Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (229. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 saattir yine internet yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PELOTON kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abone numaranızı PM üzerinden iletebilirseniz eğer detaylı kontroller sonrası tarafınıza dönüş sağlayabiliriz.
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    İletildi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Deli olacağım gerçekten internetim yine gitti son birkaç gündür kaçıncı gidişi bilmiyorum Netspeed kullanırken bir Allah'ın günü gittiğini hatırlamam. Ayrıca müşteri hizmetlerine hiç bağlanamıyorum dakikalarca çalıyor en sonunda açan olmuyor ve otomatik olarak sonlanıyor çağrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    Bazı aboneler değil tüm aboneleri etkiledi. Bu durum bir kez daha yaşanmaması adına ne gibi bir önlem aldınız? . Ayrıca neredeyse kimseyi bu süreçte bilgilendirmediniz. Cep telefonlarımıza bu süreçle ilgili bilgilendirme yapılabilirdi. Bu süreci iyi yönettiğinizi düşünüyor musunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Javelin. kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abone numaranızı PM üzerinden iletebilirseniz eğer kontrol sağlayarak tarafınıza dönüş yapabiliriz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Javelin. kullanıcısına yanıt
    Telefonla uğraşma hocam. Ya burdaki arkadaşa yaz yada whatsapptan desteğe.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her akşam aynı yine gitti dns hatası… Yok kafayı yememek istiyorsanız bu sağlayıcıya geçmeyin ilk boş anımda ilk fırsatta değiştireceğim 50 fazla veririm insan gibi internet kullanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    PM üzerinden abone numaranız ile birlikte nasıl bir problem yaşadığınızı belirtebilir misiniz? Teknik birimimiz tarafından daha sağlıklı kontrol edilmesini sağlayabiliriz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • neden açtığım teknik destek kaydını sildiniz? onunda cevabını versenize ? @internetkutusu


    abone numaram: 8576060142 PM ye gerek yok

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Açılan teknik kaydınız ekiplerimiz tarafından incelenmiş olup bağlantı stabilizasyonunun sağlanmasına istinaden problemin devam etmesi halinde bilgi vermeniz rica edilerek kayıt sonlandırılmıştır. Probleminiz devam ediyor ise Whatsapp Destek hattımız üzerinden bilgi paylaşabilir ya da tekrar kayıt oluşturabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    ilk açtığım kaydı sildiniz. Onu neden siliyorsunuz ?

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Detaylı kontrol edebilmemiz açısından arıza kaydı iletmiş olduğunuz tarihi iletebilir misiniz?

    Teşekkürler.
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    07.01.2023

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bahsettiğiniz tarihteki arıza durumu nedeniyle olağandışı yoğunluk yaşanmıştır. Abonelerimiz ile yazılı iletişim kanalımız Whatsapp destek üzerinden iletişim kurduğumuz için kayıtlara yoğunluk nedeniyle geri dönüş yapılamamış olabilir. Yaşadığınız olumsuz durum için özür dileriz.
  • Merhaba @internetkutusu


    Mevcut aboneliğimi sizin firmanıza taşımak üzereydim ancak aynı kopma sorunlarının sizde de olduğunu okudum. Ankara için nasıl bir durum söz konusu?


    Son 3 yıldır Netspeed kullanıyordum ve çok da memnundum. Sonra fiyat artışı nedeniyle Poyraz'a geçtim ama 1 ay bile dayanamadım. Sürekli kopma ve saatlerce kesilme sorunu var. Böyle bir sorun olmayacağının garantisini veriyor musunuz?


    Bir de Pazar günleri neden desteğiniz yok? Bir sorun olması durumunda ne yapıyor aboneleriniz?

  • apörlö kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Pazar günleri sadece çağrı merkezimiz aktif değildir. Whatsapp destek, İnstagram ve Facebook dm, Web sitesi canlı chat gibi yazılı kanallarımız aktif olarak hizmet vermektedir.

    Teşekkür ederiz
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt

    "Kopma olayı var ve bunu görmezden geliyoruz" diye yorumladım cevabınızı.

  • apörlö kullanıcısına yanıt

    Boşa geçme bu rezalete gerek yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.