|
Arkadaşlar teknoway den 17/02/2023 tarihin de Hifree G1 elektrikli scooter aldım ürün 1 ay sonra display kablosu hasar aldi ve Mieko adlı servis firmasına götürdüm kabloyu degistirdiler Ürün suan aynı arızadan dolayı yine Mieko adlı firma da ve ben yetkili servisteki kisiyle telefon da ki konusmam da bu kablonun sürekli kopabildiginj kablonun kısa ve ince oldugu belirtildi Ürünü servise ikinci defa götürdügüm de ürünün tamir edilmesini degil İade edilmesini hem yazili hem sözlü olarak belirttim Tüketici kanununa göre aynı arızayı 2 defa veya 4 farklı arıza verirse 3 hakkim dan biri olan iade hakkimi kullanabiliyorum Şikayetvar sitesine de yazdım ve geri dönüş sagladiklar ve ürünün tamir edildigini söylediler Haklarimi hatirlattigimda bana prosedürlerinin böyle oldugunu ve gidip hakkinizi arayabilirsiniz diye konustular Arkadaşlar hakem heyeti icin nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardimci olurmusunuz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RapGood -- 21 Temmuz 2023; 18:26:41 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
Hızlı






