Şimdi Ara

*** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
841
Cevap
67
Favori
191.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • H4RuNN H kullanıcısına yanıt

    2024 sonu ve 2025 basi satilan serilerde cok yaygındı. Kimi kullanıcı garanti ve servis destegi ile tesisat kablosu degisimi yaptırdı. Bir kısım aracta bir kac kez tekrar ederek kayboldu.

    Ben ilk bir kac ay içerisinde 2 kez yogun yagmurda yasadim. Aracin farlarinde gorunur bir sorun olmadigi halde ariza yaktı, arac işlerim için park halinde bir kac saat bekledi. Tekrar yola ciktigimda sorun kaybolmuştu. Yaklaşık 10 aydır sorun yok ve yagmurda baska suruslerim oldu.

    Kendiliginden gecmezse servise danısın. Kronik.

    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba 2024 style paket ile 2025 style paket arasında herhangi bir fark var mı? İkinci el alacağım bir de eşim sarı rengi çok beğendi ama ben gri istiyorum, hangi renk daha iyidir sizce, teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bayi Kasım fiyatlarını gören duyan olursa buraya atarsa çok memnun kalırız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • king in the north kullanıcısına yanıt

    Travel Assist opsiyonu sanki 2024 te yoktu. Ona dikkat edin.

    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba. Aracı yaklaşık iki hafta önce aldım kafama takılan bir nokta var ön sol cam ve ön sağ cam tamamen açılmıyor yaklaşık yarım santim kadar açık kalıyor. Sizin araçlarınız da durum böyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • onurhanburak O kullanıcısına yanıt

    bende oyle bir durum yok.

    _____________________________
  • Suat Akman S kullanıcısına yanıt

    Kalibrasyon yapmayı deneyeceğim birazdan. Umarım mekanik bir problem değildir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bazı forumlarda bagajı küçük denen t cross 385 lt bagaj hacmine sahip, kafayı kırmış bu millet. Sanırım 8 valiz 4 çocuk ile uzakdoğu seyahati planlıyor herkes...

    _____________________________
  • Merhabalar bende 2023 temmuz 21 çıkışlı T-cros var ve aracın km şu anda 10505 de Akü şarj problemi var sorularım şu
    1- akü değişimini servis onayladı ücret li değişim olurr dedi fakat ücret yüksek bunun araç garantisi kapsamında değiştirilmesini talep ettim bekliyorum araç 3 gündür servis de akü şarj denemesinde tutuluyordu
    2- bu araçlarda aküler 49 amper fakat akü yerinde 2 kademe için yani 60 amper ve yukarısı için 2 yer açık, amperi 60 olan akü taktırsam bir şey olurmu ?
    3- bu kısa zamanda akünün bitmesi normalmi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kotka

    Merhabalar bende 2023 temmuz 21 çıkışlı T-cros var ve aracın km şu anda 10505 de Akü şarj problemi var sorularım şu
    1- akü değişimini servis onayladı ücret li değişim olurr dedi fakat ücret yüksek bunun araç garantisi kapsamında değiştirilmesini talep ettim bekliyorum araç 3 gündür servis de akü şarj denemesinde tutuluyordu
    2- bu araçlarda aküler 49 amper fakat akü yerinde 2 kademe için yani 60 amper ve yukarısı için 2 yer açık, amperi 60 olan akü taktırsam bir şey olurmu ?
    3- bu kısa zamanda akünün bitmesi normalmi
    Bu konularda bilgisi olan arkadaşlar dan yanıt bekliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    1. Akü, aracın garanti kapsamına girmez. Akünün kendi garantisi ise 2 yıldır. 2025 Temmuzda bu süre dolmuş. Ücret talep edebilir.
    2. 49 amper akü olmaz, bu bilgi hatalı. Zaten start-stop araca en az 55-60 amper EFB akü gerekli. Mevcut akünün üzerinde EFB yazmıyorsa zaten uygun olmayan bir akü ile bu zamana kadar iyi gelmişşin.
    3. Özellikle start-stop açık kullanıyorsan, araç her durup/çalıştığında tüm yük aküye biner. Araç gitmiyorken, kontak açık veya kapalı farketmeksizin uzun süre ve yüksek sesle müzik dinliyorsan, zaten zayıf olan akünün ömrü de tükenir. (Doğru amper akü takılı olsa dahi.)


    Akü araca uygun ise ve arızası yoksa o zaman şarj dinamosunun kontrolü gerekir. Doğru bilgiyi servis verecektir.

    _____________________________
    2022 VW Taigo Life DSG 1.0
    2018 VW Polo Comfortline DSG 1.0
    2014 VW Polo Comfortline DSG 1.2
    2005 Honda Civic LS (M) 1.6
    1994 Toyota Corolla XLİ (M) 1.6
  • Herkese merhaba , 2017 caddy-Golf-2020 tiguan-2019 polo kullanıcısı olarak, vw ailesine hakimim ama T-Cross un kronik sorunları hakkında bilgi alabilir miyim , İstanbulda oturan biri olarak bayii ile anlasmaya yakinim önden forum kafasına girerekden kullanıcılar neler demis diye kontrol etmek istedim :) öncelikle Style ,tasarım paketli 18jantlı arac icin anlasmak üzereyim , özellikle goruntu olarak her sey tatmin edici ama yorumlarda sunları okudum nedir dogruluk payı !!

    -Fitil sesi esnek yollarda kapılardan gelen bu ses cok hakimimdir(gerek caddy aracımda gerekse onceden golf aracımda ) silikon sprey ile geciuor ama 0 alıncak arac icin bunlar bu sorunlar hala kaldı mı demeden edemiyor insan bu konu hakkında yorum almak istiuorum☝🏽

    -Havalandırmadan gelen sicaklik bu cogu arabada da var ama T-crossda hakikaten bu kadar fazla mi ?

    -Sanzıman malum konu ve onemli bir konu , sanzıman gecisleri nasildir? ve özellikle vites kucultmede sorunlar okudum uğultu gelmesi normal denmis servisden kullanicilara ??

    Bunlar dısında kafamızda soru isareti olusturucak bir durum var midir? Yardimci olursaniz cok memnun olurum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • tumer1903 T kullanıcısına yanıt

    Bana gore kronik ve dezavantajları:

    -Sol far arizasi ilk aylarda sık yasanabiliyor. Bazen bir kac kez olup kendiliginden kayboluyor (benimki ilk 2 ayda 2 kez oldu ve 9 aydır tekrar etmedi), bazı kullanıcılarda garantiden tesisat duzenlemesi ile gidermek zorunda kalıyor

    -İlk baslarda kapı ve bagaj sert kapatmak gerekebiliyor, kapıda gicirdama olabiliyor. (benimki 1 ay icerisinde kendiliginden normale dondu, surucu kapısı gıcırtı sorunu kayboldu)

    -Multimedya ekran donmasi dönem dönem tekrar ediyor. Multimedya aekran dugmesine 10 sn. basıp restart ederek gideriliyor

    -Pencereler acıkken suruldugunde ruzgar ugultusu cok fazla

    -Klima performans ve sıcak ufleme sikayeti eden kullanıcılar var. Ben sicak/soguk klima performanstan memnunum ve kapalıyken gelen sıcak hava sorunu yasamadım

    -Ön cam bugu sorunu icin kalorifer modu yeterli olmuyor, klima modunda cok hizli çözüyor

    -Otomatik, sport ve manuel kullanımlarda şanzımanda dikkate deger bir tuhaflık görmedim. Geçişler yumuşak. Ama acil hizlanmak istediginizde gaza tepkimesi çok seri degil. Rampalarda veya ani hizlanmak istediginizde nadiren şanzıman kararsizlaşabiliyor. F1 kulaklar ve/veya vites kolunu tipleyerek sport moda almak yardımcı oluyor

    -Boya kalitesi; çok ince boyasi var. En ufak dokunusta sac gorunebilir

    -İç mekan ferah. Esnek katlanabilir koltuklar gundelik malzeme vb. tasimanız gerekirse avantajlı hacim alanı veriyor

    -ACC, IQ drive, style dusundugunuz icin IQ led matrix aydinlatma konforlu.

    -Kablosuz şarj alanı bazı telefonlarda aşırı ısınmaya sebep olabiliyor. Isınan telefonlar aracin medya baglantısı ve navigasyon yansıtmasında tutarsizlik yasatıyor

    -Bazı kullanıcılar kısa surede veya bakım donemi gelmeden yag seviyesi sorunu yasadiklarini, servis veya özelde takviye yapmaları gerektigini belirtiyor


    Kısaca VW. Bence keyifli ve ferah bir arac. 2-3kişi seyahat ederseniz kademeli bagaj ve arka koltugun bir kısmını kullanarak oldukca yeterli yuk alanınız olur. 4 kişi ile bagaj biraz zorlayıcı oluyor. 2 orta boy valiz, 1 kucuk boy valiz, 3 orta boy gunluk sırt canta/laptop canta ve bosluklarda ivir kivir, ayakkabı/bot sıgdırmayi basardim.


    Aracla sirf denemek icin 190 km ye kisa sure icin ciktim. Yol tutusu bence kabul edilir ama sonucta hizlanma ve agresif surus isterseniz bu tarz bir arac degil. Yakit ekenomisini 80-110 km aralıgı uzun yol suruslerde alabilirsiniz. 120 den sonra 6 litre/100 km altına inmeniz mumkun degil.

    _____________________________




  • Suat Akman S kullanıcısına yanıt
    Hocam cok tesekkür ederim süper acıklamalar yapmıssınız nerdeyse bilip bilmedigim tüm sorular cevaplanmıs ☝🏽 yemin ederim 2gundur inceleme videolaru izlemekden mahvoldum inceleme videoloru üzerinden sorucam tkr. Size

    -birisi 110-120km/h iceri fazla ses alıyor sizi üzebilir diyor ve konforlu degil diyor diger inceleyen kisi ise cok sessiz bu hızlarda diyor ?? Hatta suspansiyon cok konforlu diyor ( ben 18jant version almayı düsünüyorum Suspansiyon konusu dogru mudur üzer mi beni nasıldır tecrubeleriniz ??

    -konfor olarak ise sessizlik,TRİM sesleri konusu nasıldır bu konuda takıntili biri olarak (önceden Golf aracımdan çok çektim) bugun test surusunde tam notumu vericem ama sorim dedim !!

    -bir diger videoda 140-150 hizlarinda arac yüksek oldugundan savrulabiliyor bu durum sizi üzebilir sehir ici aracı olarak T-Cross kullanımı daha keyifli dedi , uzun yol icin ozellikle konforlu arac istiyorum ben hatta bu mevzu kafamı karıstırdı !! ve dogal olarak ruzgar sesi fazlasiyla aliyor diyor bazen bu konuyu abartabiliyorlar biliyorsunuz siz 190km/h cikmis biri olarak nedir savrulma ve ruzgar sesi konusu ??

    -Bu arada ben caddy kullanicisi 280bin km devirmis biri olarak bu derece savrulma oldu ama rahatsiz etmedi sonucda caddy de yüksek bir arac Agır arac diye belkide🤔 ama ruzgar sesi dogru o konudan muzdaribim fazla iceri alıyor

    Sizden ricam hocam yukaridaki sorularimin cevabi cok onemli bugun aracı almamda !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tumer1903 -- 18 Kasım 2025; 8:55:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • tumer1903 T kullanıcısına yanıt

    110-120 de hafif muzik veya podcast acik oluyor genelde. Ruzgar sesi var ama bu koşullarda hissedilmiyor. Uzun yol/otoyol oldugunda genelde 130 civari gidiyorum. Beni rahatsız edecek seviyede bir ruzgar sesi almadım. Ama kişinin duyarlılığı, kulak hassasiyeti, içeride muzik olup olmaması (bizde hep dusuk seviyede dahi olsa hep acik) etkileyecektir. Ama 190 a ciktigimda kimse konusurken veya disaridan gelen ruzgardan rahatsiz olmadı. Ruzgarsiz ve uzun bir duzluktu. O yuzden savrulma test edilecek bir durum degildi (17 inc hankook stok lastikler var bende).


    Virajlarda 80 ile tutunmasi iyi. Elbette daha iyi bir lastik daha iyi tutunma ve guven verecektir. 140-150 km ile yumusak olmayan viraja girerseniz elbette arac savrulur. Aerodinamik SUV olmaz, 18 inc aracta yuksek oldugu icin alttan daha cok ruzgar alır. T-cross kısa ve yuksek bir arac, 1300 kg. Asiri hizla viraja girmek dogru olmaz.


    Arac rampa kalkışlarda, ıslak zeminde gazı ayarlayamazsanız patinaja kalkabiliyor. Torku guclu.


    Butun kapı cepleri ve orta konsol plastik aksam. Ses sevmiyorsanız konfor paketi tarzi bir uygulama ihtiyaci duyabilirsiniz.


    Bozuk yollarda zamanla trim tarzi sesler baslıyor. Arabanın yaş alması ilede ilgili. 1 yasına gelmek uzere sarsıntılı yollarda hafif trim sesi aldım gecen gun.


    Çok araç degistiren ve deneyimleyenler için, C segmentten buna gecenler icin elbette ust segment araba gozuyle bakmamak lazim.

    4 kişilik ergen cocuklu bir aile olarak bizde herkes memnun. Guvenli (NCAP 5 yıldız arac. Ama son elektronik test guncellemeleri nedeni ile NCAP 3 yıldız aldı. Bu airbag, kaporta saglamlıgı, kazada icerideki yolcu guvenligi kalitesini degistirmiyor), gunluk kullanım aile arabası.

    Sehirici 7-9 lt/100 km altına pek dusmeyen bir arac. Yogun trafikli bir sehirdeyseniz dur kalk ve sıkışık trafik yakıt konusunda canınızı sıkabilir.

    _____________________________




  • Suat Akman S kullanıcısına yanıt
    Aynen benim de o sekilde podcast ile ozellikle izmir yolculuklarinda kullaniyorum ayrica yurtdısına Bulgaristana gidip gelmelerimde oldugu icin Uzun yol konusu benim icin önemli🤔 Polo aracimdan yola cikicak olursak sollamalar vs. Durumlarda 90bg. Olmasına ragmen zorlanmadim T-Cross özelinde 116bg olduguna göre bu konuda sorun yasar miyim Bagırta bagırta mı sollarım yoksa :) servisdeki ustama sordum biraz problem yasarsın abi sollamalarda dedi bir musterisinden gelen T-cross test etme dogrultusunda bu kanıya varmıs

    -Yaşa baglı Trim sesleri evet olabiliyor ama en cok sorun yasadigim kapı fitilleridir cok cektim gerek caddy gerekse Golf ozelinde bu iki aracda yaklasık 4senelik araclar idi umarim T-cross da erkenden baslamaz bu durumlar sizde Kapı bolgelerinde fitil sesleri var mı? Esnek yollarda test etmissinizdir Mutlaka

    -Ayrıca hocam konfor paketi nedir? Bayiiden yapılan bir ozellik mi yoksa dısarıda mı yaptirmak lazim izolasyon vs. Gibi yani

    -Savrulma konusu evet onemli ama otoban yollarda bu durum rahatsiz edici boyutda degildir diye düsünüyorum caddy aracım özelinden bakicak olursak T-Cross cok rahatsiz etmez sanirsam 🤔

    -Clio aracı var esimin 2023 md. Arada kendi araciyla yurtdısına cıkalım diuoruz o bakimdan kampanyalar da fena degilken bir atış yapalım dedik yoksa C segmentine göre evet kıyas farklı ama Clio ozelinde kıyaslarsak T-Crossu cok fark oldugunü düsünüyorum dogru mu? Clio guven vermiyor gercekten Plastik gibi bir sey malumunuz

    -NCap bilgisi icin de tesekkür ederim cok guzel bilgiler veriuorsunuz gercekten 🙏🏽

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Uğur83 kullanıcısına yanıt
    Evet bilgiler için tşkrler öncelikle şunu belirtmek istiyorum yetkili servisler ve gittiğim yetkili servis de 49 amper dediler fiyat 9.000TL demişlerdi bende madem garanti bitti o halde dışardan akü değiştireyim dedim orjinal kendi aküsü Varta 50 amper ile değiştirdim büyük aküler 60 gibi takılırsa kablolar da gerilme olur hacim bakımından demişlerdi / ayrıca star stop kullanmamaya dikkat ediyorum yüksek ses ile müzik dinlemem fakat radyo sürüş esnasında sürekli açıktır bir keresinde marş açık araç içinde benzin alımı sonrası 20-25 dakika araç içinde farlar açik beklemiştim tekrar çalıştırayım dedim tık çıkmadı ilk belirttisi bu oldu yani 22.10.2025 de olmuştu, buda ayrı soru işareti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • tumer1903 T kullanıcısına yanıt

    Arac gaza basar basmaz seri hizlanmıyor. Sport modda daha guclu hareket ediyor. Ama bagirtma derdi yok. İvmelenince duzluk, rampa falan dinlemiyor. Ama trafikte gaz-fren, makas ata ata yardırayim derseniz agresif suruse gore degil.


    Kapı fitili ile bir ses sorunum olmadı.


    Otoyolda şiddetli ruzgar, saganak yagmurda kullandım. Virajlarda hava ve yol durumuna gore hızınızı ayarladiginizda bir sorun yasatmadı bana. Aracin geyik test videolarini internetten bulup bakabilirsiniz.


    *** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ ***km77.comyoutube
    Más información y prueba del Volkswagen T-Cross 2019 en: https://bit.ly/2yxppZR Volkswagen T-Cross . Maniobra de esquiva. El primer intento lo hicimos con cierto recelo, porque nuestra experiencia con algunos modelos del grupo Volkswagen basados en la plataforma MQB A0 no siempre ha sido buena, véase el caso del SEAT Arona. Pero el Volkswagen T-Cross reaccionó satisfactoriamente, sin movimientos extraños ni nada que pusiera en aprietos al conductor. Superamos la prueba a una velocidad máxima de 79 km/h, que es un valor alto, sobre todo para un coche de este tipo. La carrocería llega al apoyo en un movimiento único, sin los rebotes que da el Seat Arona. Las ayudas electrónicas intervienen con más o menos intensidad según la brusquedad con la que se hagan los giros de volante, pero por norma general hacen su trabajo correctamente, aminorando la velocidad del vehículo y dejando al conductor una buena capacidad de control. Probamos a velocidades más elevadas, como estas que mostramos a 81 y 88 km/h. No fueron exitosas, por exceso de subviraje, pero más allá de ello las reacciones del T-Cross no se volvieron en ningún momento bruscas. Reaccionó siempre con movimientos progresivos y dando sensación de seguridad. Eslalon. En el eslalon el T-Cross tiene una agilidad normal. Como en la esquiva, la carrocería cambia el apoyo de un costado a otro con un movimiento único, sin rebotar. Si el volante se maneja bruscamente, las ayudas electrónicas intervienen también con brusquedad. Así que para que el movimiento del vehículo sea fluido lo mejor es ser rápido y suave. #km77, #maniobradeesquiva, #pruebatestkm77,
    https://www.youtube.com/watch?v=4y0th6ITuoU


    Konfor paketi ceplere kaplattiginiz kumasimsi aksesuarlar. Aksesuarcilarda yaptirabilirsiniz veya ince el işçiliginize guveniyorsanız kendiniz yapabilirsiniz. Ben sadece kapı ceplerine ve torpidoya yaptım. Linkini verebilirim. Bu benim aldıgım uretici linki. Alisveris sitelerinde farklı fiyatlara bulabilirsiniz:



    Uzun yolda ekonomik bir arac denebilir. Bu konuda bir youtube kanalında araclari farklı hizlarda 300 km round teste tutan bir arkadas var. Benim kullanım verilerimde buna yakın cikti. Ekran fotosu ve linki asagidadir (turkce veya ingilizce altyazı ile izleyebilirsiniz. Aracida yorumluyor).

    Ortalama 130 km ve max. deneme verileri dogru. Ama 80 km ile 3 saat gidecek sabrim olmadigi icin gercekten 3,6 lt/100 km ulasilabilir mi? Bilmiyorum ve sanmıyorum.

    Ortalama 90-110 km seyirlerde 5 lt / 100 km gordum. Fakat 90-130 km gittiginizde 5,5-6 lt / 100 km yakıyorsunuz.


    *** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ ***



    *** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ ***asphalt. artyoutube
    http://log42.com/l/tcrossaa Die besten Leasing Angebote! http://log42.com/l/carvertical 20% bei CarVertical sparen! WERBUNG Unter 4 Liter auf 100km zu verbrauch gelingt nur den wenigsten Autos. Der neue VW T-Cross gehört dazu! Jedenfalls mit dem 1.0 TSI in Verbindung mit einem 7-Gang DSG. Damit unterbietet er die magische 4 Liter Grenze sogar ganz deutlich. Und selbst bei normaler Fahrweise auf der Langstrecke und auf der Autobahn lässt sich das kleine SUV extrem sparsam bewegen. Am beeindruckendsten ist aber der Komfort, den Volkswagen jetzt im Segment der kleinen SUV bietet. Auch bei höheren Geschwindigkeiten bleibt es ruhig und angenehm im Auto. Sehr beeindruckend! Unsere Route: https://youtu.be/8zxIhSlBGZs?si=B0KL5P0rJdZpllfE Folgt uns auch bei Instagram: http://www.instagram.com/asphalt.art/ https://www.tiktok.com/@asphalt.art http://www.instagram.com/log42/ Damit filmen wir: Kamera*: https://amzn.to/2NShcKa Objektiv*: https://amzn.to/30r32AQ Mikrofon*: https://amzn.to/30vHlj8 Drohne*: https://amzn.to/30wECGq Die mit "*" gekennzeichneten Links sind Amazon Affiliate Links. Wenn ihr über diese Links Amazon Produkte kauft, bekommen wir dafür eine Provision. Euch entstehen dabei keine zusätzlichen Kosten.
    https://www.youtube.com/watch?v=5KoKE2L4RyA
    _____________________________




  • Suat Akman S kullanıcısına yanıt
    Suat hocam tkr. Tesekkür ederim , gercek arabasini sever kullanıcı bu olsa gerek 🙌🏽Geç cevap yazmamın sebebi; sonunda aracı Test edebildim yaklasık 7-8km kadar

    - İlk izlenimim aracın içi cok ferah , gorus acıları cok iyi , direksiyon hissiyatı harika , fren hissiyatı basarılı Gazı cözemedim cok fazla hissiyatini o konuya da gelicem ☝🏽 arac ilk olarak düz zeminde hareket aldigimizdan hızlanması iyi geldi vites gecisleri sorunsuz , araba acayip sessiz hatta 3silindirin bir sesi vardir o bile yok özellikle radyo actirmadimda, klima acarak seyahat ettik yaklasık 100km/h kadar cıktık yokus cıkarak klimali filan ivmelenme cok iyi ani fren yaptim o da cok iyi , savrulma filan abartıyorlarmıs gercekten 80-90 ile girdim viraja caddy aracimdan bile iyi ama tabiki C segment arac gibi degil ama ona da yakin diyebilirim

    -Olumsuz konulara giriyorum en önemlisinden baslıyorum digerleri onemli bir sorun degil , su sekilde Gaza ilk bastıgında ki videolarda da izlemistim DSG ve 1.0 motor mevzusundan olsa gerek, aracin tepkimesi 1sn. Sonra geliyor bu beni düsündüren tek konu hadi 1.vitesde bunu yapiyor diyelim ama yokus cikarken yolda ufak bir durma oldu ve bir araci sollamak zorunda kaldım ani gaza basma durumunda da yani 3. Vitesden 2ye gecmeye calisirken de aynisini yapti hafif bir duraksadi sonra ivmesini aliyor zaten Şu an da benim icin en buyuk sorun bu yoksa 1.0motora gore arac cok iyi gidiyor 100Km/h nasil geldigimi anlamadım bile bu durumda Ne yapmaliyim onceden polo 1.0 kullanmis biri olarak hatirlamiyorumki bu sekilde mevzular oldugunu ondan da net sonuca varamadim Ne yapmaliyim hocam senden ricam bana Yardim 🙏🏽

    -Diger sorun arac 9.700km de ve kapidan trim sesi geliyordu ona cok takilmiyorum cunku 5.000km de sıfır aldıgım BMW de bile yapiyordu , onun icin de konfor seti alicaz , super oneri sagol hocam

    -Diger sorun ElFreni , keske elektronik olsaymis 😎



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tumer1903 -- 18 Kasım 2025; 18:21:54 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • tumer1903 T kullanıcısına yanıt

    Daha öncede bahsedildigi gibi ferah, fiyat/performans, keyifli ve guven veren bir arac.


    Vites kararsizligi ve gaz tepkimesindeki gecikmeden zaten bahsettik.

    Acil kaçış yapmak isterseniz (k,msenin basına gelmesin dileriz), saniyelik gecikmeler can sıkabilir. Ben aile babası, yaşını almış sakin kullanıcıyım. Ani hızlanmalar, performans ataklar ve manevralar pek benim işim degil. Trafigi okuyarak ihtiyatlı surerseniz parasini hakeden, rampada sol seritte sizi uzmeyen bir arac.

    1.0 turbo motor ile 1300 kg boş ağırlıgı olan bir aracta, serilik ve ataklık konusunda cokta mukemmeli aramamak lazim.

    Daha önceki yıllarda 1.5 motor olanları varmış, eminim daha memnun edici olurdu. Maalesef artık Turkiye'de 1.5 motor t-cross gelmiyormuş.


    El freninin klasik olması birazda kişisel. Ornegin bir arkadasim 2023 t-cross kullanıyor. Dugmeli klimadan, aracin simdiler gibi dokunmatik ozelliklerinin azligindan sikayetci. Yeni modellerde ise herseyin dokunmatik olmsinin dikkat dagittigini, kullanım zorlugu yarattigini soyleyenler var. Elektrikli arcalarda dugmeden eser yok ama kimse bunu dert etmiyor.

    Bence klasik el freni cokta buyuk bir mesele degil.


    İsterseniz daha ust segment skoda octavia bakın. SUV gorunumlu degil sedan araba. Ama daha guclu motor, ekonomik tuketim (fabrika verileri). Bugun bir arkadas pazarlık yaptıklarini elite model icin sıfır kampanyalı bayi fiyatinin 1.900.000 TL lerde oldugunu, siparis verecegini soyledi.


    Kasım bitmeden, stoklar tukenmeden karara baglamanız tavsiyedir *** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** 

    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.