Şimdi Ara

En Uygun Tarife Teklifleri Ve Mobil Operatör Sohbetleri (2025) (287. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Akcam46 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü4 Mobil
5 sn
13.019
Cevap
726
Favori
1.093.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Şu anda TT Yeni Aşmayan Prime 20 GB kullanıyorum. Aylık 75 TL ödüyorum ve taahhütümün bitmesine 2 ay kaldı. Bugün aradılar ve aynı tarifeye 250 TL önerdiler. 20 GB civarlarında daha uygun bir tarife var mıdır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ultavires U kullanıcısına yanıt
    Ay sonuna guzel kampanyalar olabir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    enerjisa aboneliği eşimin üzerine, yine de faydalanabilir miyim acaba ?

  • umgaca U kullanıcısına yanıt
    Onu gorusmwniz gerekli ben kendi uzerinize diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 20 Aralık 2023; 11:9:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    müşteri hizmetlerini aradım, abonelik kimin adınaysa o geçebilir dediler ne yazık ki

  • phasan P kullanıcısına yanıt
    40GB+sınırsız sosyal medyayı 250 TL'ye bağladım hocam. Faturasıza geçeceğim dedim ve o birime aktardılar. Oradan da böyle bir teklif sundular.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • NETGSM ile konuştum

    banka sms sorunu 1-2 ay içinde düzelir dedi

    turkcell altyapısında hizmet veriyoruz dedi

    taahhüt lü yada peşin ödeme seçeneği yok dedi

    numara taşırsanız 88 tl
    yeni hat alırsanız 360 tl dedi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sonbahar78 kullanıcısına yanıt

    6 ayda bir yükleme şartı var. Her ay yapmana gerek yok. Minimum yükleme miktarı oluyor şuan 150TL falan genelde ama zamanla daha da artabilir. Sistem en az kaç TL yüklemene izin veriyorsa onu yüklesen yeterli.


    TL lerin bir son kullanma tarihi var ama genelde 1 sene gibi çok uzun süreler oluyor onu dert etmene gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umgaca U kullanıcısına yanıt

    yakınsa bayiye gidip bi sorun belki yaparlar .

  • ultavires U kullanıcısına yanıt
    İyi almissiniz yeni fiyatlar baya pahali

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dgknn89 kullanıcısına yanıt
    ben hiz dusuk diye duymustuma belirli bir hiz ustune cikmiyormus nekadar dogru bilemiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt

    Hocam geçiş işleminiz sorunsuz tamamlandı mı? Hattınız açıldı mı? İstanbulda yapan arkadaşlar varsa bilgi paylaşabilir mi hangi mağazalarda yapılıyor

  • kadillakkk kullanıcısına yanıt

    Oğlana aldım (farklı şehirde). Sim kartı kargoya verdim. Sabah 6 da hat kapanmış. Bir iki saate sim kartı alır ve takar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara Kızılayda Türk telekom enerjisa tarifesine geçmek için işlem merkezi var mı arkadaşlar

  • safirsafir S kullanıcısına yanıt

    Biraz yürüyerek Sıhhiyede var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim gidip bir şansımı deneyeyim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öztürk35

    160 mesajı bana da geldi....

    Yarın arayıp güzelce kavga ederim bakalım ne edeckeler. Ben avcumu yalarım gerçi olacak olan o.

    Geçmekle iyi etmişsin

    Sonuç alamazsan 95TL lik tarifeye nasıl geçiliyor az çok biliyorsundur o yöntemleri dene, onu vermeseler bile iyi bir teklifi her türlü verirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dgknn89 kullanıcısına yanıt

    Öncelikle 60 gün dolsun o arada türk telekomun numarasını engelle boş yere rahatsız etmesinler.


    Taahhüt bitince müşteri hizmetlerini arayıp faturasıza geçeceğim de, seni faturasıza geçiş birimie atacaklar. Oraya derdini anlat genelde yardımcı oluyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dgknn89 kullanıcısına yanıt

    Numara taşımaya para istemese sırf değişiklik olsun diye faturasızda boş boş duran hatla 1GB 15TL paketine geçecektim ama o parayı asla vermem bir de zam yaparlarsa mecbur yine operatör değiştirip 88TL yi çöpe atarım resmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leblebi82 L kullanıcısına yanıt

    İki türlü de sorun olmuyor. Sana tavsiyem müşteri hizmetlerini ara, faturasız veya hat iptali birimine bağlanıp blöf yap. Daha doğrusu sert çıkışmadan derdini oraya anlat yardımcı olmaya çalışırlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.