ACEA A3-B3 standardını karşılayan 5W-40 kullanılabilir bence. ACEA A5, veya ACEA A1 yağ filmi ve dinamik viskozite bakımından zayıf kalabilir. 10W-40'daki sorun viskoziteden çok o vis. aralığında kaliteli ürün olmaması. Muhtemelen ses farkı da bu yüzden. Başka ihtimal de kalitesiz filtreler kullanıldıysa ses farkı bu yüzden olabilir. Valf sesi yapıyorsa LPG için kalın yağ kullanıyoruz ama hidrolik iticiler yine de ince yağ istiyorlar. Eski yağ incedir, yeni yağa geçince hidrolik iticiler ses yapmaya başlayabilir. Son ihtimal de yağ tipi değişince yeni yağın katkı paketi kendi yüzey rejimini oluşturuncaya kadar motor biraz daha sesli çalışabilir. 1000-3000 km sonra tekrar gözlemleyin. |
|
_____________________________
in vino veritas *
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






