Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (304. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.730
Cevap
92
Favori
312.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • m_kacan73 M kullanıcısına yanıt

    İnternet Kutusu sitesinden Online işlemler - Destek - Teknik bilgiler bölümünden öğrenebilirsiniz. Devre numarası olarak belirtilmiş. Yanlız benim numaramı öncekinden farklı gösteriyor sanırım geçiş yapıldıktan sonra farklı bir XDSL numarası alınıyor yada hatalı girilmiş olabilir tam emin değilim. Müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz en doğru şekilde.


    XDSL no yanlış girildiği takdirde geçişiniz onaylanmaz bilginiz olsun bu yüzden teyit ettirmenizde fayda var.

  • O klasik oyalama taktiği hocam eskiden internet kopunca abone no sormuyorlardı sanki telefon numaramızdan anlamıyorlar online işlemlere aynı numara ile giriyoruz. İnsanı salak yerine koymaları ayrı sinir ediyor zaten. Artık bol bol antrenmanlıyız ben direk internetim koptu ve abone no yazıyorum. Beni direk ghostluyorlar bir şey yazmadan. Onun bunun çocukları.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam 1 gün oldu intetnet yok mail attim whatapp yazdm telefonla aradim yardımcı olan yok cildircam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dun 4 ten beri internet yok yetkili kimse yok mu hocam biz nerden ulasacaz bunlara hiç bir yerden cevap vermiyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yine kesildi lanet şirket.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Off ki off

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Komple gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heeee :D herkes aynısını yazdığına göre gerçekten sıkıntı var.


    O zaman hiç uğraşmıyorum, beklemeye falan gerek yok. Beni de cevapsız bırakıyolar; hatta geçici / çözülebilecek bir sorun ise kullanıcılara bilgilendirme yapmalarını, yoksa şimdiden abone kaybedeceklerini yazdım dilerseniz bkz: donanımhaber dedim :D


    Netspeede başvuruyu bıraktım.

  • tss T kullanıcısına yanıt

    Ben de üç ay önce peşin ödeme yapmıştım. Şimdi kara kara düşünüyorum. Aboneliği sonlandırma durumunda iade yaptıklarını söylemişlerdi ama şu anda muhatap bulamadığımız için ne yapacağımı şaşırdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl olmuş 2023 hale bak öğle gözüyle internet kesiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • butreugeno kullanıcısına yanıt

    Hocam ben burada 100 mbit internet kullanıyorum ama netspeed e geçiş yaparken bana 59 mbit lik paketi öneriyor. Bu paketi ben daha sonra 100 mbit yapabilir miyim? Çünkü 100 aldığım bölgede bana 50 mbit internet kitlemeleri hiç iyi olmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmanın adından başka bir yerde internet yok allah belalarını versin diyeceğim de vermiş vereceği kadar arada biz kaynıyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 ay dolmadan nasıl çıkabilirim bu lanet firmadan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 100 mbit altyapı desteklerken başka iss'in daha düşük öneride bulunması 'öneridir' herhalde. Siz en fazla ne kadar yüksek hız alabiliyorsanız sizi tatmin edecek onunla başlayın hocam; veremiyoruz diyorlarsa farklı iss yönelin. Benim bulunduğum bölgede 100 mbit kullandım daha önce 3 farklı iss'de, şu anda altyapı sorgulamada 100 mbit çıktı fakat çoğu kez ben 300'leri görüyorum paketlerim 100mbit olmasına rağmen

  • butreugeno kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam dediğiniz gibi yaparım.


    Başvuruyu yaptık aramalarını bekliyorum.

  • Şu an bende düzeldi var mı başkasında da düzelen?

  • Bende düzelmedi net. 2023 yılında saat 14 de internet yok. Aylardır böyle üstelik, bedava 2 sene internet tanımlasalar durmam artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düzeldi gpon kullanıyorum

  • Ben buraya geçmeden önce Netspeed kullanıyordum memnundum hakkını yiyemem 2-3 seneden fazla kullandım ve doğru düzgün sıkıntı olduğunu hatırlamıyorum bile. Ama maşallah burası sağolsun haftada minimum 5-6 kere foruma bakınıyorum. Diyorum bir umut bu sefer sorun benden olsun onlarla alakalı olmasın ama gel gör ki sonuç değişmiyor. Ben de netspeed'e geri dönmeyi düşünüyorum.

  • Gene gitti Allah kahretsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.