir hakkımız varmış < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|