< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (229. sayfa)



-
-
Merhaba,
Abone numaranızı PM üzerinden iletebilirseniz eğer detaylı kontroller sonrası tarafınıza dönüş sağlayabiliriz. -
İletildi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Deli olacağım gerçekten internetim yine gitti son birkaç gündür kaçıncı gidişi bilmiyorum Netspeed kullanırken bir Allah'ın günü gittiğini hatırlamam. Ayrıca müşteri hizmetlerine hiç bağlanamıyorum dakikalarca çalıyor en sonunda açan olmuyor ve otomatik olarak sonlanıyor çağrı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bazı aboneler değil tüm aboneleri etkiledi. Bu durum bir kez daha yaşanmaması adına ne gibi bir önlem aldınız? . Ayrıca neredeyse kimseyi bu süreçte bilgilendirmediniz. Cep telefonlarımıza bu süreçle ilgili bilgilendirme yapılabilirdi. Bu süreci iyi yönettiğinizi düşünüyor musunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Abone numaranızı PM üzerinden iletebilirseniz eğer kontrol sağlayarak tarafınıza dönüş yapabiliriz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telefonla uğraşma hocam. Ya burdaki arkadaşa yaz yada whatsapptan desteğe.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her akşam aynı yine gitti dns hatası… Yok kafayı yememek istiyorsanız bu sağlayıcıya geçmeyin ilk boş anımda ilk fırsatta değiştireceğim 50 fazla veririm insan gibi internet kullanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
PM üzerinden abone numaranız ile birlikte nasıl bir problem yaşadığınızı belirtebilir misiniz? Teknik birimimiz tarafından daha sağlıklı kontrol edilmesini sağlayabiliriz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
neden açtığım teknik destek kaydını sildiniz? onunda cevabını versenize ? @internetkutusu
abone numaram: 8576060142 PM ye gerek yok
-
Merhaba,
Açılan teknik kaydınız ekiplerimiz tarafından incelenmiş olup bağlantı stabilizasyonunun sağlanmasına istinaden problemin devam etmesi halinde bilgi vermeniz rica edilerek kayıt sonlandırılmıştır. Probleminiz devam ediyor ise Whatsapp Destek hattımız üzerinden bilgi paylaşabilir ya da tekrar kayıt oluşturabilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ilk açtığım kaydı sildiniz. Onu neden siliyorsunuz ?
-
Merhaba,
Detaylı kontrol edebilmemiz açısından arıza kaydı iletmiş olduğunuz tarihi iletebilir misiniz?
Teşekkürler. -
07.01.2023
-
Merhaba,
Bahsettiğiniz tarihteki arıza durumu nedeniyle olağandışı yoğunluk yaşanmıştır. Abonelerimiz ile yazılı iletişim kanalımız Whatsapp destek üzerinden iletişim kurduğumuz için kayıtlara yoğunluk nedeniyle geri dönüş yapılamamış olabilir. Yaşadığınız olumsuz durum için özür dileriz. -
Merhaba @internetkutusu
Mevcut aboneliğimi sizin firmanıza taşımak üzereydim ancak aynı kopma sorunlarının sizde de olduğunu okudum. Ankara için nasıl bir durum söz konusu?
Son 3 yıldır Netspeed kullanıyordum ve çok da memnundum. Sonra fiyat artışı nedeniyle Poyraz'a geçtim ama 1 ay bile dayanamadım. Sürekli kopma ve saatlerce kesilme sorunu var. Böyle bir sorun olmayacağının garantisini veriyor musunuz?
Bir de Pazar günleri neden desteğiniz yok? Bir sorun olması durumunda ne yapıyor aboneleriniz?
-
Merhaba,
Pazar günleri sadece çağrı merkezimiz aktif değildir. Whatsapp destek, İnstagram ve Facebook dm, Web sitesi canlı chat gibi yazılı kanallarımız aktif olarak hizmet vermektedir.
Teşekkür ederiz -
"Kopma olayı var ve bunu görmezden geliyoruz" diye yorumladım cevabınızı.
-
Boşa geçme bu rezalete gerek yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X